Ik deed ook maar even alsof ik verstandig en verantwoordelijk ben natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2015 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het een prima excuus anders.
Ik woon op 150 meter van de sportschool maar daar kom ik ook nooit.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon praktisch naast een snackbar maar ben er pas drie keer geweest sinds ik hier woon
dat zou ik wel heel fijn vinden. Dan ging ik elke dagquote:Op maandag 9 februari 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon op 150 meter van de sportschool maar daar kom ik ook nooit.
Wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 9 februari 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou begint het arrogant te wordenquote:
Ja, het feit dat mijn stamkroeg op weg naar huis ligt helpt ook niet altijdquote:Op maandag 9 februari 2015 15:01 schreef Q. het volgende:
Daarentegen woon ik 3 km van de eerste fatsoenlijke kroeg maar daar kom ik dan wel weer meerdere keren per week.
Wij trappen niet meer in dergelijke fratsen, meneerkequote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik deed ook maar even alsof ik verstandig en verantwoordelijk ben natuurlijk.
Ohnoesquote:Op maandag 9 februari 2015 14:59 schreef Samzz het volgende:
Ik woon aan zee en ik kom er iedere dag. Ik faal.
Nou, er werd toch redelijk getwijfeldquote:Op maandag 9 februari 2015 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij trappen niet meer in dergelijke fratsen, meneerke
Als je al zo dicht bij huis bent kun je net zo goed zelf een frietje bakken.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon praktisch naast een snackbar maar ben er pas drie keer geweest sinds ik hier woon
Ik heb toch helemaal geen frituurpan gekkie.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je al zo dicht bij huis bent kun je net zo goed zelf een frietje bakken.
Huh? Nu snap ik écht niet meer hoe jij kunt overleven.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen frituurpan gekkie.
Dat dacht ik al, ik zou ook niet klagenquote:
Ja, verwarring ende paniek alomquote:Op maandag 9 februari 2015 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, er werd toch redelijk getwijfeld.
I am the bringer of chaos!!!!quote:
Nederland heeft echt wel mooie plekjesquote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik zou ook niet klagen
Dankzij de snackbarquote:Op maandag 9 februari 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh? Nu snap ik écht niet meer hoe jij kunt overleven.
Ik heb een crosstrainer thuis staan en daar kan ik mezelf met de grootste moeite 3 keer per week op schoppenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel zo'n loopband of fiets maar zou niet weten waar ik hem moet laten.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een crosstrainer thuis staan en daar kan ik mezelf met de grootste moeite 3 keer per week op schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |