Dan zal Hamilton binnenkort wel weer een zoveelste poging krijgen om weer bovenaan te komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef franklop het volgende:
Ricciardo 0,7 sneller dan Hamilton bij Top Gear
Niet dat het iets zegt. Maar toch; snelste f1-rijder ooit daar
2x. Net als Button.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:11 schreef twiFight het volgende:
Een zoveelste? Hoevaak denk jij wel niet dat hij te gast is geweest?
Typisch dat Engelse coureurs 2 kansen krijgen en de rest niet.quote:Het huidige Top Gear Formule 1-klassement:
1. Daniel Ricciardo - 1.42.2
2. Lewis Hamilton (tweede poging) - 1.42.9
3. Sebastian Vettel - 1.44.0
4. Rubens Barrichello - 1.44.3
5. The Stig II – 1.44.4
6. Nigel Mansell – 1:44.6
7. Jenson Button (tweede poging) – 1.44.7
8. Lewis Hamilton (eerste poging) – 1.44.7 (nat en olie)
9. Jenson Button (eerste poging) – 1.44.9 (nat)
10. The Stig I – 1.46.0
11. Kimi Raikkonen – 1.46.1 (zeer nat)
12. Damon Hill – 1.46.3
13. Mark Webber – 1.47.1 (zeer nat)
Ja, een Britse show die Britten te gast heeft. Bizar inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2015 06:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Typisch dat Engelse coureurs 2 kansen krijgen en de rest niet.
En beiden alleen maar omdat hun eerste poging op een natte baan was.quote:
16. Daaronder moet de F1 groep in ieder geval aantoonbaar hun uiterste best gedaan hebben om het veld aan te vullen. Vandaar alle berichtgeving afgelopen jaar over derde auto's, aanvullen met GP2 wagens, etc.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Wat was ook al weer het minimum voor een GP voordat er bepaalde dingen gingen gebeuren, die liever vandaag dan morgen uitgevoerd worden?
die baan was bij Hamilton nauwelijks nat de eerste keerquote:Op maandag 9 februari 2015 10:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En beiden alleen maar omdat hun eerste poging op een natte baan was.
Nat genoeg om geen toptijd neer te kunnen zetten.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
die baan was bij Hamilton nauwelijks nat de eerste keer
Alonso en Button zien het nu al niet meer zitten, Magnussen en Vandoorne zijn de nieuwe rijders..?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
Morgen om 6.00 uur Nederlandse tijd (14.00 uur Japanse tijd) is er een persconferentie van McLaren-Honda. Het gerucht gaat dat de nieuwe livery gepresenteerd wordt.
Dan zetten ze geen afgedekte McLaren klaar.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alonso en Button zien het nu al niet meer zitten, Magnussen en Vandoorne zijn de nieuwe rijders..?
Die is voor de standaard foto met auto en twee coureurs met de helm in de hand natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef sasquatsch het volgende:
Dan zetten ze geen afgedekte McLaren klaar.
En over drie jaar Vergne achterna.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, en nog steeds ongelofelijk hoe snel het gegaan is met Max.
Zullen we we eerst kijken hoe hij het doet. Voordat we iemand de grond in boren.quote:
Kunnen ze dat geen 3 uur later doenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef sasquatsch het volgende:
Morgen om 6.00 uur Nederlandse tijd (14.00 uur Japanse tijd) is er een persconferentie van McLaren-Honda. Het gerucht gaat dat de nieuwe livery gepresenteerd wordt.
https://twitter.com/HondaJP/status/564711065569619968
[ afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/honda-news-channel-e
Tsja...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Zullen we we eerst kijken hoe hij het doet. Voordat we iemand de grond in boren.
Dat zegt niks. Max is geen Liuzzi is geen Speed is geen Vernge. En die kregen lang niet zulke begeleiding als ze nu met Max doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja...
Liuzzi (2 jaar), uit de F1
Speed (2 jaar), uit de F1
Bourdais (2 jaar), uit de F1
Buemi (3 jaar), testrijder Red Bull sinds 2012
Alguersuari (3 jaar), uit de F1
Vergne (3 jaar), uit de F1
Vettel, Ricciardo en Kvyat (als vervanger van Vettel) gepromoveerd naar Red Bull.
Alsof niet alles in veelvoud op websites/facebook/twitter/etc. gezet wordt? Die shit kun je om 9:00 gelijk integraal terugzien.quote:
Is het ook niet zo dat iedere F1-coureur die er te gast was, de snelste was. Is er ooit eentje geweest die - op dat moment - niet de snelste tijd reed?quote:Op maandag 9 februari 2015 06:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Typisch dat Engelse coureurs 2 kansen krijgen en de rest niet.
Vergne is niet uit de F1, hij is opgepikt door Ferrari als development driverquote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja...
Liuzzi (2 jaar), uit de F1
Speed (2 jaar), uit de F1
Bourdais (2 jaar), uit de F1
Buemi (3 jaar), testrijder Red Bull sinds 2012
Alguersuari (3 jaar), uit de F1
Vergne (3 jaar), uit de F1
Vettel, Ricciardo en Kvyat (als vervanger van Vettel) gepromoveerd naar Red Bull.
Zo te zien niet... is dit die persconferentie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:16 schreef Geralt het volgende:
Ow het is al afgelopen
Zo te zien geen nieuwe livery wel?
Komt als het goed is nog wat anders heh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Honda akkoord gegaan is met deze livery.
Snap ik ook niet, alles schreeuwt Mercedes aan deze livery.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Honda akkoord gegaan is met deze livery.
Jezus.. dat pak van Alonso, geërfd van een overleden oudoom?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:21 schreef Karstman het volgende:
Nope geen nieuwe kleuren maar een persco in pak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enkel als er een titelsponsor komt die een andere livery eist. Volgens Ron Dennis zijn dit de moderne McLaren kleuren:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Komt als het goed is nog wat anders heh.
http://www.motorsport.com(...)-but-won-t-say-when/quote:“This is the livery of McLaren, it's always been a combination of these colours, and it will only change for commercial reasons, it wont change just to make a few people in the company happier because they want it orange, or they want it yellow. We tried to put a bit more of our real colour, which is dayglo.
“Fluorescent red is our colour. We've got more heritage in fluorescent red than any other colour. But again what I prefer to do is put a stylish design and as we evolve... it will be far more recognised if we suddenly come out with a light green car for the following reason, you'll all go, yeah they've got a big amount of money coming in. Why would you react to Twitter?
dat is dus gewoon gelul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
“This is the livery of McLaren, it's always been a combination of these colours
Altijd is wel overdreven, maar de laatste 17 jaar zijn dat wel de kleuren van McLaren .quote:
Het doet er niet toe hoeveel jaar het die kleuren zijn. Hij stelt dat dit altijd de kleuren zijn geweest. En dat is gewoon niet waar. Dat hij wellicht wil zeggen dat het sinds 1997 de kleuren van McLaren zijn is leuk en aardig, maar dan moet hij dat zeggen en niet zeggen dat het altijd de kleuren geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef sasquatsch het volgende:
Altijd is wel overdreven, maar de laatste 17 jaar zijn dat wel de kleuren van McLaren .
Zitten erg fraaie creaties tussenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:26 schreef sasquatsch het volgende:
Grijs/Rood dan. Volgens Dennis is vooral het Dayglo Rood het kenmerk van McLaren wat ook in het logo zit. En het rood van de Marlboro McLaren is.
Persoonlijk vind ik deze wel leuk
[ afbeelding ]
Meer creatieve liveries zijn hier te vinden http://wtf1.co.uk/mclaren-honda-2015-speculation/
sowieso veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries.quote:
idd, ik had vroeger met dat spel GP3 of GP4 ook een paar mooi design's Kan ze wel eens opzoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:
veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries
Snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sowieso veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries.
Sponsorzichtbaarheid gok ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sowieso veel van die fan-designs wat zeer gaaf zijn, en soms stel ik me dan de vraag hoe het kan dat de teams niet zoiets toepassen ipv de standaard (soms zelfs saaie) liveries.
Ja maar nu bij McLaren werkt het averechts.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dezelfde kleuren houden heeft zo zijn voordelen.
Zitten een paar goede tussen, McLaren en Ferrari zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
Hier nog meer designs: https://sidepodcast.com/post/alternative-f1-livery-designs-2015
Voor elk team 1
De Ferrari vind ik niet zo heel mooi erin. Heeft misschien te maken met donker rode kleur die niet mooi is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten een paar goede tussen, McLaren en Ferrari zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.
Het heeft wel wat, beter dan het huidige wit iig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
De Ferrari vind ik niet zo heel mooi erin. Heeft misschien te maken met donker rode kleur die niet mooi is.
Als de kleur rood wat lichter is dan past het beter ook met het zwarte paard. De kleuren matchen nu niet. Donker op donker zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, beter dan het huidige wit iig.
die foto in dat artikel spreekt het artikel zelf al tegen : de reflectie van de zon is te zienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Over Ferrari gesproken: ze zouden een ander soort verf gebruiken dit jaar, eentje die niet reflecteert
http://www.motorsport.com(...)rari-paint-for-2015/
De tricolore staat er wel mooi op zo in het grootquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
De Ferrari vind ik niet zo heel mooi erin. Heeft misschien te maken met donker rode kleur die niet mooi is.
quote:Pujolar zegt soms te vergeten hoe jong Verstappen eigenlijk nog is. "Als je met hem aan het praten hebt, zou je niet zeggen dat hij die leeftijd heeft. Max is enorm professioneel in zijn doen en laten. Er zijn coureurs die tien jaar of vijftien meelopen in deze sport maar nooit op het niveau zullen komen waarop Max nu al zit. Hij is erg gedisciplineerd en gefocust.
Hm. Ik weet niet hoor, ik hoop echt dat al die grote woorden terecht zijn, maar... Nou ja, het begint wel een beetje overdreven over te komen allemaal. Ik denk dat we blij mogen zijn als hij op deze leeftijd en met deze ervaring komend seizoen voor zijn teamgenoot eindigt, constant presteert en geen stomme fouten maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef Ferry_76 het volgende:
Engineer: "Verstappen is de beste die ik tot dusver heb gezien"
http://www.gpupdate.net/n(...)t-dusver-heb-gezien/
[..]
Het zal ongetwijfeld een machtige machine zijn. Dat kut sloeg op meer op lelijk dan op auto zegmaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:20 schreef twiFight het volgende:
Nu snap ik de charme van Ferrari niet, dus lelijk ben ik het wel mee eens, maar een kutauto kun je het toch echt niet noemen. Ik kom op de Nederlandse snelwegen in ieder geval zeer zelden een auto tegen die beter zou kunnen zijn.
Uitzendtijden:quote:This three-part series will offer the BBC World News audience a new perspective of the fiercely competitive realm of F1 racing - from the inside out. Former Formula 1 racing driver David Coulthard takes viewers behind-the-scenes at the Mercedes F1 factory during the sport's winter break, viewers will see every piece of the puzzle that helped the team become the double World Champions in 2014...and the plans being laid to repeat that success when the wheels rolls again with the start of the new season. Detailed insights comes from double World Champion Lewis Hamilton, team mate Nico Rosberg and team directors Toto Wolff and Paddy Lowe, as well as F1 legends Eddie Jordan and Sir Stirling Moss.
Dude...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:20 schreef twiFight het volgende:
Nu snap ik de charme van Ferrari niet, dus lelijk ben ik het wel mee eens,
Is het gezellig wonen onder, onder zo'n steen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
Waar gaat f1 te zien zijn openbaar komend seizoen? Deels op rtl7 en bbc?
Nederland 2.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
Waar gaat f1 te zien zijn openbaar komend seizoen? Deels op rtl7 en bbc?
en Mart Smeets gaat presenterenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 08:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en Mart Smeets gaat presenteren![]()
Mocht je doelen op dat het achter de decoder bij Sport 1 zit; dat weet ik... daarom vroeg ik naar waar het nog openbaar te zien zal zijn. Een RTL7 / Veronica had soms toch een paar races die ze mochten doen en BBC en Sky wisselden ook wel eens stuivertje.quote:Op zondag 15 februari 2015 07:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is het gezellig wonen onder, onder zo'n steen?
Veronica had vorig jaar twee races (VS en Canada) 'live', omdat die 's avonds zijn. Ik verwacht dat dit jaar dus ook. BBC heeft de VS niet live, maar Canada wel en de rest is te zien op RTL Duitsland die alle races live uitzendt.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mocht je doelen op dat het achter de decoder bij Sport 1 zit; dat weet ik... daarom vroeg ik naar waar het nog openbaar te zien zal zijn. Een RTL7 / Veronica had soms toch een paar races die ze mochten doen en BBC en Sky wisselden ook wel eens stuivertje.
