Ja dat leek mij ook idd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit leken me verse lijken, net als de brandschade vrij recent was. In het bos lagen skeletten, als die lichamen aan het begin waren gehakt, dan zouden ze magerder zijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden het opgenomen van Fox en daar kwam na de aftiteling nog een preview. Ik weet zeker dat ik volgende week nog gewoon verrast word want ik snapte geen hol van de previewquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die geen previews kijkt?
Ik wil altijd verrast worden enz
Ik wil juist gespoilerd wordenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kijk die ook nooit. Ook liever geen trailers van films die ik nog wil zien. En van boeken die ik wil lezen mijd ik ook recensies.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
Dus toen ze terug naar de auto renden, was Tyrese ook aan het hallucineren dat Daryl ook mee was gaan rennen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:47 schreef Amnistia het volgende:
Daryl? Die kwam even hoi zeggen vanuit mijn droom
Hola plugin.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Grrr, ik kan die previews en 'insides' niet kijken vanwege kijken in ander land.
Iemand een optie om dit te verhelpen in google chrome?
Geprobeerd, maar dat killt meteen de hele internetontvangstquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hola plugin.
https://chrome.google.com(...)pjkiklfbnlmeio?hl=nl
Werkt bij mij perfect.. Doe je het wel goed?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dat killt meteen de hele internetontvangst
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:20 schreef SevD het volgende:
Leuk voor de afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ik lees alle spoilers en kijk alle previews, maakt me niks uit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:48 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik wil juist gespoilerd worden
Gruwelijk irritant die lachband.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |