Inderdaad, Excelsior en Feyenoord zouden nooit in één competitie mogen spelenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
ik zag helemaal geen polletje
deze keeper zat heel de wedstrijd een fout te versieren,..ook bij hoekschoppen
gewoon express
kom je van het toilet was dan je handen tot en metquote:Op zondag 8 februari 2015 19:14 schreef Grifte het volgende:
Van Beek
Houd het simpel, vlag en wimpel
Dat doen ze al heel lang, Shreyas.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:20 schreef Shreyas het volgende:
Dat zwaaien van dat Feyenoordpubliek, het is echt een amateurclub geworden
Ze slaan voor het gemak maar wat momenten over.quote:
Zwaaien? of amateurclub zijn?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doen ze al heel lang, Shreyas.
Amateurclub zijnquote:
Willems baktquote:
Hoe?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen is nog ongeslagen in eigen huis, maar vraag me niet hoe.
Door te scoren.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen is nog ongeslagen in eigen huis, maar vraag me niet hoe.
Ik vind het maar een clown.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Esteban wordt vaak bewierookt door Johan Derksen.
Jij suggereert matchfixing?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Esteban alwéér in de fout. Dit is geen incident meer.
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hupperts is niet de Hupperts die vrolijk over het veld in Kerkrade heeft gehuppeld..
Dit is wel heel erg voorbarig.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van #leukefeitjes wil ik jullie meegeven dat AZ vrijdag alweer speelt en wel tegen de aanstaande landskampioen: PSV.
Voor meer voorbarigheden kun je Hafcfan een DM sturen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg voorbarig.
Ik bedoel voor hetzelfde geld is het veld in Alkmaar onbespeelbaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor meer voorbarigheden kun je Hafcfan een DM sturen.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedoel voor hetzelfde geld is het veld in Alkmaar onbespeelbaar.
Hij is een Braziliaanse verdediger. Die worden vaker niet op waarde geschat.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Botteghin gaat in de fout. Ik snap niet dat er mensen in deze wereld zijn die hem een goede verdediger vinden.
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is een Braziliaanse verdediger. Die worden vaker niet op waarde geschat.
Dat zijn de feitenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wat loopt die Egbers zuur te doen met zijn "de scheidsrechter ging in de fout".
Een presentator hoort objectief te zijn. Walgelijke journalistiek wordt hier bedreven.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wat loopt die Egbers zuur te doen met zijn "de scheidsrechter ging in de fout".
Iedere club moet dit meemaken, genot.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het spelersbusopwachtseizoensgedeelte is zo ongeveer begonnen dus ik sluit niet uit dat Heracles vandaag dit overkomt.
Met volle overtuiging: Dijks >>>>> Boilesen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijks had niet misstaan bij het huidige Ajax.
Ja. Over twee weken. Tegelijkertijd ook PSV-Dordt/Twente-Vitessequote:Op zondag 8 februari 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet Ajax eigenlijk toch naar Tilburg?
Dat dacht ik al. Daar lopen we weer drie punten uit. Mooiquote:Op zondag 8 februari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Over twee weken. Tegelijkertijd ook PSV-Dordt/Twente-Vitesse
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, blij, vreugdevol dat Ajax weer eens wint.
Hij speelt als een drol de laatste tijd.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Michiel Kramer is boos op Fräser, maar dat geheel terzijde.
Niet slecht maar de prijzen lijken meer voor serveren dan voor zelfbediening.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat overpriced, al is het aanbod op zich wel redelijk.
Hangt wel een goed sfeertje, en ziet er wel goed uit vind ik. Blijft duur, maar snap het wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet slecht maar de prijzen lijken meer voor serveren dan voor zelfbediening.
Hier verspeelt PSV het kampioenschap.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie kol
Jammer dat PSV dit weggeeft.
Met zijn jankgezicht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van den Brom lijkt een beetje, hoe zeg je dat, 'mad'
Dit is voordat Flipje hormoontjes slikte.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb jij een John van den Brom UI?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een negativiteitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week wint Willem II van Ajax.
Nou het is momenteel wel redelijk triest gesteld met Ajax jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer het wereldrecord indekken op scherp te zetten.
Elke goal is er eenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:54 schreef Ties02 het volgende:
Scoren voor een leeg doel en dan zo juichen
Dat zal bij Twente niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:54 schreef Ties02 het volgende:
Scoren voor een leeg doel en dan zo juichen
Haha!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal bij Twente niet snel gebeuren.
Die scoren vrijwel nooit.
Het leuke aan een hoop van jouw grappen is dat ze waar zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken kunnen nadenken, dus verwacht behoorlijk wat van dit soort humor.
Ik denk dat ik namens heel dit forum spreek als ik zeg dat we je ontzettend gemist hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken kunnen nadenken, dus verwacht behoorlijk wat van dit soort humor.
Daarom vinden supporters van de club waar die grap over gaat het ook nooit leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leuke aan een hoop van jouw grappen is dat ze waar zijn
Kees heeft altijd de betere tafelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kortom: een terminale tafel morgen.
Groningen pakt de bekerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt ongelofelijk dat die antivoetbalfederatie van Van de Looi alweer mazzelt.
Hahaha neequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior gaat winnen in de Euroborg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |