Nee, lang niet zo erg als bij peuken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:29 schreef Bowny het volgende:
Als ik opsta is het eerste wat ik doe m'n damper zoeken D'r moet gewoon een flinke teug van de Deadly Sin genomen worden
Komt het bekend voor?
nee. eerst wat eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:29 schreef Bowny het volgende:
Als ik opsta is het eerste wat ik doe m'n damper zoeken D'r moet gewoon een flinke teug van de Deadly Sin genomen worden
Komt het bekend voor?
Heb je geen boortjes om mee te vergelijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:22 schreef KNAK het volgende:
Hoe meet ik de diameter van een schroevendraaier ? kan dit nergens vinden
Heb een kleine in handen , ph0x60 staat er op, na 15min googlen ben ik er nog niet uit
schuifmaatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:22 schreef KNAK het volgende:
Hoe meet ik de diameter van een schroevendraaier ? kan dit nergens vinden
Heb een kleine in handen , ph0x60 staat er op, na 15min googlen ben ik er nog niet uit
Geen Virgin Vapor meer voor jou dus?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:06 schreef Kreator het volgende:
Wel opvallend trouwens. Doe bijna 2x zolang met een tankje Velvet Cloud dan ik deed met Virgin Vapor. Daar zat kennelijk toch een sloot water meer in.
Echt een aanrader. Geweldige wolken, heerlijke stroperige liquids, topsmaken. Met 44 cent per ML ook niet de duurste.
cap zat er waarschijnlijk niet helemaal recht op .quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Anne het volgende:
Hij staat wat scheef, of niet? En wat vind je van de monster drip tips?
uhm,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef KNAK het volgende:
We kunnen dus regen verwachten met al die dampkanonnen
Goeie zaak. Hier kun je lezen wat precies een AMvB is.quote:De Esigbond is van mening dat delen van de AMvB onjuiste en disproportionele maatregelen bevat die de branche in de volle breedte onrecht aandoet en schade berokkent aan individuele bedrijven en winkeliers, maar ook aan de consument. We vinden dan ook dat de rechter een nader oordeel moet geven of de Staat hiermee niet te ver is gegaan.
De rechtszaak is openbaar, men kan dus er dus live bij zijn die dag. Wel is de ruimte beperkt tot ca 100 aanwezigen, waarvan naar schatting 30 Esigbond leden aanwezig zullen zijn die recht hebben op toegang aangezien ze bij de zaak betrokken zijn. Vol=vol!
We houden jullie natuurlijk op de hoogte wat het oordeel van de rechter zal zijn.
Vriendelijke groet,
Roel Fresow
voorzitter Esigbond
dat is geen algemene maatregel van bestuur, maar een bestuurlijke dwalingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:09 schreef MangoTree het volgende:
Van dampforum.nl
De Esigbond heeft de Staat der Nederlanden gedaagd in verband met de AMvB inzake e-sigaretten, die op 1 februari jl is ingegaan. Het kort geding dient op 13 maart a.s. om 11 uur voor de rechtbank in Den Haag.
[..]
Goeie zaak. Hier kun je lezen wat precies een AMvB is.
Nee, ik ben wel overgestapt. Verzendkosten van 12 dollar maakt me niet zoveel uit als ik maar eens per 2/3 maanden bestel. Had liever gehad dat er een Nederlandse dealert was, maar ja. Die is er niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen Virgin Vapor meer voor jou dus?
Misschien heb je het al gezien, maar ik zag dat ze bij Smokesmarter nu ook 10ml flesjes verkopen en ze hebben (heel) wat meer smaken dan voorheen:
http://www.smokesmarter.nl/eliquids/virgin-vapor-e-liquid.html
Misschien fijn om eens te proberen en om dan in bulk te kopen via je andere weg (al weet ik niet of dat heel veel goedkoper is ivm die hoge verzendkosten?).
Dampen in het vliegtuig is zelfde straf als roken. Zou ze sowieso niet in de handbaggage doen. Heb ze zelf in plastic verpakt en in de koffer gedaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:50 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Zo,
Ik ga binnenkort op vakantie naar de VS, kijken of ik daar wat suicide bunny of 5 pawns kan aanschaffen.
Mijn vraag gaat over het meenemen van mijn iStick en mini Nautilus in het vliegtuig, is daar gevaar voor lekken, en de flesjes e-liquid? Ik neem aan dat ze niet zo van die drukverschillen houden, zijn daar nog speciale flesjes voor. Andere vraag is natuurlijk of er al regulatie is qua vapen in het vliegtuig, ik neem aan dat je op de WC vrij kunt dampen aangezien het rookdetectoren zijn.
SPJ
Ik heb ze meerdere malen gewoon met de handbagage meegenomen, wel je clearo met vloeistof in je sealed bag doen met de rest van je vloeistofartikelen. Volgens mij doet de luchtdruk wel iets met je clearo. Ik had een iclear 16 mee en die begon wel te lekken aan de onderkant.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dampen in het vliegtuig is zelfde straf als roken. Zou ze sowieso niet in de handbaggage doen. Heb ze zelf in plastic verpakt en in de koffer gedaan.
ik had gelezen dat ze ze liever in de handbagage hadden, dan in het bagageruim?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dampen in het vliegtuig is zelfde straf als roken. Zou ze sowieso niet in de handbaggage doen. Heb ze zelf in plastic verpakt en in de koffer gedaan.
Ook naar de VS? Dat vind ik echt de strengste luchthavens die ik ken. Ik had ze in elk geval in de koffer en nergens problemen mee. Je kunt toch nergens dampen, dus dat half uurtje extra nadat je geland bent maakt dna ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Bowny het volgende:
Luchthavens zijn tegenwoordig al heel wat gewend wat e-cigs betreft. Heb bij de security al m'n dampkanonnen laten zien met losse 18650's en niemand die er een probleem van maakt. Hooguit dat ze vragen wat het is en of je een uitleg wilt geven hoe het werkt.
Juist in de VS is de TSA redelijk educated wat ecigs en mods betreft. Het merendeel is daar ook al gebriefed door hun werkgever. Ik was er ook redelijk paranoide onder, maar na een goed onderzoek online en het vervolgens het zelf ondervonden te hebben, was mijn voorgevoel totaal onterecht. M'n ziplock puilde het uit van gekochte flavourings, ook geen haan die er naar kraaide (hoewel ze me sowieso niets konden maken, want het waren foodflavourings van Capella).quote:Op zondag 15 februari 2015 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook naar de VS? Dat vind ik echt de strengste luchthavens die ik ken. Ik had ze in elk geval in de koffer en nergens problemen mee. Je kunt toch nergens dampen, dus dat half uurtje extra nadat je geland bent maakt dna ook niet meer uit.
Dampen in het vliegtuig: Nogmaals, doe wat je niet laten kan maar ik vind het echt enorm dom. Als je gepakt wordt, is je vakantie naar de knoppen. De rookmelders zijn optisch, dus die gaan snel af. Je riskeert een boete van ¤ 1000,00, je kunt aangehouden worden, je kunt voor het leven gebanned worden van die maatschappij.
In sommige moslimlanden krijg je nog veel zwaardere straffen.
-edit- de reden dat ze in de handbaggage moeten, komt door dombo's die hem aan laten staan in de koffer:
De Amerikaanse luchtvaartdienst FAA waarschuwt vliegtuigpassagiers voor het meenemen van elektronische sigaretten in de bagage. Volgens de FAA zij er inmiddels verschillende gevallen van oververhitting en brand bekend nadat een e-sigaret per ongeluk was aangegaan.
Eerder deze maand ontstond brand in een koffer op het vliegveld van Los Angeles. Een paar maanden geleden vloog een tas van een passagier in het ruim van een vliegtuig in brand door een e-sigaret. Het leidde tot evacuatie van het toestel.
Elektronische sigaretten die per ongeluk aangaan in een koffer in het ruim van een vliegtuig vormen volgens de FAA een steeds groter risico. Het advies is dan ook om e-sigaretten alleen nog in de handbagage toe te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |