abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2015 @ 09:41:12 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149500458
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:39 schreef Skv het volgende:

[..]

:')

[ afbeelding ]
Je beledigd voelen is een eigen keuze die je maakt.

Komt hij weer:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149500482
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Een stripje en ze gaan massaal demonstreren. Ondertussen moorden "hun" broeders duizenden vrouwen, kinderen en mannen uit en je hoort ze nergens over.

Volkomen normaal :Y Hartje van gouwt hebbe zu allumaal :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2015 09:42:41 ]
  maandag 9 februari 2015 @ 09:42:34 #103
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149500487
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Goeie reden om je beledigd te voelen inderdaad. Beter voel je je beledigd door al die lui die de naam van je geloof en profeet nog veel erger beledigen. Maar nee dat kan niet want dat zijn wel Soennitische broeders. Moge Allah hun ziel hebben.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:42:48 #104
236046 NotYou
tigerblood
pi_149500494
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Want? Ze gedragen zich precies als dat aggressieve primaatje die met zijn vriendin naar de club gaat en al rood aanloopt als er iemand tegen zijn vriendin aanpraat. Waarom? Onzekerheid. Als je werkelijk zo stevig in je schoenen staat m.b.t. je geloof boeit het je geen reet wat anderen over jouw profeet zeggen. Maar dat staan ze niet dus zijn homo's, Joden, andersdenken de lul en schieten ze zelf in de kramp bij iedere spotprent.
Mensenkennis/je verplaatsen in anderen of ook maar lezen over andere culturen is niet jouw sterkste kant hè?
Je suis Charlie Sheen
pi_149500529
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

En tallozen die het heel logisch en misschien zelfs wenselijk vinden dat de makers van dergelijke tekeningen op die grond maar zo iets kan worden aangedaan. Heerlijk hoe de West-Europese cultuur verrijkt is. O+ :9~
We hebben ze zelf geïmporteerd. Maar inderdaad wel een problematische situatie.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_149500546
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mensenkennis/je verplaatsen in anderen of ook maar lezen over andere culturen is niet jouw sterkste kant hè?
In elk geval is het niet de sterkste kant van deze demonstranten.
pi_149500555
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je beledigd voelen is een eigen keuze die je maakt.

Komt hij weer:
Nee natuurlijk niet. Als er met man en macht in je is geramd dat iets heilig is en boven alles staat, en iemand anders spuugt daar op, dan is het geen rationele keuze om daar beledigd over te zijn. Dat is een emotioneel en dus een stuk lastiger te controleren.
pi_149500561
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef Skv het volgende:

[..]

In beginsel is het toch best te begrijpen? Als jij een hele leuke vrouw hebt en kinderen waar je elke dag heel de dag mee bezig bent, en vervolgens zie je iemand die geen vrouw en kinderen heeft tekeningen van jouw exemplaren maken waarbij je zoon je vrouw neukt. Dan sta je daar toch ook niet om te springen?
normale mensen hebben daar gewoon schijt aan :P
Iemand waar ik geen respect voor heb is niet in staat mij te beledigen door iets te roepen of te tekenen, het ergste wat er kan gebeuren is dat mijn gezicht in de :')-stand springt.
eigenlijk is het een compliment naar de westerse wereld dat dit volk zich zo beledigd voelt,ze vinden ons blijkbaar belangrijk genoeg om zich er druk over te maken
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 9 februari 2015 @ 09:45:43 #109
396550 Richestorags
pi_149500571
quote:

[..]

Mensenkennis/je verplaatsen in anderen? Of ook maar lezen over andere culturen is niet jouw sterkste kant hè?
Niet hun sterkste kant anders. Anders hadden zij wel geweten dat het hier in het Westen anders werkt. Ik geef juist aan over een goede mensenkennis te beschikken omdat ik blootleg waar de stuiptrekking bij hen vandaan komt. Maar Notyou, aangezien jij zo cultureel onderlegd bent, leg mij dan eens uit hoe het zit.
pi_149500572
quote:
Want? Ze gedragen zich precies als dat aggressieve primaatje die met zijn vriendin naar de club gaat en al rood aanloopt als er iemand tegen zijn vriendin aanpraat. Waarom? Onzekerheid. Als je werkelijk zo stevig in je
Achja, blijkbaar is het zo'n populistisch gefrustreerd mannetje.
pi_149500579
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:44 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dus de oplossing is om datzelfde niveau aan te nemen?
  maandag 9 februari 2015 @ 09:46:31 #112
236046 NotYou
tigerblood
pi_149500583
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Achja, blijkbaar is het zo'n populistisch gefrustreerd mannetje.
Waarom schrijf je mij die uitspraak toe? :?
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 februari 2015 @ 09:46:31 #113
396550 Richestorags
pi_149500584
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:44 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Exact. Maar dit is links. Nee ik moet me verplaatsen in hun pijn in plaats van dat zij hun tenen eens wat korter maken.
pi_149500589
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:46 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik kan me prima verplaatsen in hoe zij denken.
pi_149500608
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

normale mensen hebben daar gewoon schijt aan :P
Iemand waar ik geen respect voor heb is niet in staat mij te beledigen door iets te roepen of te tekenen, het ergste wat er kan gebeuren is dat mijn gezicht in de :')-stand springt.
eigenlijk is het een compliment naar de westerse wereld dat dit volk zich zo beledigd voelt,ze vinden ons blijkbaar belangrijk genoeg om zich er druk over te maken
Denk dat je je dat lastig in kan beelden, hoe groot de impact van het geloof op hun leven is. Nogmaals, ze leren dit elkaar aan, er is geen Verlichting geweest en relativeren zit niet in hoe het geloof in elkaar zit. Wat je er ook van vindt; de beste oplossing zou zijn om de Islam even met een rondgang de Verlichting door te laten maken en dan gezellig samen de kroeg in te gaan.

Maargoed, dat kost tijd.
pi_149500609
quote:
5s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het is toch ook een aanval?
Zelf doet ze er toch ook aan mee door deze tweet op haar profiel te plaatsen:

SIGILIX twitterde op zondag 08-02-2015 om 08:20:12 'Als Wilders absolute macht heeft, dan wordt oproepen tot brandstichting gewoon regeringsbeleid' http://t.co/nQt1EPrYOj via @dutchturksNL reageer retweet
Waar vervolgens de reacties op komen, dus ze lokt uit en vervolgens in de slachtofferrol. :') _O-
pi_149500619
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waarom schrijf je mij die uitspraak toe? :?
Ik doelde op Richestorags, waar jij op reageerde in de post waar ik weer op reageerde.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:49:02 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149500638
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Als er met man en macht in je is geramd dat iets heilig is en boven alles staat, en iemand anders spuugt daar op, dan is het geen rationele keuze om daar beledigd over te zijn. Dat is een emotioneel en dus een stuk lastiger te controleren.
Jij laat het in je rammen. Zonder zelf kritisch na te denken. Dus ja, het is je eigen keuze en je leeft in een land waar je zelf de keuze mag maken zonder dat je wordt vervolgd.
Hier is het zeker een keuze.

Ben zelf ook door mijn ouders katholiek opgevoed, gedoopt, eerste communie, christelijke basisschool, met familie naar de kerk enzo. Tot dat ik 11 was en voor mezelf leerde nadenken. Wat een onzin.
1947-2016
  maandag 9 februari 2015 @ 09:49:06 #119
396550 Richestorags
pi_149500639
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:46 schreef Skv het volgende:

[..]

We kunnen geen rekening houden met een ieder zijn pijn in de samenleving. Dan hou je de ene groep tevreden en daarmee doe je de andere groep weer pijn. Blootstellen aan "beledigingen" is beter, dan leren ze het vanzelf.
pi_149500661
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Exact. Maar dit is links. Nee ik moet me verplaatsen in hun pijn in plaats van dat zij hun tenen eens wat korter maken.
Nee hoor, je moet even verder kijken dan je neus lang is, want je verwijt anderen de zaken waar je jezelf schuldig aan maakt. Iets met een pot en een ketel. Een beetje relativeringsvermogen en nadenken over drijfveren van anderen maakt je echt geen slechter mens hoor.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:50:15 #121
396550 Richestorags
pi_149500667
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:47 schreef Skv het volgende:

[..]

Denk dat je je dat lastig in kan beelden, hoe groot de impact van het geloof op hun leven is. Nogmaals, ze leren dit elkaar aan, er is geen Verlichting geweest en relativeren zit niet in hoe het geloof in elkaar zit. Wat je er ook van vindt; de beste oplossing zou zijn om de Islam even met een rondgang de Verlichting door te laten maken en dan gezellig samen de kroeg in te gaan.

Maargoed, dat kost tijd.
En wij helpen ze daar een handje mee met spotprenten. Ze leren het echt wel na verloop van tijd.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:50:33 #122
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_149500672
quote:

[..]

[ afbeelding ]
nou het is wat

Kijk die christenen de straat op gaan en zie ze moorden :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_149500693
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij laat het in je rammen. Zonder zelf kritisch na te denken. Dus ja, het is je eigen keuze en je leeft in een land waar je zelf de keuze mag maken zonder dat je wordt vervolgd.
Hier is het zeker een keuze.

Ben zelf ook door mijn ouders katholiek opgevoed, gedoopt, eerste communie, christelijke basisschool, met familie naar de kerk enzo. Tot dat ik 11 was en voor mezelf leerde nadenken. Wat een onzin.
Andere situatie, zij zitten in een soort van commune binnen Nederland waarbij iedereen met elkaar omgaat. Als je uit het geloof stapt, flikkeren ze je ook uit je familie en je sociale leven. Ik heb waardering voor mensen die die stap durven te zetten, maar kan me ook voorstellen dat je dan maar een beetje meedoet voor de goede vrede. Overigens is er met dat gematigde volk geen probleem hoor, vooral de hardliners.
pi_149500708
quote:
15s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:50 schreef Enchanter het volgende:

[..]

nou het is wat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kijk die christenen de straat op gaan en zie ze moorden :')
Hij kan toch nooit de verpakking van de snickers halen als hij vastzit met zijn armen?

Of is hij daarom teruggekomen uit de dood omdat hij na die 3 dagen nog steeds zin had in die snickers? :7
  maandag 9 februari 2015 @ 09:52:07 #125
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149500712
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zelf doet ze er toch ook aan mee door deze tweet op haar profiel te plaatsen:

SIGILIX twitterde op zondag 08-02-2015 om 08:20:12 'Als Wilders absolute macht heeft, dan wordt oproepen tot brandstichting gewoon regeringsbeleid' http://t.co/nQt1EPrYOj via @dutchturksNL reageer retweet
Waar vervolgens de reacties op komen, dus ze lokt uit en vervolgens in de slachtofferrol. :') _O-
Ik zou niet willen weten mocht het geval zijn dat er een groep kuzu komt. Dan wordt het vervolgen en in brand steken van gekooide islamkritische mensen regeringsbeleid.

Wat is het verschil?
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')