Er ligt een reep in de keukenquote:
Ik krijg nog een reep Chocolonely als het goed isquote:Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er ligt een reep in de keuken
Gelukkig ben ik te lui om hem te gaan halen
Heb ik ook in huisquote:
Ik ook denk ikquote:Op maandag 9 februari 2015 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook in huis. Vanavond maar een biertje doen, denk ik
.
Beste idee. Ik ga voor een Leffe donker denk ik.quote:
HA!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:39 schreef Belsezar het volgende:
35 graden vanmiddag. Zwembad bij vrienden thuis en vanavond bbq, ribbetjes en picanha
Er is vlakbij werk een kroeg geopened met een behoorlijk aantal Belgische en Duitse biertjes, dus...quote:
Ja, da's geen smoes, ik werk op 5 min lopen van biercafe Gollem, daar zit ik toch ook niet elke werkdag?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is vlakbij werk een kroeg geopened met een behoorlijk aantal Belgische en Duitse biertjes, dus...
Je bent van harte welkom! Pak je zwembroek en kom langs, we gooien er wel wat extra lamsribbetjes op.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HA!
Hier is het buitengewoon warm en zacht! Je bent precies in de verkeerde periode gegaan!.
Who am I kidding?.
Goed plan, jammer van gebrek aan transporterquote:Op maandag 9 februari 2015 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom! Pak je zwembroek en kom langs, we gooien er wel wat extra lamsribbetjes op.
Ik vind het wel een goed excuus.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, da's geen smoes, ik werk op 5 min lopen van biercafe Gollem, daar zit ik toch ook niet elke werkdag?.
Niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, da's geen smoes, ik werk op 5 min lopen van biercafe Gollem, daar zit ik toch ook niet elke werkdag?.
Nou niet gaan mierenneuken over detailsquote:Op maandag 9 februari 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan, jammer van gebrek aan transporter.
Ik vind het een prima excuus anders.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |