SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
52 seconden na openen van het topic dit posten. Iemand is niet zo heel hard aan het werk!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef Wolve000 het volgende:
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!
Ja doei.![]()
Er moet ook af en toe geluncht worden. Gemiddeld zo'n 1 keer per dag.
Te kort om een TT te bedenken blijkbaarquote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef Wolve000 het volgende:
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!![]()
![]()
Nou ja... Eigenlijk heb ik daar niet eens bij stil gestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Te kort om een TT te bedenken blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wát een toffe finishfoto!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet
Ja doei.![]()
Als je zo juicht als je over de finish komt, dan lukt het je nooit om je horloge op tijd uit te zetten.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet![]()
Tóch weer op de seconde goed geklokt hoor! Ik heb talentquote:Op maandag 9 februari 2015 15:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je zo juicht als je over de finish komt, dan lukt het je nooit om je horloge op tijd uit te zetten.
(gelukkig dan toch nog ergens voor)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is op die eerste tweede foto net alsof je als winnaar binnenkomt. Die copyright lijkt net een finish-lint dat ze voor je gespannen hebben.
Was ook zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep zietAls je zo lachend en juichend over de finish kan komen, dan had het best wat harder gekund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Als je zo lachend en juichend over de finish kan komen, dan had het best wat harder gekund
Ik moet mijn logje nog uploaden maar volgens mij was de laatste km of 500m onder de 4.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er alles uitgeperst *hap*
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie foto's![]()
Ik zie er echt niet zo goed uit na 30 km... Zelf na 10 meter wandelen, begint mijn lichaam al te protesteren...![]()
Ik vraag me af of je dan wel goed hebt nagedacht over de keuze van je hobby.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:33 schreef streamnl het volgende:
Mooie foto's![]()
Ik zie er echt niet zo goed uit na 30 km... Zelf na 10 meter wandelen, begint mijn lichaam al te protesteren...
Mooi foto's zeg, je ziet er nog fris uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Voelde niet zo hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mooi foto's zeg, je ziet er nog fris uit.Maar bedankt allen!
Ik zie nu pas op de finishfoto dat ik nog bijna door twee bekenden ingehaald werd. Die hadden alleen wel 9 kilometer meer gelopen. Er zijn dit keer maar weinig foto's op Aktiefoto waar ik echt helemaal opsta. Ik heb ook voor het merendeel in de grote menigte gelopen. Dit is eigenlijk de enige foto waar ik enigszins duidelijk opsta. Ik had ook helemaal geen zin meer in die finishfoto zoals jullie kunnen zien. Maar het was verder wel leuk hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zouden deze foto's ook weer als grotere versie te achterhalen zijn?ICT talenten?
Aktiefoto was niet de website waar dat mogelijk was.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Zouden deze foto's ook weer als grotere versie te achterhalen zijn?ICT talenten?
![]()
Dat is logisch, ze zijn met carnaval te lam om te lopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:37 schreef pijll het volgende:
Vreemd genoeg is er in heel Nederland maar 1 carnavalsrun.
Ik voorlopig ook. Ik heb mijn poot op een vervelende manier verzwikt op de trappen van de Balijbrug. Dusdanig vervelend dat ik een aantal keer een hogere macht heb aangeroepen. Mijn poot is nu dik en warm. Hopelijk is het morgen weer over.![]()
Widowmaker, die Balijbrugquote:Op maandag 9 februari 2015 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is logisch, ze zijn met carnaval te lam om te lopen.
Ik voorlopig ook. Ik heb mijn poot op een vervelende manier verzwikt op de trappen van de Balijbrug. Dusdanig vervelend dat ik een aantal keer een hogere macht heb aangeroepen. Mijn poot is nu dik en warm. Hopelijk is het morgen weer over.![]()
Ja doei.![]()
Ga dan ook niet op de Balijbrug lopen!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is logisch, ze zijn met carnaval te lam om te lopen.
Ik voorlopig ook. Ik heb mijn poot op een vervelende manier verzwikt op de trappen van de Balijbrug. Dusdanig vervelend dat ik een aantal keer een hogere macht heb aangeroepen. Mijn poot is nu dik en warm. Hopelijk is het morgen weer over.
Als aanvulling op mijn verhaal over de zooltjes in het vorige topic: dat ik uiteindelijk naar de fysio ben geweest, is grotendeels te danken aan Murmeli. Zonder haar had ik die stap niet zo snel gezet. Dus alle credits gaan naar haar.
(Heb ik dat zo goed gezegd, M?)![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Ga dan ook niet op de Balijbrug lopen!
Als aanvulling op mijn verhaal over de zooltjes in het vorige topic: dat ik uiteindelijk naar de fysio ben geweest, is grotendeels te danken aan Murmeli. Zonder haar had ik die stap niet zo snel gezet. Dus alle credits gaan naar haar.
(Heb ik dat zo goed gezegd, M?)mafketel
Ja hoor, heel goed gedaan.
* Murmeli geeft pijll een stickertje op zijn hand
Of wilde je die op je voorhoofd?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had in begin een paar voorwaarden:quote:Op maandag 9 februari 2015 15:35 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dan wel goed hebt nagedacht over de keuze van je hobby.
1) Ik moet het meteen kunnen doen wanneer ik thuis was (ipv een kop koffie en een peuk);
2) Het moest goedkoop zijn;
3) Niet afhankelijk van verengingen/tijden;
4) En ik moet een haalbaar doel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap zijn tijdens het sporten, stond er niet tussen![]()
![]()
Er zijn zondag toch nog twee mensen gereanimeerd maar ze maken het gelukkig naar omstandigheden goed. Ik dacht al zoiets gehoord te hebben.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik had in begin een paar voorwaarden:
1) Ik moet het meteen kunnen doen wanneer ik thuis was (ipv een kop koffie en een peuk);
2) Het moest goedkoop zijn;
3) Niet afhankelijk van verengingen/tijden;
4) En ik moet een haalbaar doel hebben.Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap zijn tijdens het sporten, stond er niet tussen
Leuk je hier weer eens te zienIk heb semi-trailschoenen gekocht!
![]()
![]()
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op maandag 9 februari 2015 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bentDe city-trails?quote:Leuk je hier weer eens te zienIk heb semi-trailschoenen gekocht!
Ik houd ook nog steeds van jouquote:Op maandag 9 februari 2015 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bent
![]()
![]()
Binnenkort ben ik trouwens in Schoorl. En ik ga dan sowieso met frsh lopen. Ik zou het leuk vinden als ik je dan ook in je semi-trailschoenen zie![]()
![]()
JA, HOE ZIJN ZE?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bent
![]()
Ik wil ze ook al tijden
Ja doei.![]()
Ik moet ze nog bij het afhaalpunt afhalenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA, HOE ZIJN ZE?
Ik wil ze ook al tijden![]()
Stream: en voor Frsh kom je wel deze kant op! Ik ga graag mee. Ik vind het ook geen probleem om eerder af te haken, en onder het genoeg van een kopje koffie en een krantje te wachten tot jullie ook toe zijn aan koffie.![]()
Ik ga er sowieso pas op z'n vroegst woensdag op lopen, maar waarschijnlijk pas in het weekend. En daarnaast zijn mijn voeten volgens mij precies het tegenovergestelde van die van jouquote:De reviews die ik erover heb gelezen zijn iig erg positief!
![]()
Eigenlijk heb ik mijn schoonzusje zo gek gekregen om een keer naar Schoorl te gaan ipv altijd maar weer Texel. En aangezien wij een lang weekend aanwezig zijn...kan ik eindelijk weer eens in Schoorl rennen.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bij het afhaalpunt afhalen![]()
Stream: en voor Frsh kom je wel deze kant op! Ik ga graag mee. Ik vind het ook geen probleem om eerder af te haken, en onder het genoeg van een kopje koffie en een krantje te wachten tot jullie ook toe zijn aan koffie.
Ik was je heus niet vergeten hoor. Ik spreek frsh ietsje vaker dan jou![]()
Over welke schoenen gaat het? Heb niet echt alles bijgelezen, sorry![]()
![]()
Salomon X-Scream. Voor de eckte citytrailsquote:Op maandag 9 februari 2015 16:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik mijn schoonzusje zo gek gekregen om een keer naar Schoorl te gaan ipv altijd maar weer Texel. En aangezien wij een lang weekend aanwezig zijn...kan ik eindelijk weer eens in Schoorl rennen.
Ik was je heus niet vergeten hoor. Ik spreek frsh ietsje vaker dan jou![]()
Over welke schoenen gaat het? Heb niet echt alles bijgelezen, sorry![]()
![]()
Nice!quote:
Mooie sloffen!
Deze kleur zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een andere dus
[ Bericht 10% gewijzigd door streamnl op 09-02-2015 17:12:54 ]![]()
Coole foto's (en cool shirt)quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep zietMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Deze?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Carnaval
Het dorp van mijn ouders heeft het grootste carnaval in Nederland boven de rivieren. Ik ga daar dus niet naar toe komend weekend.
Vreemd genoeg is er in heel Nederland maar 1 carnavalsrun.
http://www.tilburgroadrunners.nl/trr-wedstrijden/kruikenloopMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuke finishfoto's LT! Cool
Mijntes is ook niet vervelend. Weerspiegelt iig hoe ik me voelde ("woei!"):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf me verbazen over het gebrek aan clubrunners met clubshirts bij zo'n loop. Zo'n ander beeld in vergelijking met hier!
Ja doei.![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik blijf me verbazen over het gebrek aan clubrunners met clubshirts bij zo'n loop. Zo'n ander beeld in vergelijking met hier!.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ze is er elke zaterdag nuquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Op een andere foto die we delen doet-ie een dankje aan de Heerequote:Op maandag 9 februari 2015 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Die man was wel heel blij, trouwens!
Bij ons wordt er door de jeugd wel mee gelopen. Er wordt in mijn groep er ook wel over nagedacht om in clubshirts te gaan lopen, maar dat doen ze waarschijnlijk al 20 jaar. Ik zou het wel fijn vinden, dan komen mensen minder snel tussen jou en de rest van je posse lopen tijdens loopjes.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik blijf me verbazen over het gebrek aan clubrunners met clubshirts bij zo'n loop. Zo'n ander beeld in vergelijking met hier!![]()
Ik werd dankzij mijn shirt herkend door een loper uit Best.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
Posse
Hier is het ook wel verbonden met allerlei clubwedstrijden geselecteerd voor leagues en what not waar je dan verplicht in je clubshirt moet lopen, maar iedereen draagt ze ook bij nagenoeg alle andere evenementenbehalve de wekelijkse Park Runs (tenzij die in de leagues zitten)
Ja doei.![]()
Vreselijk, van die clubkliekjes die breed uit gaan lopen zonder dat je er langs kunt, lekker veilig in het groepje.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij ons wordt er door de jeugd wel mee gelopen. Er wordt in mijn groep er ook wel over nagedacht om in clubshirts te gaan lopen, maar dat doen ze waarschijnlijk al 20 jaar. Ik zou het wel fijn vinden, dan komen mensen minder snel tussen jou en de rest van je posse lopen tijdens loopjes.![]()
Vreselijk, van die mensen die zich tussen mijn keurig 2 aan 2 lopend groepje wurmen en ervoor zorgen dat de groep uit elkaar valt.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vreselijk, van die clubkliekjes die breed uit gaan lopen zonder dat je er langs kunt, lekker veilig in het groepje.
Ik was in Egmond wel stomverbaasd over een groep vanuit een AV/Runnersworld die in het wedstrijdvak startte en wel de hele tijd met z'n vieren naast elkaar bleven lopen.![]()
Wedstrijd=clubtenue. Altijd.
Bij ons lopen de meesten denk ik wel in clubkleuren bij wedstrijden, behalve misschien degenen die hooguit een paar keer aan een wedstijdje meedoen. Het zou eigenlijk verplicht moet worden vind ik![]()
Ik bepaal graag zelf wat ik aantrek. Wil best een keer in shirts van een club lopen als je met een grote groep loopt ofzo, maar verder loop ik gewoon in mijn hysterische ink n burn shizzle.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In een splitsecond dacht ik ff dat het strip was.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb alleen suckyass foto's van de Groet uit Schoorl run.
Dit is nog de besteben niet zo'n fan van Aktiefoto. Ik had hem een heel lang stuk alleen en dan nog weet-ie dit te produceren
![]()
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als je lid bent van een AV ligt dat toch anders vind ik. Het gaat dan o.a. ook om promotie van de vereniging. Bij iedere sport is het vrij normaal dat leden van een vereniging de clubkleuren dragen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef Murmeli het volgende:
Ik bepaal graag zelf wat ik aantrek. Wil best een keer in shirts van een club lopen als je met een grote groep loopt ofzo, maar verder loop ik gewoon in mijn hysterische ink n burn shizzle.![]()
Ik denk dat dat reden voor mij zou zijn om op te stappen. Gelukkig doet mijn loopgroep niet moeilijk. Daar zijn shirts van, maar ik weet niet eens of ze die altijd hebben. Heerlijk, vrijheid!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:20 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Als je lid bent van een AV ligt dat toch anders vind ik. Het gaat dan o.a. ook om promotie van de vereniging. Bij iedere sport is het vrij normaal dat leden van een vereniging de clubkleuren dragen.
Maargoed, ik ben nogal eigengereid, zelfs een manager die me zegt dat ik geen vrij kan nemen krijgt een fronsend gezicht van mij. Staat wel tegenover dat ik geen vrije dagen opneem als ik zelf denk dat het niet kan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In een splitsecond dacht ik ff dat het strip was.![]()
![]()
Leuke foto's Quoi en LT!
Heb vanmiddag ook weer wat kilometers gelopen. Ging niet heel soepel, maar erg genoten, vooral stukje bos waar blijkbaar mooi paadje doorheen liep.
Weekend van 21 maart ben ik met vrienden in De Zilk (ergens tussen Noordwijk en zandvoort). Nu al aan het kijken voor mooie ldl daar, als voorbereiding op hm van maand later.![]()
Ik vind het wel tof als mensen met clubkleuren lopen. Je kunt elkaar ook makkelijk herkennen. En eigenlijk vind ik ook wel dat het erbij hoort als je bij een AV bent aangesloten.![]()
Sorry strip. Jij bent in het echt vele malen knapperquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo weer terug van een loopje. 5,25 km gelopen. 7x5 minuten. Pfoe wat was dat zwaar. Voel me net een trage slak met kei weinig conditie...Knie deed het wel weer goed. Wel wat pijn maar ik kan daar mee leven tijdens het lopen. Verder valt mn groepje zowat uit een. 1 iemand is er al voor de 3e x niet. Eentje was ziek. En de andere die wel mee liep voelde plotseling wat in zn kuit en kon niet meer verder lopen.
Liep ik daar in mn eentje, niet zo gezellig
. Afijn volgende week is iedereen ervast weer
.
Linkje(met stukje dribbel warmingup in het begin): http://app.endomondo.com/workouts/470021770/19432788![]()
Ik zou zo graag de mensen die ik in de sporthal in Schoorl heb ontmoet terug willen vinden in de uitslagen. Dan zou ik nog even kunnen doorgeven dat zomertijd betekent dat de klok een uur vóóruit gaatIk wachtte gisteren ruim vier uur lang in een sporthal, op een tribune van 3 hoog, in de hoek. Ik had dat tot mijn plekje gedoopt en hoefde me geen zorgen te maken over verveling, zo bleek. Voor wie dat leuk vindt onder een spoilertje
Net mijn eerste fysio afspraak gehad..
Zit nog vocht in de enkel, onzeker of dat weg gaat trekken mogelijk heeft het ongeval lymfevaten kapot gemaakt.
Enkel is te zwak om op te kunnen hardlopen, spier (waar ik de naam niet van ken) is niet sterk genoeg om de verende beweging te maken bij het wandelen/lopen. Andere spieren vangen dat op en zorgen dat er op den duur botjes tegen elkaar gaan schuren, geeft scherpe pijn.
10 km over 3 weken, vergeet het maar. HM training, no way.
Oefeningen gaan doen gericht op spier- en krachtherstel.. ik had eerlijk gezegd niet door dat ik niet op 1 been kan staan op die voet, is wel vrij noodzakelijk natuurlijk.
Werken aan pijnloos wandelen om uiteindelijk weer eens te kunnen gaan hardlopen.
Ik las maar weer een hardloopvakantie in.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:58 schreef Quoi het volgende:
Ik zou zo graag de mensen die ik in de sporthal in Schoorl heb ontmoet terug willen vinden in de uitslagen. Dan zou ik nog even kunnen doorgeven dat zomertijd betekent dat de klok een uur vóóruit gaatIk wachtte gisteren ruim vier uur lang in een sporthal, op een tribune van 3 hoog, in de hoek. Ik had dat tot mijn plekje gedoopt en hoefde me geen zorgen te maken over verveling, zo bleek. Voor wie dat leuk vindt onder een spoilertje
HOAX !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!kers praten helemaal niet met vreemde mensen![]()
Wel een gaaf verhaal![]()
![]()
Dat is balen Kluis, wat een tegenvaller zeg.
Quoi, wat kun jij lekker schrijven, ik wil meer!
Mossel en Gogo gefeliciteerd!![]()
Poeh dat is toch wel een tegenvaller Kluizenaar. Mooi geschreven Quoi, ik twijfelde ook altijd, maar klok vooruit in het voorjaar is eigenlijk best makkelijk te onthouden.![]()
Balen kluis!!
Hier een baantraining achter de rug. Tijdens het hardlopen heb ik een irritant pijntje achter mijn knie, aan de binnenkant bij de aanhechting naar m'n bovenbeen. Even in de gaten houden. Verder was m'n garmin weer eens leeg, maar het leuke van de baan is dat je dan rondjes kan gaan tellen. 6,5 kilometer op de teller!![]()
Klote Kluizenaar.Succes met je herstel..
Leuk verhaal Quoi!
En dankjewel Murmeli. Krijg steeds meer vertrouwen![]()
![]()
Balen man! Alweer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Net mijn eerste fysio afspraak gehad..
Zit nog vocht in de enkel, onzeker of dat weg gaat trekken mogelijk heeft het ongeval lymfevaten kapot gemaakt.
Enkel is te zwak om op te kunnen hardlopen, spier (waar ik de naam niet van ken) is niet sterk genoeg om de verende beweging te maken bij het wandelen/lopen. Andere spieren vangen dat op en zorgen dat er op den duur botjes tegen elkaar gaan schuren, geeft scherpe pijn.
10 km over 3 weken, vergeet het maar. HM training, no way.
Oefeningen gaan doen gericht op spier- en krachtherstel.. ik had eerlijk gezegd niet door dat ik niet op 1 been kan staan op die voet, is wel vrij noodzakelijk natuurlijk.
Werken aan pijnloos wandelen om uiteindelijk weer eens te kunnen gaan hardlopen.
Ik las maar weer een hardloopvakantie in.
Maar volgens mij heb jij wel aangetoond een doorzetter te zijn.![]()
Ik heb de policy om bij loopjes hier in de buurt mijn shirt van O.S.S.-Volo aan te trekken. Ik vind dat gewoon reclame voor de club en dat kunnen ze goed gebruiken. Ook tijdens de wegtrainingen met de club heb ik zoveel mogelijk een clubshirt aan.
Maar als ik een loopje totaal ergens anders heb, dan trek ik weer andere shirts aan, want dat clubshirt blijft een lilluk ding.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Verdomme Kluis, dat is gewoon KUT met hoofdletters
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:58 schreef Quoi het volgende:
OMGWTFBBQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oke even op iedereen reageren:
Kluizenaar: Wat kut! Dat klinkt echt niet goed
Quoi: Wat een hilarisch verhaal! Volgens mij ben jij ook echt zo iemand die door iedereen als behulpzaam persoon wordt gezien, ik heb daar gelukkig nooit zo'n last van![]()
Missi: Lekker bezig! Ze vallen bij bosjes, maar de die-hards blijven over!
Over de clubshirts: Ik zou best willen, maar mijn club is aan het overgaan naar een nieuw administratiesysteem of zo waardoor ik 2.5 maand na mijn inschrijving nog steeds geen officiele bevestiging of wat dan ook van ze heb ontvangenEnfin, ik hoef ook nog niet te betalen geloof ik dus prima. BIj ons lopen overigens de wedstrijdlopers allemaal wel in wedstrijdtenue, de recreanten lopen een beetje in een allegaartje van clubkleding of kleding van een clubgerelateerd uitje of zo samen met hun eigen kleding. Dat ziet er niet echt uit
In wedstrijdtenue zou ik mezelf echter pas durven vertonen als ik ook tijden loop waar de AV trots op kan zijn! Dus nog iets verder doortrainen.
Verder heb ik net zaaltraining gehad, de trainer was ziek dus we moesten zelf allemaal oefeningen verzinnen, veel hetzelfde van wat we normaal deden maar ook wel wat gekke dingen zoals in handstand door de zaal lopen en zo. Was wel even goed om te gaan, door het heen en terugfietsen + losmaken bij de training voelen mijn benen nu alweer zo super!
Dat bracht me ook wel weer bij een ander hersenspinsel; zijn de grenzen die ik heb/denk te hebben niet vooral zelf opgelegde grenzen? Hebben jullie dat gevoel ook wel eens? Ik had van tevoren bedacht dat 12km/u echt al heel hard zou zijn. Ik had een plan gemaakt om rond die tijd uit te komen en heb me daar ook heel netjes aan gehouden. Maar misschien leg je jezelf toch mentaal een barriere op als je zo denkt of zo. Waarom niet een keer niet van tevoren inschatten wat je kunt en gewoon op gevoel gaan? Zo rennen kenianen en zo rent mijn getalenteerde vriendin ook. Maarja een 30km is daar dan misschien niet de meest geschikte afstand voor. Ik weet ook achteraf niet waar ik het dan zou hebben laten liggen, heb redelijk vlak gelopen (linkje: https://www.endomondo.com/workouts/470010890/11367364) maar toch, echt versnellen durfde ik ook niet of zo. Nouja, misschien bij een korte race tóch eens proberen om zonder horloge te lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat een AV vooral trots is als er veel lopers in de wedstrijd mee doen die ook van voor tot achter in het veld vertegenwoordigd zijn, zodat ze kunnen laten zien dat een atletiekvereniging echt voor iedereen iets te bieden heeft van snelle tot trage.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
In wedstrijdtenue zou ik mezelf echter pas durven vertonen als ik ook tijden loop waar de AV trots op kan zijn!Daar ben ik van overtuigd. Ik denk dat bijna iedereen de - zeker de eerste jaren - veel harder kan dat hij of zij denkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar misschien leg je jezelf toch mentaal een barriere op als je zo denkt of zo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik reageer even op je hersenspinselquote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke even op iedereen reageren:
Kluizenaar: Wat kut! Dat klinkt echt niet goed
Quoi: Wat een hilarisch verhaal! Volgens mij ben jij ook echt zo iemand die door iedereen als behulpzaam persoon wordt gezien, ik heb daar gelukkig nooit zo'n last van![]()
Missi: Lekker bezig! Ze vallen bij bosjes, maar de die-hards blijven over!
Over de clubshirts: Ik zou best willen, maar mijn club is aan het overgaan naar een nieuw administratiesysteem of zo waardoor ik 2.5 maand na mijn inschrijving nog steeds geen officiele bevestiging of wat dan ook van ze heb ontvangenEnfin, ik hoef ook nog niet te betalen geloof ik dus prima. BIj ons lopen overigens de wedstrijdlopers allemaal wel in wedstrijdtenue, de recreanten lopen een beetje in een allegaartje van clubkleding of kleding van een clubgerelateerd uitje of zo samen met hun eigen kleding. Dat ziet er niet echt uit
In wedstrijdtenue zou ik mezelf echter pas durven vertonen als ik ook tijden loop waar de AV trots op kan zijn! Dus nog iets verder doortrainen.
Verder heb ik net zaaltraining gehad, de trainer was ziek dus we moesten zelf allemaal oefeningen verzinnen, veel hetzelfde van wat we normaal deden maar ook wel wat gekke dingen zoals in handstand door de zaal lopen en zo. Was wel even goed om te gaan, door het heen en terugfietsen + losmaken bij de training voelen mijn benen nu alweer zo super!
Dat bracht me ook wel weer bij een ander hersenspinsel; zijn de grenzen die ik heb/denk te hebben niet vooral zelf opgelegde grenzen? Hebben jullie dat gevoel ook wel eens? Ik had van tevoren bedacht dat 12km/u echt al heel hard zou zijn. Ik had een plan gemaakt om rond die tijd uit te komen en heb me daar ook heel netjes aan gehouden. Maar misschien leg je jezelf toch mentaal een barriere op als je zo denkt of zo. Waarom niet een keer niet van tevoren inschatten wat je kunt en gewoon op gevoel gaan? Zo rennen kenianen en zo rent mijn getalenteerde vriendin ook. Maarja een 30km is daar dan misschien niet de meest geschikte afstand voor. Ik weet ook achteraf niet waar ik het dan zou hebben laten liggen, heb redelijk vlak gelopen (linkje: https://www.endomondo.com/workouts/470010890/11367364) maar toch, echt versnellen durfde ik ook niet of zo. Nouja, misschien bij een korte race tóch eens proberen om zonder horloge te lopen.
Ik loop ook gewoon, nergens naar kijken en gewoon gaan, 100% op gevoel ! Heb niet het idee dat ik het hierdoor minder doe dan mensen die alles vastleggen op hun horloges en weet ik wat meer. Maar ik ben dan ook een rare vogel![]()
![]()
Mja ik zou dan bang zijn dat ik te hard wegga en instort of zo. Maar misschien moet dat ook gewoon een keer gebeuren om je échte grens te leren kennen, tot nu toe heb ik altijd nog wel negatieve splits kunnen lopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:15 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik reageer even op je hersenspinsel
Ik loop ook gewoon, nergens naar kijken en gewoon gaan, 100% op gevoel ! Heb niet het idee dat ik het hierdoor minder doe dan mensen die alles vastleggen op hun horloges en weet ik wat meer. Maar ik ben dan ook een rare vogelIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit. Als je altijd relatief in je comfortzone blijft, zal je nooit optimaal presteren. Daarom veel wedstrijden lopen, grenzen opzoeken en accepteren dat dat wel eens verkeerd kan gaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik zou dan bang zijn dat ik te hard wegga en instort of zo. Maar misschien moet dat ook gewoon een keer gebeuren om je échte grens te leren kennen, tot nu toe heb ik altijd nog wel negatieve splits kunnen lopen.![]()
kwestie van proberen ja....ik heb zelf weer dat ik misschien nog teveel op de rem loop soms ipv knallen, maar dat corrigeer je hopelijk de keer daarna weerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik zou dan bang zijn dat ik te hard wegga en instort of zo. Maar misschien moet dat ook gewoon een keer gebeuren om je échte grens te leren kennen, tot nu toe heb ik altijd nog wel negatieve splits kunnen lopen.![]()
![]()
Ja same here
Laat het even weten, dan houd ik je gezelschap tijdens het wachten.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Als mijn poot zo blijft als nu dan wordt het zaterdag voor mij ook hoogstens een bak thee of zo.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vanavond: 4 x 10min met 2min rust. Dat lukte, plus een extra 5min omdat we een beetje verdwaald waren bij Mariahoeve. 5min hardlopen is warmer dan 10 minuten wandelen, dus kozen we voor een kleine uitbreiding van het programma.
De benen waren zwaar en m'n rechterscheen zeurt nog steeds als ik loop, maar naarmate ik warmer word zakt het zeuren en buiten het lopen om voel ik het niet. Ik merkte wel dat m'n benen weinig meer gewend zijn; na de 3e interval kon ik niet meer versnellen als Mr.Y me bijvoorbeeld voor ging op een smaller stukje. Anders haal ik hem bij; nu moest hij inhouden. Ach ja.
Al met al dus wel tevreden. Als m'n herstel zo voortzet...
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
KluismansMaar ook dit komt weer goed
Hier ging de training niet best..de modder zat duidelijk nog in de benen. Kwantiteit hoog, kwaliteit laag. Waardeloos dus..F means you're fucked![]()
He mag deze in de OP? Mijn 1e 10 km-loop
1
221 februari 2015 - [url=http://www.dehardloper.nl/md-halve/ (Schipluiden)[/url]
• Midden-Delfland Halve - 10 km
(hopelijk is de code zo goed)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Gogo en Mossel, gefeliciteerd.Wat tof!
Ik loop altijd op gevoel. Gisteren ook, mijn plan van duurloop liet ik al heel snel varen toen ik merkte dat ik in een lekker tempo liep dat ik ook twee uur kon volhouden.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar misschien leg je jezelf toch mentaal een barriere op als je zo denkt of zo. Waarom niet een keer niet van tevoren inschatten wat je kunt en gewoon op gevoel gaan?
Jij houdt jezelf tegen als jij met horloge loopt, ik zou waarschijnlijk harder mijn best moeten doen als ik een bepaald tempo nastreef. En uiteindelijk loop ik beter en waarschijnlijk sneller als ik het op gevoel doe. Maar mijn gevoel vertelt mij of ik lekker loop, niet hoe hard.
Ik zit officieel wel bij een AV, maar het is wel raar. Wij rennen niet op de baan, dat is alleen voor de wedstrijdatleten, en volgens mij is er ook geen clubshirt.
Gelukkig heeft de triathlonvereniging weer nieuwe kleding, dus binnenkort loop ik wel met een clubshirt.
Overigens vind ik eigen keus wel zo prettig bij grote evenementen, want dan trek ik mijn fluorescerend gele ding aan en kan ik mezelf makkelijker terugvinden op foto's en video's.
De meeste clubshirts vind ik ook lelijk, met stomme slogans.
L_T, jij loopt hard genoeg om zo'n shirt te mogen dragen, je bent gister 10e geworden!![]()
Murmeli, word ik nou dement of jij?Ik dacht echt dat jij het had over Rondje Nederland. Ik kan me niet meer herinneren dat ik afgelopen weekend nog met iemand anders over hardloopwedstrijden heb gepraat.
![]()
Thanks voor het medeleven peeps. Ben ook van plan om die enkel zo snel mogelijk weer goed te krijgen.
Ik lurk wel gewoon mee, dat motiveert toch
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een gekut met je enkel KluisVervelend, to say the least!
Q, wat schrijf je toch heerlijk! Leek wel een kort verhaal, tof![]()
![]()
Kluiswat stom! En het ging in 's Heerenberg nog wel zo lekker!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb altijd het idee dat ik lichamelijk in staat ben om veel sneller te lopen dan ik nu doe, maar ik ben mentaal een verschrikkelijk mietje met onwijs veel zelfmedelijden. En de laatste tijd gaat het lopen lichamelijk ook niet zo superquote:Op maandag 9 februari 2015 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik gewoon een keer 5km sub 20 lopen, en 10 sub 45. Dat zijn haalbare doelen, maar dan moet eerst trainen gewoon weer lekker gaan.![]()
Q. genoten van je verhaal
Ik vind het echt onzin dat je snel zou moeten lopen om in een clubshirt te mogen lopen. Ik sluit me wat dat betreft bij mossel aan.![]()
Doe het eens bij een 10 of 15 km.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik zou dan bang zijn dat ik te hard wegga en instort of zo. Maar misschien moet dat ook gewoon een keer gebeuren om je échte grens te leren kennen, tot nu toe heb ik altijd nog wel negatieve splits kunnen lopen.
Ik heb het bij de 10 een keer gedaan, toen had ik na 5 km het idee dat ik me had opgeblazen, maar heb alleen maar 2 km een verval gehad van 10sec/km. En daarna was ik weer sneller. Mijn gemiddelde snelheid kwam toen op 2 sec/km langzamer dan de snelheid op de eerste 2 km. Ofwel: zo erg had ik mezelf niet opgeblazen en ik liep een tijd die veel sneller was dan ik ooit voor mogelijk hield. Ik ging wel de laatste 6 km compleet dood, het was alles behalve aangenaam.
Nu begrijp ik dat ik vgl met jou een beginner ben, maar in denk toch dat je wat aan mijn verhaaltje kan hebben
Verder: eens met mossel. Juist in het hele deelnemersveld leden van een AV hebben lopen maakt een AV interessant en toegankelijk. En daarnaast: jouw tijden zijn goed zat om trots op te zijn voor een AV en ik kan me niet voorstellen dat je dat niet zelf ook weet
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gezien mijn leeftijd kom ik meer in aanmerking, maar ik heb geen herinneringen over rondje nederlandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:40 schreef wyccie het volgende:
Murmeli, word ik nou dement of jij?Ik dacht echt dat jij het had over Rondje Nederland. Ik kan me niet meer herinneren dat ik afgelopen weekend nog met iemand anders over hardloopwedstrijden heb gepraat.
Ik heb het over wedstrijd tenue he, niet gewone club kleding. Bij ons zit daar wel een verschil tussen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks voor de complimenten
Clubshirt, sja... Ik heb er eentje aangeschaft (incl jasje) omdat ik dat wel wilde gaan dragen. Het is alleen zo'n slecht passend model en eerlijk gezegd vind het logo gruwelijk, dus ik draag het nooitWel af en toe het jasje.
Met de ekiden willen we overigens zelf het gruwelijke logo op een leuk hempje gaan bedrukken. Toch leuk om wat reclame te maken voor de vereniging, daar kan ik me wel in vinden.
@Kluizenaar: Wat een bummer. Kop op hè? Komt wel weer goed bij jou![]()
![]()
Je moet je er niet zo druk om maken!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het over wedstrijd tenue he, niet gewone club kleding. Bij ons zit daar wel een verschil tussen.
Atletiek is een van de weinige sporten waar iedereen het tegen elkaar opneemt. Voetballen ofzo dan mag je ook in clubtenue in de 4e divisie, met atletiek loop je ook tegen de Nederlandse toppers in wedstrijden. Wat dat betreft is een plek bij bijv. de eerste 25% vrij indrukwekkend, want er is geen indeling op niveau! En sowieso, als je trots bent op je club of lokaal lekker een beetje reclame wilt maken, dan is dat prima!
Wat betreft die ideeen over tempo's, ik ben het deels met je eens. Wil misschien ook een paar wedstrijden zonder horloge lopen, al zijn vooral 5-10 km's daar goed voor. Langere afstanden moet je toch wel enigszins tempo's inschatten om te weten of jw echt te hard start of niet... Maar racen en soms tegen je limiet aan crashen maakt je wel een betere atleet ja, zoals Mr. B ook zei!Jack does it in real time...![]()
Ik droeg eigenlijk altijd het HAAG shirt wel bij wedstrijden hier in de buurt. Gewoon, omdat mensen het herkennen en je aanmoedigen. Ook zijn er altijd meerdere fotografen die alleen de mensen van bepaalde clubs fotograferen![]()
Zo herkende ik in Edinburgh paar jaar geleden iemand van AV SpartaGelijk neergehaald aangemoedigd.
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:41 schreef Quoi het volgende:
Een epidemie lijkt het wel. Overal die gele shirtjes van die Haagse clubs![]()
Oh wacht, het maakt me nu toch niet meer uit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik leef in mijn club hoodiefijn ding!
Ik heb het idee dat de 'clubjes-cultuur' in de UK ook iets traditioneler en hechter is dan in NL.![]()
ook hier in NZ gaan de club-kleuren voor alles, maar ja.....dat heeft Mother England ons ook zo geleerdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de 'clubjes-cultuur' in de UK ook iets traditioneler en hechter is dan in NL.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nou misschien ga ik dan maar eens een clubtenue kopen. Maar dan moeten ze me wel eerst lid makenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je moet je er niet zo druk om maken!
Atletiek is een van de weinige sporten waar iedereen het tegen elkaar opneemt. Voetballen ofzo dan mag je ook in clubtenue in de 4e divisie, met atletiek loop je ook tegen de Nederlandse toppers in wedstrijden. Wat dat betreft is een plek bij bijv. de eerste 25% vrij indrukwekkend, want er is geen indeling op niveau! En sowieso, als je trots bent op je club of lokaal lekker een beetje reclame wilt maken, dan is dat prima!
Wat betreft die ideeen over tempo's, ik ben het deels met je eens. Wil misschien ook een paar wedstrijden zonder horloge lopen, al zijn vooral 5-10 km's daar goed voor. Langere afstanden moet je toch wel enigszins tempo's inschatten om te weten of jw echt te hard start of niet... Maar racen en soms tegen je limiet aan crashen maakt je wel een betere atleet ja, zoals Mr. B ook zei!
Juist met een club hoef je er niet zo over na te denken. Nou ja, lang kort kort lang kort lang wel: base layer eronder en lange of korte tight... Maar meer ook niet!en ja, Q. Je zou de XC teamvelden eens moeten zien
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 10-02-2015 09:21:52 ]Ja doei.![]()
Je hebt gelukkig ook nog iets tussen een AV en niets inzitten. De opkomst van gratis loopgroepen in vooral de grote steden zijn wat dat betreft een verademing. Je bent nergens aan gebonden maar je krijgt wel dat beetje van het groepsgevoel mee. Dus wel de lusten maar niet de lasten. En eigenlijk zijn het allemaal gewoon clubjes, de meesten tegenwoordig zelfs met eigen kleding alleen dan zonder lidgeld.
![]()
Of spreekt gewoon een keer zelf af met mensen om een rondje te lopen, is ook gratis, hoeft niet in hetzelfde tenue.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik merk wel dat ik sneller word van het lopen op de baan, de loopscholing, de tips van de trainer en het optrekken aan mensen die sneller zijn. Daar heb ik wel wat contributie voor over, het is ook gewoon leuk
oh dan is zo'n club helemaal niets voor mijquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ook van mijn loopgroep. Dwz, als ik niet de meeste trainingen mis omdat ik geblesseerd ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik merk wel dat ik sneller word van het lopen op de baan, de loopscholing, de tips van de trainer en het optrekken aan mensen die sneller zijn. Daar heb ik wel wat contributie voor over, het is ook gewoon leukSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maar dat spreekt mij juist wel aanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:22 schreef Guard het volgende:
Of spreekt gewoon een keer zelf af met mensen om een rondje te lopen, is ook gratis, hoeft niet in hetzelfde tenue.. Dat gevoel wat je bij een club hebt, krijg je niet zo snel als je af en toe met wat mensen afspreekt. En je zit er toch ook voor de gezelligheid na de wedstrijd. Er zijn er bij ons overigens heel veel die ook gewoon bij een AV zitten. Je kunt daar denk ik toch het beste op techniek trainen. Zelf ben ik bij dit clubje wel veel sneller geworden. Maar dat komt ook vanwege de vele snelle lopers die ervoor zorgen dat het basisniveau behoorlijk hoog ligt. Ik had in ieder geval zonder deze groep nooit binnen een jaar van 49 minuten naar 43 minuten op de 10 kilometer gegaan.
![]()
Ja, begrijp het ook niet helemaal maar misschien toch te veel belast ondanks dat ik het goed aanpakte.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Kluiswat stom! En het ging in 's Heerenberg nog wel zo lekker!
Maar goed eerlijk is eerlijk de pijntjes waren er wel. Nu flink begeleidt oefeningen doen, mijn huiswerk doen en dan weer opbouwen.
Vallen in de badkuip wil ik iig voorlopig niet meer.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vallen in een badkuip lijkt me sowieso nooit een goed plan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja, begrijp het ook niet helemaal maar misschien toch te veel belast ondanks dat ik het goed aanpakte.
Maar goed eerlijk is eerlijk de pijntjes waren er wel. Nu flink begeleidt oefeningen doen, mijn huiswerk doen en dan weer opbouwen.
Vallen in de badkuip wil ik iig voorlopig niet meer.
Succes met het herstel
![]()
1
21 maart 2015 - [url=http://www.hanzesport.nl/513/wedstrijden/wegwedstrijden/achtkastelenloop.html]Achtkastelenloop[/url]
Happel - 30 km![]()
Nog niet genoeg van 1 keer de martelgang?quote:
Ga je daar je laatste lange duurloop voor Rotterdam doen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Druk weekend en drukke maandag achter de rug, dus ik liep weer flink achter met lezen. Maar ik ben weer bij en hier komen de reacties op anderhalf topic. Multiquote alert!quote:Op zondag 8 februari 2015 23:09 schreef mosselmossel het volgende:
Even wat anders. Een persoonlijke noot.
Gogo gaat even iets vertellen.Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 februari 2015 23:09 schreef Gogo83 het volgende:
mossel heeft mij vorige week, in Rome, ten huwelijk gevraagd en natuuuurlijk zei ik ja! Wij gaan volgend jaar trouwen!!!!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:30 schreef hatsaflats het volgende:
Eindelijk officieel een echte grotemensenbaanHet was al even zo goed als zeker, maar nu is het helemaal echt echt
En ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik vond het ook supertof!
[ afbeelding ]![]()
Verder een jompel voor alle mensen die weer lekker gelopen hebben:![]()
En een hart onder de riem voor de blessuregevallen Daywalker, Zwabberhark en Kluizenaar:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
@McTwente, pfoe, wat een weekend.. kijk je uit? Vooral 10km wandelen tussen al het hardlopen door kan vervelend zijn omdat je dan weer andere spieren gebruikt en veel spierpijn kunt krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:40 schreef GlenHighland het volgende:
Dan zien we elkaar misschien nog. Ik ga ook een rondje van 28km, via Eemdijk en Spakenburg.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:53 schreef GlenHighland het volgende:
Goed gelopen LT![]()
![]()
Ik heb genoten van een heerlijk rondje van ruim 28km door de polder en langs het water. De eerste helft iets teveel tegenwind, maar verder heerlijk gelopen.
http://app.endomondo.com/workouts/469531006/2436456quote:Op zondag 8 februari 2015 17:52 schreef pijll het volgende:
Zo, op zondag door Spakenburg lopen, jij durft!
Mooi rondje, ik heb een paar jaar geleden ongeveer hetzelfde stuk gelopen. Prachtige omgeving.Deze maar even allemaal samen genomen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:57 schreef GlenHighland het volgende:
Door Spakenburg en door Eemdijk op zondag.... het was wel verdacht stil op straat![]()
Ik ben maar snel doorgelopen, voor ze met hooivorken achter me aan kwamen.
Maar het is inderdaad echt schitterend lopen, zo langs de Eem.
LT, bedankt voor je opmerking. Ik snap het ook wel. Maar omdat ik verwacht dat de UHT zwaarder wordt dan deze 30 km asfalt, heb ik bewust wel zaterdag rustig getraind. Voor mijn gevoel was dat een soort compensatie voor het verschil tussen verhard en onverhard lopen.
Ik had zo ongeveer samen kunnen lopen met GH, alleen is zijn tempo te hoog voor mij. En volgens mij was ik wat eerder op de dag op pad, ik had nog een druk programma voor de rest van de dag. Gelukkig wel lezend op de bank. Qua route kwam het aardig overeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder is het allemaal al gezegd. Op de heenweg behoorlijk wind tegen, op de terugweg dus in de rug. En door de zwaar gelovige dorpen Eemdijk en Bunschoten gelopen. Langs de Eem, een mooi rondje.
In Bunschoten liep ik een beetje te klooien, twee keer van de route afgeweken. Dus het rondje werd onbedoeld iets langer, na 30,5 km afgeklokt op mijn horloge. Runkeeper gaf iets minder afstand aan. Nog een dikke kilometer uitgewandeld.
logje
Evaluatie: de spierpijn valt me 100% mee, ik heb al wel twee dagen zware benen maar loop nog gewoon de trap op en af. Dus ik denk/hoop dat ik wel klaar ben voor de UHT de 22e!
quote:Op maandag 9 februari 2015 14:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Carnaval
Het dorp van mijn ouders heeft het grootste carnaval in Nederland boven de rivieren. Ik ga daar dus niet naar toe komend weekend.
Vreemd genoeg is er in heel Nederland maar 1 carnavalsrun.Ik las dit en dacht: dat is toch nog steeds Oldenzaal?quote:![]()
Dus even gezocht en volgens Wikipedia claimen drie plaatsen dit: "Over de locatie van de grootste optocht boven de rivieren is nog altijd geen duidelijkheid. Dit zou kunnen zijn Oldenzaal of Montfoort of Groenlo. Alle drie zeggen ze dat het bij hén plaats vindt." Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnaval#Verspreiding
Hoogland claimt dit dus niet, ik houd het op Oldenzaal.![]()
Martelgang viel ook wel mee hoor haha. De benen voelen vrij goed aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog niet genoeg van 1 keer de martelgang?
Ga je daar je laatste lange duurloop voor Rotterdam doen?
En weet niet of dit mijn laatste lange duurloop wordt. Is dat verstandig? Heb niet echt een schema in gedachte.![]()
De laatste 2-3 weken voor de marathon wordt aangeraden om geen lange lopen meer te doen, dan begin je eigenlijk al met 'taperen' (rust nemen zodat je echt sterker wordt).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Martelgang viel ook wel mee hoor haha. De benen voelen vrij goed aan.
En weet niet of dit mijn laatste lange duurloop wordt. Is dat verstandig? Heb niet echt een schema in gedachte.
Zie bijvoorbeeld hier: http://www.hardloopschema(...)arathon-Rotterdam%21
Dus een maand van tevoren die 30 kan nog wel, met warming up erbij kom je dan zelfs misschien nog op 32-33 uit. Dan kun je 2 of 3 weken van tevoren bijvoorbeeld nog wel 20 doen, maar verder zou ik het compact houden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@Gogo & Mossel: Dat het maar een mooi feestje mag worden! Plezier hadden jullie al samen, en dat zal daarna hopelijk ook zo blijven.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
En hoe gaat het met jouw loopactiviteiten dan? Weer een beetje in een ritme geraakt met een nieuw doel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef Corniel het volgende:
@Gogo & Mossel: Dat het maar een mooi feestje mag worden! Plezier hadden jullie al samen, en dat zal daarna hopelijk ook zo blijven.![]()
Ik hou je op de hoogte. Voorlopig weet ik nog niet eens hoe ik boodschappen kan doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laat het even weten, dan houd ik je gezelschap tijdens het wachten.![]()
Nou ja zeg! Komt dat? Misschien heb je wel een trombosebeenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte. Voorlopig weet ik nog niet eens hoe ik boodschappen kan doen.
Ritme is 3 keer k#t. Gisteren wel weer geweest. Dat waren 10 mooie snelle km's met een belachelijk lage hartslag. Maar het opbouwen wil maar niet lukken. Ik neig er na om in Leiden de halve te lopen en dan in november een hele te doen.quote:En hoe gaat het met jouw loopactiviteiten dan? Weer een beetje in een ritme geraakt met een nieuw doel?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Komt dat? Misschien heb je wel een trombosebeen
OptimistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren mijn poot verzwikt op de Balijbrug en kan nu nauwelijks nog staan.![]()
Levensgevaarlijk die brug. Zowel fysiek als psychologisch. Hoogste tijd dat die ontmateld wordt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Naar mijn weten, maar misschien ben ik bevooroordeeld, was het altijd Hoogland.quote:[b]Op dinsdag 10 februari 2015 10:41 schreef McTwente het volgende:[/b
Ik las dit en dacht: dat is toch nog steeds Oldenzaal?![]()
Dus even gezocht en volgens Wikipedia claimen drie plaatsen dit: "Over de locatie van de grootste optocht boven de rivieren is nog altijd geen duidelijkheid. Dit zou kunnen zijn Oldenzaal of Montfoort of Groenlo. Alle drie zeggen ze dat het bij hén plaats vindt." Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnaval#Verspreiding
Hoogland claimt dit dus niet, ik houd het op Oldenzaal.![]()
Het gaat nog best spannend worden. Ik wil voor Parijs zeker nog een keer 30 kilometer gelopen hebben maar het gaat allemaal erg krap worden. Deze maand heb ik nog maar twee weken over en daarna ga ik tot maart op wintersport. En dan blijven er nog vier weken over tot de halve marathon van Berlijn. Dat moet de laatste test zijn dus een 30 kilometer zit er dan niet meer in.
Ik zit heel erg te twijfelen tussen het weekend van 15- en 22 maart. Dat zou betekenen dat ik in maart nog maar twee of drie weken heb om de 30 kilometer te halen. Het gevoel zegt dat ik voor 22 maart moet gaan. Dat is dan nog drie weken voor Parijs en geeft een week extra de tijd om naar de laatste lange duur toe te werken. Misschien moet ik maar een streep door de CPC zetten en in dat weekend zelf een lange duur gaan lopen. Het luistert allemaal gewoon heel erg nauw.![]()
Kan je niet een 'optimaal schema' maken, met hoe de ideale indeling tot Parijs er uit zou zijn als je niet gebonden zou zijn door CPC, Berlijn, vakantie etc.? Dan kun je daarna gaan kijken wat er te schuiven valt. CPC laten schieten is misschien niet eens een slechte optie. Maar wil je met alleen één lange duurloop van 30km de marathon gaan lopen? Een schema lijkt me sowieso wel essentieel als het zo krap is allemaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef Devv het volgende:
Het gaat nog best spannend worden. Ik wil voor Parijs zeker nog een keer 30 kilometer gelopen hebben maar het gaat allemaal erg krap worden. Deze maand heb ik nog maar twee weken over en daarna ga ik tot maart op wintersport. En dan blijven er nog vier weken over tot de halve marathon van Berlijn. Dat moet de laatste test zijn dus een 30 kilometer zit er dan niet meer in.
Ik zit heel erg te twijfelen tussen het weekend van 15- en 22 maart. Dat zou betekenen dat ik in maart nog maar twee of drie weken heb om de 30 kilometer te halen. Het gevoel zegt dat ik voor 22 maart moet gaan. Dat is dan nog drie weken voor Parijs en geeft een week extra de tijd om naar de laatste lange duur toe te werken. Misschien moet ik maar een streep door de CPC zetten en in dat weekend zelf een lange duur gaan lopen. Het luistert allemaal gewoon heel erg nauw.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Prima plan toch ook? Je moet er ook zin in hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:37 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ritme is 3 keer k#t. Gisteren wel weer geweest. Dat waren 10 mooie snelle km's met een belachelijk lage hartslag. Maar het opbouwen wil maar niet lukken. Ik neig er na om in Leiden de halve te lopen en dan in november een hele te doen.Oh even gemist.. Damn. Niet meer doen! Wel koffie komen doen 'op Kijkduin' hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Optimist
Ik heb gisteren mijn poot verzwikt op de Balijbrug en kan nu nauwelijks nog staan.Het kan natuurlijk niet allemaal. Je zal een keer moeten gaan kiezen, al wil je dit niet nog steeds niet echt horenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef Devv het volgende:
Het gaat nog best spannend worden. Misschien moet ik maar een streep door de CPC zetten en in dat weekend zelf een lange duur gaan lopen. Het luistert allemaal gewoon heel erg nauw.Maar zo te merken kom je die keuzes vanzelf tegen. Bon chance à Paris
![]()
![]()
Ik ben sowieso van plan om dat te doen. Vanochtend voelde mijn poot al beter aan, totdat ik erop ging staan. Helemaal stijf natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:05 schreef Quoi het volgende:
Oh even gemist.. Damn. Niet meer doen! Wel koffie komen doen 'op Kijkduin' hoor
@Devv: je kunt toch bij de CPC met een uitgebreide warming up en cooling down aan die 30 km komen? Lijkt me juist ideaal!![]()
Dat is op zich wel een goed idee. Dan valt er vast wel wat te schuiven zonder al teveel in te hoeven leveren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je niet een 'optimaal schema' maken, met hoe de ideale indeling tot Parijs er uit zou zijn als je niet gebonden zou zijn door CPC, Berlijn, vakantie etc.?
[..]Ja, daar zat ik ook aan te denken om na de halve marathon nog een stuk door te lopen. Ik weet alleen niet hoe makkelijk je er dan door kunt komen. Het is ook mogelijk om daarvoor al een stuk te lopen en dan aan te sluiten voor de start of zoiets. Schoorl heb ik op die manier ook als lange duur gelopen en dat beviel mij wel. Ik moet gewoon nog even kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
@Devv: je kunt toch bij de CPC met een uitgebreide warming up en cooling down aan die 30 km komen? Lijkt me juist ideaal!![]()
Vanaf het Malieveld en het station loop je zo het Haagse Bos in. Na de finish zul je net als bij alle grote evenementen even moeten wachten voordat je door kunt lopen. Dus wellicht eerst 9 km warmlopen in de omgeving?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken om na de halve marathon nog een stuk door te lopen. Ik weet alleen niet hoe makkelijk je er dan door kunt komen. Het is ook mogelijk om daarvoor al een stuk te lopen en dan aan te sluiten voor de start of zoiets. Schoorl heb ik op die manier ook als lange duur gelopen en dat beviel mij wel. Ik moet gewoon nog even kijken.![]()
Ik ben trouwens écht blij met mijn gewonnen Mizuno schoenen![]()
Ben alleen bang dat ik ze een beetje snel aan het verslijten ben met 4x in de week erop hardlopen. Of is dat alleen een excuus zodat ik nieuwe schoenen kan kopen
Soms houd je je gewoon niet aan je schema en ga je een keer net wat sneller dan de bedoeling was.
Maar het was heerlijk
Jij bent sowieso alleen maar super aan het lopen, wat ik op Strava ziequote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef Guard het volgende:
Soms houd je je gewoon niet aan je schema en ga je een keer net wat sneller dan de bedoeling was.
Maar het was heerlijkTijd voor PR verplettering!
8 maart is gereserveerd voor een PR-aanvalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij bent sowieso alleen maar super aan het lopen, wat ik op Strava zieTijd voor PR verplettering!
Koop eenzelfde paar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ben alleen bang dat ik ze een beetje snel aan het verslijten ben met 4x in de week erop hardlopen. Of is dat alleen een excuus zodat ik nieuwe schoenen kan kopen
Zaterdag rondjes lopen in Putten.
Ook mooi.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nu de meeste pijntjes verdwenen zijn ben ik ook weer wat begonnen met hardlopen. Ik kwam toevallig de Facebook tegen van Sportrusten, waar word beweerd dat je met een maximale afstand van 14 km in je training een marathon kan lopen. Iemand hier ervaring mee(of de theorie erachter)?![]()
Zo lang het Rotterdam niet is vind ik alles best.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Naar mijn weten, maar misschien ben ik bevooroordeeld, was het altijd Hoogland.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zoals DeLuna zegt, nog zo'n paar kopen. Je weet precies welke maat je moet hebben en kun je lekker het internet afspeuren naar de goedkoopste optie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb ik ook gedaan met mijn mizuno's, vond ze heerlijk dat ik nog een paar heb gekocht, even zoeken en voor minder dan 90 euro een paar op de kop getikt.
Binnenkort nog maar eens dat kunstje doen, mijn Berlijn sloffen komen al aardig hoog in de km's
Gaat alleen op voor mensen die al een berenconditie hebben vanuit een andere sport.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:59 schreef Remzz het volgende:
Nu de meeste pijntjes verdwenen zijn ben ik ook weer wat begonnen met hardlopen. Ik kwam toevallig de Facebook tegen van Sportrusten, waar word beweerd dat je met een maximale afstand van 14 km in je training een marathon kan lopen. Iemand hier ervaring mee(of de theorie erachter)?![]()
Ja dat is misschien wel het slimste. Voelt stiekem ook een beetje zonde om niet nog een paar te proberen, in een restaurant wil ik ook altijd alles proevenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals DeLuna zegt, nog zo'n paar kopen. Je weet precies welke maat je moet hebben en kun je lekker het internet afspeuren naar de goedkoopste optie.
Heb ik ook gedaan met mijn mizuno's, vond ze heerlijk dat ik nog een paar heb gekocht, even zoeken en voor minder dan 90 euro een paar op de kop getikt.
Binnenkort nog maar eens dat kunstje doen, mijn Berlijn sloffen komen al aardig hoog in de km's
Ik moet nog wel even wachten tot ze niet meer bloedjenieuw zijn denk ik, want nu zijn ze overal nog wel duur. Weet niet of de eerdere versie precies dezelfde pasvorm heeft..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rotterdam is veel te nuchter voor dat soort onzin.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo lang het Rotterdam niet is vind ik alles best.![]()
Ik heb van m'n weg-schoenen ook twee paar in de rotatie zitten. Kunnen ze tussendoor goed "uitrusten". En als een van de twee paar aan vervanging toe is, heb ik het vervangende paar zelfs al in de kast klaar liggen. En ze zijn allemaal van hetzelfde type.
Kortom, gewoon een paar bij halen, en lekker afwisselen.
Haha herkenbaar, stiekem heb ik nog wel wat andere modellen op het oog, maar dan ga ik toch weer liever naar een winkel, passen, beetje advies enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel het slimste. Voelt stiekem ook een beetje zonde om niet nog een paar te proberen, in een restaurant wil ik ook altijd alles proevenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En dus niet de "oh ik voetbal al jaren, dat doe ik wel even" conditiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gaat alleen op voor mensen die al een berenconditie hebben vanuit een andere sport.
Telt 10km zwemmen ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gaat alleen op voor mensen die al een berenconditie hebben vanuit een andere sport.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik denk dat dat juist gevaarlijk is, dan kun je het qua tempo en conditie wel aan maar qua spieren/pezen totaal niet. Dan krijg je een Erben Wennemarsje en mag je in een rolstoel het stadion uitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gaat alleen op voor mensen die al een berenconditie hebben vanuit een andere sport.
Ja maar dan heb je hem gelopen toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist gevaarlijk is, dan kun je het qua tempo en conditie wel aan maar qua spieren/pezen totaal niet. Dan krijg je een Erben Wennemarsje en mag je in een rolstoel het stadion uit
Wat er na de finish gebeurt zegt die FB pagina natuurlijk nietMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgens mij was dat best een serieus programma en redelijk laagdrempelig qua voorwaarden:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
http://www.sportrusten.nl(...)e-maar-14-km-traint/It has to mean something
Scheelt, ze gaan dus al van een basisconditie uit.quote:1. Je kunt 10 kilometer binnen 1 uur lopen
2. Je hebt geen overgewicht❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik voldeed ruim aan beide voorwaarden toen ik aan mijn marathontraining begon, maar ik zou het alsnog niet aanraden. Maarja misschien zit ik te vast in de traditionele manier van trainen, zou kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Scheelt, ze gaan dus al van een basisconditie uit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zou het dan ook niet doen, zeker niet als de geschatte tijd op 6 uur en 15 minuten ligt (in dat overzicht). Ik denk niet dat je dan een marathon moet willen lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik voldeed ruim aan beide voorwaarden toen ik aan mijn marathontraining begon, maar ik zou het alsnog niet aanraden. Maarja misschien zit ik te vast in de traditionele manier van trainen, zou kunnen.
Ik wil het wel ooit gaan doen op die manier, maar pas als ik zeker weet dat ik marathons kan lopen. Dus niet nu na 1 marathon al, maar als ik ervaring heb.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben het niet van plan om te doen hoor, maar ik vond het wel een bijzondere manier. Het lijkt mij inderdaad dat je lichaam gewend moet raken aan langere afstanden. Van een uur achter elkaar hard lopen naar 4 uur is een gigantisch verschil voor vooral je spieren lijkt mij.![]()
Maarja dan is het ook een ander verhaal, na jarenlange hardloopervaring.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil het wel ooit gaan doen op die manier, maar pas als ik zeker weet dat ik marathons kan lopen. Dus niet nu na 1 marathon al, maar als ik ervaring heb.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk wel dat de les die je uit dat verhaal kunt halen is; voor ons gewone stervelingen is het misschien niet het beste om (vaak) boven de 25-30 km te lopen, wat Van Hest ook zegt. Durven wat meer snelheidstraining te doen en in het doeltempo te lopen en maximaal 2 keer 2.30-3 uur lopen, daar zou ik ook voor gaan bij mijn volgende marathons. Maar niet zo extreem als hier aangekondigd.
Die omrekentabellen met VO2 max en 10km tijd lijken mij ook nogal uit de lucht gegrepen/breed.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor mij zal het wel nooit gaan lukken, want overgewicht heb ik nog steeds en dat raak ik ook niet meer kwijt. Maar boeien, ik vind een marathontraining niet vervelend of zo.
Ik vind het sowieso raar dat je geen lange afstanden gaat lopen als je lange afstanden wil lopen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Je kunt volgens mij wel een marathon lopen door je kilometers meer te verdelen en de echte lange duur te laten voor wat het is. Maar dan moet er inderdaad wel eerst aan een aantal randvoorwaarden voldaan worden.![]()
Ik vind op zaterdag relaxed 15km lopen fijner dan die lange, lange duurlopen van 25+ kilometer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ook van Wikipedia: "In 2006 is 't Zandkruuersgat bekroond met de prijs voor de grootste optocht van Midden-Nederland. Deze had dan ook meer dan vijftigduizend bezoekers in februari 2006."quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:41 schreef McTwente het volgende:
Ik las dit en dacht: dat is toch nog steeds Oldenzaal?![]()
Hoogland claimt dit dus niet, ik houd het op Oldenzaal.
Dus dat herinnerde ik me verkeerd.![]()
Wacht even hoor. Jullie hebben het over carnaval? Boven de rivieren? LOL!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind op zaterdag relaxed 15km lopen fijner dan die lange, lange duurlopen van 25+ kilometer.
En ik kan me ook heel goed voorstellen dat bij de mindere goden overtraining best op de loer ligt.It has to mean something
Er zit wel een heel groot gebied tussen 14 km als langste afstand en overtraining.
Tenzij je alles volle bak doet natuurlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind 15km trainen meestal ook fijner dan 30, maar juist daarom is het goed om dat af en toe in training gedaan te hebbenDe 2e helft van Schoorl viel mij nu toch mentaal best wel zwaar omdat het een tijdje geleden was dat ik zo lang gelopen had..
Ik weet welk criterium bepalend is voor het grootste carnaval, maar Oldenzaal trekt blijkbaar ruim meer bezoekers:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Ook van Wikipedia: "In 2006 is 't Zandkruuersgat bekroond met de prijs voor de grootste optocht van Midden-Nederland. Deze had dan ook meer dan vijftigduizend bezoekers in februari 2006."
Dus dat herinnerde ik me verkeerd.
"Carnaval in Oldenzaal is al 60 jaar een begrip in Twente en ver daarbuiten. Elk jaar trekt de Grote Twentse Carnavalsoptocht ruim 100.000 bezoekers naar de Boeskoolstad en ook op de andere carnavalsdagen doet 't Stedke van Plezeer haar naam eer aan."
En Twente zal ook niet onder Midden-Nederland gerekend worden, dat is toch echt wel het oosten. Nog iets verder naar het oosten en je zit in Duitsland.
Maar we gaan een tikkeltje off topic geloof ik... als ik de kinderen niet dit weekend zou hebben zou ik elke vorm van carnaval mijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door McTwente op 10-02-2015 14:25:05 ]![]()
Doe je dat niet dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:04 schreef Guard het volgende:
Er zit wel een heel groot gebied tussen 14 km als langste afstand en overtraining.
Tenzij je alles volle bak doet natuurlijk
It has to mean something
Wilde eigenlijk de "iedere dag 50 m verder sprinten" methode gebruiken om tot aan de 14 km te komen en dan de marathon te sprinten lopen... Kan niet anders dan een groot succes worden, toch?quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik lees nu net dat het parcours voor ICAN Amsterdam op bijna alle onderdelen verplaatst is van hartje Amsterdam naar de omliggende gebieden. Het lijkt erop dat ze de vergunningen er niet doorheen krijgen. Mocht dat zo zijn dan hoeft het voor mij ook niet meer. Dan ga ik liever een keer naar het buitenland voor een ICAN. Ik hou nog even een slag om de arm maar het lijkt erop dat het toch de Stoomtramloop gaat worden in plaats van de halve ICAN.
![]()
Ik heb vorig jaar de Stoomtramloop gelopen, en ik vond het echt een superleuke loop! De stoomtram deed er alleen wel lang overquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:54 schreef Devv het volgende:
Ik lees nu net dat het parcours voor ICAN Amsterdam op bijna alle onderdelen verplaatst is van hartje Amsterdam naar de omliggende gebieden. Het lijkt erop dat ze de vergunningen er niet doorheen krijgen. Mocht dat zo zijn dan hoeft het voor mij ook niet meer. Dan ga ik liever een keer naar het buitenland voor een ICAN. Ik hou nog even een slag om de arm maar het lijkt erop dat het toch de Stoomtramloop gaat worden in plaats van de halve ICAN.
![]()
![]()
Zo, ook maar ingeschreven voor de 32 van Kampen. Alles weer in het kader van "trainen voor de Roparun"It has to mean something
Het mag ook eigenlijk niet zo hetenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
Wacht even hoor. Jullie hebben het over carnaval? Boven de rivieren? LOL!![]()
Je hebt in Hoogland twee carnavalsverenigingen. De optocht op zondag is met zo'n 70 deelnemende groepen wel grappig. Daarbuiten sluiten die twee verenigingen zich gelukkig op in hun eigen residenties, zodat wij er verder weinig last van hebben![]()
![]()
Oh jee, ik had geen zin vanochtend. Gebeurt niet vaak, maar dan ga ik vanavond nog wel even. Ah, en dat hele carnavalgedoe zwijg ik gewoon dood he, tsssk... Vorig jaar meegemaakt in de plaats waar mijn vrouw is opgegroeid (op de grens met Brazilië) en vanaf dat moment heeft het hele Nederlandse hoempapagebeuren niets, maar dan ook NIETS meer met carnaval te maken
Temperaturen van 35+ graden in februari helpen ook wel natuurlijk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hebben jullie ook soms zo'n verhard gevoel op jullie scheenbeen na wat lopen? Niet echt pijnlijk maar licht irritant.
Had toevallig met een rugzak zitten joggen (zal dat een tijdje niet meer doen).
graag op anoniem![]()
Wow, ik open het hardlooptopic en ik zie ineens heel veel bloot
Ze kan het hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef flipsen het volgende:
Oh jee, ik had geen zin vanochtend. Gebeurt niet vaak, maar dan ga ik vanavond nog wel even. Ah, en dat hele carnavalgedoe zwijg ik gewoon dood he, tsssk... Vorig jaar meegemaakt in de plaats waar mijn vrouw is opgegroeid (op de grens met Brazilië) en vanaf dat moment heeft het hele Nederlandse hoempapagebeuren niets, maar dan ook NIETS meer met carnaval te maken
[ afbeelding ]
Temperaturen van 35+ graden in februari helpen ook wel natuurlijk![]()
![]()
Zitten joggen...?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef topdeck het volgende:
Hebben jullie ook soms zo'n verhard gevoel op jullie scheenbeen na wat lopen? Niet echt pijnlijk maar licht irritant.
Had toevallig met een rugzak zitten joggen (zal dat een tijdje niet meer doen).
Is dat zoiets als dit?
Ja doei.![]()
Want kerst is bij ons ook geen echte kerst omdat we het op een andere manier vieren dan in de VS?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Temperaturen van 35+ graden in februari helpen ook wel natuurlijk![]()
In het kader; to biet or not to biet, ik heb nu bietenhummus van de AH, ik denk niet dat je er even hard van gaat rennen als van bietensap maar het is wel lekker
Hmm dat lijkt me dan weer mwah. Ik vond bieten vroeger altijd heel vies. Maar nu ben ik erachter dat ik bieten warm niet zo lekker vind, maar koud wel heel erg! Bietensalade, bietensoep, bietensap
Hmm, Gogo bliefde bieten laatst koud ook al niet. Terwijl ik ze zo lekker vind.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik denk dat je er wel even hard van gaat rennenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
In het kader; to biet or not to biet, ik heb nu bietenhummus van de AH, ik denk niet dat je er even hard van gaat rennen als van bietensap maar het is wel lekker![]()
![]()
Hummusquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
In het kader; to biet or not to biet, ik heb nu bietenhummus van de AH, ik denk niet dat je er even hard van gaat rennen als van bietensap maar het is wel lekker
Rode Bieten (wel een beetje in het zoetzuur aub)Álles is lekker met mayo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:37 schreef hatsaflats het volgende:
Bietjes zijn sowieso lekker. Met mayo
Mayo
Bietensap blijf ik echter niet echt prettig voor de smaakpapillen vinden.![]()
Misschien een keer koude bietensoep maken dan? Dat moet niet veel uitmaken t.o.v. sap lijkt me..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hummus
Rode Bieten (wel een beetje in het zoetzuur aub)
[..]
Álles is lekker met mayo.
Mayo
Bietensap blijf ik echter niet echt prettig voor de smaakpapillen vinden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nog nooit bietensoep gegeten. Maar op mijn niveau maakt het drinken van bietensap toch geen bal uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien een keer koude bietensoep maken dan? Dat moet niet veel uitmaken t.o.v. sap lijkt me..![]()
Het placebo effect wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nog nooit bietensoep gegeten. Maar op mijn niveau maakt het drinken van bietensap toch geen bal uit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
kom op m8quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zitten joggen...?
Is dat zoiets als dit?
[ afbeelding ]![]()
ik weet niet wat er met mn scheenbeen aan de hand is![]()
(inb4 opmerking over 'aan de hand' en 'scheenbeen')graag op anoniem![]()
Het lijkt op beginnende shinsplints.. heeft niets met een rugzak te maken denk ik. Ik zou even rust houden tot de pijn weg is en dan kijken of je het de volgende keer weer krijgt.. rustig opbouwen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:02 schreef topdeck het volgende:
[..]
kom op m8![]()
ik weet niet wat er met mn scheenbeen aan de hand is![]()
(inb4 opmerking over 'aan de hand' en 'scheenbeen')Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag was ik net iets te fanatiek op de stukken heuvel op. Die liep ik voor mijn doen te snel, waardoor ik het geen 5 km volhield. Opgeblazen. Toch wel fijn om te constateren dat ik nu word begrensd door mijn conditie en niet door allerlei knieklachten op andere pijntjes.![]()
Nog even terugkomen op de clubtenuediscussie: ik wist zeker dat ik niet mee ging doen aan de brandgrensrun toen ik las dat iedereen verplicht het brandgrensrunshirt moet dragen. Als soort van startnummer. Terwijl er geen tijdregistratie is volgens mij.![]()
Srsly?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even terugkomen op de clubtenuediscussie: ik wist zeker dat ik niet mee ging doen aan de brandgrensrun toen ik las dat iedereen verplicht het brandgrensrunshirt moet dragen. Als soort van startnummer. Terwijl er geen tijdregistratie is volgens mij.![]()
![]()
Nou ja, boeien. Met de bruggenloop heb je allemaal hetzelfde lampje om. Prioriteit heeft voor mij het parcours, wat ik ook aantrekIk hoop dat het een fijn shirtje is
![]()
![]()
Ik trek er wel een bijpassend hysterisch rokje of broekje bij aanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef Quoi het volgende:
Nou ja, boeien. Met de bruggenloop heb je allemaal hetzelfde lampje om. Prioriteit heeft voor mij het parcours, wat ik ook aantrekIk hoop dat het een fijn shirtje is
Wat is er zo bijzonder aan die run dan? Behalve dat het eenmalig (en dus vanwege succes geprolongeerd) is?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat laatste is dus wel belangrijk. Shirtjes van evenementen zitten niet altijd prettig. Het ligt aan mij hoor, maar ik gruwel van het idee om allemaal op elkaar te lijken. Dat lampje van de bgl heb ik laatst voor het eerst gedragen omdat het eindelijk te dragen was. Dat vind ik dan weer wel leuk, want in de schemering.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef Quoi het volgende:
![]()
Het is 's avonds en precies langs de brandgrens van het bombardement van 1940, aangegeven met fakkels. Ik ben die brandgrens al eens langsgelopen met een boekje. Intrigerendquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die run dan? Behalve dat het eenmalig (en dus vanwege succes geprolongeerd) is?![]()
![]()
Aha.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is 's avonds en precies langs de brandgrens van het bombardement van 1940, aangegeven met fakkels. Ik ben die brandgrens al eens langsgelopen met een boekje. IntrigerendZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doen jullie niet aan Carnaval?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
Wacht even hoor. Jullie hebben het over carnaval? Boven de rivieren? LOL!F means you're fucked![]()
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zullen wel een stelletje clowns zijn danZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Weet je wat ik wel zou willen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carnaval is er hier dus met de paplepel ingegoten. Mijn pa was zelfs prinsIk vier het alleen nooit meer
Afijn, ik ga mijn schoenen onder binden
![]()
![]()
Is die run niet meer een social running event dan een serieuze wedstrijd? Beetje in de trant van de colorrunquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Ohja, shirtjes. Ik moet er nog even eentje laten bedrukken voor de Rdam Marathon. Ik ga proberen een paar tientjes bij elkaar te sprokkelen voor Proefdiervrij
F means you're fucked![]()
Die "eis" was er bij de DtD by night ook. Ik heb toen mooi in iets van mezelf gelopen en ben uiteindelijk niet van het parcours gestuurd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even terugkomen op de clubtenuediscussie: ik wist zeker dat ik niet mee ging doen aan de brandgrensrun toen ik las dat iedereen verplicht het brandgrensrunshirt moet dragen. Als soort van startnummer. Terwijl er geen tijdregistratie is volgens mij.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef YUR het volgende:
Ohja, shirtjes. Ik moet er nog even eentje laten bedrukken voor de Rdam Marathon. Ik ga proberen een paar tientjes bij elkaar te sprokkelen voor Proefdiervrij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dus als iemand mij hier wil sponsoren: Dat kan! Alle beetjes zijn welkom!
http://www.justgiving.nl/nl/yoran-loopt-rotterdamF means you're fucked![]()
Ik heb toen bij de DtD by Night wel het shirt aangetrokken, vind 'm best mooi.
Ook bij de Nike women's run, en dat shirtje is mijn mooiste shirtje.![]()
![]()
Tijd om hier weer eens sinds tijden te posten
Na vorig jaar in november te moeten stoppen met rennen ivm met een blessure ben ik sinds januari weer aan het rennen. Wel weer grotendeels opnieuw beginnen, maar het zij zo.
Ik heb nu net mijn 1e coopertest sinds september achter de rug en het is de 1e keer dat ik een coopertest had die lekker ging. 12 minuten kunnen volhouden zonder me op te blazen zoals ik eigenlijk normaal doe![]()
Van te voren een beetje gegokt waar ik ongeveer zou eindigen met m'n parcours. En toen ik bij dat punt was.. had ik nog tijd over. De tijd volgemaakt, en daarna tijdens het uitlopen alleen maar kunnen denken aan wat mijn afstand zou kunnen zijn. Na die eindeloze 5 minuten uitlopen kon ik het zien.. 2.89 KM
![]()
![]()
. Nieuw PR gelopen!
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/463661954/16272361
Nu wel even voorzichtig zijn dat ik mezelf niet ga overbelasten de volgende keer
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer hoe potent die Bernard was.![]()
![]()
*bouncet op en neer op nieuwe office bal*
Hier mee zit ik hoger dan m'n stoel, actievere bewegende houding, goed als afwisseling voor mijn bureaustoel, en terwijl ik veldnotities verwerk kan ik aan m'n core werken.
Morgen als het zo beter blijft gaan weer rennen, anders niet(nee, verrassing!) en dan donderdag mijn eigen heuveltraining doen.
Ja doei.![]()
En ik heb over mijn net binnengekomen foamroller gerold.
De masseur is wel prettiger, maar ja ...centjes, hè.![]()
Het Nike shirtje is ook mijn lievelingsshirtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toen bij de DtD by Night wel het shirt aangetrokken, vind 'm best mooi.
Ook bij de Nike women's run, en dat shirtje is mijn mooiste shirtje.![]()
![]()
Ik vind het ook een fijn shirtje hoor! Ik vond het die dag alleen te warm voor een t-shirt mede daarom heb ik het toen niet gedragen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toen bij de DtD by Night wel het shirt aangetrokken, vind 'm best mooi."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gewaagd. Had je niet enorm veel bekijks?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:11 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een fijn shirtje hoor! Ik vond het die dag alleen te warm voor een t-shirt mede daarom heb ik het toen niet gedragen.![]()
Van Adidas naar New Balance om vervolgens nu op Asics en Brooks te lopen. Hardloopschoenen kopen is veel leuker dan sportschoolcontributie! http://stasera.nl/hardloopschoenen/![]()
Precies mijn gedachten! Pics van die loop?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gewaagd. Had je niet enorm veel bekijks?![]()
![]()
Ik hoorde iemand op kantoor zeggen dat ie ¤ 44,- per maand aan contributie betaalde aan de sportschool. Weet je wel hoeveel hardloopschoenen per jaar dat zijn??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:17 schreef Gogo83 het volgende:
Van Adidas naar New Balance om vervolgens nu op Asics en Brooks te lopen. Hardloopschoenen kopen is veel leuker dan sportschoolcontributie! http://stasera.nl/hardloopschoenen/
Dat betaalde ik ook....na aftrek van de vrienden- en bekendenkortingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand op kantoor zeggen dat ie ¤ 44,- per maand aan contributie betaalde aan de sportschool. Weet je wel hoeveel hardloopschoenen per jaar dat zijn??
I know!! Ik koop veel liever schoenen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand op kantoor zeggen dat ie ¤ 44,- per maand aan contributie betaalde aan de sportschool. Weet je wel hoeveel hardloopschoenen per jaar dat zijn??![]()
Ik heb alleen gesport bij de sportschool toen ik nog studeerde. En toen kreeg ik dikke studentenkorting, geen idee wat het daar normaal kostte. Daarna nooit meer bij een sportschool gesportquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat betaalde ik ook....na aftrek van de vrienden- en bekendenkorting
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gewaagd. Had je niet enorm veel bekijks?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten! Pics van die loop?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
There, I fixed it for youquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
I know!! Ik koop liever veel schoenen!
Zo! Lekker loopweertje
In langzame groep pyramideloopje gedaan. Relaaaaaxed. Weer voor trainer gespeeld het laatste stuk, want er viel iemand (plat in een plas). Trainer moest daar even bij blijven, dus ik heb de laatste pyramidetjes gedaan. Bij het uitlopen de achterste vooraan gezet en netjes als één groep uitgelopen.
![]()
Het is inderdaad wel weer erg lekker weer om te lopen. Bijna windstil hier en helemaal niet koud.Zelf mijn training iets omgegooid. Er stond een erg pittige training op het programma, maar nog niet helemaal hersteld van zaterdagavond, dus zelf maar een rondje gedaan. Wel behoorlijk vlot en wat versnellingen, maar gewoon op een lekker tempo en in overleg met mijn lijf
.
Maar was heerlijk!![]()
![]()
Mijn soort carnavalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Temperaturen van 35+ graden in februari helpen ook wel natuurlijkMet de hollandse versie heb ik 0,0
Kan je m'n pacer zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:37 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ritme is 3 keer k#t. Gisteren wel weer geweest. Dat waren 10 mooie snelle km's met een belachelijk lage hartslag. Maar het opbouwen wil maar niet lukken. Ik neig er na om in Leiden de halve te lopen en dan in november een hele te doen.![]()
![]()
Topavondje om te lopen! Met de "snelle" groep, maar deze week is relatieve rustweek dus we hebben niet al te gek gedaan. Toch nog bijna 11km weggeweest in een uur, met een paar versnellingen in verschillende tempi en afstanden. Alles gelopen op een stevig maar nog wel soepel tempo. Zaterdag begint mijn schema voor de M, en ik heb er zin in![]()
![]()
Dat geldt toch voor alle handdoekenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:21 schreef wyccie het volgende:
Gratis pro-tip: was je Schoorl-handdoek eerst alvorens je ermee af te drogen na het zwemmen.Ben je nu zwart?
Ik ben al een tijdje bezig met M-schema, maar dat is dan ook minstens voor de helft gericht op de KvS een maandje eerder, dus zo gek is dat nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Topavondje om te lopen! Met de "snelle" groep, maar deze week is relatieve rustweek dus we hebben niet al te gek gedaan. Toch nog bijna 11km weggeweest in een uur, met een paar versnellingen in verschillende tempi en afstanden. Alles gelopen op een stevig maar nog wel soepel tempo. Zaterdag begint mijn schema voor de M, en ik heb er zin in
Gisteren aan de volgende fase in het trainingsschema begonnen. Meer lopen, minder wandelen. Ging best wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
YOLO YUR
Hier komt er alweer een dikke keel, kuchje en hoofdpijn opzetten. Maandag geholpen met de zorg rondom mijn opa en oma - beiden een longontsteking! - en misschien had ik dat niet moeten doen, want IK WIL NIET MEER ZIEK ZIJN! Veel water drinken maar en veel slapen deze week![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef YUR het volgende:
Peer pressure
Toch maar ingeschreven voor de Stuwwaltrail
Leuke loop! Best pittig, vooral als je op 5km tempo weggaat.![]()
Dat gaat me vast niet gebeurenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuke loop! Best pittig, vooral als je op 5km tempo weggaat.
Beterschap Quoi!
Dat wordt zaterdag nog druk aan de koffietafel op Kijkduin. Ik kan weer beter staan op mijn poot, maar ik heb van de linker naar de rechter enkel een blauwe streep. Alsof mijn poot afgebroken was en weer vastgelijmd is. Het doet ook nog wel pijn. Benieuwd of ik zaterdag al weer kan lopen, ik bekijk het van dag tot dag. De CPC volgende maand wordt wel lachen op deze manier.![]()
Ja! Ik!quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:33 schreef YUR het volgende:
Zijn er uberhaupt nog wel mensen die ook echt komen hardlopen zaterdag?![]()
De sterksten blijven over, dat is wel duidelijkquote:
Uurtje of 11 bij de muziektent?F means you're fucked![]()
Ja joh, ik ga er niet vanuit dat ik echt ziek word hoor. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik lekker hardloop zaterdag![]()
![]()
Ik hoop dat ik zo vroeg op kan staan... Tot dan danquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:35 schreef YUR het volgende:
[..]
De sterksten blijven over, dat is wel duidelijk
Uurtje of 11 bij de muziektent?![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:35 schreef YUR het volgende:
[..]
De sterksten blijven over, dat is wel duidelijk
Uurtje of 11 bij de muziektent?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo vroeg op kan staan...![]()
![]()
Hoe is het met jouw revalidatie?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:54 schreef GotC het volgende:
Misschien gaan mini en ik wel even op het strand ronddwarrelen dan![]()
Misschien wel beter dan vorig jaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:17 schreef Zwabberhark het volgende:
De CPC volgende maand wordt wel lachen op deze manier.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed, ik geniet van de rustquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw revalidatie?Misschien morgen maar weer eens lopen.
![]()
Als ik verder kom dan 11,7 km dan is het al beter! Rechter poot is inmiddels duidelijk anders qua dikte dan de linker poot. Maar wel minder pijnlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien wel beter dan vorig jaar![]()
Zooo weer lekker een rondje vanuit het werk gelopen, 5.6 km in 5.52 gemiddeld. Ik begon voorzichtig maar de benen voelden soepel dus mooi!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@La_Tramposa: 5.52 m/s, 5.52 mile/h, 5.52 km/u, of 5:52 /km?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Dat eerste natuurlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:15 schreef Corniel het volgende:
@La_Tramposa: 5.52 m/s, 5.52 mile/h, 5.52 km/u, of 5:52 /km?
Ik ging net wel nog even op de loopband in de fitness proberen wat voor maximaal snelheid ik zou kunnen halen, maar de loopband was begrensd op 17km/uZou dat met alle doorsnee loopbanden zijn?
Waar ik stage heb gelopen kon de loopband tot 25 km/u. Die waren van TechnoGym volgensmij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijk!
Ik ging net wel nog even op de loopband in de fitness proberen wat voor maximaal snelheid ik zou kunnen halen, maar de loopband was begrensd op 17km/uZou dat met alle doorsnee loopbanden zijn?
Heb je dat zelf ook gehaald?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar ik stage heb gelopen kon de loopband tot 25 km/u. Die waren van TechnoGym volgensmij.
Dit was ook zo'n heel veel voorkomend fitness merk, weet even niet welke.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je dat zelf ook gehaald?
Dit was ook zo'n heel veel voorkomend fitness merk, weet even niet welke.Dat heb ik gewoon getest zonder op de loopband te staan. Ik denk niet dat ik dat haal.
Dat had wel vet geweest om het eerst op max te zetten en er dan op te springen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NeeDat heb ik gewoon getest zonder op de loopband te staan. Ik denk niet dat ik dat haal.
![]()
En dan vet hard op je plaat te gaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:50 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat had wel vet geweest om het eerst op max te zetten en er dan op te springen.
Bekende gespot?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet eens geprobeerd om op te letten. Jij? Wel die Nederlands-pratende Afrikaans-uitziende winnaar van de 10 kmquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-02-2015 15:40:00 ]![]()
Ga je vrijdagavond de beest uithangen ofzo? Stappen, zwaar dronken worden enzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo vroeg op kan staan... Tot dan dan
Wat is een mosselfilmpje? Het is helemaal geen slecht weer in het filmpje....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mossel houdt van dit soort filmpjesquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:42 schreef Guard het volgende:
Wat is een mosselfilmpje? Het is helemaal geen slecht weer in het filmpje....![]()
![]()
Je kent me te goedquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga je vrijdagavond de beest uithangen ofzo? Stappen, zwaar dronken worden enzo![]()
![]()
Oh, ik dacht even dat een mosselfilmpje een filmpje was waarin het mosselweer was...quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mossel houdt van dit soort filmpjes
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: