Klopt, dank je wel.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:22 schreef StaceySinger het volgende:
links naast Boguete zie je Alan nilson staan daar is het
Dankje. Ik probeer nu op Google maps te vinden waar ik wat moet plaatsen, want boven, onder, links, rechts, ijn daar anders dan op jouw kaart. Ik kan niet goed inschatten hoe ik jouw kaart moet draaien om 'm als het ware op Google Maps te leggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
links naast Boguete zie je Alan Nilsen staan daar is het
[ afbeelding ]
Op 31 maart is bijna niets gedaan met de iphone. Kijk maar naar dit plaatje (of het moet voor 13:13 uur geweest zijn als dat ook op die dag is):quote:Op maandag 9 februari 2015 15:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Eeens, maar het zou een stuk makkelijker zijn dingen definitief uit te sluiten a.d.v. bijvoorbeeld telefoon- en cameragegevens van 31 maart.
Ik denk eigenlijk dat Lisanne en Kris geen SIMkaartje in hun telefoon hadden, maar de telefoon alleen als wifi-apparaat, om waar er wifi is, er gebruik van te maken.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ja excuus: GSM, post aangepast.
Wat ik begrijp:
Als de telefoon geen of slecht contact heeft met een zendmast, dan gaat ie full continu pollen of ie ergens iets kan vinden. En dat vreet batterij.
En die stukken zijn er geweest voor de Mirador.
Jawel, want het plaatje van agter gaat alleen over Kris' iPhone. Die 6:58-oproeppoging is gedaan met Lisannes S3.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:45 schreef Lutalo het volgende:
http://i1.minus.com/ibgctQGGYkMhOV.png
Hier staat ook 6.58 op 112 gebeld op 2 april. Dat klopt dan niet.
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel, want het plaatje van agter gaat alleen over Kris' iPhone. Die 6:58-oproeppoging is gedaan met Lisannes S3.
Voor toevoeging aan de vragenlijst.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Lisanne en Kris geen SIMkaartje in hun telefoon hadden, maar de telefoon alleen als wifi-apparaat, om waar er wifi is, er gebruik van te maken.
Is een goede! Maar kan je zonder SIM-kaartje wel gebruik maken van Whatsapp?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Lisanne en Kris geen SIMkaartje in hun telefoon hadden, maar de telefoon alleen als wifi-apparaat, om waar er wifi is, er gebruik van te maken.
Daarom konden ze ook alleen 112/911 proberen te bellen en geen andere nummers.
Een smarttelefoon die geen dataverbruik heeft, gaat makkelijk een week mee terwijl ie constant aanstaat. Een telefoon die geen netwerk hoeft te zoeken idem.
Mijn Samsung S2 is een stuk slechter dan de S3 met batterij en heb het zelf meegemaakt.
Komt wel overeen met de info die ik in telefoonrepair winkel kreeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Mijn Samsung S2 is een stuk slechter dan de S3 met batterij en heb het zelf meegemaakt.
Als je gewoon je NLse SIMkaart erinhebt wel. Je hebt geen provider nodig om in te kunnen loggen op een wifi-punt.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Is een goede! Maar kan je zonder SIM-kaartje wel gebruik maken van Whatsapp?
Ik had bijvoorbeeld laatst nog SIM-kaartje van mijn oude provider in mijn telefoon (was vergeten om nieuwe SIM-kaartje erin te doen) , bleek wel gewoon te kunnen Whatsappen via WIFI, maar was voor de rest onbereikbaar en kon ook niet uitgaand bellen.
Hmm... als je je SIM-kaart eruit hebt, is het natuurlijk ook lastig om telefoonnummers te achterhalen als deze opgeslagen stonden op je SIM-kaart i.p.v. op je toestel. Is het dan niet gewoon handiger om dataverkeer uit te schakelen of een aangepaste internetbundel voor buitenland te nemen? Dan kan je alsnog verbinding maken met Wi-Fi.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je gewoon je NLse SIMkaart erinhebt wel. Je hebt geen provider nodig om in te kunnen loggen op een wifi-punt.
Verbruikt geen dataverkeer, geen telefoonverkeer, alleen het wifi-gebruik aardig wat stroom.
Hmm... denk ook niet dat er snel uitgaand wordt gebeld dan. Denk dat je dan toch meer gebruik gaat maken van Skype, Whatsapp of een buitenlands telefoonkaartje. Dus er kan op 31 maart alsnog veel verkeer zijn geweest die niet in dit overzicht terecht zijn gekomen, maar wel cruciaal voor de zaak kunnen zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:34 schreef agter het volgende:
[..]
Op 31 maart is bijna niets gedaan met de iphone. Kijk maar naar dit plaatje (of het moet voor 13:13 uur geweest zijn als dat ook op die dag is):
[ afbeelding ]
Gewoon hun Nederlandse SIM erin houden. Zonder roaming werkt die toch niet op het telefoonnetwerk van Panama, maar je kan wel appen vanaf wifi-punten (waaronder het hostel).quote:Op maandag 9 februari 2015 15:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmm... als je je SIM-kaart eruit hebt, is het natuurlijk ook lastig om telefoonnummers te achterhalen als deze opgeslagen stonden op je SIM-kaart i.p.v. op je toestel. Is het dan niet gewoon handiger om dataverkeer uit te schakelen of een aangepaste internetbundel voor buitenland te nemen? Dan kan je alsnog verbinding maken met Wi-Fi.
Maar basis op de gegevens die bekend zijn zou het heel goed kunnen dat ze geen SIM-kaartje in het toestel hadden zitten
[..]
Hmm... denk ook niet dat er snel uitgaand wordt gebeld dan. Denk dat je dan toch meer gebruik gaat maken van Skype, Whatsapp of een buitenlands telefoonkaartje. Dus er kan op 31 maart alsnog veel verkeer zijn geweest die niet in dit overzicht terecht zijn gekomen.
Misschien mis ik iets maar waarom kan dit belangrijk zijn?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
links naast Boguete zie je Alan Nilsen staan daar is het
[ afbeelding ]
Wat een opties, word er bijna duizelig vanquote:Op maandag 9 februari 2015 16:08 schreef El_Matador het volgende:
Mogelijkheden:
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten een Panamese SIMcard (netwerk onbekend, maar hetzelfde)
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten een Panamese SIMcard (netwerk onbekend, maar andere provider) - kleine kans imo
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten geen Panamese SIMcard (maar hun Nederlandse, zonder roaming)
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten hun Nederlandse SIMcard (met roaming)
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten geen SIMcard (alleen als wifi-punt)
• Kris en Lisanne hadden beiden een andere set-up (ieder een van de mogelijkheden hierboven)
Ik heb juist het omgekeerde, heb die opties nodig om juist duidelijkheid te scheppen. Duizeliger word ik van de mogelijke opties die los voorbij komen, zo'n lijsje verklaart voor mij veel meer.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:13 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Wat een opties, word er bijna duizelig van
De eerste 2 opties kun je waarschijnlijk afstrepen? Het is toch bevestigd dat ze NL-se SIM kaarten gebruikten (door onze Pittí)?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:08 schreef El_Matador het volgende:
Mogelijkheden:
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten een Panamese SIMcard (netwerk onbekend, maar hetzelfde)
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten een Panamese SIMcard (netwerk onbekend, maar andere provider) - kleine kans imo
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten geen Panamese SIMcard (maar hun Nederlandse, zonder roaming)
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten hun Nederlandse SIMcard (met roaming)
• Zowel Kris als Lisanne gebruikten geen SIMcard (alleen als wifi-punt)
• Kris en Lisanne hadden beiden een andere set-up (ieder een van de mogelijkheden hierboven)
Was dat een sms of een whatsapp? Misschien werd dat wat slordig gezegd, dat gebeurt vaker.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:10 schreef jackie12 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat zowel Kris en Lisanne gewoon hun eigen kaartje gebruikten.
Lisanne sms-te ook nog met haar moeder op 31 maart
Is dat zo? En als Betsy P. het zegt, dan moet het bijna wel waar zijn, toch? Zo'n goudeerlijk, de feiten volgend en betrouwbaar politica.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De eerste 2 opties kun je waarschijnlijk afstrepen? Het is toch bevestigd dat ze NL-se SIM kaarten gebruikten (door onze Pittí)?
Het klopt wel dat het bestigd is. Maar weet de bron niet meer.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De eerste 2 opties kun je waarschijnlijk afstrepen? Het is toch bevestigd dat ze NL-se SIM kaarten gebruikten (door onze Pittí)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |