Inderdaad, Excelsior en Feyenoord zouden nooit in één competitie mogen spelenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
ik zag helemaal geen polletje
deze keeper zat heel de wedstrijd een fout te versieren,..ook bij hoekschoppen
gewoon express
kom je van het toilet was dan je handen tot en metquote:Op zondag 8 februari 2015 19:14 schreef Grifte het volgende:
Van Beek
Houd het simpel, vlag en wimpel
Dat doen ze al heel lang, Shreyas.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:20 schreef Shreyas het volgende:
Dat zwaaien van dat Feyenoordpubliek, het is echt een amateurclub geworden
Ze slaan voor het gemak maar wat momenten over.quote:
Zwaaien? of amateurclub zijn?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doen ze al heel lang, Shreyas.
Amateurclub zijnquote:
Willems baktquote:
Hoe?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen is nog ongeslagen in eigen huis, maar vraag me niet hoe.
Door te scoren.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen is nog ongeslagen in eigen huis, maar vraag me niet hoe.
Ik vind het maar een clown.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Esteban wordt vaak bewierookt door Johan Derksen.
Jij suggereert matchfixing?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Esteban alwéér in de fout. Dit is geen incident meer.
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hupperts is niet de Hupperts die vrolijk over het veld in Kerkrade heeft gehuppeld..
Dit is wel heel erg voorbarig.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van #leukefeitjes wil ik jullie meegeven dat AZ vrijdag alweer speelt en wel tegen de aanstaande landskampioen: PSV.
Voor meer voorbarigheden kun je Hafcfan een DM sturen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg voorbarig.
Ik bedoel voor hetzelfde geld is het veld in Alkmaar onbespeelbaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor meer voorbarigheden kun je Hafcfan een DM sturen.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedoel voor hetzelfde geld is het veld in Alkmaar onbespeelbaar.
Hij is een Braziliaanse verdediger. Die worden vaker niet op waarde geschat.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Botteghin gaat in de fout. Ik snap niet dat er mensen in deze wereld zijn die hem een goede verdediger vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |