Er ligt een reep in de keukenquote:
Ik krijg nog een reep Chocolonely als het goed isquote:Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er ligt een reep in de keuken
Gelukkig ben ik te lui om hem te gaan halen
Heb ik ook in huisquote:
Ik ook denk ikquote:Op maandag 9 februari 2015 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook in huis. Vanavond maar een biertje doen, denk ik
.
Beste idee. Ik ga voor een Leffe donker denk ik.quote:
HA!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:39 schreef Belsezar het volgende:
35 graden vanmiddag. Zwembad bij vrienden thuis en vanavond bbq, ribbetjes en picanha
Er is vlakbij werk een kroeg geopened met een behoorlijk aantal Belgische en Duitse biertjes, dus...quote:
Ja, da's geen smoes, ik werk op 5 min lopen van biercafe Gollem, daar zit ik toch ook niet elke werkdag?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is vlakbij werk een kroeg geopened met een behoorlijk aantal Belgische en Duitse biertjes, dus...
Je bent van harte welkom! Pak je zwembroek en kom langs, we gooien er wel wat extra lamsribbetjes op.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HA!
Hier is het buitengewoon warm en zacht! Je bent precies in de verkeerde periode gegaan!.
Who am I kidding?.
Goed plan, jammer van gebrek aan transporterquote:Op maandag 9 februari 2015 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom! Pak je zwembroek en kom langs, we gooien er wel wat extra lamsribbetjes op.
Ik vind het wel een goed excuus.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, da's geen smoes, ik werk op 5 min lopen van biercafe Gollem, daar zit ik toch ook niet elke werkdag?.
Niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, da's geen smoes, ik werk op 5 min lopen van biercafe Gollem, daar zit ik toch ook niet elke werkdag?.
Nou niet gaan mierenneuken over detailsquote:Op maandag 9 februari 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan, jammer van gebrek aan transporter.
Ik vind het een prima excuus anders.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik deed ook maar even alsof ik verstandig en verantwoordelijk ben natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2015 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het een prima excuus anders.
Ik woon op 150 meter van de sportschool maar daar kom ik ook nooit.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon praktisch naast een snackbar maar ben er pas drie keer geweest sinds ik hier woon
dat zou ik wel heel fijn vinden. Dan ging ik elke dagquote:Op maandag 9 februari 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon op 150 meter van de sportschool maar daar kom ik ook nooit.
Wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 9 februari 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou begint het arrogant te wordenquote:
Ja, het feit dat mijn stamkroeg op weg naar huis ligt helpt ook niet altijdquote:Op maandag 9 februari 2015 15:01 schreef Q. het volgende:
Daarentegen woon ik 3 km van de eerste fatsoenlijke kroeg maar daar kom ik dan wel weer meerdere keren per week.
Wij trappen niet meer in dergelijke fratsen, meneerkequote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik deed ook maar even alsof ik verstandig en verantwoordelijk ben natuurlijk.
Ohnoesquote:Op maandag 9 februari 2015 14:59 schreef Samzz het volgende:
Ik woon aan zee en ik kom er iedere dag. Ik faal.
Nou, er werd toch redelijk getwijfeldquote:Op maandag 9 februari 2015 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij trappen niet meer in dergelijke fratsen, meneerke
Als je al zo dicht bij huis bent kun je net zo goed zelf een frietje bakken.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon praktisch naast een snackbar maar ben er pas drie keer geweest sinds ik hier woon
Ik heb toch helemaal geen frituurpan gekkie.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je al zo dicht bij huis bent kun je net zo goed zelf een frietje bakken.
Huh? Nu snap ik écht niet meer hoe jij kunt overleven.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen frituurpan gekkie.
Dat dacht ik al, ik zou ook niet klagenquote:
Ja, verwarring ende paniek alomquote:Op maandag 9 februari 2015 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, er werd toch redelijk getwijfeld.
I am the bringer of chaos!!!!quote:
Nederland heeft echt wel mooie plekjesquote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik zou ook niet klagen
Dankzij de snackbarquote:Op maandag 9 februari 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh? Nu snap ik écht niet meer hoe jij kunt overleven.
Ik heb een crosstrainer thuis staan en daar kan ik mezelf met de grootste moeite 3 keer per week op schoppenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel zo'n loopband of fiets maar zou niet weten waar ik hem moet laten.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een crosstrainer thuis staan en daar kan ik mezelf met de grootste moeite 3 keer per week op schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |