Ja ik zeg toch nergens dat het ze verboden moet worden te demonstrerenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Allemaal jouw mening waar anderen anders over mogen denken, de vrijheid van meningsuiting is er voor elke mening ook die waar je het niet mee eens bent of die je ongepast vindt.
Dan moeten we ze op een of andere manier aanleren om niet om alles beledigd te raken want spotprenten horen bij onze maatschappij en dat gaan we noot inperken. Alle andere religies hebben dat al geaccepteerd dus deze protestmoslims moeten als mens nog wat groeien.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Allemaal jouw mening waar anderen anders over mogen denken, de vrijheid van meningsuiting is er voor elke mening ook die waar je het niet mee eens bent of die je ongepast vindt.
Ik vind dat we deze mensen kunnen missen als kiespijn inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er is wel meer dat ze ontnomen mag worden wat mij betreft.
Jij begon met te vertellen dat ze misbruik maken van de vrijheid van meningsuiting dat is wat anders dan dat je het ongepast vindt. Verder zeik ik niet ik ben gewoon op beleefde wijze de discussie aangegaan en heb gereageerd op jouw reacties zoals in een beschaafde discussie gebruikelijk is. Ik vind dit een hele normale demonstratie en zeker geen misbruik van vrijheden, juist na de aanslagen is het gepast dat ook moslims het recht hebben hun mening te uiten op de normale manier en hun dat recht miskennen is in mijn ogen fout.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En het is mijn goed recht dat ongepast te vinden. Wat zeik je dan?
Exact. Slikken of stikken.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten we ze op een of andere manier aanleren om niet om alles beledigd te raken want spotprenten horen bij onze maatschappij en dat gaan we noot inperken. Alle andere religies hebben dat al geaccepteerd dus deze protestmoslims moeten als mens nog wat groeien.
Ja, laten we iedereen dwingen om hetzelfde te denken.quote:
Jij noemt het zelf misbruik van vrijheden en misbruik is niet toegestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch nergens dat het ze verboden moet worden te demonstrerenik zeg alleen dat ik het volslagen debiel en ongepast vind en ik ben niet alleen daarin. Maar jij spint lekker in dit topic om het zo te draaien dat ik hen het recht op een vrije mening ontneem.
Het is mijn goed recht het misbruik te vinden. Er zijn namelijk nul aanwijzingen dat de Islam en vrijheid van meningsuiting enige correlatie hebben, daar geen enkel Islamitisch land vrijheid van meningsuiting kent. Noch doen de boze reacties op cartoons in de vorm van demonstraties dat vermoeden.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij begon met te vertellen dat ze misbruik maken van de vrijheid van meningsuiting dat is wat anders dan dat je het ongepast vindt. Verder zeik ik niet ik ben gewoon op beleefde wijze de discussie aangegaan en heb gereageerd op jouw reacties zoals in een beschaafde discussie gebruikelijk is. Ik vind dit een hele normale demonstratie en zeker geen misbruik van vrijheden, juist na de aanslagen is het gepast dat ook moslims het recht hebben hun mening te uiten op de normale manier en hun dat recht miskennen is in mijn ogen fout.
Vrijheid van meningsuiting is echt geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:55 schreef Knip het volgende:
Deze plaatjes spreken voor zich denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wat deze moslims zouden doen als zij het voor het zeggen hadden.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen dwingen om hetzelfde te denken.
Succes gegarandeerd.
Nee hoor. Niet alle misbruik is strafbaar. Misbruik betekent letterlijk dat je iets verkeerd gebruikt. Dat kan strafbaar zijn, hoeft niet. Zo'n foutparkerende diplomaat misbruikt ook zijn immuniteit. Niet strafbaar, wel misbruik.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij noemt het zelf misbruik van vrijheden en misbruik is niet toegestaan.
Als min of meer iedereen spotprenten kan relativeren, waarom zij dan niet? Zijn moslims niet in staat om hier in te groeien?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen dwingen om hetzelfde te denken.
Succes gegarandeerd.
Klopt.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat deze moslims zouden doen als zij het voor het zeggen hadden.
Exact. En dat is wat de wegkijkers hier maar niet willen snappen. Je kan niet onbeperkt tolerant zijn richting intoleranten. Want die misbruiken jouw systeem van binnenuit.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat deze moslims zouden doen als zij het voor het zeggen hadden.
Ik denk dat zelfs dat niet helpt. Het gaat ze namelijk niet alleen om tekeningetjes, maar om het opleggen van de islam aan de rest.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Het enige antwoord is om elke dag met een vliegtuig zoveel mogelijk spotprenten over moslimwijken te strooien totdat ze er gewend aan raken en een dikkere huid ontwikkelen voor wat domme tekeningetjes.
Dat ontken ik toch niet. Jij hebt een ander heilig huisje en dat is de vrijheid van meningsuiting en als daartegen wordt gedemonstreerd dan mag dat niet, jij lijkt veel op die moslims.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is mijn goed recht het misbruik te vinden. Er zijn namelijk nul aanwijzingen dat de Islam en vrijheid van meningsuiting enige correlatie hebben, daar geen enkel Islamitisch land vrijheid van meningsuiting kent. Noch doen de boze reacties op cartoons in de vorm van demonstraties dat vermoeden.
De mening zelf alleen niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is echt geweldig.
Het uiten een mening die in jouw ogen onwelgevallig is, is misbruik maken van het systeem?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Exact. En dat is wat de wegkijkers hier maar niet willen snappen. Je kan niet onbeperkt tolerant zijn richting intoleranten. Want die misbruiken jouw systeem van binnenuit.
Nee het gaat me niet alleen om de vrijheid van meningsuiting. Het gaat me erom dat zij onze maatschappij veranderen en willen veranderen en niet in een voor mij betere maatschappij.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet. Jij hebt een ander heilig huisje en dat is de vrijheid van meningsuiting en als daartegen wordt gedemonstreerd dan mag dat niet, jij lijkt veel op die moslims.
Dat is vrijheid van meningsuiting, beste vriend.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef Richestorags het volgende:
Het gaat me erom dat zij onze maatschappij veranderen en willen veranderen en niet in een voor mij betere maatschappij.
Als jij iets misbruik noemt vind jij dat niet toegestaan, als de strafwet iets misbruik noemt is dat niet toegestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alle misbruik is strafbaar. Misbruik betekent letterlijk dat je iets verkeerd gebruikt. Dat kan strafbaar zijn, hoeft niet. Zo'n foutparkerende diplomaat misbruikt ook zijn immuniteit. Niet strafbaar, wel misbruik.
Dat heb je nu eenmaal in een land met meer dan één inwoner.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee het gaat me niet alleen om de vrijheid van meningsuiting. Het gaat me erom dat zij onze maatschappij veranderen en willen veranderen en niet in een voor mij betere maatschappij.
Juist. Geef deze demonstranten de meerderheid en ze gebruiken de democratie om deze af te schaffen en al dit soort dingen strafbaar te maken. Dat is in mijn ogen misbruik, hoe democratisch het ook in theorie mag zijn. Deze mensen hebben niets op met Westerse normen en waarden, dus moeten ze die ook niet misbruiken. In plaats daarvan moeten ze maar eens een wat dikkere huid kweken t.a.v. wat stomme tekeningen en inzien dat het gevaar voor de Islam in het Westen hem in IS en die gekken in Frankrijk zit en niet het vrije Westen zelf.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het uiten een mening die in jouw ogen onwelgevallig is, is misbruik maken van het systeem?
Ja en ik reageer daar toch op met mijn mening? Godverdomme zeg, hoe vaak moet ik het nog uitleggenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is vrijheid van meningsuiting, beste vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |