Ik ook, alles nog.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de allereerste nog die ik ooit gekocht heb.
quote:
Geen idee wat voor hipsters jij koopt..quote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben bang dat als ik een plaat draai iedereen me een hipster vind
en sjodenu die zijn duur geworden.
Heb er in het begin even mee zitten spelen, maar vond het te standaard.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank
Ja ik maak ze zelf. Tot nu toe zo'n 27 ofzo. En geen idee of er een limiet op zit.
Als tribute je laatste creatie maar in deze OP gezet.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:40 schreef Voxs het volgende:
Dank
Ja ik maak ze zelf. Tot nu toe zo'n 27 ofzo. En geen idee of er een limiet op zit.
ik een bandrecorder van mijn vaderquote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de berging heb ik nog een Akai Direct Drive staan en wat Peavey zooi.
dat zijn leuke deals, die zou ik ook direct verkopen hoor, ik ken wat dat betreft geen sentimenten.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, alles nog.
Van sommige singles zijn de hoesjes niets meer dan een los voor- en achterkantje, compleet weggesleten.
Heb alleen ooit een 12" van Take On Me van A-Ha verkocht.
Bleek een versie te zijn van vóór de versie die een hit was (ik vond het al zo'n rare remix...) en die leverde 200 euro op van een fan, die zowat smeekte om 'm te mogen kopen. Prima, die is dus verkocht...
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik een bandrecorder van mijn vader
A-Ha word je zelf ook niet blij van zeg, tering wat een kutmuziek.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, alles nog.
Van sommige singles zijn de hoesjes niets meer dan een los voor- en achterkantje, compleet weggesleten.
Heb alleen ooit een 12" van Take On Me van A-Ha verkocht.
Bleek een versie te zijn van vóór de versie die een hit was (ik vond het al zo'n rare remix...) en die leverde 200 euro op van een fan, die zowat smeekte om 'm te mogen kopen. Prima, die is dus verkocht...
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als tribute je laatste creatie maar in deze OP gezet.
ik had posters van Morten hangenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
A-Ha word je zelf ook niet blij van zeg, tering wat een kutmuziek.
Jeffrey Lee Pierce zag ik in 1984 nog live, cool zeg. The Gunclubquote:
wat probeert die ouwe?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]Wat een eer. En een slijmjurk ben je een beetje..
ik weet wat je probeert +
Ik was nog bij Johnny Thundersquote:Op zondag 8 februari 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeffrey Lee Pierce zag ik in 1984 nog live, cool zeg. The Gunclub
FOK! heeft je paranoia gemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Voxs het volgende:
Wat een eer. En een slijmjurk ben je een beetje..
ik weet wat je probeert +
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zijn leuke deals, die zou ik ook direct verkopen hoor, ik ken wat dat betreft geen sentimenten.
quote:
Naar de kapperquote:Op zondag 8 februari 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht je deze versie tegenkomen voor weinig, kopen en verkopen dan!
Is toch een bagger versie...
'Vind ik', zeg je er dan netjes bij...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
A-Ha word je zelf ook niet blij van zeg, tering wat een kutmuziek.
Dat JLP hier (of all places) bij ons op kwam treden was al heel wat. Je vraagt je af hoe hij er terecht was gekomen.quote:
Nee johquote:Op zondag 8 februari 2015 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat al weer aan vieze dingen te denken
Ondertussen heb ik net Nite Klub gehoord. Te gek nummer. Vind ik....quote:Op zondag 8 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
'Vind ik', zeg je er dan netjes bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |