abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149511337
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:19 schreef vronie het volgende:
Dit is ook de moeite waard om te lezen.
http://nieuws-uitgelicht.(...)n-lisanne-froon.html
Deze is al -tig keer voorbij gekomen. Erg slecht en onzorgvuldig op vele punten
pi_149511439
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat zo? En als Betsy P. het zegt, dan moet het bijna wel waar zijn, toch? Zo'n goudeerlijk, de feiten volgend en betrouwbaar politica. _O- _O-
Ik weet wat je bedoelt ;) Ik verklaar me nader: Er is nooit melding gemaakt dat K&L een Panamese chip zouden hebben gebruikt. En BP heeft dat dus bevestigd.

De onbetrouwbare beweringen van BP, zijn in strijd met eerdere berichten.
pi_149511707
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:24 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoelt ;) Ik verklaar me nader: Er is nooit melding gemaakt dat K&L een Panamese chip zouden hebben gebruikt. En BP heeft dat dus bevestigd.

De onbetrouwbare beweringen van BP, zijn in strijd met eerdere berichten.
Maar Betsy P. weet dat helemaal niet. De zaak (en dus haar "onderzoek") begint pas op 1 april en Kris en Lisanne zijn dan al ruim 2 weken in Panama.

Kans lijkt wel klein dat ze op 1 april opeens van SIMcardje wisselen.

Dit aannemende, wat jij zegt, en dan moet die Betsy P. dus even geloofwaardig zijn (itt haar belachelijke "verklaring" over Lisannes en Kris's dood), dan zouden ze dus alleen:

• NLse kaart met roaming - kunnen bellen, smsen (komt vaak niet aan, is mijn ervaring) en dataverkeer gebruiken en hebben dus geen wifi nodig (wel goedkoper) van het hostel
• NLse kaart zonder roaming - ze kunnen niks met hun Nederlandse SIM, alleen de wifi gebruiken

Eerste geval vreet batterij, tweede geval is juist erg zuining want toch geen netwerk in om te stralen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149511764
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:19 schreef vronie het volgende:
Dit is ook de moeite waard om te lezen.
http://nieuws-uitgelicht.(...)n-lisanne-froon.html
Dank vronie, die kende ik nog niet. Uitgebreid overzicht, staat helaas alleen geen datum bij?
Die staat er wel; laatste update 19-01-2015

Jackie, wat klopt er niet dan?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149511864
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:33 schreef El_Matador het volgende:
Maar Betsy P. weet dat helemaal niet. De zaak (en dus haar "onderzoek") begint pas op 1 april en Kris en Lisanne zijn dan al ruim 2 weken in Panama.

Kans lijkt wel klein dat ze op 1 april opeens van SIMcardje wisselen.
Ik probeer je te begrijpen: als ze de 1e 2 weken een NL-se kaart gebruikt hadden, dan zouden ze toch dezelfde kaart gebruikt hebben op 1 april? Dan zouden ze juist niet van kaart hebben gewisseld? Waarom zeg je: Kans lijkt wel klein dat ze op 1 april opeens van SIMcardje wisselen?
pi_149511870
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank vronie, die kende ik nog niet. Uitgebreid overzicht, staat helaas alleen geen datum bij?
Die staat er wel; laatste update 19-01-2015

Jackie, wat klopt er niet dan?
Begin bij Taxi. Staan ze om 13 uur op de mirador en om 13.40 stappen ze uit de taxi.Enz
Dit stuk laat eigenlijk alle getuigenissen zien dat die met de feiten (13 uur mirador ) niet kunnen kloppen
pi_149511961
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:40 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik probeer je te begrijpen: als ze de 1e 2 weken een NL-se kaart gebruikt hadden, dan zouden ze toch dezelfde kaart gebruikt hebben op 1 april? Dan zouden ze juist niet van kaart hebben gewisseld? Waarom zeg je: Kans lijkt wel klein dat ze op 1 april opeens van SIMcardje wisselen?
1 - Betty Boop zegt dat "ze geen Panamese SIMcard hadden/gebruikten", waar?
2 - Zij weet niet wat er zich voor 31 maart afspeelde in Panama, waar?
3 - Dan zou het dus kunnen dat ze in Bocas gewoon een Panamese SIM hadden en gebruikten, waar?

Dus als zowel Betsy's opmerking als die Panamese SIM kloppen, moeten ze op 1 april van SIM gewisseld hebben en inderdaad, die kans lijkt me klein.

pi_149512005
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:12 schreef jackie12 het volgende:
Misschien mis ik iets maar waarom kan dit belangrijk zijn?
Alan Nilson veranderde zijn getuigenis van 31 maart naar 1 april (zie hierboven).

http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?action=recent;start=90 op Pagina 10
Zouden Kris en Lisanne geweest kunnen zijn met een derde. Dat was op Jaramillo Road.
Ik vind die metaalachtige waterfles frappant en dat het langere meisje wat achterliep en nogal roodaangelopen leek. Geen stokken. Min 1 rugzak. Liepen alle 3 zeer langzaam.Zagen er Duits uit.
Aldus Nilson.
pi_149512089
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:40 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Begin bij Taxi. Staan ze om 13 uur op de mirador en om 13.40 stappen ze uit de taxi.Enz
Dit stuk laat eigenlijk alle getuigenissen zien dat die met de feiten (13 uur mirador ) niet kunnen kloppen
Ah ok, dus de tijden zijn niet goed op elkaar afgestemd, een mix van 2 tijdlijnen (en wellicht dus 2 dagen; 31-03 en 01-04).

Vraag blijft; als ze op 31 maart de Pianista al gecheckt hebben, waarom gaan ze niet naar de Quetzales met de watervallen? Of hadden ze dat voorzichtig ingepland voor donderdag 3 of vrijdag 4 april, tussen de aardbeienboerderij en de Baru?

pi_149512211
Een andere vraag die mij bezig houdt is "hoe verplaatsten Kris en Lisanne zich?"

Neem als voorbeeld 31 maart:

- Van de taalschool naar kinderdagverblijf "Casa Hoger Triskar"
- Terug naar de taalschool
- Vanaf de taalschool naar Bajo Boquete
- (als ze de Pianista deden dan met Leonardo naar de Pianaista)
- Terug vanaf de Piansta naar het hostel
- Van het hostel naar de massage.
pi_149512250
quote:
12s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
Dus als zowel Betsy's opmerking als die Panamese SIM kloppen, moeten ze op 1 april van SIM gewisseld hebben en inderdaad, die kans lijkt me klein.
Yo, daarom kun je met vrij grote zekerheid de eerste 2 opties afstrepen (=doorstrepen)
pi_149512256
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:51 schreef jackie12 het volgende:
Een andere vraag die mij bezig houdt is "hoe verplaatsten Kris en Lisanne zich?"

Neem als voorbeeld 31 maart:

- Van de taalschool naar kinderdagverblijf "Casa Hoger Triskar"
- Terug naar de taalschool
- Vanaf de taalschool naar Bajo Boquete
- (als ze de Pianista deden dan met Leonardo naar de Pianaista)
- Terug vanaf de Piansta naar het hostel
- Van het hostel naar de massage.
zoals ik gisteren zei; ik denk per taxi. Alles. Niet de types om een Panamese bus in te stappen, zo goed was hun Spaans ook niet.

pi_149512330
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:34 schreef jackie12 het volgende:
Ik heb de exacte locatie van Sigrid haar massage gevonden. Het zit in Alto Boquete en ligt zo'n 1.4 km meter voordat je naar rechts afslaat naar de taalschool Spanish by the river.

Eerst Sigrid haar reclame: https://www.facebook.com/(...)3896/?type=1&theater
Daar staat near Pasteleria Alemana.

Deze is eenvoudig te vinden op Googlemaps maar hier voor de duidelijkheid:
Zie dit bord:
http://www.chiriquichatte(...)-alemana-in-boquete/
en in dit filmpje zie je aan de rechterkant ook dit bord na 2.28 min

Als je in dit filmpje doorrijdt moet je na 3.40 min rechtsaf en daar zit dan de taalschool van Kris en Lisanne.

Ik vind 1,6 km toch wel ver voor om te lopen vanaf de taalschool voor een massage.
Minuut of 20...is toch best te doen? Of zijn er andere elementen in het tijdschema die zo'n wandeling onwaarschijnlijk maken?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_149512351
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:52 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Yo, daarom kun je met vrij grote zekerheid de eerste 2 opties afstrepen (=doorstrepen)
Ok, fair enough, dan is de keus nog tussen:

• Kris en Lisanne hadden beiden roaming - dus een werkende telefoon
Kris en Lisanne hadden beiden geen roaming - dus geen werkende telefoon, alleen 112/911 kunnen bellen en dat "smsje" naar moeders was een appje of Facebookberichtje <-- lijkt me de meest waarschijnlijke optie
• Kris en Lisanne hadden beiden een andere set-up; de een roaming en de ander niet

Voor 112/911 heb je geen werkende SIMcard nodig, alleen wel bereik.

pi_149512713
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:54 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Minuut of 20...is toch best te doen? Of zijn er andere elementen in het tijdschema die zo'n wandeling onwaarschijnlijk maken?
Hier locatie van die Casa Hogar: http://www.hogartrisker-en.org/contact-us.html zie plaatje
pi_149513475
quote:
12s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

zoals ik gisteren zei; ik denk per taxi. Alles. Niet de types om een Panamese bus in te stappen, zo goed was hun Spaans ook niet.
Naar Casa Esperanza mogelijk lopend, samen met Eileen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149513563
Maar wel fris en fruitig boven op de Mirador?
pi_149513761
Alex Nilson heeft z'n verklaring bijgesteld, maar hij kan best eerst de datum goed gehad hebben.
pi_149513832
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef ToniB het volgende:
Volgens 31-maart-scenario zouden ze niet tot de Mirador hebben gehiked, zelfs niet tot Lorenzo. Het zou een "vlakke" wandeling zijn met een stuk(je) vh begin vd Pianista.
pi_149513923
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Volgens 31-maart-scenario zouden ze niet tot de Mirador hebben gehiked, zelfs niet tot Lorenzo. Het zou een "vlakke" wandeling zijn met een stuk(je) vh begin vd Pianista.
Ook mijn idee.
pi_149514472
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:35 schreef Lutalo het volgende:
Alex Nilson heeft z'n verklaring bijgesteld, maar hij kan best eerst de datum goed gehad hebben.
ja, als t Kris en Lisanne waren. Wel iets om ook even in achterhoofd te houden dat wandelen op de Jaramillo Road.
pi_149514565
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

On Monday March 31st, late morning, I passed 3 girls, alone, of about this age hiking on the Jaramillo road on the El Oasis side. They were just above where the road narrows to one lane. I only remember that there was a tall one wearing glasses and one was carrying a metal water bottle. All three were wearing shorts. They had a Germanic appearance. At least one had a small backpack
Het zouden ook anderen geweest kunnen zijn op weg naar de Rehab Kliniek. 8-)
pi_149514758
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:41 schreef gynaika het volgende:
Ook mijn idee.
yep.
Met mogelijke ideeën daarbij:
Nu waren ze nog wat aan t wikken en wegen..besloten op t laatst Pianista te doen, Mirador door die en gene aanlokkelijk voorgesteld.
en dan:
- elke dag zwaarte wat opvoeren. Ook omdat Lisanne nog beetje ziekjes was.
- Voor Watervallen of combi Quetzal misschien nog van plan wat extra inkopen te doen. (hiking
stick, kleding etc.)
- en hadden een volle dag incl. uitgebreider "zwemmen" in gedachten bij de watervallen
- Misschien iem. voorgesteld dat voor de wo of do om samen te gaan doen
pi_149514951
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef ToniB het volgende:
Ik vind daar Lisanne tamelijk fris eruit zien. Kris heeft wel hele kleine oogjes daar. Lijkt mij wat moe.
pi_149515008
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:10 schreef Lutalo het volgende:
Het zouden ook anderen geweest kunnen zijn op weg naar de Rehab Kliniek.
:s) en die organiseren hun eigen tours de jungle in toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')