Dat laatste iig zelf maar opgezocht net en BBC zendt de helft van de races uit.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
Waar gaat f1 te zien zijn openbaar komend seizoen? Deels op rtl7 en bbc?
Meldt gpupdate.netquote:FIA geeft Marussia ruimte met uitstel startlijst
7:03 – Wereldautosportbond FIA heeft aan Manor, moederbedrijf van Marussia, laten weten dat de inschrijvingslijst voor 2015 zo lang openblijft als nodig is. Normaal gesproken publiceert het de lijst een aantal weken voor de eerste Grand Prix, maar dat zal dit seizoen niet het geval zijn.
Het team hoopt nog voor de eerste wedstrijd in Melbourne een nieuwe auto klaar te hebben. Om überhaupt deel te mogen nemen, wil Manor deze week het financieel toezicht van zich afschudden. Ondanks de financiële problemen zou het de startgelden al hebben overgemaakt. Op de voorlopige lijst van december 2014 stond de renstal nog onder voorbehoud.
Om aanspraak te kunnen maken op de opbrengsten van de commerciële rechten, moet er uiterlijk half april in Bahrein geracet worden. De gesprekken tussen het team en het bestuursorgaan blijven doorgaan om ervoor te zorgen dat Marussia de technische en financiële infrastructuur heeft om permanent deel te nemen. Als de FIA tevreden is met de plannen, zal Marussia op de definitieve startlijst worden geplaatst.
Over coureurs is nog helemaal niet gesproken. Voormalig vaste rijder Max Chilton is bezig in de Indy Lights in Amerika maar lijkt geen contract te hebben.
quote:Ferrari have revealed images of a radical Formula 1 concept car, amid the ongoing debate over how the sport’s challengers should look in future.
Under the name of Ferrari F1 concept, the rendered pictures show a design which appears to be a cross between a modern-day F1 car and a sportscar. The concept features aggressive-looking bodywork, a twin deck front wing and lower-profile tyres, akin to those run briefly by Pirelli as an experiment at a test last year.
The pictures have been released at a time when the sport’s powerbrokers are debating what changes to make to F1 cars to make them more spectacular and appealing for fans, with the aim of introducing a raft of changes for either 2016 or 2017.
Proposals on the table include a return to 1,000bhp engines and bigger tyres, while debate continues over the sport’s soundtrack following the advent of quieter hybrid power units last year.
Explaining the thinking behind the design, Ferrari said in a statement on their website: "Would it be possible to come up with an F1 car which not only is technologically advanced, but also captivating to the eye and aggressive-looking? And could this be made without having to overturn the current technical rules?
"At Ferrari, we believe so. Let us introduce you to the ‘concept design’ that was conceived by our design studio (Centro Stile Ferrari) together with the Scuderia’s aero department. Minimal changes give the car a look that is way different from what have been familiar with so far. Our challenge was to create something that was – to put it short – better looking."
Speaking last month, new Ferrari team boss Maurizio Arrivabene called on F1 to dramatically improve both the look and sound of its product.
"By 2017, I would like to see cars that win over the fans, with cars that they can get closer to and that are aesthetically more appealing, maybe even producing a noise that gets your hair standing on end, like that produced by a heavy metal band," he said.
"I don't think a simple evolution is enough in this case. Instead, a real revolution is called for with significant and radical changes.”
Although it is not yet known whether changes to improve F1's appeal will be introduced next year or the year after, McLaren chief Ron Dennis recently suggested that "dramatic" change shouldn't be rushed.
“If we’re going to change Formula 1, we should change it dramatically and therefore we should change it dramatically for 2017. Then it will be affordable,” the McLaren chairman said.
“If we dramatically try and change Formula 1 for 2016, the cost implications will be huge.”
quote:Manor, formerly known as Marussia, is plotting its course for a 2015 return.
Earlier, the backmarker appeared doomed, as administrators auctioned equipment and the 2016 entrant Haas moved into its Banbury headquarters.
But last week, there were crucial signs of life.
"Manor F1 Team" emerged on the Internet and with official social media profiles featuring the slogan "Get ready," announcing it is preparing to exit administration.
Rival Force India, however, threw a wrench in the works when a bid for Manor to field the 2014 Marussia car this year was blocked.
The move was slammed by Gian Carlo Minardi, the former owner of the Minardi Formula One team (now Toro Rosso), as "absurd and unsportsmanlike," but Manor insists it is still working on its 2014 and 2015 cars, apparently now at a new base in Dinnington.
Italy's Autosprint, meanwhile, reports that Manor has paid its official entry fee to the FIA for the 2015 season.
"The FIA," added the report, "is keeping the door open for the former Marussia team by not yet finalizing the official entry list.
"According to reliable sources," said Autosprint, "important discussions will be held this week, after which the Federation will decide on Manor's admission."
Grondeffect terug laten keren en dan DRS afschaffen. Met het grondeffect kun je dichter achter je voorligger hangen in de bochten en dan zo proberen er voorbij te komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
ipv focussen op esthetische aspecten, maak de auto's zodanig dat het racen zelf weer een genot wordt om naar te kijken.
Red Bull heeft ooit zoiets gedaan met de X1 voor GT5. De snelheid zou boven de 470 km/uur liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.
Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
In 2003 F1 Racing magazine and Williams envisaged a restriction-free Formula 1 car. With six wheels and ground effect aerodynamics, they projected it would lap Silverstone 13s faster than an F1 car of 2003 (around 11.5s faster than today)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.
Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
Vroeger had je races die als fantastisch de boeken ingingen omdat er 5 wagens een uur lang aan een touwtje reden in 'gevecht' om plek 2. De rest van het seizoen moest de spanning namelijk komen van de stipjes op de overzichtskaart die dichter bij elkaar kwamen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.
Daar is het een formulewagen voor he? De restricties maken de sport, een motor groter maken kan iedereen. Ongeblazen 1.5 liters hadden ze in de jaren 50 al.quote:Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari Ferrari: Raikkonen Raikkonen Vettel Vettel Force India*: Wehrlein Perez Wehrlein Hulkenberg Lotus: Maldonado Palmer Maldonado Grosjean McLaren: Button Button Alonso Alonso Mercedes: Hamilton Rosberg Hamilton Rosberg Red Bull: Ricciardo Ricciardo Kvyat Kvyat Sauber: Nasr Ericsson Ericsson Nasr Toro Rosso: Verstappen Sainz Verstappen Sainz Williams: Wolff Massa Bottas Massa |
http://www.gpupdate.net/n(...)gen-bij-force-india/quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
De line-up voor de test van morgen tot en met zondag:
[ code verwijderd ]
* 2014 auto en line-up nog niet bevestigd (bron).
Ik heb het aangepast.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)gen-bij-force-india/
Werhlein donderdag en zaterdag, Perez vrijdag en Hulkenberg zondag.
Aanstellersquote:F1 helmet design changes in-season to be banned
Formula 1 drivers will be banned from changing helmet designs in-season under new rules set to be introduced this year, AUTOSPORT can reveal.
As part of a push to improve the promotional appeal of the sport, F1 chiefs have grown concerned that fans are turned off by drivers constantly changing their helmet colours.
Top 10 iconic F1 helmet designs
Unlike the days of Ayrton Senna when a drivers' iconic helmet design was part of his appeal, these days some drivers change their colours at every race.
One of the most extreme examples is four-time world champion Sebastian Vettel, who has used around 60 different helmet designs over the course of his career.
Just like a rule introduced last year that has forced drivers to keep the same car number for their career in a bid to make it better for marketing, F1 will now force drivers to not change helmet designs as much.
High-level sources have revealed that teams, the FIA and Bernie Ecclestone have agreed to limit drivers to just one helmet design for the season.
This was approved at a meeting of the F1 commission in Geneva this week, and is set to be ratified by the FIA's World Motor Sport Council for introduction this season.
The hope is that fans will be able to identify with drivers more easily both at the track and on television.
Sainz op de laatste dag, die zal dus wel een snellere tijd rijden dan onze Max.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
De line-up voor de test van morgen tot en met zondag:
[ code verwijderd ]
* 2014 auto).
De laatste test zou het weer omgekeerd zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Sainz op de laatste dag, die zal dus wel een snellere tijd rijden dan onze Max.
T-cams weer geel en rood maken. Waarom dat half afgeschaft is begrijp ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
The hope is that fans will be able to identify with drivers more easily both at the track and on television.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
AanstellersFia zou zich beter eens wat druk moeten maken om andere dingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |