Ja en ik kan andere dingen weer heel goed, zaken die jij waarschijnlijk nooit zult leren of kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kan nergens te makkelijk voor zijn. Die uitdrukking bestaat niet. Ik houd nog steeds mijn handje op voor de studiefinanciering (met één e) maar ik ben dan ook niet tegen belastingen. Heel mijn studie draait om belastingen.
Nee hoor, ik heb geen groepjes nodig om me te laten horen.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.ikclaimmijnnaam.nl
Misschien iets voor raptorix?
Dat geloof ik zeker. Het enige verschil is dat ik niet beweer dat ik die zaken kan, jij beweert wel dat je de basisregels van de Nederlandse taal beheerst.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ik kan andere dingen weer heel goed, zaken die jij waarschijnlijk nooit zult leren of kunnen.
Wat kan je eigenlijk heel goed?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ik kan andere dingen weer heel goed, zaken die jij waarschijnlijk nooit zult leren of kunnen.
Het probleem is dat ik met dermate slechte grammatica ben opgevoed dat het me veel moeite kost om toe te passen, met andere woorden, ik moet er serieus over nadenken, en als het belangrijk is zoek ik het op, op een forum als hier tik ik gewoon zoals ik het in mijn hoofd heb, en dan lig ik van een foutje meer of minder niet wakker. Daarnaast kun je moeilijk stellen of iets correct Nederlands is zolang er niet 1 eens concessus is over juiste schrijfwijzes.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker. Het enige verschil is dat ik niet beweer dat ik die zaken kan, jij beweert wel dat je de basisregels van de Nederlandse taal beheerst.
Ik kan wel stellen dat jouw uitlatingen niet correct Nederlands zijn. Misschien had het onderwijs(betaald door belastingen) beter gemoeten?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik met dermate slechte grammatica ben opgevoed dat het me veel moeite kost om toe te passen, met andere woorden, ik moet er serieus over nadenken, en als het belangrijk is zoek ik het op, op een forum als hier tik ik gewoon zoals ik het in mijn hoofd heb, en dan lig ik van een foutje meer of minder niet wakker. Daarnaast kun je moeilijk stellen of iets correct Nederlands is zolang er niet 1 eens concessus is over juiste schrijfwijzes.
Je begrijpt me anders prima, in die zin is mijn Nederlands dus geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik kan wel stellen dat jouw uitlatingen niet correct Nederlands zijn. Misschien had het onderwijs(betaald door belastingen) beter gemoeten?
Uhm ik weet wat je zegt, begrijpen doe ik je zeer zeker niet. Zeker niet je achterlijke uitspraken over de Roverheid!@!@!!!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je begrijpt me anders prima, in die zin is mijn Nederlands dus geen enkel probleem.
Laat me raden, je hebt nog niet gezien hoeveel belasting je betaalt over een winstdeling?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uhm ik weet wat je zegt, begrijpen doe ik je zeer zeker niet. Zeker niet je achterlijke uitspraken over de Roverheid!@!@!!!
Vermogen wat je in het buitenland hebt staan moet je gewoon opgeven dus is het geen ontwijking maar keiharde fraude.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:18 schreef Individual het volgende:
Belastingontwijking is legaal. Dat het immoreel is doet niets af de legaliteit. Bijna niemand draagt vrijwillig meer af dan ze moeten, maar het zou niet mogelijk moeten zijn.
Er zijn best wat legale manieren om (veel) minder belasting te betalen over je vermogen.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vermogen wat je in het buitenland hebt staan moet je gewoon opgeven dus is het geen ontwijking maar keiharde fraude.
Ga anders ff lekker huilen over de oneerlijke belastingen en grote boze gemene overheid in het libertarisme topic.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Probeer jij maar belasting niet te betalen, het gevolg zal zijn dat je uiteindelijk door gewapende personen uit je wonen word je gehaald.
Ik huil niet, moet jij eens als prive persoon met gestolen informatie een rechtszaak beginnen, wedden dat je binnen no time in de boeien word geslagen vanwege heling?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ga anders ff lekker huilen over de oneerlijke belastingen en grote boze gemene overheid in het libertarisme topic.
Heb het daar dan over. Want daar heb je imo een aardig punt.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik huil niet, moet jij eens als prive persoon met gestolen informatie een rechtszaak beginnen, wedden dat je binnen no time in de boeien word geslagen vanwege heling?
Ja goed idee. Dan betaalt de bovenste 10% niks meer (want die kunnen het toch wel zelf rooien) en is de overige 90% de lul.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Misschien moeten we mensen wel ervoor laten kiezen geen belasting te betalen. Maar dan mogen ze ook geen gebruik meer maken van voorzieningen die door belastinggeld betaald zijn.
Ehm ik begon daar nu niet over, maar goed ontopic.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Heb het daar dan over. Want daar heb je imo een aardig punt.
Maar om dit topic nu weer te laten verzanden in het zoveelste zeiktopic over het nut en de legitimiteit van belastingen en de overheid ...
Ze kunnen alleen geen gebruik meer maken van de wegen, riolering, etc.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja goed idee. Dan betaalt de bovenste 10% niks meer (want die kunnen het toch wel zelf rooien) en is de overige 90% de lul.
wat een voorstel weer
Als jij woont en werkt in Zwitserland, moet je in Zwitserland belasting betalen. Niet in Nederland, Duitsland of Spanje. Of doe je voor de zekerheid ook maar aangifte in Myanmar, Peru en Zuid-Sudan?quote:Op maandag 9 februari 2015 09:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Dat je woont in land A hoeft nog niet te betekenen dat je niet meer belastingplichtig bent in land B.
Waarom ga je niet ergens anders wonen als het je niet bevalt?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt nog niet gezien hoeveel belasting je betaalt over een winstdeling?
Oh god, dat argument heb ik nog nooit gehoord, echt hoe simpel kun je zijn. Ik ga wel ergens anders wonen, mag ik mijn inleg even terug? Dus mijn premies, pensioen, en alles waar ik aan mee geinvesteerd heb?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet ergens anders wonen als het je niet bevalt?
Je bent een van de weinigen waar ik niet naast zou willen zitten met het kerstdinerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh god, dat argument heb ik nog nooit gehoord, echt hoe simpel kun je zijn. Ik ga wel ergens anders wonen, mag ik mijn inleg even terug? Dus mijn premies, pensioen, en alles waar ik aan mee geinvesteerd heb?
Dat is dan jammer, ik sta toch bekend als een erg sociaal en vriendelijk persoon.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen waar ik niet naast zou willen zitten met het kerstdiner
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |