Dan zal Hamilton binnenkort wel weer een zoveelste poging krijgen om weer bovenaan te komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef franklop het volgende:
Ricciardo 0,7 sneller dan Hamilton bij Top Gear
Niet dat het iets zegt. Maar toch; snelste f1-rijder ooit daar
2x. Net als Button.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:11 schreef twiFight het volgende:
Een zoveelste? Hoevaak denk jij wel niet dat hij te gast is geweest?
Typisch dat Engelse coureurs 2 kansen krijgen en de rest niet.quote:Het huidige Top Gear Formule 1-klassement:
1. Daniel Ricciardo - 1.42.2
2. Lewis Hamilton (tweede poging) - 1.42.9
3. Sebastian Vettel - 1.44.0
4. Rubens Barrichello - 1.44.3
5. The Stig II – 1.44.4
6. Nigel Mansell – 1:44.6
7. Jenson Button (tweede poging) – 1.44.7
8. Lewis Hamilton (eerste poging) – 1.44.7 (nat en olie)
9. Jenson Button (eerste poging) – 1.44.9 (nat)
10. The Stig I – 1.46.0
11. Kimi Raikkonen – 1.46.1 (zeer nat)
12. Damon Hill – 1.46.3
13. Mark Webber – 1.47.1 (zeer nat)
Ja, een Britse show die Britten te gast heeft. Bizar inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2015 06:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Typisch dat Engelse coureurs 2 kansen krijgen en de rest niet.
En beiden alleen maar omdat hun eerste poging op een natte baan was.quote:
16. Daaronder moet de F1 groep in ieder geval aantoonbaar hun uiterste best gedaan hebben om het veld aan te vullen. Vandaar alle berichtgeving afgelopen jaar over derde auto's, aanvullen met GP2 wagens, etc.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Wat was ook al weer het minimum voor een GP voordat er bepaalde dingen gingen gebeuren, die liever vandaag dan morgen uitgevoerd worden?
die baan was bij Hamilton nauwelijks nat de eerste keerquote:Op maandag 9 februari 2015 10:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En beiden alleen maar omdat hun eerste poging op een natte baan was.
Nat genoeg om geen toptijd neer te kunnen zetten.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
die baan was bij Hamilton nauwelijks nat de eerste keer
Alonso en Button zien het nu al niet meer zitten, Magnussen en Vandoorne zijn de nieuwe rijders..?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
Morgen om 6.00 uur Nederlandse tijd (14.00 uur Japanse tijd) is er een persconferentie van McLaren-Honda. Het gerucht gaat dat de nieuwe livery gepresenteerd wordt.
Dan zetten ze geen afgedekte McLaren klaar.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alonso en Button zien het nu al niet meer zitten, Magnussen en Vandoorne zijn de nieuwe rijders..?
Die is voor de standaard foto met auto en twee coureurs met de helm in de hand natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef sasquatsch het volgende:
Dan zetten ze geen afgedekte McLaren klaar.
En over drie jaar Vergne achterna.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, en nog steeds ongelofelijk hoe snel het gegaan is met Max.
Zullen we we eerst kijken hoe hij het doet. Voordat we iemand de grond in boren.quote:
Kunnen ze dat geen 3 uur later doenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
Morgen om 6.00 uur Nederlandse tijd (14.00 uur Japanse tijd) is er een persconferentie van McLaren-Honda. Het gerucht gaat dat de nieuwe livery gepresenteerd wordt.
https://twitter.com/HondaJP/status/564711065569619968
[ afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/honda-news-channel-e
Tsja...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Zullen we we eerst kijken hoe hij het doet. Voordat we iemand de grond in boren.
Dat zegt niks. Max is geen Liuzzi is geen Speed is geen Vernge. En die kregen lang niet zulke begeleiding als ze nu met Max doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja...
Liuzzi (2 jaar), uit de F1
Speed (2 jaar), uit de F1
Bourdais (2 jaar), uit de F1
Buemi (3 jaar), testrijder Red Bull sinds 2012
Alguersuari (3 jaar), uit de F1
Vergne (3 jaar), uit de F1
Vettel, Ricciardo en Kvyat (als vervanger van Vettel) gepromoveerd naar Red Bull.
Alsof niet alles in veelvoud op websites/facebook/twitter/etc. gezet wordt? Die shit kun je om 9:00 gelijk integraal terugzien.quote:
Is het ook niet zo dat iedere F1-coureur die er te gast was, de snelste was. Is er ooit eentje geweest die - op dat moment - niet de snelste tijd reed?quote:Op maandag 9 februari 2015 06:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Typisch dat Engelse coureurs 2 kansen krijgen en de rest niet.
Vergne is niet uit de F1, hij is opgepikt door Ferrari als development driverquote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja...
Liuzzi (2 jaar), uit de F1
Speed (2 jaar), uit de F1
Bourdais (2 jaar), uit de F1
Buemi (3 jaar), testrijder Red Bull sinds 2012
Alguersuari (3 jaar), uit de F1
Vergne (3 jaar), uit de F1
Vettel, Ricciardo en Kvyat (als vervanger van Vettel) gepromoveerd naar Red Bull.
Zo te zien niet... is dit die persconferentie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:16 schreef Geralt het volgende:
Ow het is al afgelopen
Zo te zien geen nieuwe livery wel?
Komt als het goed is nog wat anders heh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Honda akkoord gegaan is met deze livery.
Snap ik ook niet, alles schreeuwt Mercedes aan deze livery.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Honda akkoord gegaan is met deze livery.
Jezus.. dat pak van Alonso, geërfd van een overleden oudoom?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:21 schreef Karstman het volgende:
Nope geen nieuwe kleuren maar een persco in pak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enkel als er een titelsponsor komt die een andere livery eist. Volgens Ron Dennis zijn dit de moderne McLaren kleuren:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Komt als het goed is nog wat anders heh.
http://www.motorsport.com(...)-but-won-t-say-when/quote:“This is the livery of McLaren, it's always been a combination of these colours, and it will only change for commercial reasons, it wont change just to make a few people in the company happier because they want it orange, or they want it yellow. We tried to put a bit more of our real colour, which is dayglo.
“Fluorescent red is our colour. We've got more heritage in fluorescent red than any other colour. But again what I prefer to do is put a stylish design and as we evolve... it will be far more recognised if we suddenly come out with a light green car for the following reason, you'll all go, yeah they've got a big amount of money coming in. Why would you react to Twitter?
dat is dus gewoon gelul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
“This is the livery of McLaren, it's always been a combination of these colours
Altijd is wel overdreven, maar de laatste 17 jaar zijn dat wel de kleuren van McLaren .quote:
Het doet er niet toe hoeveel jaar het die kleuren zijn. Hij stelt dat dit altijd de kleuren zijn geweest. En dat is gewoon niet waar. Dat hij wellicht wil zeggen dat het sinds 1997 de kleuren van McLaren zijn is leuk en aardig, maar dan moet hij dat zeggen en niet zeggen dat het altijd de kleuren geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef sasquatsch het volgende:
Altijd is wel overdreven, maar de laatste 17 jaar zijn dat wel de kleuren van McLaren .
Zitten erg fraaie creaties tussenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:26 schreef sasquatsch het volgende:
Grijs/Rood dan. Volgens Dennis is vooral het Dayglo Rood het kenmerk van McLaren wat ook in het logo zit. En het rood van de Marlboro McLaren is.
Persoonlijk vind ik deze wel leuk
[ afbeelding ]
Meer creatieve liveries zijn hier te vinden http://wtf1.co.uk/mclaren-honda-2015-speculation/
sowieso veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries.quote:
idd, ik had vroeger met dat spel GP3 of GP4 ook een paar mooi design's Kan ze wel eens opzoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:
veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries
Snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sowieso veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries.
Sponsorzichtbaarheid gok ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sowieso veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries.
Ja maar nu bij McLaren werkt het averechts.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dezelfde kleuren houden heeft zo zijn voordelen.
Zitten een paar goede tussen, McLaren en Ferrari zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
Hier nog meer designs: https://sidepodcast.com/post/alternative-f1-livery-designs-2015
Voor elk team 1
De Ferrari vind ik niet zo heel mooi erin. Heeft misschien te maken met donker rode kleur die niet mooi is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten een paar goede tussen, McLaren en Ferrari zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.
Het heeft wel wat, beter dan het huidige wit iig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
De Ferrari vind ik niet zo heel mooi erin. Heeft misschien te maken met donker rode kleur die niet mooi is.
Als de kleur rood wat lichter is dan past het beter ook met het zwarte paard. De kleuren matchen nu niet. Donker op donker zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, beter dan het huidige wit iig.
die foto in dat artikel spreekt het artikel zelf al tegen : de reflectie van de zon is te zienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Over Ferrari gesproken: ze zouden een ander soort verf gebruiken dit jaar, eentje die niet reflecteert
http://www.motorsport.com(...)rari-paint-for-2015/
De tricolore staat er wel mooi op zo in het grootquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
De Ferrari vind ik niet zo heel mooi erin. Heeft misschien te maken met donker rode kleur die niet mooi is.
quote:Pujolar zegt soms te vergeten hoe jong Verstappen eigenlijk nog is. "Als je met hem aan het praten hebt, zou je niet zeggen dat hij die leeftijd heeft. Max is enorm professioneel in zijn doen en laten. Er zijn coureurs die tien jaar of vijftien meelopen in deze sport maar nooit op het niveau zullen komen waarop Max nu al zit. Hij is erg gedisciplineerd en gefocust.
Hm. Ik weet niet hoor, ik hoop echt dat al die grote woorden terecht zijn, maar... Nou ja, het begint wel een beetje overdreven over te komen allemaal. Ik denk dat we blij mogen zijn als hij op deze leeftijd en met deze ervaring komend seizoen voor zijn teamgenoot eindigt, constant presteert en geen stomme fouten maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef Ferry_76 het volgende:
Engineer: "Verstappen is de beste die ik tot dusver heb gezien"
http://www.gpupdate.net/n(...)t-dusver-heb-gezien/
[..]
Het zal ongetwijfeld een machtige machine zijn. Dat kut sloeg op meer op lelijk dan op auto zegmaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:20 schreef twiFight het volgende:
Nu snap ik de charme van Ferrari niet, dus lelijk ben ik het wel mee eens, maar een kutauto kun je het toch echt niet noemen. Ik kom op de Nederlandse snelwegen in ieder geval zeer zelden een auto tegen die beter zou kunnen zijn.
Uitzendtijden:quote:This three-part series will offer the BBC World News audience a new perspective of the fiercely competitive realm of F1 racing - from the inside out. Former Formula 1 racing driver David Coulthard takes viewers behind-the-scenes at the Mercedes F1 factory during the sport's winter break, viewers will see every piece of the puzzle that helped the team become the double World Champions in 2014...and the plans being laid to repeat that success when the wheels rolls again with the start of the new season. Detailed insights comes from double World Champion Lewis Hamilton, team mate Nico Rosberg and team directors Toto Wolff and Paddy Lowe, as well as F1 legends Eddie Jordan and Sir Stirling Moss.
Dude...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:20 schreef twiFight het volgende:
Nu snap ik de charme van Ferrari niet, dus lelijk ben ik het wel mee eens,
Is het gezellig wonen onder, onder zo'n steen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
Waar gaat f1 te zien zijn openbaar komend seizoen? Deels op rtl7 en bbc?
Nederland 2.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
Waar gaat f1 te zien zijn openbaar komend seizoen? Deels op rtl7 en bbc?
en Mart Smeets gaat presenterenquote:
We hebben er weer zin in!quote:Op zondag 15 februari 2015 08:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en Mart Smeets gaat presenteren
Mocht je doelen op dat het achter de decoder bij Sport 1 zit; dat weet ik... daarom vroeg ik naar waar het nog openbaar te zien zal zijn. Een RTL7 / Veronica had soms toch een paar races die ze mochten doen en BBC en Sky wisselden ook wel eens stuivertje.quote:Op zondag 15 februari 2015 07:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is het gezellig wonen onder, onder zo'n steen?
Veronica had vorig jaar twee races (VS en Canada) 'live', omdat die 's avonds zijn. Ik verwacht dat dit jaar dus ook. BBC heeft de VS niet live, maar Canada wel en de rest is te zien op RTL Duitsland die alle races live uitzendt.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mocht je doelen op dat het achter de decoder bij Sport 1 zit; dat weet ik... daarom vroeg ik naar waar het nog openbaar te zien zal zijn. Een RTL7 / Veronica had soms toch een paar races die ze mochten doen en BBC en Sky wisselden ook wel eens stuivertje.
Dat laatste iig zelf maar opgezocht net en BBC zendt de helft van de races uit.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
Waar gaat f1 te zien zijn openbaar komend seizoen? Deels op rtl7 en bbc?
Meldt gpupdate.netquote:FIA geeft Marussia ruimte met uitstel startlijst
7:03 – Wereldautosportbond FIA heeft aan Manor, moederbedrijf van Marussia, laten weten dat de inschrijvingslijst voor 2015 zo lang openblijft als nodig is. Normaal gesproken publiceert het de lijst een aantal weken voor de eerste Grand Prix, maar dat zal dit seizoen niet het geval zijn.
Het team hoopt nog voor de eerste wedstrijd in Melbourne een nieuwe auto klaar te hebben. Om überhaupt deel te mogen nemen, wil Manor deze week het financieel toezicht van zich afschudden. Ondanks de financiële problemen zou het de startgelden al hebben overgemaakt. Op de voorlopige lijst van december 2014 stond de renstal nog onder voorbehoud.
Om aanspraak te kunnen maken op de opbrengsten van de commerciële rechten, moet er uiterlijk half april in Bahrein geracet worden. De gesprekken tussen het team en het bestuursorgaan blijven doorgaan om ervoor te zorgen dat Marussia de technische en financiële infrastructuur heeft om permanent deel te nemen. Als de FIA tevreden is met de plannen, zal Marussia op de definitieve startlijst worden geplaatst.
Over coureurs is nog helemaal niet gesproken. Voormalig vaste rijder Max Chilton is bezig in de Indy Lights in Amerika maar lijkt geen contract te hebben.
quote:Ferrari have revealed images of a radical Formula 1 concept car, amid the ongoing debate over how the sport’s challengers should look in future.
Under the name of Ferrari F1 concept, the rendered pictures show a design which appears to be a cross between a modern-day F1 car and a sportscar. The concept features aggressive-looking bodywork, a twin deck front wing and lower-profile tyres, akin to those run briefly by Pirelli as an experiment at a test last year.
The pictures have been released at a time when the sport’s powerbrokers are debating what changes to make to F1 cars to make them more spectacular and appealing for fans, with the aim of introducing a raft of changes for either 2016 or 2017.
Proposals on the table include a return to 1,000bhp engines and bigger tyres, while debate continues over the sport’s soundtrack following the advent of quieter hybrid power units last year.
Explaining the thinking behind the design, Ferrari said in a statement on their website: "Would it be possible to come up with an F1 car which not only is technologically advanced, but also captivating to the eye and aggressive-looking? And could this be made without having to overturn the current technical rules?
"At Ferrari, we believe so. Let us introduce you to the ‘concept design’ that was conceived by our design studio (Centro Stile Ferrari) together with the Scuderia’s aero department. Minimal changes give the car a look that is way different from what have been familiar with so far. Our challenge was to create something that was – to put it short – better looking."
Speaking last month, new Ferrari team boss Maurizio Arrivabene called on F1 to dramatically improve both the look and sound of its product.
"By 2017, I would like to see cars that win over the fans, with cars that they can get closer to and that are aesthetically more appealing, maybe even producing a noise that gets your hair standing on end, like that produced by a heavy metal band," he said.
"I don't think a simple evolution is enough in this case. Instead, a real revolution is called for with significant and radical changes.”
Although it is not yet known whether changes to improve F1's appeal will be introduced next year or the year after, McLaren chief Ron Dennis recently suggested that "dramatic" change shouldn't be rushed.
“If we’re going to change Formula 1, we should change it dramatically and therefore we should change it dramatically for 2017. Then it will be affordable,” the McLaren chairman said.
“If we dramatically try and change Formula 1 for 2016, the cost implications will be huge.”
quote:Manor, formerly known as Marussia, is plotting its course for a 2015 return.
Earlier, the backmarker appeared doomed, as administrators auctioned equipment and the 2016 entrant Haas moved into its Banbury headquarters.
But last week, there were crucial signs of life.
"Manor F1 Team" emerged on the Internet and with official social media profiles featuring the slogan "Get ready," announcing it is preparing to exit administration.
Rival Force India, however, threw a wrench in the works when a bid for Manor to field the 2014 Marussia car this year was blocked.
The move was slammed by Gian Carlo Minardi, the former owner of the Minardi Formula One team (now Toro Rosso), as "absurd and unsportsmanlike," but Manor insists it is still working on its 2014 and 2015 cars, apparently now at a new base in Dinnington.
Italy's Autosprint, meanwhile, reports that Manor has paid its official entry fee to the FIA for the 2015 season.
"The FIA," added the report, "is keeping the door open for the former Marussia team by not yet finalizing the official entry list.
"According to reliable sources," said Autosprint, "important discussions will be held this week, after which the Federation will decide on Manor's admission."
Grondeffect terug laten keren en dan DRS afschaffen. Met het grondeffect kun je dichter achter je voorligger hangen in de bochten en dan zo proberen er voorbij te komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
ipv focussen op esthetische aspecten, maak de auto's zodanig dat het racen zelf weer een genot wordt om naar te kijken.
Red Bull heeft ooit zoiets gedaan met de X1 voor GT5. De snelheid zou boven de 470 km/uur liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.
Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
In 2003 F1 Racing magazine and Williams envisaged a restriction-free Formula 1 car. With six wheels and ground effect aerodynamics, they projected it would lap Silverstone 13s faster than an F1 car of 2003 (around 11.5s faster than today)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.
Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
Vroeger had je races die als fantastisch de boeken ingingen omdat er 5 wagens een uur lang aan een touwtje reden in 'gevecht' om plek 2. De rest van het seizoen moest de spanning namelijk komen van de stipjes op de overzichtskaart die dichter bij elkaar kwamen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.
Daar is het een formulewagen voor he? De restricties maken de sport, een motor groter maken kan iedereen. Ongeblazen 1.5 liters hadden ze in de jaren 50 al.quote:Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari Ferrari: Raikkonen Raikkonen Vettel Vettel Force India*: Wehrlein Perez Wehrlein Hulkenberg Lotus: Maldonado Palmer Maldonado Grosjean McLaren: Button Button Alonso Alonso Mercedes: Hamilton Rosberg Hamilton Rosberg Red Bull: Ricciardo Ricciardo Kvyat Kvyat Sauber: Nasr Ericsson Ericsson Nasr Toro Rosso: Verstappen Sainz Verstappen Sainz Williams: Wolff Massa Bottas Massa |
http://www.gpupdate.net/n(...)gen-bij-force-india/quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
De line-up voor de test van morgen tot en met zondag:
[ code verwijderd ]
* 2014 auto en line-up nog niet bevestigd (bron).
Ik heb het aangepast.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)gen-bij-force-india/
Werhlein donderdag en zaterdag, Perez vrijdag en Hulkenberg zondag.
Aanstellers Fia zou zich beter eens wat druk moeten maken om andere dingen....quote:F1 helmet design changes in-season to be banned
Formula 1 drivers will be banned from changing helmet designs in-season under new rules set to be introduced this year, AUTOSPORT can reveal.
As part of a push to improve the promotional appeal of the sport, F1 chiefs have grown concerned that fans are turned off by drivers constantly changing their helmet colours.
Top 10 iconic F1 helmet designs
Unlike the days of Ayrton Senna when a drivers' iconic helmet design was part of his appeal, these days some drivers change their colours at every race.
One of the most extreme examples is four-time world champion Sebastian Vettel, who has used around 60 different helmet designs over the course of his career.
Just like a rule introduced last year that has forced drivers to keep the same car number for their career in a bid to make it better for marketing, F1 will now force drivers to not change helmet designs as much.
High-level sources have revealed that teams, the FIA and Bernie Ecclestone have agreed to limit drivers to just one helmet design for the season.
This was approved at a meeting of the F1 commission in Geneva this week, and is set to be ratified by the FIA's World Motor Sport Council for introduction this season.
The hope is that fans will be able to identify with drivers more easily both at the track and on television.
Sainz op de laatste dag, die zal dus wel een snellere tijd rijden dan onze Max.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
De line-up voor de test van morgen tot en met zondag:
[ code verwijderd ]
* 2014 auto).
De laatste test zou het weer omgekeerd zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Sainz op de laatste dag, die zal dus wel een snellere tijd rijden dan onze Max.
T-cams weer geel en rood maken. Waarom dat half afgeschaft is begrijp ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
The hope is that fans will be able to identify with drivers more easily both at the track and on television.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aanstellers Fia zou zich beter eens wat druk moeten maken om andere dingen....
Dat willen die Duitsers bijvoorbeeld al niet. En vroeger die fransen ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben een paar keer naar een race geweest en laat ze op het circuit zelf maar eens wat doen aan het verduidelijking wie waar rijdt.
En bijvoorbeeld standaard Engels commentaar op de circuits.
Dan mag Force India nog snel Hulkenberg of perez regelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Maldonado al twee rode vlaggen.
Hamilton zal vandaag niet meer in actie komen. Hij voelt zich niet lekker en zal later vandaag vervangen worden door Wehrlein die de dag begon in de Force India
Die lopen daar al rond voor promotionele doeleinden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan mag Force India nog snel Hulkenberg of perez regelen.
GPupdate zegt dat Wehrlein in de middagsessie pas het stuur gaat overnemen bij mercedes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
Denk niet dat ze dat gaan doen. Wehrlein rijdt net zo lang in de Force India tot de Mercedes voor hem klaar staat en springt dan over.
Lijkt wel de 'zwembroek' van Borat..quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef Fiorano het volgende:
En Sauber heeft een extra geel lijntje toegevoegd op de neus:
[ afbeelding ]
ik ga weer lekker happenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:16 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ga weer lekker happen
komt ie ===>
Dat was al bekend. Mercedes heeft gewoon tijd nodig om de auto om te bouwen. Logisch ook, want voor iedere coureur zijn de details anders.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef WEST het volgende:
[..]
GPupdate zegt dat Wehrlein in de middagsessie pas het stuur gaat overnemen bij mercedes.
Dat is dus nu wel gebeurt. Want hij stapt nu naar Mercedes over. En Perez gaat de FI rijden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Mercedes heeft gewoon tijd nodig om de auto om te bouwen. Logisch ook, want voor iedere coureur zijn de details anders.
De almachtige emo.gifquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:16 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ga weer lekker happen
komt ie ===>
Raar, Nico loopt er ook gewoon rondquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
Denk niet dat ze dat gaan doen. Wehrlein rijdt net zo lang in de Force India tot de Mercedes voor hem klaar staat en springt dan over.
Tsja. Denk dat het komt door de rivaliteit tussen Hamilton en Rosberg dat Mercedes het niet aandurftquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Raar, Nico loopt er ook gewoon rond
Dat zou toch te kinderachtig voor woorden zijn, gaat Hamilton dan echt janken dat Nico meer tijd heeft gehad in de nieuwe auto?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja. Denk dat het komt door de rivaliteit tussen Hamilton en Rosberg dat Mercedes het niet aandurft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat zou toch te kinderachtig voor woorden zijn, gaat Hamilton dan echt janken dat Nico meer tijd heeft gehad in de nieuwe auto?
Ik zou hem dan gelijk inwisselen voor de Wehrlein, verwaande idioot.Alsof Lewis daar wat over te zeggen heeft. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat omdat Wehrlein reserve is hij de eerste keus is om een coureur te vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk dat Wehrlein liever voor Mercedes dan voor FI rijdt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Zolang die Sauber eerste staat zegt t niksquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
Verstappen naar de tweede tijd op dit moment.
Zal eerder contractueel allemaal dicht getimmerd zitten dat zodra een rijder uitvalt de testrijder het automatisch overneemt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja. Denk dat het komt door de rivaliteit tussen Hamilton en Rosberg dat Mercedes het niet aandurft
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat zou toch te kinderachtig voor woorden zijn, gaat Hamilton dan echt janken dat Nico meer tijd heeft gehad in de nieuwe auto?
Ik zou hem dan gelijk inwisselen voor de Wehrlein, verwaande idioot.Het zou kunnen en dat het daarom is dat Mercedes dit in afspraken vast heeft gelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een nadeel van werken met twee eerste coureurs die elkaar het licht in de ogen nauwelijks gunnen.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:A faulty seal on the MGU-K has led to a terminal engine problem that, according to the team, requires a "full replacement of the power unit".
Maar die hadden er niet al twee van zulke drama seizoenen opzitten als McLaren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik herinner me dat mensen iets soortgelijks zeiden over Red Bull rond deze tijd.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 14:06:05 Mercedes confirm that @nico_rosberg has an inflamed nerve in his neck, which he must rest to ensure it heals reageer retweet
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef Fiorano het volgende:
Nico dus ook niet fittwitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 14:06:05 Mercedes confirm that @nico_rosberg has an inflamed nerve in his neck, which he must rest to ensure it heals reageer retweet
Dat is verdorie de plek van Verstappenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
De Sauber van Nasr staat zonder achtervleugel in het grind en de Williams van Wolff staat ook in de grindbak
Jos had er een abonnement opquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is verdorie de plek van Verstappen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
De Sauber van Nasr staat zonder achtervleugel in het grind en de Williams van Wolff staat ook in de grindbak
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze elkaar nou serieus geraakt?
Hoho! niet aan Susie komen, die gare Brazilliaan heeft haar er gewoon afgereden! #teamSusiequote:
Daarom heeft Nazzer ook schade aan achterkantquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hoho! niet aan Susie komen, die gare Brazilliaan heeft haar er gewoon afgereden! #teamSusie
Hij heeft haar gesneden! #teamSusiequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Gort het volgende:
[..]
Daarom heeft Nazzer ook schade aan achterkant
Hij is nog best ver in het grind gekomen trouwens, dus Nazzer stond niet stil op de baan.
Zeker! In een bocht naar linksquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hij heeft haar gesneden! #teamSusie
Vorig jaar hadden ze een erg kleine motor met weinig pk's. Als ze dat hebben aangepast dan winnen ze al snel een hoop natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat de conclusie van Jerez dat Ferrari deze winter stappen in de goede richting heeft gezet na vandaag wel overeind kan blijven.
Hij was onderweg naar de grindbak waar hij hoort! #teamSusiequote:
#teamSusie houdt zijn mond evenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
En Wolff heeft aan Nasr laten weten dat zij hem niet gezien heeft. Hij was bezig met een snelle ronde, zij met een langzame ronde en stuurde in waardoor ze Nasr raakte.
Toevallig. Hij reed de vorige test heel veel rondjes en gaf daarna aan toch wel last van zijn nek te hebben. Maar denk dat de tests te ver uit elkaar liggen om verband te hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef Fiorano het volgende:
Nico dus ook niet fittwitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 14:06:05 Mercedes confirm that @nico_rosberg has an inflamed nerve in his neck, which he must rest to ensure it heals reageer retweet
Hij begon 2 uur na de lunchpauze pas weer te rijden en met de lunch stond de teller op 35 dus heel veel lange runs gedaan in 2 uurtjes tijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:00 schreef franklop het volgende:
Verstappen meeste rondes en de 6e tijd.
Nu zegt die tijd dus niks tot Melbourne, dus niks van te zeggen weer. Iemand gezien dat hij lange runs van 30/40 ronden heeft gedaan?
Ja zie het, 50 rondjes in laatste anderhalf uur.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij begon 2 uur na de lunchpauze pas weer te rijden en met de lunch stond de teller op 35 dus heel veel lange runs gedaan in 2 uurtjes tijd.
Ze deden ook heel veel pitstops dus ze waren nu al bezig met race afstanden. Wel jammer dat er niet ff op de zachte banden gereden is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja zie het, 50 rondjes in laatste anderhalf uur.
Neem aan dat ze zowel hem als Sainz nog een keer een race afstand laten rijden. (achter elkaar dus)
Tijden zijn nog niet belangrijk. Komt vanzelf welquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Ze deden ook heel veel pitstops dus ze waren nu al bezig met race afstanden. Wel jammer dat er niet ff op de zachte banden gereden is.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | P Driver Team Time Diff Laps 1 Pastor Maldonado Lotus 1m25.011s 69 2 Kimi Raikkonen Ferrari 1m25.167s +0.156 74 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1m25.547s +0.536 59 4 Sergio Perez Force India 1m26.636s +1.625 34 5 Felipe Nasr Sauber 1m27.307s +2.296 79 6 Max Verstappen Toro Rosso 1m27.900s +2.889 94 7 Jenson Button McLaren 1m28.182s +3.171 21 8 Pascal Wehrlein Force India 1m28.329s +3.318 32 9 Pascal Wehrlein Mercedes 1m28.489s +3.478 48 10 Susie Wolff Williams 1m28.906s +3.895 86 11 Lewis Hamilton Mercedes 1m30.429s +5.418 11 |
Ondanks van de 2 rode vlaggen van maldonado heeft hij het toch goed gedaan!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:18 schreef sasquatsch het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
nee klopt maar voor het gevoel ff met een lege tank en softies eronder net zo als ze bij lotus gedaan hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijden zijn nog niet belangrijk. Komt vanzelf wel
Discussie is al vaker geweest, echt heel kansloos is Maldonado ook weer niet. Hij heeft toch een race gewonnen Zonder gekheid, paydriver of niet, als je dit weet te klaren, ben je geen volslagen debiel, zoals een Ricardo Rosset of Stephan Sarazin toentertijd (nu een gerespecteerd LeMans rijder).quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ondanks van de 2 rode vlaggen van maldonado heeft hij het toch goed gedaan!
Huh waar heb jij het over XDquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Discussie is al vaker geweest, echt heel kansloos is Maldonado ook weer niet. Hij heeft toch een race gewonnen Zonder gekheid, paydriver of niet, als je dit weet te klaren, ben je geen volslagen debiel, zoals een Ricardo Rosset of Stephan Sarazin toentertijd (nu een gerespecteerd LeMans rijder).
Het is alleen dat die man vóór elke race wel even een psychiater nodig heeft om tot rust te komen. Iets klopt er niet in zijn koppie... of juist wel.
Grappig om eens dezelfde naam bij twee verschillende teams te zien. Da's volgens mij nog niet eerder voorgekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:18 schreef sasquatsch het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
zo gek deed die het niet dacht ik in Brazilië 1999quote:
Ook op een dag?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
Bij Red Bull/STR meerdere malen gebeurd. Oa Kvyat, Ricciardo, Buemi
Begin maar weer. Nu lees ik dat Susie Nasr de schuld geeft. #TeamSusiequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef Karstman het volgende:
[..]
#teamSusie houdt zijn mond even
quote:Susie Wolff said her accident with Felipe Nasr on the first day of the second pre-season test was "unnecessary" and claims the Sauber driver moved across on her.
Wolff was driving the Williams as part of her new deal as test driver this year and completed over 80 laps in the morning before the clash with Nasr. She explained that she was sticking to her line on the entry to Turn 5 and Nasr cut back across on her as he overtook.
"I was on my outlap [from the pits] and I guess he was already on his flying lap and I was coming into braking zone for Turn 5," she explained. "I stayed on my line and he came across and his rear right hit my front left. It's very difficult to understand how and why it happened, but it did. I think it's on video for everyone to see, but the facts are that I stayed on line and he came across and his rear hit my front. It was an unnecessary coming together."
Wolff, who later showed a video of the incident from her phone to assembled journalists, said she confronted Nasr about the incident after it happened.
"For me it was an unfortunate incident but not something I could have avoided. I went straight over to him and said 'what the hell went on'? He was a bit speechless and to be honest with you I was also a bit speechless because it was one of those things that happened and you said to yourself 'how the hell did that just happen?' It's stupid. I was shocked that it even happened to be honest. I was running, I don't know for how many laps, with no traffic around me whatsoever. Let's face it, it's not as though there are many cars on track, and for that to happen..."
The collision damaged the front suspension of the Williams and kept Wolff in the garage for most of the afternoon. She said it tainted her test day, especially as she was scheduled for some faster, low-fuel laps in the afternoon.
"It was really unfortunate and the thing you don't want at a test is to lose any time. Unfortunately we lost most of the afternoon to something completely unnecessary, but these things can happen sometimes. Unfortunately at the end we had another small problem that prevented us getting out again."
Ricciardo vertrekt halverwege het seizoen naar Ferrari of Mercedes ofzo, wat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aanstellers Fia zou zich beter eens wat druk moeten maken om andere dingen....
Zaterdag komt de nieuwe MGU-K. Nu rijden ze nog met een oude variant, die dus ook stuk kan gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef Fiorano het volgende:
Maar hé ze rijden wel. Dacht dat ze zaterdag pas weer reden
Ja, en logisch ook wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Blijkbaar nemen ze het risico dat er nog een motor aangaat.
http://www.gpupdate.net/n(...)financieel-toezicht/quote:
quote:Het voormalige Marussia Formule 1-team staat niet langer onder curatele. Daarmee is Manor Grand Prix, het bedrijf achter de renstal, een stapje dichter bij een terugkeer op de grid.
De curator heeft laten weten dat de schuldeisers akkoord zijn gegaan met het opheffen van het financieel toezicht. Hiermee komt de leiding over het team weer in handen van de oude directie, die nu verder kan met het maken van plannen voor een terugkeer in de Formule 1. Het team miste vorig jaar de laatste drie races van het seizoen door de financiële problemen. De formatie uit Banbury schijnt ook dit jaar drie races te mogen missen, waardoor zij nog tot de Grand Prix van Bahrein de tijd zou hebben om een en ander voor elkaar te krijgen.
Zo moet er onder andere nog een auto worden gebouwd die voldoet aan de regels voor dit seizoen, omdat de andere teams Manor geen toestemming geven om dit jaar met de wagen van 2014 te racen.
Volgens de laatste geruchten is er maandag een spoedberaad van de FIA+teams om Marussia toestemming te geven om in Melbourne aan te vangen met de 2014 auto. Dit zodat ze toch gewoon mee kunnen doen. De nieuwe auto moet dan klaar zijn in de periode China-Spanje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:19 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vermoed dat ze aankondigen dat ze weer gaan meedoen. Nu ze niet meer onder curatele staan en er een nieuwe investeerder is gevonden (Stephen Fitzpatrick van Ovo Energy volgens de laatste geruchten) zouden ze alleen moeten zorgen dat de 2015 auto op tijd klaar is. Die zou worden aangeboden voor de crashtesten begin maart.
Zou Giedo zijn kop weer opsteken in de F1?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:33 schreef sasquatsch het volgende:
En ik lees net dat Ferrari een overeenkomst heeft met Manor voor de levering van de (2014) motoren in 2015. Het contract zou alleen nog getekend moeten worden.
Het heeft er dus alle schijn van dat Manor in 2015 weer op de grid staat.
Zoals min of meer al verteld is niet gezegd dat ze zaterdag pas weer zouden gaan rijden. Er ging een onderdeel stuk en er werd geconcludeerd dat dat onderdeel opnieuw ontworpen moest worden. Dat zou (op zijn vroegst) pas zaterdag klaar zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef Fiorano het volgende:
Maar hé ze rijden wel. Dacht dat ze zaterdag pas weer reden
Zou goed kunnen, Geruchten zijn dat het Fitzpatrick, Boekhoorn en Richards(Prodrive/Aston) isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou Giedo zijn kop weer opsteken in de F1?
Recent een dagje testen in een GP2 en daarna zeggen dat hij niet terug wil naar de GP2 maar dat er wel iets zit aan te komen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_voor_de_vorm__.html
Sponsorplaatjes mogen wel verwijderd en vervangen worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ricciardo vertrekt halverwege het seizoen naar Ferrari of Mercedes ofzo, wat dan?
[ afbeelding ]
Alsof de FIA bestaat uit één man die maar één ding tegelijk kanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar zoals iemand al eerder zei.... fijn dat ze bij de FIA hun prioriteiten op orde hebben.
Lijkt me stug dat je dat als fan van die rijder niet weetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Alsof de FIA bestaat uit één man die maar één ding tegelijk kan
De FIA moet alle klanten/gebruikers tevreden houden. Veel mensen kijken de sport omdat ze fan zijn van één rijder. Als je nooit kunt zien in welke wagen die zit en waar die rijdt dan is de beleving van die fans minder.
INB4: Die heeft zeker Max zijn auto op bruikleen roflcopter_!! d0mm3 kutmopj3$ hahaha niet leukquote:
Het gaat Max er vooral om om zijn teammaat te verslaan. Hij staat nu met 1-0 voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo leuk? Nu kost het TR kostbare tijd om de auto beter te maken
Testen tellen niet. Alleen de races. Dus heeft Nattekat gelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat Max er vooral om om zijn teammaat te verslaan. Hij staat nu met 1-0 voor.
Vooralsnog een seconde trager.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Sainz is weer terug op de baan. Hopelijk is de auto nu een stuk beter en verpulvert hij de tijd die Max gister reed.
quote:Sainz has just come back into the pits and instead of pulling up in his pit space, he pulled alongside it and was wheeled in with his Toro Rosso smoking and a mechanic operating a fire extinguisher.
Die witte van Vettel is ook prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind die zwarte sponsorloze helm die Perez nu draagt in de Force India best wel tof eigenlijk
Die moet F1 vergeten en gewoon LMP2 gaan rijden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou Giedo zijn kop weer opsteken in de F1?
Recent een dagje testen in een GP2 en daarna zeggen dat hij niet terug wil naar de GP2 maar dat er wel iets zit aan te komen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_voor_de_vorm__.html
Heeft hij van z'n vader, die houdt ook van onverhard.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Die moet F1 vergeten en gewoon LMP2 gaan rijden.
Heeft hij van Jos Verstappen geleerdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft hij van z'n vader, die houdt ook van onverhard.
Carlos Sainz Sr niet kennen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:38 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Heeft hij van Jos Verstappen geleerd
Jij dat denken...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Carlos Sainz Sr niet kennen....
Dat blijkt wel. Sainz heeft inclusief z'n uitstapje in de grindbak vandaag toch nog meer ronden gereden dan Maxje gister.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft hij van z'n vader, die houdt ook van onverhard.
Maar is wel een seconde trager dan max ook al zegt dat in dit stadium niet veel. Max heeft gister bij de ochtend sessie 35 ronden gereden en heeft pas de laatste 1,5 a 2 uur van de test kunnen rijden smiddags.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat blijkt wel. Sainz heeft inclusief z'n uitstapje in de grindbak vandaag toch nog meer ronden gereden dan Maxje gister.
McLaren is op de goede weg, maar moet Hülkenberg niet eens gaan testen? Force India zit weer met Wehrlein opgescheept vandaag.quote:1. Daniel Ricciardo, Red Bull-Renault, 1:24.574, 202 ronden
2. Kimi Räikkönen, Ferrari, 1:24.584, 164 ronden
3. Felipe Massa, Williams-Mercedes, 1:24.672, 88 ronden
4. Sergio Pérez, Force India-Mercedes, 1:24.702, 155 ronden
5. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:24.923, 100 ronden
6. Pastor Maldonado, Lotus-Mercedes, 1:25.011, 69 ronden
7. Nico Rosberg, Mercedes, 1:25.556, 66 ronden
8. Fernando Alonso, McLaren-Honda, 1:25.961, 59 ronden
9. [TD] Jolyon Palmer, Lotus-Mercedes, 1:26.280, 77 ronden
10. Felipe Nasr, Sauber-Ferrari, 1:27.307, 79 ronden
11. Marcus Ericsson, Sauber-Ferrari, 1:27.334, 113 ronden
12. Max Verstappen, Toro Rosso-Renault, 1:27.900, 94 ronden
13. Jenson Button, McLaren-Honda, 1:28.182, 21 ronden
14. [TD] Pascal Wehrlein, Force India-Mercedes, 1:28.329, 32 ronden
15. [TD] Pascal Wehrlein, Mercedes, 1:28.489, 48 ronden
16. [TD] Susie Wolff, Williams-Mercedes, 1:28.906, 86 ronden
17. Carlos Sainz jr, Toro Rosso-Renault, 1:28.945, 100 ronden
Het was ook een enorme versimpeling van mij, zo werkt het uiteraard niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Alsof de FIA bestaat uit één man die maar één ding tegelijk kan
De FIA moet alle klanten/gebruikers tevreden houden. Veel mensen kijken de sport omdat ze fan zijn van één rijder. Als je nooit kunt zien in welke wagen die zit en waar die rijdt dan is de beleving van die fans minder.
Hulk mag morgen, die oude auto kent hij toch al dus zoveel zin heeft het toch niet. Misschien alleen voor de 2015 banden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:37 schreef Nober het volgende:
McLaren is op de goede weg, maar moet Hülkenberg niet eens gaan testen? Force India zit weer met Wehrlein opgescheept vandaag.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1 Max Verstappen Toro Rosso 1m25.417s 2 Lewis Hamilton Mercedes 1m26.142s +0.725 3 Sebastian Vettel Ferrari 1m26.407s +0.990 4 Felipe Massa Williams 1m26.912s +1.495 5 Pascal Wehrlein Force India 1m27.699s +2.282 6 Pastor Maldonado Lotus 1m27.966s +2.549 7 Daniil Kvyat Red Bull 1m28.375s +2.958 8 Jenson Button McLaren 1m29.151s +3.734 |
Die ga ik als wallpaper gebruikenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:38 schreef sasquatsch het volgende:
Verstappen staat bovenaan.
[ code verwijderd ]
Edit: Ferry was me voor.
Als enige op zacht denk ik of niet?quote:
Denk het wel, Button ging net ook op zacht naar buiten, maar is zonder tijd weer de pit in gegaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als enige op zacht denk ik of niet?
Die prutser heeft vast die tijd neer gezet door een heel stuk af te snijden door de grindbak; kan niet anders!quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die prutser heeft vast die tijd neer gezet door een heel stuk af te snijden door de grindbak; kan niet anders!
Ik zie hetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:48 schreef Ferry_76 het volgende:
Verstappen schaaft nog wat van zijn snelste tijd af: 1.25.268.
Podiumpje op Spa in de regen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
Het gaat een mooi seizoen worden. En ik denk dat serieus een vreugdetraantje weg moet pinken bij zn eerste punten
Hele veld op een rondequote:
Alonso taferelenquote:
Die kans is bij mij ook aanwezig, zal van binnen uitgebreid gaan juichen!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
Het gaat een mooi seizoen worden. En ik denk dat serieus een vreugdetraantje weg moet pinken bij zn eerste punten
Ik van buiten ook. Ik ben normaal niet zo uitbundig zegmaar, maar als hij punten scoort ren ik hier proostend en juichend met mn bier door de kamerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
Die kans is bij mij ook aanwezig, zal van binnen uitgebreid gaan juichen!
Met 6 auto's op de grid jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef nils7 het volgende:
Overwinning oke maar punten is zo speciaal toch niet? Dat lukte zelfs Christijan
Dat was geen kunst. Het meenemen van de tankinstallatie wel ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef nils7 het volgende:
Overwinning oke maar punten is zo speciaal toch niet? Dat lukte zelfs Christijan
Dat kon Massa ook, en die heeft ook races gewonnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was geen kunst. Het meenemen van de tankinstallatie wel ...
Het schijnt dat Max na drie GP's al zal worden gepromoveerd naar het Red Bull team en dan is de titel al zo goed als zeker met al zijn talent.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef nils7 het volgende:
Als ie wint ga ik wel toeterend met de Nederlandse vlag door de straten
Bron?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Ferry_76 het volgende:
"Carlos Sainz Jr. heeft zojuist het circuit verlaten. Het enige wat hij stamelde met rode ogen was: "Hoe is het mogelijk, een rookie...."
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Het schijnt dat Max na drie GP's al zal worden gepromoveerd naar het Red Bull team en dan is de titel al zo goed als zeker met al zijn talent.
Maar Ricciardo deed dat op soft.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:03 schreef Dven het volgende:
Verstappen is begonnen aan een run op de supersofts en zet de snelste tijd meteen scherper : 1.24.739.
De Toro Rosso-coureur nadert daarmee de snelste tijd van vrijdag, gereden door Red Bull-rijder Daniel Ricciardo.
En op een baan die bijna 10 graden warmer was.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:04 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Maar Ricciardo deed dat op soft.
ERS telkens aan het opladen dus en dat gebruiken voor een snel rondje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:13 schreef Geralt het volgende:
Snel rondje - langzaam rondje - snel rondje - langzaam rondje.
Gaat goed
Max zelf ook denk ik. Volgens mij heeft hij nog niet in de regen gereden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:14 schreef Party_P het volgende:
En in de regen ben ik ook wel benieuwd hoe Max het doet.
Volgens mij wel, alleen niet met de huidige auto.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Max zelf ook denk ik. Volgens mij heeft hij nog niet in de regen gereden.
Oef. Dus Verstappen is nog slechter dan Maldonado, jongens.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor wat het waard is (niet veel):
1. Pastor Maldonado Lotus 1m24.348s
Die "crash" kon hij niet heel veel aan doen. Hij werd verrast door het antistall systeem. En dat is logisch als dat je eerste keer in de wagen is dat zo een systeem je kan verrassen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Voorlopig, op die "crash" na tijdens Rotterdam Racing , een vlekkeloos optreden van Verstappen.
Ik til daar ook niet zwaar aan, maar omdat ik toch iets negatiefs moest zeggen noemde ik dat maar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die "crash" kon hij niet heel veel aan doen. Hij werd verrast door het antistall systeem. En dat is logisch als dat je eerste keer in de wagen is dat zo een systeem je kan verrassen.
Alsof maldonado traag is.....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oef. Dus Verstappen is nog slechter dan Maldonado, jongens.
We kunnen wel inpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |