abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149499765
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:00 schreef Skv het volgende:
Gefrustreerd PVV-volk zonder besef van argumentatie hier.
Welke argumentatie ligt er aan ten grondslag dan? Die van een niet bestaand sprookjesfiguur en discriminerende idealogie?

Goede argumentatie wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149499766
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:57 schreef Mani89 het volgende:
Ok, en als we niet stoppen met spotprenten maken?
Dat gaat de politiek deze verbieden om spanningen te verminderen en de Westerse samenlevingen slikken dat toch wel.
pi_149499783
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat gaat de politiek deze verbieden om spanningen te verminderen en de Westerse samenlevingen slikken dat toch wel.
Hoe wil de politiek die verbieden dan? Denk dat de eerste die dat uitspreekt, met pek en veren de politiek uit wordt getrapt.
1947-2016
pi_149499794
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Stop die islam in je reet en dan krijg je misschien eigen verantwoordelijkheid.
Zal even wennen zijn voor ze, maar het is immers ook gelukt met de christenen, eind middeleeuwen.
1947-2016
pi_149499807
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zal even wennen zijn voor ze, maar het is immers ook gelukt met de christenen, eind middeleeuwen.
Hebben die ook "de islam" in hun reet gestopt?
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 februari 2015 @ 09:05:37 #56
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_149499815
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
"een belediging van de normen van een beschaafde samenleving"
Ohh the irony _O-
pi_149499816
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe wil de politiek die verbieden dan? Denk dat de eerste die dat uitspreekt, met pek en veren de politiek uit wordt getrapt.
Ja er zijn zoveel mogelijkheden, het koppelen aan moslimhaat of extreem rechts gedachtegoed, je kent het wel, het bekende riedeltje.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:05:39 #58
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149499817
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:59 schreef Skv het volgende:

[..]

"BOEHOEHOHEO. HET IS ÓNZE VRIJHEID VAN MENINGSUITING, DIE GELDT NIET VOOR JULLIE!"

Je mag best zeggen wat je wil, behalve als het mij niet aanstaat.

:')!
Ik geef mijn mening op wat zij melden. En wat zij melden staat me niet aan. Dat is net zo goed de vrijheid van meningsuiting, kneus.
pi_149499826
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:05 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hebben die ook "de islam" in hun reet gestopt?
Nee, hun extreme geloofsovertuiging.

Selectief lezen is echt een vak apart voor sommigen hier.
1947-2016
pi_149499831
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:59 schreef Skv het volgende:

[..]

"BOEHOEHOHEO. HET IS ÓNZE VRIJHEID VAN MENINGSUITING, DIE GELDT NIET VOOR JULLIE!"

Je mag best zeggen wat je wil, behalve als het mij niet aanstaat.

:')!
Jij doet precies hetzelfde. _O-
  maandag 9 februari 2015 @ 09:07:10 #61
396550 Richestorags
pi_149499839
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:00 schreef Skv het volgende:
Gefrustreerd PVV-volk zonder besef van argumentatie hier.
Zit je rode ribbroek al in de was?
  maandag 9 februari 2015 @ 09:08:27 #62
396550 Richestorags
pi_149499860
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij doet precies hetzelfde. _O-
Echt he, wat een fucking kneus is hij dat hij dat niet eens doorheeft. Ik maak gebruik van mijn vrijheid dat ik hun mening kut vind en dan valt hij mij daarop aan. Wat voor een Josti ben je dan :D
pi_149499864
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee, hun extreme geloofsovertuiging.

Selectief lezen is echt een vak apart voor sommigen hier.
Als aanvulling op mijn vorige reactie op jou voor het verbieden van bepaalde dingen:

Duitsland bijvoorbeeld zijn ook als de dood voor de demonstraties tegen de vermeende "islamisering" van Europa en verbieden deze ook onder het mom van "veiligheidsrisico's".
pi_149499867
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Skv had gisteren een beetje last van diarree en kon net niet snel genoeg bij de wc komen. ;(
Je suis Charlie Sheen
pi_149499884
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Echt he, wat een fucking kneus is hij dat hij dat niet eens doorheeft. Ik maak gebruik van mijn vrijheid dat ik hun mening kut vind en dan valt hij mij daarop aan. Wat voor een Josti ben je dan :D
Ik maak ook gebruik van mijn vrijheid dat ik hun mening kut vind. Dat is echt mijn favoriete vrijheid aller tijden.
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 februari 2015 @ 09:12:03 #66
396550 Richestorags
pi_149499911
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:08 schreef NotYou het volgende:

[..]

Skv had gisteren een beetje last van diarree en kon net niet snel genoeg bij de wc komen. ;(
Het is te merken aan zijn reacties ja.
pi_149499955
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:52 schreef Smack10 het volgende:

ze zitten al zo lang in de constante slachtofferrol,
Wie niet? De 'Slachtofferrol' is ongeveer even populair als naast Leonie Jonghe te mogen zitten, toen ik vroeger op het Karel de Grote-Lyceum zat. Ze is uiteindelijk met Harrie de Bruin getrouwd en heeft nu 3 kinderen en een Opel stationwagen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 9 februari 2015 @ 09:15:36 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149499963
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het is te merken aan zijn reacties ja.
ahh vandaar lekekr op de man spelen :D...

maar goed, ze demonstreren maar, ze hebben hier in het westen recht om boos te zijn op iets wat ze niet aanstaat, hoe futiel an infantiel dan ook, en wij mogen er dan weer overheen plassen *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149499974
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:08 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Als aanvulling op mijn vorige reactie op jou voor het verbieden van bepaalde dingen:

Duitsland bijvoorbeeld zijn ook als de dood voor de demonstraties tegen de vermeende "islamisering" van Europa en verbieden deze ook onder het mom van "veiligheidsrisico's".
Ja, en vervolgens laten ze demonstraties tegen extreem rechts wel doorgaan.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ts-in-duitsland.html

Dubbele standaarden

En vermeende islamisatie? Vermeende?
_O-
1947-2016
  maandag 9 februari 2015 @ 09:20:28 #70
396550 Richestorags
pi_149500034
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:15 schreef Re het volgende:

[..]

ahh vandaar lekekr op de man spelen :D...

maar goed, ze demonstreren maar, ze hebben hier in het westen recht om boos te zijn op iets wat ze niet aanstaat, hoe futiel an infantiel dan ook, en wij mogen er dan weer overheen plassen *O*
Wel wie de bal kaatst kan hem vijfdubbel terugverwachten bij mij :P
pi_149500043
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ja, en vervolgens laten ze demonstraties tegen extreem rechts wel doorgaan.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ts-in-duitsland.html

Dubbele standaarden

En vermeende islamisatie? Vermeende?
_O-
Ah joh, wat maakt dat kleine beetje halalvlees op school nou uit en wat vreemde luchtjes in 't portiek. Vuile nazi!
Je suis Charlie Sheen
pi_149500075
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Welke argumentatie ligt er aan ten grondslag dan? Die van een niet bestaand sprookjesfiguur en discriminerende idealogie?

Goede argumentatie wel.
Ik heb het over de manier waarop de argumenten worden gepresenteerd hier.
Ja we hebben godverdomme vrijheid van meningsuiting, maar als zij zeggen dat dat niet mag dan zeggen wij weer dat zij dat niet mogen zeggen. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_149500084
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Heb ik niet.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:22:47 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149500085
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ah joh, wat maakt dat kleine beetje halalvlees op school nou uit en wat vreemde luchtjes in 't portiek. Vuile nazi!
wordt dat uitgesmeerd over een broodje cartoon of zo?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149500090
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Was het maar een klein beetje. Nee, de rest heeft zich maar te schikken naar wat die haatbaarden willen vreten. Zonder keuze wordt het gewoon je strot in geduwd door de policor.
http://www.geenstijl.nl/m(...)erlandse_school.html
1947-2016
pi_149500093
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:08 schreef NotYou het volgende:

[..]

hihihihihihi
  maandag 9 februari 2015 @ 09:23:30 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149500102
"Ik keur de moorden in Parijs niet goed maarrrrr.... " :')
pi_149500116
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:23 schreef Skv het volgende:

[..]

hihihihihihi
Sorry het was niet mijn bedoeling u in verlegenheid te brengen, oh gevatte internetheld. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_149500128
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Sorry het was niet mijn bedoeling u in verlegenheid te brengen, oh gevatte internetheld. _O_
Kusjekroel :* in dat geval. :s)
  maandag 9 februari 2015 @ 09:24:46 #80
396550 Richestorags
pi_149500131
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja we hebben godverdomme vrijheid van meningsuiting, maar als zij zeggen dat dat niet mag dan zeggen wij weer dat zij dat niet mogen zeggen. :')
Niemand zegt dat ze dat niet mogen zeggen. Leer lezen. Er wordt gezegd dat die denkbeelden van ze nogal zandbakkiaans zijn.

Wat is overigens je reactie op het bericht zelf? Gezien je tirade richting sommige boodschappers in het topic vermoed ik dat je mild denkt over dit soort idioten en niet inziet dat dit soort lui niet samengaan met een Westerse samenleving?
pi_149500159
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Niemand zegt dat ze dat niet mogen zeggen. Leer lezen. Er wordt gezegd dat die denkbeelden van ze nogal zandbakkiaans zijn.
Achja, de beste profeet is nou eenmaal heilig voor ze, ik kan me best voorstellen dat ze dan even chagrijnig zijn als mensen daar allerhande grapjes mee uit staan te halen.

Ik zou voorstellen dat ze werken aan hun incasseringsvermogen, maargoed. Punt blijft dat het niet onredelijk is dat ze zich aangevallen voelen. Dat ze daar dan voor de straat op gaan en niet om te zeggen dat IS moet kappen is niet zo heel handig van ze. Ik zou beiden verwachten qua beeldvorming.

Then again, het is geen politieke partij, maar een bevolkingsgroep religieuze stroming.
pi_149500240
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Misschien niet expliciet maar het lijkt in ieder geval niet bovenaan de lijst van dingen van ze bezorgd over zijn. Waarschijnlijk ook niet in het midden van die lijst.
En het zijn er blijkbaar honderdduizenden in GB. En stuk voor stuk hebben ze niets te zoeken in een westers land. Feestje.
pi_149500243
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Zij demonstreren ook tegen de vrijheid van mening, terwijl wij daar wel voor staan.

Heel gek dat er dan gezegd wordt dat ze hier dan niet thuis horen als ze daar tegen zijn?
1947-2016
pi_149500278
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Achja, de beste profeet is nou eenmaal heilig voor ze, ik kan me best voorstellen dat ze dan even chagrijnig zijn als mensen daar allerhande grapjes mee uit staan te halen.
Tja... De bijbel, Jezus en God zijn heilig voor christenen maar zij gedragen zich toch ook niet als kutkinderen zonder enige ruggengraat als iemand er een grapje over maakt?
pi_149500292
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:31 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

En het zijn er blijkbaar honderdduizenden in GB. En stuk voor stuk hebben ze niets te zoeken in een westers land. Feestje.
Niet alleen in de GB. En de policor ze maar blijven beschermen :r

Kun je niet met de vrijheden omgaan, kun je maar beter vertrekken. Lekker spelen in het kalifaat of iets. Weg hier in ieder geval.
1947-2016
  maandag 9 februari 2015 @ 09:34:04 #86
396550 Richestorags
pi_149500300
quote:

[..]

Ik zou voorstellen dat ze werken aan hun incasseringsvermogen, maargoed. Punt blijft dat het niet onredelijk is dat ze zich aangevallen voelen. Dat ze daar dan voor de straat op gaan en niet om te zeggen dat IS moet kappen is niet zo heel handig van ze. Ik zou beiden verwachten qua beeldvorming.

Then again, het is geen politieke partij, maar een bevolkingsgroep religieuze stroming.
We leven in het Westen. Hier wordt geacht dat je daarboven staat en geen lange tenen hebt. Bevalt je dat niet, wel er vertrekken vele vluchten. En voordat je zegt dat wij daar weer boven moeten staan: dat zou je kunnen zeggen ware het niet dat is gebleken dat dit soort anti-vrijheids meningen ook daadwerkelijk in aanslagen zijn "verwoord".

Er is geen enkele reden dat ze zich beledigd voelen. God en Mohammed zijn zelf wel in staat om af te rekenen met Kafr die het geloof belachelijk maken, dus kunnen zij het laten rusten. Of is de belediging een soort vorm van cognitieve dissonantie, waarbij ze zichzelf middels constante stuiptrekkingen en reflexen opnieuw moeten overtuigen van hun geloof omdat op een onderbewust level dat helemaal niet zo rotsvast is. In de huidige maatschappij zijn er immers steeds meer paradoxen t.a.v. eeuwenoude sprookjesboeken.
pi_149500302
quote:

[..]

I lol'ed

http://en.wikipedia.org/wiki/Blasphemy_law_in_Pakistan
http://www.economist.com/(...)lerance-bad-mouthing

Maar je krijgt bonuspunten voor fatsoen hoor. O+ :*
Je suis Charlie Sheen
pi_149500321
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zij demonstreren ook tegen de vrijheid van mening, terwijl wij daar wel voor staan.

Heel gek dat er dan gezegd wordt dat ze hier dan niet thuis horen als ze daar tegen zijn?
Zij protesteren tegen de vrijheid van meningsuiting door hun eigen vrijheid te gebruiken. Als jij daar tegen bent, dan doe je effectief wat zij ook doen. Je eigen vrijheid van meningsuiting gebruiken om die van een ander te beperken.

Ik snap qua inhoud waarom je het zegt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als je het schematisch weergeeft dan doe je hetzelfde.
pi_149500329
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wie niet? De 'Slachtofferrol' is ongeveer even populair als naast Leonie Jonghe te mogen zitten, toen ik vroeger op het Karel de Grote-Lyceum zat. Ze is uiteindelijk met Harrie de Bruin getrouwd en heeft nu 3 kinderen en een Opel stationwagen
Een mooi voorbeeld van deze slachtofferrol is bijvoorbeeld Nora Azarkan, Vicefractievoorzitter (PvdA) provincie Flevoland. Kandidaat PS 18 maart 2015 lijst 2, plek 2.

Alles is een aanval, het woord kritisch kent zij niet:

NoraAzarkan twitterde op zondag 08-02-2015 om 14:35:45 Een aanval via twitter is blijkbaar niet genoeg. Nu gebruiken zij daar mijn e-mailadres voor. http://t.co/hdCO2kHFFN reageer retweet
Desbetreffende e-mail:
pi_149500339
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:33 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Tja... De bijbel, Jezus en God zijn heilig voor christenen maar zij gedragen zich toch ook niet als kutkinderen zonder enige ruggengraat als iemand er een grapje over maakt?
Christenen hebben de Inquisitie gehad, Kruistochten en die hele ellende. Pas sinds de Verlichting is alles wat gestabiliseerd en is er een 'leef en laat leven'-situatie ontstaan. De Islam heeft geen Verlichting doorgemaakt dus zit nu in de pubertijd.
pi_149500341
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

We leven in het Westen. Hier wordt geacht dat je daarboven staat en geen lange tenen hebt. Bevalt je dat niet, wel er vertrekken vele vluchten. En voordat je zegt dat wij daar weer boven moeten staan: dat zou je kunnen zeggen ware het niet dat is gebleken dat dit soort anti-vrijheids meningen ook daadwerkelijk in aanslagen zijn "verwoord".

Er is geen enkele reden dat ze zich beledigd voelen. God en Mohammed zijn zelf wel in staat om af te rekenen met Kafr die het geloof belachelijk maken, dus kunnen zij het laten rusten. Of is de belediging een soort vorm van cognitieve dissonantie, waarbij ze zichzelf middels constante stuiptrekkingen en reflexen opnieuw moeten overtuigen van hun geloof omdat op een onderbewust level dat helemaal niet zo rotsvast is. In de huidige maatschappij zijn er immers steeds meer paradoxen t.a.v. eeuwenoude sprookjesboeken.
I lol'ed
Je suis Charlie Sheen
pi_149500344
Hoezo moslims zijn geen gevaar voor Europese waarden. Straks is het echt te laat....
pi_149500378
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Een mooi voorbeeld van deze slachtofferrol is bijvoorbeeld Nora Azarkan, Vicefractievoorzitter (PvdA) provincie Flevoland. Kandidaat PS 18 maart 2015 lijst 2, plek 2.

Alles is een aanval, het woord kritisch kent zij niet:

NoraAzarkan twitterde op zondag 08-02-2015 om 14:35:45 Een aanval via twitter is blijkbaar niet genoeg. Nu gebruiken zij daar mijn e-mailadres voor. http://t.co/hdCO2kHFFN reageer retweet
Desbetreffende e-mail:
[ afbeelding ]
Het is toch ook een aanval?
Je suis Charlie Sheen
pi_149500384
quote:
In beginsel is het toch best te begrijpen? Als jij een hele leuke vrouw hebt en kinderen waar je elke dag heel de dag mee bezig bent, en vervolgens zie je iemand die geen vrouw en kinderen heeft tekeningen van jouw exemplaren maken waarbij je zoon je vrouw neukt. Dan sta je daar toch ook niet om te springen?
pi_149500390
De profeet is helemaal niet heilig voor ze. Ze gebruiken het om anderen het zwijgen op te leggen. Ze gebruiken de vrijheid van meningsuiting om anderen het zwijgen op te leggen. Ze gebruiken de democratie om anderen het zwijgen op te leggen.
Ze maken zelf Mohammedspotprenten als dat helpt om mensenmassa's op de been te krijgen.
pi_149500407
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Zij protesteren tegen de vrijheid van meningsuiting door hun eigen vrijheid te gebruiken. Als jij daar tegen bent, dan doe je effectief wat zij ook doen. Je eigen vrijheid van meningsuiting gebruiken om die van een ander te beperken.

Ik snap qua inhoud waarom je het zegt hoor, begrijp me niet verkeer. Maar als je het schematisch weergeeft dan doe je hetzelfde.
Gelukkig snappen we elkaar :)

Vrijheid van mening prima, ook al ben je tegen de vrijheid van mening. Alleen denk ik dat je weinig te zoeken hebt hier in de samenlevingen als je een sprookjesfiguur wil aanhangen in extreme vormen. Wegwezen dus eigenlijk.
1947-2016
pi_149500410
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

:')

pi_149500419
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef Skv het volgende:

[..]

In beginsel is het toch best te begrijpen? Als jij een hele leuke vrouw hebt en kinderen waar je elke dag heel de dag mee bezig bent, en vervolgens zie je iemand die geen vrouw en kinderen heeft tekeningen van jouw exemplaren maken waarbij je zoon je vrouw neukt. Dan sta je daar toch ook niet om te springen?
Over een vergelijking van niets gesproken. Klik eens op de links zou ik zeggen.
Je suis Charlie Sheen
pi_149500452
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:39 schreef Skv het volgende:

[..]

:')

[ afbeelding ]
En tallozen die het heel logisch en misschien zelfs wenselijk vinden dat de makers van dergelijke tekeningen op die grond maar zo iets kan worden aangedaan. Heerlijk hoe de West-Europese cultuur verrijkt is. O+ :9~
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 februari 2015 @ 09:41:11 #100
396550 Richestorags
pi_149500457
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

I lol'ed
Want? Ze gedragen zich precies als dat aggressieve primaatje die met zijn vriendin naar de club gaat en al rood aanloopt als er iemand tegen zijn vriendin aanpraat. Waarom? Onzekerheid. Als je werkelijk zo stevig in je schoenen staat m.b.t. je geloof boeit het je geen reet wat anderen over jouw profeet zeggen. Maar dat staan ze niet dus zijn homo's, Joden, andersdenken de lul en schieten ze zelf in de kramp bij iedere spotprent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')