Thanksquote:
tja idd beetje triest en zo langzaam was ik ook niet.quote:
eigenlijk had de titel dan moeten zijn Kano bij de Koffiequote:
Tja, Kloontrolletjes moeten íets te doen hebben.quote:
goed bezig manquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef crv het volgende:
[..]
eigenlijk had de titel dan moeten zijn Kano bij de Koffie
quote:
Zeker als ze niet naar de trouwlocatie durven te gaan om gedumpt te worden door een denkbeeldige verloofdequote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, Kloontrolletjes moeten íets te doen hebben.
Ik verander graag de titel in iets met mijn naamquote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef crv het volgende:
[..]
eigenlijk had de titel dan moeten zijn Kano bij de Koffie
Annettie ofzo?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verander graag de titel in iets met mijn naam
Van mij mag jequote:Op maandag 9 februari 2015 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verander graag de titel in iets met mijn naam
Anettiequote:
dan verzuipt iequote:
Welnee, Kano's blijven drijven.quote:
Dan ben ik natquote:
hangt ervan af hoe die te water koffie gaatquote:
Crewbash, tot over 2 weken.quote:
Beter nat dan verzopenquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:26 schreef DaMart het volgende:
Bij deze TT hoort toepasselijke muziek voor als Kanovinnie bij de kapper zit.
Omdat iedereen een crewbashban krijgt?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:27 schreef crv het volgende:
nog even en we hebben 2 weken lang geen KSC
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat iedereen een crewbashban krijgt?
dan ga ik nu snel naar huisquote:Op maandag 9 februari 2015 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel lekker rustigquote:
Zo aanwezig ben ik nu ook weer niet, dus zal mijn afwezigheid niet echt opvallenquote:
Omdat alle KSC'ers, behalve degenen die in het beschaafde deel van Nederland of in het buitenland wonen, met kernafval gaan spelen?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:27 schreef crv het volgende:
Ik wel (de laatste dagen althans) dus ik zal maar lief doen dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo aanwezig ben ik nu ook weer niet, dus zal mijn afwezigheid niet echt opvallen
Trollkloontje, topickaap, dit dat alles.quote:
echt welquote:Op maandag 9 februari 2015 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo aanwezig ben ik nu ook weer niet, dus zal mijn afwezigheid niet echt opvallen
yepquote:Op maandag 9 februari 2015 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat alle KSC'ers, behalve degenen die in het beschaafde deel van Nederland of in het buitenland wonen, met kernafval gaan spelen?.
Let op je woordenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:27 schreef crv het volgende:
je vergeet de crewbash en dat men kano "in" ipv bij de koffie wilquote:Op maandag 9 februari 2015 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trollkloontje, topickaap, dit dat alles.
Kindjes moeten nog maar even wachten hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dan, daten, trouwen, kindjes, klaar
wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:59 schreef essnhiIIs het volgende:
[..]
Kindjes moeten nog maar even wachten hoor
hoppa geen gras erover laten groeienquote:Op maandag 9 februari 2015 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dan, daten, trouwen, kindjes, klaar
ik zeg niks verkeerdquote:
Niet zo snelquote:Op maandag 9 februari 2015 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie trouwen?
*pakt agenda
verloofdatum dan ?quote:
Wat is dit nou weerquote:
Jajaquote:
Valt niet op ofzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:06 schreef crv het volgende:
[..]so fout maar als jullie dat leuk vinden dan vinden wij dat ook
Ik ook nietquote:
en ik al helemaal nietquote:
You sure?quote:
Ook de crewleden die hier posten?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verdenk pgrferrari.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:10 schreef essnhills het volgende:
Maar het moet wel iemand van hier zijn, aangezien we het hier gister nog over hebben gehad
Zeg, crewlid, doe eens wat aan die ess na-apertquote:
Ik kan hem hooguit een FP-ban geven....quote:Op maandag 9 februari 2015 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, crewlid, doe eens wat aan die ess na-apert
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan is het goed
Hoe is het?nog nuttige dingen gedaan vandaag?
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan hem hooguit een FP-ban geven....
Wie is dat? Jij?quote:
Saaiquote:Op maandag 9 februari 2015 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorEen heleboel artikelen verzameld en al een heleboel informatie daarvan samenvattend opgeschreven
Nee, ik verdenk mezelf nietquote:
Je bent niet zeer overtuigend.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik verdenk mezelf niet. Ik ben het ook niet, ik ben inmiddels te oud voor zulke flauwekul
.
Heheh, och een hoop van de info vond ik zelf ook interessant.. Dat scheeltquote:Op maandag 9 februari 2015 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Saaimaar wel nuttig voor school bezig
Bosjequote:
ja, waar gaat het over ?quote:
quote:
Wie achter dit zitquote:
ik ben dit niet namelijkquote:
Ja, dat was ik gewoon zelfquote:
Gemotiveerder danquote:Op maandag 9 februari 2015 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heheh, och een hoop van de info vond ik zelf ook interessant.. Dat scheelt
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat was ik gewoon zelf![]()
Ook een bewuste dt vaut
quote:
lekekr, moeten we bij elke post nu kijken of jij het werkelijk zelf bent?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:17 schreef essnhills het volgende:
Mijn brein kan dit niet aan hoor na een dag moeilijke artikelen lezen
De echte is zonder rood balkje.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekekr, moeten we bij elke post nu kijken of jij het werkelijk zelf bent?
Ik heb geen modpowders, dus zou niet weten hoe ik het had moeten klaar spelen. En tbh had ik als ik het wel gedaan zou hebben, niet voor miniem gekozen, maar voor gianni ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]Nee ik bedoel of jij dit bent
[..]
Welk rood balkje?quote:
ohquote:Op maandag 9 februari 2015 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen modpowders, dus zou niet weten hoe ik het had moeten klaar spelen. En tbh had ik als ik het wel gedaan zou hebben, niet voor miniem gekozen, maar voor gianni ofzo
Onder de UI, maar das blijkbaar alleen voor crew zichtbaarquote:
de echte heeft een Foboquote:Op maandag 9 februari 2015 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Onder de UI, maar das blijkbaar alleen voor crew zichtbaar.
Het is niet mijn schuldquote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekekr, moeten we bij elke post nu kijken of jij het werkelijk zelf bent?
Oh, ik dacht dat je een kleur van de quote bedoelde.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Onder de UI, maar das blijkbaar alleen voor crew zichtbaar.
Ohquote:Op maandag 9 februari 2015 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh
Maa rhier heb je geen modpowers voor nodig hoorIemand heeft gewoon een kloontje gemaakt met hoofdletters i ipv l
ik zie helemaal geen rode balkjesquote:
Jaquote:Op maandag 9 februari 2015 17:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC ligt lekker onder kloon/trol vuur opeens
hebben wij wat aanquote:Op maandag 9 februari 2015 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ess2.
Wel handig om te zien wie nou de echte is.
Straks zitten er alleen nog maar kloontjes in de KSCquote:
ok, dus als je over 5 minuten er weer bent dan is het Kloon-Essquote:Op maandag 9 februari 2015 17:28 schreef essnhills het volgende:
Ik heb lang genoeg naar een scherm gekeken, ik ga even wat anders doen
Let op je woorden wil jequote:Op maandag 9 februari 2015 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks zitten er alleen nog maar kloontjes in de KSC
Nou ieder zijn eigen cultuur toch.quote:
Als je last hebt van die ziekte, zou ik naar de dokter gaan, in plaats van er hier mee lopen te strooien. Dat tokkiegedrag wordt namelijk door niemand gewaardeerdquote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef Anettie het volgende:
[..]
Nou ieder zijn eigen cultuur toch.
-gescheld weg- vind ik niet erg beleefd om daarmee te schelden.
Klopt, daarom moet er niet mee gespot worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je last hebt van die ziekte, zou ik naar de dokter gaan, in plaats van er hier mee lopen te strooien. Dat tokkiegedrag wordt namelijk door niemand gewaardeerd.
Dus dit is de manier om je nog eens te tegen te komen.quote:
vaag, is toch een vrij standaard productquote:Op maandag 9 februari 2015 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Geen waterkokers op voorraad![]()
Dus nu heb ik er drie op zicht besteld. En bij bij de Kijkshop wezen kijken, zal ze leren![]()
Kijkshop had niks leuks
Ik dacht dat de fysieke winke een soort kijkshop was, maar dat is dus niet zo. Ze hebben alleen hippe artikelen (navigatie, telefoons etc) op voorraad. De rest wordt besteld op vraag van de klant.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag, is toch een vrij standaard product
nooit problemen gehad zo'n ding te kopenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de fysieke winke een soort kijkshop was, maar dat is dus niet zo. Ze hebben alleen hippe artikelen (navigatie, telefoons etc) op voorraad. De rest wordt besteld op vraag van de klant.
Maar waterkokers zijn ook hip
Ik zocht een plaatje van een waterkoker in de vorm van een kat voor je, maar kwam niet verder dan een kookwekker.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de fysieke winke een soort kijkshop was, maar dat is dus niet zo. Ze hebben alleen hippe artikelen (navigatie, telefoons etc) op voorraad. De rest wordt besteld op vraag van de klant.
Iedereen schijnt tegenwoordig een Quooker te hebbenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
yeah, ik ben niet iedereenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen schijnt tegenwoordig een Quooker te hebben
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodra er een quooker komt waar meteen koffie uit stroomt, ben ik natuurlijk wél om hequote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Zodra er een quooker komt waar meteen koffie uit stroomt, ben ik natuurlijk wél om he...
Tuinslang eraan koppelen en de kraan de hele dag laten lopen terwijl je achter je computer zitquote:Op maandag 9 februari 2015 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Zodra er een quooker komt waar meteen koffie uit stroomt, ben ik natuurlijk wél om he...
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuinslang eraan koppelen en de kraan de hele dag laten lopen terwijl je achter je computer zit.
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje van een waterkoker in de vorm van een kat voor je, maar kwam niet verder dan een kookwekker.
[ afbeelding ]
Kijkshop had er zat, maar ik heb besloten dat ik zoeen moderne wil. Met warmhoudding en temperatuurinstellingen.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit problemen gehad zo'n ding te kopen
Die tip kreeg ik ook al. Maar dat zijn weer hele andere prijzenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet eens een waterkoker op voorraadquote:Op maandag 9 februari 2015 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik ook al. Maar dat zijn weer hele andere prijzen![]()
Die bouw ik wel in mijn nieuwe keuken in. Met de vaatwasser. Over tien jaar of zo.
Waterkokers genoeg maar Cat mot weer een bijzondere!quote:Op maandag 9 februari 2015 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet eens een waterkoker op voorraad![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:26 schreef Miniem het volgende:
MehIk heb het echt ff gehad met alles. Kan me voor niks meer interesseren en heb nergens zin in.
Tjaquote:Op maandag 9 februari 2015 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Waterkokers genoeg maar Cat mot weer een bijzondere!
MehIk heb het echt ff gehad met alles. Kan me voor niks meer interesseren en heb nergens zin in.
Maar ík ben óók bijzonder!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ík ben óók bijzonder!
*met wapperende handjes rondrent*
Ja hey, ik mis onderdelen, heb er extra en laat wat eruit slopen. Best bijzonder toch?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hey, ik mis onderdelen, heb er extra en laat wat eruit slopen. Best bijzonder toch?![]()
En ik heb een keileuk karakter.![]()
Zeker! *speciaal busje belt*quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ík ben óók bijzonder!
*met wapperende handjes rondrent*
Met superzacht fluffy pluche?quote:
*handdoek meeneemt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En een heel speciaal en bijzonder hesje!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met superzacht fluffy pluche?![]()
De roze is mijn favoriet, van blauw word ik zo.... onrustig.
Riempjes of klittenband?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En een heel speciaal en bijzonder hesje!
Klonk?quote:
Ik kan ook de instelling bij mij om de hoek bellen.quote:
*extra armen aangroeit*quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Allebei! Omdat je zo speesjaaaaaal bent!
Heb je daar dan ook een hesje voor?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk ff een oog!
Uitdagingquote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als jij een extra oog en 2 armen aankweekt dan zorg ik voor een hesje!
Is geen scheldenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden hoor
volgens mij hing ie vorig jaar nog een paar keer hier rondquote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Is geen schelden!
Klonkis een oudgediende van de KSC die met een busje rijdt waar de passagiers vinden dat de ramen om af te likken zijn
...
Haaaai zussiequote:
Ja! Gespot!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij hing ie vorig jaar nog een paar keer hier rond
zussiequote:
heheh, ja hoiquote:
Heeft die mijn busje ingepikt?quote:
geen idee, maar ik.heb hem al een paar uur niet meer gezienquote:
Heeft een streepjes pyjama gekregenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee, maar ik.heb hem al een paar uur niet meer gezien
Hopelijk is de daders echte account ook afgevoerd...quote:Op maandag 9 februari 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee, maar ik.heb hem al een paar uur niet meer gezien
zussie, hij pestte mijquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Heeft een streepjes pyjama gekregen
hehheheh. Hangt er vanaf wie het wasquote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk is de daders echte account ook afgevoerd...
Ik hoop het ookquote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk is de daders echte account ook afgevoerd...
Jij was het dus zelfquote:Op maandag 9 februari 2015 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
hehheheh. Hangt er vanaf wie het was![]()
Zo gaat dat.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
zussie, hij pestte mij
Nu is hij afgevoerd
yeah rightquote:
shit, betraptquote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom ze meteen over mij begon
Niemand kan ongestraft mij pesten.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Waarom krijg ik nu adds over uitvaartverzekeringen?
whehehe, maar nee, ik was het nietquote:
geen idee of modjes een kloonscan kunnen draaienquote:Op maandag 9 februari 2015 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
yeah right
Nee maar omdat we het er gister hier nog over hadden gehad dacht ik dat het gewoon een geintje was van iemand hier
Het kan wel toch? Ik weet alleen niet wie dat kan.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee of modjes een kloonscan kunnen draaien
Nope, kunnen alleen de (F)A's.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar is MPG als je hem nodig hebtquote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, kunnen alleen de (F)A's.
En MPG vast ook want die kan volgens mij zowat alles hier
Mja waar is MPG als je hem nodig hebtquote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, kunnen alleen de (F)A's.
En MPG vast ook want die kan volgens mij zowat alles hier
En zo jaag je hem wegquote:
hehehequote:
quote:
*pannetje water opzet*quote:
Kunnen ze nietquote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook speciaalquote:
WAAR?quote:
en jij?quote:
*Koffie inschenkt voor MPG*quote:
Hoiquote:
Dat wisten ze inmiddels alquote:
Dan gaan we jou steunen bij de zoektocht naar het perfecte apparaatquote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben me wat gaan orienteren op een nieuw pad/cup koffie systeem. Vrijdag werd me een Dolce Gusto Espresso om te proeven aangeboden. Smaakte prima. Alleen het apparaat heb ik laten staan. Wil me iets verder verdiepen en ik heb nog genoeg senseo pads hier liggen. Die moeten eerst op..
Als ik een kan koffie zet doe ik het ook zo. Met waterkokerwater, dat wel.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
Ik prefereer ouderwetse druppelkoffie.
Die ik meestal in een trechter zet.Minder afwas dan t hele koffiezetapparaat gebruiken.
quote:
ik drink alleen geen koffie, dus ik zal niet super behulpzaam zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan gaan we jou steunen bij de zoektocht naar het perfecte apparaat
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wisten ze inmiddels al/ex-insider
Waterkoker ook ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik een kan koffie zet doe ik het ook zo. Met waterkokerwater, dat wel.
Ik heb ergens nog een koffiezetapparaat staan, moet ik binnenkort maar eens opgraven.
Dat gebeurt hier ook weleens jaquote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
Die ik meestal in een trechter zet.Minder afwas dan t hele koffiezetapparaat gebruiken.
Vaatwasser hierquote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
Financieel kan ik ook wel wat hulp gebruiken hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik drink alleen geen koffie, dus ik zal niet super behulpzaam zijn
Dat klopt welquote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaatwasser hier![]()
![]()
Voor een 1-persoonshuishouden, die geen sloten koffie drinkt, is volgens mij een cup of pad apparaat het voordeligst...
Vaatwasser hierquote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaatwasser hier![]()
![]()
Voor een 1-persoonshuishouden, die geen sloten koffie drinkt, is volgens mij een cup of pad apparaat het voordeligst...
*speelt armlastige student kaart*quote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Financieel kan ik ook wel wat hulp gebruiken hoor![]()
En.. En... what about jouw Muckkoffiemachientjequote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat klopt wel
Voor dagelijks gebruik hadden we een senseo en dolce gusto, voor verjaardagen een gewoon koffiezetapparaat
Maar jij kunt vast hele goede empatische reacties gevenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik drink alleen geen koffie, dus ik zal niet super behulpzaam zijn
Bezoek (tot max drie personen) krijgt bij mij Senseo.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vaatwasser hier![]()
![]()
En ik gebruik de trechter alleen bij 1 persoons koffie. Voor twee of drie personen hebben we een espressokannetje en alles daarboven komt uit de koffiezetter.
En senseo is geen koffie. En die cups ben ik ook geen fan van.
Maar, kan jij wel een kloontjesscan doen?quote:
quote:
Ik ben lastig.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bezoek (tot max drie personen) krijgt bij mij Senseo.
Ik kondig het altijd aan, niemand die zich bedenkt/durft te bedenken.
Dat sowieso wel jaquote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij kunt vast hele goede empatische reacties geven
Op zolderquote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
En.. En... what about jouw Muckkoffiemachientje?
Fuck mijn cholesterol, mokapotquote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef Buurpoes het volgende:
Deze kan hebben we. Ook niet duur in aanschaf of gebruik.
[ afbeelding ]
Wel desastreus voor je cholesterolgehalte, want geen papieren filter.
Wat is het goede biermerk?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben lastig.
Senseo ---> oh, doe mij dan maar thee.
Dat doe ik trouwens ook als men het 'verkeerde' merk bier in huis heeft (doe mij maar water).
Dat ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Op zolder
Grote kans dat ie er binnenkort weer vanaf komt
[..]
Fuck mijn cholesterol, mokapot
Mijn bier is dan ook zo op. Dat ene flesje dat er nog steeds is niet de moeite hequote:Op maandag 9 februari 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik drink jouw bier niet op. Prima toch?
Begrijpelijkquote:Op maandag 9 februari 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat ja.
maar het knaagt wel dat er al n aantal mensen in de familie niet oud geworden zijn door hart- en vaatziekten.
Hertog Jan.quote:
Voor mensen als jij zeg ik het dus altijd. Voor mij is koffie gewoon koffie, maar ik ben dan weer in staat om voor koffie te gaan als ik een suboptimaal merk theezakje zie.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben lastig.
Senseo ---> oh, doe mij dan maar thee.
Dat doe ik trouwens ook als men het 'verkeerde' merk bier in huis heeft (doe mij maar water).
Duits bierquote:Op maandag 9 februari 2015 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn bier is dan ook zo op. Dat ene flesje dat er nog steeds is niet de moeite he
Wel Duits bier
Dat snapte ik ook hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Het was in dezen echt bedoeld als een grapje hoor
nouwwwwww,er zijn er die zijn binnen te houden maar dan heb je het wel gehad hoorquote:
QFTquote:
Heeequote:
Itsa mequote:Op maandag 9 februari 2015 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ben jij de echte of de clo(w)n(e)?
Hoe is het daar? Iets minder verkouden al?quote:
bij mij ook, maar op de een of andere manier heb ik het onder controlequote:Op maandag 9 februari 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat ja.
maar het knaagt wel dat er al n aantal mensen in de familie niet oud geworden zijn door hart- en vaatziekten.
nee, nu pijn in mijn keel. het zet niet door maar minder lijkt het ook niet te worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Iets minder verkouden al?
Hoiquote:
Tsjechisch bier is beter.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
nouwwwwww,er zijn er die zijn binnen te houden maar dan heb je het wel gehad hoor
Hmmm, dat klinkt niet echt lekker nog neequote:Op maandag 9 februari 2015 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
nee, nu pijn in mijn keel. het zet niet door maar minder lijkt het ook niet te worden.
ga volgens mij nu de fase van de verstopte neus in
Tien jaar geleden was mijn cholesterol in orde, geen idee hoe dat nu zit.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij ook, maar op de een of andere manier heb ik het onder controle
Gezond eten en regelmatig een wijntje [ afbeelding ]
de clown heeft voortaan een streepjespakje aan.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ben jij de echte of de clo(w)n(e)?
It is I, Leclercq?quote:
No, me, Marioquote:
Gelukkigquote:Op maandag 9 februari 2015 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
de clown heeft voortaan een streepjespakje aan.
nou ik hou het lekker bij mijn Jantjesquote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tsjechisch bier is beter.
Maar zo slecht te krijgen hier.
Dat heeft Ess ook all (zie UI)quote:Op maandag 9 februari 2015 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
de clown heeft voortaan een streepjespakje aan.
Hehehequote:
Cutequote:
mijn bloeddruk is/werdt regelmatig gechecked.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was mijn cholesterol in orde, geen idee hoe dat nu zit.
Leukquote:
dus je was het wel zelfquote:
Joh!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is/werdt regelmatig gechecked.
zo'n 5 jaar terug was die te hoog en moest ik aan de bloeddruk tabletten.
Ik heb mijn levenstijl iets gewijzigd maar drink nog regelmatig een glas goede rode wijn en ook witte. voor de rest laat ik weinig staan, maar er komen hier geen pakjesvoedsel in huis.
Ik was in no-time van de tabletten af
ben nog steeds te zwaarquote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh!![]()
Maar mooi dat je je bloeddruk binnen de perken houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |