SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
52 seconden na openen van het topic dit posten. Iemand is niet zo heel hard aan het werk!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef Wolve000 het volgende:
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!
Ja doei.![]()
Er moet ook af en toe geluncht worden. Gemiddeld zo'n 1 keer per dag.
Te kort om een TT te bedenken blijkbaarquote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef Wolve000 het volgende:
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!![]()
![]()
Nou ja... Eigenlijk heb ik daar niet eens bij stil gestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Te kort om een TT te bedenken blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wát een toffe finishfoto!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet
Ja doei.![]()
Als je zo juicht als je over de finish komt, dan lukt het je nooit om je horloge op tijd uit te zetten.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet![]()
Tóch weer op de seconde goed geklokt hoor! Ik heb talentquote:Op maandag 9 februari 2015 15:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je zo juicht als je over de finish komt, dan lukt het je nooit om je horloge op tijd uit te zetten.
(gelukkig dan toch nog ergens voor)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is op die eerste tweede foto net alsof je als winnaar binnenkomt. Die copyright lijkt net een finish-lint dat ze voor je gespannen hebben.
Was ook zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep zietAls je zo lachend en juichend over de finish kan komen, dan had het best wat harder gekund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Als je zo lachend en juichend over de finish kan komen, dan had het best wat harder gekund
Ik moet mijn logje nog uploaden maar volgens mij was de laatste km of 500m onder de 4.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er alles uitgeperst *hap*
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie foto's![]()
Ik zie er echt niet zo goed uit na 30 km... Zelf na 10 meter wandelen, begint mijn lichaam al te protesteren...![]()
Ik vraag me af of je dan wel goed hebt nagedacht over de keuze van je hobby.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:33 schreef streamnl het volgende:
Mooie foto's![]()
Ik zie er echt niet zo goed uit na 30 km... Zelf na 10 meter wandelen, begint mijn lichaam al te protesteren...
Mooi foto's zeg, je ziet er nog fris uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Voelde niet zo hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mooi foto's zeg, je ziet er nog fris uit.Maar bedankt allen!
Ik zie nu pas op de finishfoto dat ik nog bijna door twee bekenden ingehaald werd. Die hadden alleen wel 9 kilometer meer gelopen. Er zijn dit keer maar weinig foto's op Aktiefoto waar ik echt helemaal opsta. Ik heb ook voor het merendeel in de grote menigte gelopen. Dit is eigenlijk de enige foto waar ik enigszins duidelijk opsta. Ik had ook helemaal geen zin meer in die finishfoto zoals jullie kunnen zien. Maar het was verder wel leuk hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zouden deze foto's ook weer als grotere versie te achterhalen zijn?ICT talenten?
Aktiefoto was niet de website waar dat mogelijk was.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Zouden deze foto's ook weer als grotere versie te achterhalen zijn?ICT talenten?
![]()
Dat is logisch, ze zijn met carnaval te lam om te lopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:37 schreef pijll het volgende:
Vreemd genoeg is er in heel Nederland maar 1 carnavalsrun.
Ik voorlopig ook. Ik heb mijn poot op een vervelende manier verzwikt op de trappen van de Balijbrug. Dusdanig vervelend dat ik een aantal keer een hogere macht heb aangeroepen. Mijn poot is nu dik en warm. Hopelijk is het morgen weer over.![]()
Widowmaker, die Balijbrugquote:Op maandag 9 februari 2015 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is logisch, ze zijn met carnaval te lam om te lopen.
Ik voorlopig ook. Ik heb mijn poot op een vervelende manier verzwikt op de trappen van de Balijbrug. Dusdanig vervelend dat ik een aantal keer een hogere macht heb aangeroepen. Mijn poot is nu dik en warm. Hopelijk is het morgen weer over.![]()
Ja doei.![]()
Ga dan ook niet op de Balijbrug lopen!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is logisch, ze zijn met carnaval te lam om te lopen.
Ik voorlopig ook. Ik heb mijn poot op een vervelende manier verzwikt op de trappen van de Balijbrug. Dusdanig vervelend dat ik een aantal keer een hogere macht heb aangeroepen. Mijn poot is nu dik en warm. Hopelijk is het morgen weer over.
Als aanvulling op mijn verhaal over de zooltjes in het vorige topic: dat ik uiteindelijk naar de fysio ben geweest, is grotendeels te danken aan Murmeli. Zonder haar had ik die stap niet zo snel gezet. Dus alle credits gaan naar haar.
(Heb ik dat zo goed gezegd, M?)![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Ga dan ook niet op de Balijbrug lopen!
Als aanvulling op mijn verhaal over de zooltjes in het vorige topic: dat ik uiteindelijk naar de fysio ben geweest, is grotendeels te danken aan Murmeli. Zonder haar had ik die stap niet zo snel gezet. Dus alle credits gaan naar haar.
(Heb ik dat zo goed gezegd, M?)mafketel
Ja hoor, heel goed gedaan.
* Murmeli geeft pijll een stickertje op zijn hand
Of wilde je die op je voorhoofd?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had in begin een paar voorwaarden:quote:Op maandag 9 februari 2015 15:35 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dan wel goed hebt nagedacht over de keuze van je hobby.
1) Ik moet het meteen kunnen doen wanneer ik thuis was (ipv een kop koffie en een peuk);
2) Het moest goedkoop zijn;
3) Niet afhankelijk van verengingen/tijden;
4) En ik moet een haalbaar doel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap zijn tijdens het sporten, stond er niet tussen![]()
![]()
Er zijn zondag toch nog twee mensen gereanimeerd maar ze maken het gelukkig naar omstandigheden goed. Ik dacht al zoiets gehoord te hebben.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik had in begin een paar voorwaarden:
1) Ik moet het meteen kunnen doen wanneer ik thuis was (ipv een kop koffie en een peuk);
2) Het moest goedkoop zijn;
3) Niet afhankelijk van verengingen/tijden;
4) En ik moet een haalbaar doel hebben.Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap zijn tijdens het sporten, stond er niet tussen
Leuk je hier weer eens te zienIk heb semi-trailschoenen gekocht!
![]()
![]()
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op maandag 9 februari 2015 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bentDe city-trails?quote:Leuk je hier weer eens te zienIk heb semi-trailschoenen gekocht!
Ik houd ook nog steeds van jouquote:Op maandag 9 februari 2015 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bent
![]()
![]()
Binnenkort ben ik trouwens in Schoorl. En ik ga dan sowieso met frsh lopen. Ik zou het leuk vinden als ik je dan ook in je semi-trailschoenen zie![]()
![]()
JA, HOE ZIJN ZE?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of dat een haalbare voorwaarde is is ook een beetje afhankelijk van hoe knap je bent als je niet aan het sporten bent
![]()
Ik wil ze ook al tijden
Ja doei.![]()
Ik moet ze nog bij het afhaalpunt afhalenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA, HOE ZIJN ZE?
Ik wil ze ook al tijden![]()
Stream: en voor Frsh kom je wel deze kant op! Ik ga graag mee. Ik vind het ook geen probleem om eerder af te haken, en onder het genoeg van een kopje koffie en een krantje te wachten tot jullie ook toe zijn aan koffie.![]()
Ik ga er sowieso pas op z'n vroegst woensdag op lopen, maar waarschijnlijk pas in het weekend. En daarnaast zijn mijn voeten volgens mij precies het tegenovergestelde van die van jouquote:De reviews die ik erover heb gelezen zijn iig erg positief!
![]()
Eigenlijk heb ik mijn schoonzusje zo gek gekregen om een keer naar Schoorl te gaan ipv altijd maar weer Texel. En aangezien wij een lang weekend aanwezig zijn...kan ik eindelijk weer eens in Schoorl rennen.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bij het afhaalpunt afhalen![]()
Stream: en voor Frsh kom je wel deze kant op! Ik ga graag mee. Ik vind het ook geen probleem om eerder af te haken, en onder het genoeg van een kopje koffie en een krantje te wachten tot jullie ook toe zijn aan koffie.
Ik was je heus niet vergeten hoor. Ik spreek frsh ietsje vaker dan jou![]()
Over welke schoenen gaat het? Heb niet echt alles bijgelezen, sorry![]()
![]()
Salomon X-Scream. Voor de eckte citytrailsquote:Op maandag 9 februari 2015 16:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik mijn schoonzusje zo gek gekregen om een keer naar Schoorl te gaan ipv altijd maar weer Texel. En aangezien wij een lang weekend aanwezig zijn...kan ik eindelijk weer eens in Schoorl rennen.
Ik was je heus niet vergeten hoor. Ik spreek frsh ietsje vaker dan jou![]()
Over welke schoenen gaat het? Heb niet echt alles bijgelezen, sorry![]()
![]()
Nice!quote:
Mooie sloffen!
Deze kleur zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een andere dus
[ Bericht 10% gewijzigd door streamnl op 09-02-2015 17:12:54 ]![]()
Coole foto's (en cool shirt)quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep zietMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Deze?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Carnaval
Het dorp van mijn ouders heeft het grootste carnaval in Nederland boven de rivieren. Ik ga daar dus niet naar toe komend weekend.
Vreemd genoeg is er in heel Nederland maar 1 carnavalsrun.
http://www.tilburgroadrunners.nl/trr-wedstrijden/kruikenloopMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuke finishfoto's LT! Cool
Mijntes is ook niet vervelend. Weerspiegelt iig hoe ik me voelde ("woei!"):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: