abonnement Unibet Coolblue
pi_149794769
Ik ben ook gestopt met roken, ja, sinds vandaag. Heb wel meerdere pogingen gedaan, dus weet de valkuilen.

Nou is e-roken niet hetzelfde, helemaal niet, maar ja wel beter dan niets.

Als ik 't es moeilijk heb neem ik een trekje van me e-sigaret. Dan is het wel vol te houden om niet te roken.

Ik gebruik Bookwill.

Bevalt me prima, een USB oplader voor in de pc, je hebt er 2, zodat je altijd eentje hebt die opgeladen is. als liquid heb ik

en ook de smaak cam blend, van hetzelfde merk. Bevalt prima.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:32:16 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149794946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:24 schreef Eficaz het volgende:
Ik ben ook gestopt met roken, ja, sinds vandaag. Heb wel meerdere pogingen gedaan, dus weet de valkuilen.

Nou is e-roken niet hetzelfde, helemaal niet, maar ja wel beter dan niets.

Als ik 't es moeilijk heb neem ik een trekje van me e-sigaret. Dan is het wel vol te houden om niet te roken.

Ik gebruik Bookwill. [ afbeelding ]

Bevalt me prima, een USB oplader voor in de pc, je hebt er 2, zodat je altijd eentje hebt die opgeladen is. als liquid heb ik [ afbeelding ]

en ook de smaak cam blend, van hetzelfde merk. Bevalt prima.
Kewl, welkom in het topic ^O^

Duidelijk spul van de toko om de hoek, of vergis ik me? Die liquid ziet eruit als iets wat ik pas geleden in mijn handen had bij de peukenboer alhier :)

Dampen is ook niet hetzelfde als roken natuurlijk, die vergelijking moet je eigenlijk ook helemaal niet willen maken, ja je inhaleert iets en er komt uit uit je mond als je dat weer uitblaast, maar daarmee houdt het ook wel een beetje op :+

Nu hopen dat je het volhoudt *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149795178
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kewl, welkom in het topic ^O^

Duidelijk spul van de toko om de hoek, of vergis ik me? Die liquid ziet eruit als iets wat ik pas geleden in mijn handen had bij de peukenboer alhier :)

Dampen is ook niet hetzelfde als roken natuurlijk, die vergelijking moet je eigenlijk ook helemaal niet willen maken, ja je inhaleert iets en er komt uit uit je mond als je dat weer uitblaast, maar daarmee houdt het ook wel een beetje op :+

Nu hopen dat je het volhoudt *O*
Ja, inderdaad, bij de toko op de hoek, dacht Primera... :)

Ben er erg tevreden mee! :)

Je krijgt toch wat nicotine binnen. :)

En de smaak is wel oké, en je hele huis en je kleding en alles stinkt niet naar de rook. :)

Ja, ik wil het volhouden. :) Vaak is de val, dat je denkt van ach een pakkie kan geen kwaad....en voor je het weet steek je er weer elke keer een op :-(

Ik ga er nu voor *O* : aan de ene kant, tis moeilijk :{ , aan de andere kant, het niet roken en soms vapen geeft voldoening, je hebt veel meer tijd voor dingen en je voelt je gewoon lichamelijk veel beter, ja, al na een dag niet roken. *O* :Y
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:45:18 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149795311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:41 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, bij de toko op de hoek, dacht Primera... :)

Ben er erg tevreden mee! :)

Je krijgt toch wat nicotine binnen. :)

En de smaak is wel oké, en je hele huis en je kleding en alles stinkt niet naar de rook. :)

Ja, ik wil het volhouden. :) Vaak is de val, dat je denkt van ach een pakkie kan geen kwaad....en voor je het weet steek je er weer elke keer een op :-(

Ik ga er nu voor *O* : aan de ene kant, tis moeilijk :{ , aan de andere kant, het niet roken en soms vapen geeft voldoening, je hebt veel meer tijd voor dingen en je voelt je gewoon lichamelijk veel beter, ja, al na een dag niet roken. *O* :Y
Jep, ik zag ze ook bij de Primera inderdaad :Y

Eén van de grootste bijkomende voordelen van dampn vind ik persoonlijk ook de tijdswinst; niet meer stilstaan om een shaggie te pielen, maar gewoon dat ding uit je zak trekken, een paar halen nemen, en hem daarna zo floeps weer terug proppen.. een peukie doen kost je al gauw een paar minuten, en dan heb ik het nog niet over dat je tegenwoordig overal naar buiten wordt verbannen, as die je overal rondstrooit, stinkende jatten en al dat soort bijkomstigheden.. Het is gewoon vet veel praktischer. ^O^

Wacht maar af.. over twee weken vind je een peuk gewoon vies smaken.. mark my words :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149796458
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, ik zag ze ook bij de Primera inderdaad :Y

Eén van de grootste bijkomende voordelen van dampn vind ik persoonlijk ook de tijdswinst; niet meer stilstaan om een shaggie te pielen, maar gewoon dat ding uit je zak trekken, een paar halen nemen, en hem daarna zo floeps weer terug proppen.. een peukie doen kost je al gauw een paar minuten, en dan heb ik het nog niet over dat je tegenwoordig overal naar buiten wordt verbannen, as die je overal rondstrooit, stinkende jatten en al dat soort bijkomstigheden.. Het is gewoon vet veel praktischer. ^O^

Wacht maar af.. over twee weken vind je een peuk gewoon vies smaken.. mark my words :7
Ja, helemaal met je eens!

Het heeft gewoon zoveel voordelen, het dampen!

En idd, je hebt meer tijd, en je voelt je beter, al na een dag, en je mag bijna nergens meer roken, eigenlijk nergens meer.

Ja, ik ga het nu volhouden, de voordelen van het stoppen met roken en nu en dan even een dampje nemen zijn zo groot! :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:36:43 #206
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149799205
Over 2 weken begin je met vragen te stellen over datgene waar hier over gediscussieerd wordt; de Zelfmaak-dampkanonnen :+
Je begint met iets simpels, de overstap naar nog meer smaak en plezier is dan ook klein te noemen

Als dat apparaat wat je nu hebt ( geen idee wat het is ) niet voldoende blijkt te zijn kan je nog andere zaken proberen waar je dan mee door kan gaan

Bijna een maand gestopt met roken,
Is me nog niet ene keer in 20 jaar gelukt 8-)
Mai pben rai~!
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:42:01 #207
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149799375
quote:
3s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hij gebruikt japanse puff.

En je wick werkt in alle gevallen beter als de coil gewoon goed gevuld zit, ook al gebruik je gedroogde en gekaarde Egyptische kamelenpeop.
Ik heb overal gezien dat de wick moet bewegen als je er een beetje aan trekt links en rechts , Als dat zo is zit ie prima
Kleine diameter, kleine wick, minder damp <-- dit is correct?
Mai pben rai~!
pi_149799867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:36 schreef KNAK het volgende:
Over 2 weken begin je met vragen te stellen over datgene waar hier over gediscussieerd wordt; de Zelfmaak-dampkanonnen
Je begint met iets simpels, de overstap naar nog meer smaak en plezier is dan ook klein te noemen

Als dat apparaat wat je nu hebt ( geen idee wat het is ) niet voldoende blijkt te zijn kan je nog andere zaken proberen waar je dan mee door kan gaan

Bijna een maand gestopt met roken,
Is me nog niet ene keer in 20 jaar gelukt 8-)
ach, het hoeft niet iets uitgebreids te worden ;)
er zijn er ook die met een dergelijk setje na 3 maanden zeggen: 'het hoeft niet meer.', waarna het in de kast belandt.

tja, er zijn altijd idioten >ik, zei de gek<, die de hele santekraam erbij moeten hebben.
maar voor mij is het kopen voorlopig wel klaar ;).

ik heb zomaar het gevoel dat ik het dampen niet tot het eind van het jaar ga volhouden.
voor de nicotine hoef ik het niet meer te doen en ik heb momenten dat ik het gewoon vergeet.
staan wel momenten tegenover, dat ik 3 keer achter elkaar de drippert volgooi en leegdamp :P
maar het is al een tijdje geen moeten meer.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_149800456
Ik had zo'n eGo C setje oid, die lag na 1 week al in de kast stof te vangen, net als de 20 flesjes met vieze e-liquid. Dat was dus wel een valse en dure start.
run on water
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:49:13 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149801211
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ja, helemaal met je eens!

Het heeft gewoon zoveel voordelen, het dampen!

En idd, je hebt meer tijd, en je voelt je beter, al na een dag, en je mag bijna nergens meer roken, eigenlijk nergens meer.

Ja, ik ga het nu volhouden, de voordelen van het stoppen met roken en nu en dan even een dampje nemen zijn zo groot! :)
We gaan het zien :P

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:42 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb overal gezien dat de wick moet bewegen als je er een beetje aan trekt links en rechts , Als dat zo is zit ie prima
Kleine diameter, kleine wick, minder damp <-- dit is correct?
Ja duh, tuurlijk moet hij (een beetje) kunnen bewegen, anders krijg je hem er sowieso niet eens ín :+ Maar de passing mag best lekker strak; ik heb meer dry hits gehad omdat de wick te los zat als omdat hij te strak was :).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:50:11 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149801246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:23 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Ik had zo'n eGo C setje oid, die lag na 1 week al in de kast stof te vangen, net als de 20 flesjes met vieze e-liquid. Dat was dus wel een valse en dure start.
20?? :D Heb je meteen de hele collectie van die shop besteld? _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:00:31 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149801527
Heb juist gehoord dat te strak in de coil zorgt voor slechte doorvoer van liquid...en dus dryhits,..
Zal de nieuw opgedane kennis gaan toepassen en voorlopig geen 2mm gaan gebruiken, mij te veel gepriegel als het makkelijker kan met 2.5 of 3.

2x2mm coils ga ik ooit nog wel een keer proberen :)

Wat is trouwens de beste shop in NL om nicotine vrije liquid (30ml als het kan) te bestellen? 2 weken terug had ik er 1, maar kan deze niet meer terug vinden

Ik werd ook vandaag aangesproken over dat de accijnzen op eliquid er snel aan zitten te komen, na mijn verhaal vol lof over het dampen (waaronder - bij normaal gebruik :+ - de goedkope situatie tov sigaretten)
Mai pben rai~!
pi_149801555
quote:
11s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

20?? :D Heb je meteen de hele collectie van die shop besteld? _O-
Nou, niet de gehele collectie, maar die e-liquids van flavour art en feellife zijn op zich wel OK, maar ik vind de meeste niet lekker, dus kunnen voor een prikkie opgehaald worden hier.

Maar inderdaad, wat overenthousiast denk ik (wist ook niet of 18 mg/ml goed was, of 12 mg/ml), de fout van een beginneling (maar je moet toch ergens beginnen als nieuwkomer en dan is de eerste de beste website meestal al raak, of mis dus).

SPJ
run on water
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:06:02 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149801716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:00 schreef KNAK het volgende:
Heb juist gehoord dat te strak in de coil zorgt voor slechte doorvoer van liquid...en dus dryhits,..
Zal de nieuw opgedane kennis gaan toepassen en voorlopig geen 2mm gaan gebruiken, mij te veel gepriegel als het makkelijker kan met 2.5 of 3.

2x2mm coils ga ik ooit nog wel een keer proberen :)

Wat is trouwens de beste shop in NL om nicotine vrije liquid (30ml als het kan) te bestellen? 2 weken terug had ik er 1, maar kan deze niet meer terug vinden

Ik werd ook vandaag aangesproken over dat de accijnzen op eliquid er snel aan zitten te komen, na mijn verhaal vol lof over het dampen (waaronder - bij normaal gebruik :+ - de goedkope situatie tov sigaretten)
Proefondervindelijk vaststellen lijkt me een goed ding :) En er is helemaal niks mis met een microcoil van 2mm.

Vwb die liquid kan ik je niet helpen; geen flauw idee.. wil je gewoon base of iets met een smaakje maar gewoon geen nicotine?

Die accijns zal heus wel komen inderdaad, dat gaat importeren wel de nek omdraaien denk ik, want daar worden ze dan ws erg scherp op.. Als ze dan gewoon die 10ml regel effe terugdraaien zou het allemaal nog eens goed kunnen komen, anders wordt het allemaal wel héél erg qud. ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:12:58 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149801927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:01 schreef SneakerPimpJesus het volgende:

[..]

Nou, niet de gehele collectie, maar die e-liquids van flavour art en feellife zijn op zich wel OK, maar ik vind de meeste niet lekker, dus kunnen voor een prikkie opgehaald worden hier.

Maar inderdaad, wat overenthousiast denk ik (wist ook niet of 18 mg/ml goed was, of 12 mg/ml), de fout van een beginneling (maar je moet toch ergens beginnen als nieuwkomer en dan is de eerste de beste website meestal al raak, of mis dus).

SPJ
Whehe, misschien kun je ze mixen of ruilen ofzo? wegkieperen is ook weer een beetje zonde heah :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:15:52 #216
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149802030
Ik moet van 12 en 18mg nicotine af, ik liet vandaag een roker even aan de damper lurken en hij werd er gewoon draaierig van :D. Ik zit veeeeeel te zwaar met m'n zooi en daar ik eerder, en sinds kort helemaal afgeladen zit met >3 / >6mg flesjes wil ik dit iets verdunnen met 0mg
Zoals je al eerder wist te melden kan dat makkelijk met vanille,.. Ik zoek nog wel verder :)

Dat terugdraaien van 10ml zal volgende maand bekend worden of dat gaat lukken las ik, en dan nog zal het wel enige tijd duren voor alle shops alles weer in huis hebben...

Nederland en de typische betutteling,... :r
Mai pben rai~!
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:23:21 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149802333
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:15 schreef KNAK het volgende:
Ik moet van 12 en 18mg nicotine af, ik liet vandaag een roker even aan de damper lurken en hij werd er gewoon draaierig van :D. Ik zit veeeeeel te zwaar met m'n zooi en daar ik eerder, en sinds kort helemaal afgeladen zit met >3 / >6mg flesjes wil ik dit iets verdunnen met 0mg
Zoals je al eerder wist te melden kan dat makkelijk met vanille,.. Ik zoek nog wel verder :)

Dat terugdraaien van 10ml zal volgende maand bekend worden of dat gaat lukken las ik, en dan nog zal het wel enige tijd duren voor alle shops alles weer in huis hebben...

Nederland en de typische betutteling,... :r
Je zult dan moeten mengen met hetzelfde spul (of vergelijkbaar qua smaak) in 0 Mg, anders verdun je de smaak ook.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149802771
Ik heb deze liquid, en die is heel lekker:

Zie: http://www.premiumsmoking.nl/flavourart/flavourart-cowboy-blend.html
Ik heb die van 9 mg/ml :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_149816195
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:36 schreef KNAK het volgende:
Over 2 weken begin je met vragen te stellen over datgene waar hier over gediscussieerd wordt; de Zelfmaak-dampkanonnen :+
Je begint met iets simpels, de overstap naar nog meer smaak en plezier is dan ook klein te noemen

Als dat apparaat wat je nu hebt ( geen idee wat het is ) niet voldoende blijkt te zijn kan je nog andere zaken proberen waar je dan mee door kan gaan

Bijna een maand gestopt met roken,
Is me nog niet ene keer in 20 jaar gelukt 8-)
Ja, dat is knap! een maand! :)

Ik hou 't ff simpel bij mij, deze e sigaret...en me liquids... ;)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:12:34 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149821193
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 01:03 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ja, dat is knap! een maand! :)

Ik hou 't ff simpel bij mij, deze e sigaret...en me liquids... ;)
Dat dachten we allemaal toen we begonnen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:12:51 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149821204
Was deze al eens langs gekomen?

http://www.perssupport.nl/apssite/permalink/89356
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149821362
quote:
De bekende kranten hebben zulks een positief bericht natuurlijk niet overgenomen hè.

Tsk.
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:21:28 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149821465
quote:
3s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:17 schreef Anne het volgende:

[..]

De bekende kranten hebben zulks een positief bericht natuurlijk niet overgenomen hè.

Tsk.
Logisch; geen moord en doodslag, het heeft niks met moslims of aanslagen te maken, en het zou indiceren dat ze met de eerdere berichtgeving uit hun nek lulden.. zou jij het doen? w/

Is inderdaad wel erg slecht natuurlijk, maar zo werkt dat nou eenmaal.. eigenlijk had ik wel verwacht dat de FP zoiets op zou pikken, maarja, daar is het nu ook een beetje laat voor ben ik bang.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Eindredactie Games donderdag 19 februari 2015 @ 12:35:34 #224
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149823344
Ik ben erg blij met m'n iStick. Robuust, makkelijk te bedienen apparaatje, het 'inhaleren' voelt goed en volgens mij gaat dit voor mij wel werken als sigaretten-alternatief. De eerste liquid die ik gebruik, virgin vapor RY4Play, vind ik niet echt lekker. Kan er ook helemaal geen tabaksmaak uit opmaken. Nu begrijp ik uiteraard wel dat je die eckte eckte tabaksmaak sowieso niet gaat proeven, maar dit komt m.i. niet eens in de buurt.

Dat mag echter de pret niet drukken - ik ben zeer optimistisch! Had nog wel ff ruzie met het op- en afschroeven van bepaalde onderdelen, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik een lompe boer ben.

quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, ik zag ze ook bij de Primera inderdaad :Y

Eén van de grootste bijkomende voordelen van dampn vind ik persoonlijk ook de tijdswinst; niet meer stilstaan om een shaggie te pielen, maar gewoon dat ding uit je zak trekken, een paar halen nemen, en hem daarna zo floeps weer terug proppen.. een peukie doen kost je al gauw een paar minuten, en dan heb ik het nog niet over dat je tegenwoordig overal naar buiten wordt verbannen, as die je overal rondstrooit, stinkende jatten en al dat soort bijkomstigheden.. Het is gewoon vet veel praktischer. ^O^

Wacht maar af.. over twee weken vind je een peuk gewoon vies smaken.. mark my words :7
Staan jullie trouwens nog wel gewoon tussen de rokers, of blijf je lekker binnen? Ik heb bepaalde rookritueeltjes (zoals tijdens werk op gezette tijden ff naar buiten voor'nen peukje) die ik er gewoon in wil houden, maar dan met damp-equivalent. Bijv. tijdens stappen wel gewoon de rookruimte in. Meeroken dit dat, /care.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:59:30 #225
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149827523
Tussen rokers in staan nu is alleen maar dikke lol, met wellicht de kans dat je een roker weet te bevrijden van zijn/haar onzinnige verslaving
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')