SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik heb nog een Bibi speen liggen geen idee of het er een van de slechte batch is. wil je dat ik een foto maak? Wij gebruiken geen spenen nl.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef -mandy- het volgende:
Beterschap voor alle zieke dreumesjes.
Leuke foto's van de meet.
Grr. Ik hoop dat er snel weer bibi-spenen te koop zijn.
Mijn dreumes weigerde vanavond om met een nieuwe difrax-speen te slapen. De bibi was kapotgebeten en de vuilbak in.
Veel theater, speen hield hij dramatisch hoog in de lucht vanuit zijn bed. Was het er niet mee eens.
Nu de laatste bibi van overdag maar voor 's nachts gedaan en overdag de difrax ...![]()
Leuk is dat ook héquote:Op maandag 9 februari 2015 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn bumba aan het uitfaseren, want wij werden er ook knettergek van. We introduceren nu het Zandkasteel en dat vindt ze ook erg leuk! Vooral de twee konijntjes, dan zit ze echt te lachen.
TV vindt ze echt geweldig helaas. En de tablets hebben ook geen geheimen meer voor haar. Als ik m pak, roept ze al: Bumba kijken! Of "steel kijken".
Ze begint nu kleuren te benoemen. 'Paasse boemetjes'. En gisteren was ze met een Nijntje knuffel aan het spelen, legde ze m aan de andere kant van haar, zegt ze: "andere kant"en zo heen en weer
.
Sowieso zijn het echt 2 of 3 woorden zinnetjes nu standaard. Ik vind het zo knap!
De pim en pom film is hier echt eem hit. Ik vind hem zelf ook erg leuk en de liedjes zijn ♡quote:Op maandag 9 februari 2015 13:02 schreef elamanilo het volgende:
Oja, Bumba en Zandkasteel vind ik allebei echt verschrikkelijk. Gelukkig moest ze van Bumba zelf ook huilen en Zandkasteel zet ik af als het ergens op is. Maar nu is ze fan van Dora en DiegoWinnie de Poeh en Nijntje vindt ze ook erg leuk. En Beer in het blauwe huis ook, vooral het maanliedje op het eind.
Heeft iemand nog een tip voor leuke kinderliedjes? Ze vindt dat ook erg leuk, maar ik kan niet echt relaxte liedjes vinden die ik zelf ook om aan te horen vind...
Disneyfilm! Goeie tip, dat ga ik ook eens introduceren hier, dat vind ik zelf ook leuk
Danic, ja, die bloem speelt ze al mee sinds je hem gaf! Nu doet ze de hele tijd de blokjes om iedereens vingers, als ringenEn hij is favoriet als we op het potje oefenen, hele tijd af en weer op stapelen. Echt een schot in de roos! (letterlijk en figuurlijk haha)
Hahaha, het eerste wat Isa doet als ze een kamer binnenkomt is scannen voor de iPad en meteen netflix aanknallenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn bumba aan het uitfaseren, want wij werden er ook knettergek van. We introduceren nu het Zandkasteel en dat vindt ze ook erg leuk! Vooral de twee konijntjes, dan zit ze echt te lachen.
TV vindt ze echt geweldig helaas. En de tablets hebben ook geen geheimen meer voor haar. Als ik m pak, roept ze al: Bumba kijken! Of "steel kijken".
Ze begint nu kleuren te benoemen. 'Paasse boemetjes'. En gisteren was ze met een Nijntje knuffel aan het spelen, legde ze m aan de andere kant van haar, zegt ze: "andere kant"en zo heen en weer
.
Sowieso zijn het echt 2 of 3 woorden zinnetjes nu standaard. Ik vind het zo knap!
Kleine kleutertjes is hier ook een succes. 8 maart gaan we naar de voorstelling. 21 feb naar woezel en pip.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Dora dan weer verschrikkelijk. Zandkasteel vind ik dan nog wel enigszins de pruimen maar gelukkig vinden ze hier Sesamstraat nu ook leuk. En idd, de beer in het blauwe huis. En buurman en buurman (en dat vind ik dan wel weer leuk).
Oh en qua liedjes, bij peuterdans hadden ze laatste een liedje van Monique Smit (liedjes geschreven door broer Jan ook nog). Normaal een genre waar ik echt zo ver mogelijk bij uit de buurt blijf maar het was best leuk. 2 kleine kleutertjes heet het. Ik weet alleen niet of ik aan dat accent kan wennen...
Ze komen ook dagelijks langs bij rtl. Dus even kijken bij de telekids app of xl gemist op je smart tv als je die hebtquote:Op maandag 9 februari 2015 13:41 schreef Shandaly het volgende:
Ik begin nieuwsgierig te worden... naar een cd van de familie Smit! Aaargh.. when did that happen?!
Rembo & Remboquote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef elamanilo het volgende:
Buurman en Buurman en Kikker worden hier ook erg leuk gevonden en is ook nog wel enigszins te pruimen. Kan niet wachten tot het Rembo&Rembo tijdperk
Maar wat doe je tijdens het eten dan? Hele tijd met je dreumes praten? Gewoon muziek luisteren? Ik zoek gauw afleiding. Ook buiten het eten weet ik niet altijd hoe en met wat ik hem moet entertainen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:18 schreef L-E het volgende:
Venco, het is niet erg dat je je verveelt met A. hoor. Dat je koffietijd kijkt daarentegen..Maar serieus, ik herken dat vervelen niet. Ik heb echt mijn handen vol aan het leven met kinderen, en dan vind ik dat ik het nog redelijk makkelijk heb want omdat ik niet werk hoef ik me nooit te haasten ergens op tijd te komen (behalve op school van oudste) en dat geeft veel rust. Ik vind het vooral erg gezellig met ze
Limone: herkenbaar. Het tofste duurste speelgoed is lang zo boeiend niet als het keukenkastje met theedoeken of een lege boodschappentas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vencodark op 10-02-2015 20:43:30 ]
Mag altijd FR. Dank je!!!quote:Op maandag 9 februari 2015 08:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb nog een Bibi speen liggen geen idee of het er een van de slechte batch is. wil je dat ik een foto maak? Wij gebruiken geen spenen nl.
Nou, mijn man wilt niet meer met mijn ouders als die al zouden bijdraaien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef Franny_G het volgende:
Jammer venco, dat ze hun eigen ego niet opzij kunnen zetten en aan de kinderen kunnen denken. Ik begrijp het niet hoor. Ook niet van je man trouwens. Ik zou - dan zonder ouders en eventueel ook zonder man - alles op alles zetten om toch te gaan. Dit is toch een uitje dat wel wat geld waard is? Voor de kinderen zo leuk(Maar ik kan niet in je portomonnee kijken natuurlijk.)
+1!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef GotC het volgende:
L-E, wat is het trouwens heerlijk om te lezen dat je je zo goed voelt en dat je weer ruimte hebt voor dingen zoals werk!![]()
Dat schiet dan toch ook niet op? Ik begrijp zo'n houding niet, sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef vencodark het volgende:
Nou, mijn man wilt niet meer met mijn ouders als die al zouden bijdraaien.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef GotC het volgende:
L-E, wat is het trouwens heerlijk om te lezen dat je je zo goed voelt en dat je weer ruimte hebt voor dingen zoals werk!![]()
Tja, die heeft zoiets van: blijkbaar is mijn neefje niet welkom.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat schiet dan toch ook niet op? Ik begrijp zo'n houding niet, sorry.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:15 schreef Shandaly het volgende:
Weet je, volgens mij doen wij allemaal wel van dat soort dingen, alleen realiseer je je niet altijd dat je dat soort gave dingen met je kind doet. Zo vindt Femke het he-le-maal te gek om een handdoek met het lusje om mijn vinger te hangen...(en dan helemaal als het vingerhaakje nét op het laatste moment wegduikt
)
Ik kwam gister wel een geinig artikel tegen: Lees dit als je er doorheen zit en je voelt je een bijzondere mama
Heel die site is best fout en cheesy, maar soms ook met een flinke kern van waarheid.
Ik had het zelf gister best moeilijk met het verhaal van Droomvrouwtje... ze wilden zo graag, het was ze zo gegund, en toch weer met lege handen/lege buik achter blijven. Het leek ook wel of ik alleen maar dingen tegen kwam die me eraan hielpen herinneren: spotje op tv over smssen tegen moedersterfte, wat heel groot begon met "Ik word moeder"... Ja, maar niet iedereen dus. Item in EditieNL over anoniem donorzaad uit Scandinavië... Ja, maar dat helpt niet iedereen dus. Facebookitem van Moeders voor moeders... etc etc En zowel Lars als Femke waren zo lief, rustig en meegaand gister..![]()
![]()
Wat zijn wij toch ongelooflijk gezegend...
Inderdaad helemaal gemist.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:44 schreef vencodark het volgende:
Ik vroeg het gister al maar misschien gemist: zijn jullie kindjes al bezig met zinnelijk worden?
Ja, ik begrijp je. Ik twijfel dus ook en aangezien praten nog niets duidelijk is, kan hij mij daar ook weinig over zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:48 schreef L-E het volgende:
Hier nog niet mee bezig venco. Sticker leek even wat interesse te hebben, maar toch maar niet. Ik weet niet of A. er al aan toe is, afgaande op je verhaal. Een luier niet aan willen kan ook gewoon dreumes/peutergedrag zijn wat weinig te maken heeft met zindelijkheid
Hier overigens nooit een potje gebruikt, oudste ging gewoon naar de wc (want dat doen anderen toch ook?) en hij was wel heel snel zindelijk (bij 2 overdag, bij 2,5 ook 's nachts). Misschien dat niet elk kind goed reageert op een potje?
Wat voor luiers hebben jullie? Kyan heeft ook zo'n fase gehad en wij zijn toen over gegaan op broekjes. Dan kan ik hem staand verschonen tijdens het spelen (ja ook poep) en daarna een broekje aantrekken als ondergoed. Misschien nog een optie. Hij vind dat liggen en dan je benen omhoog/vasthouden echt vreselijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:44 schreef vencodark het volgende:
Ik vroeg het gister al maar misschien gemist: zijn jullie kindjes al bezig met zinnelijk worden?
Aiden wilt sinds een paar dagen 's morgens absoluut geen schone luier.
Hij wordt dan vreselijk boos.
Laat ik hem zonder luier, dan plast hij dus ergens in de woonkamer en daarnet ook poep. Hij merk het wel, enkele tellen ervoor.
Potje staat midden in de kamer en hij begrijpt dat hij erop moet zitten.
Iemand ervaring hoe je dit verder aanpakt?
Kruitvat maat 5 en zelfs alvast 5+ gekocht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:48 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat voor luiers hebben jullie? Kyan heeft ook zo'n fase gehad en wij zijn toen over gegaan op broekjes. Dan kan ik hem staand verschonen tijdens het spelen (ja ook poep) en daarna een broekje aantrekken als ondergoed. Misschien nog een optie. Hij vind dat liggen en dan je benen omhoog/vasthouden echt vreselijk.
Ik gebruik voor de nacht nog wel gewone luiers. Mijn oudste had het ook. Hopelijk is het voor jullie ook de oplossing.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kruitvat maat 5 en zelfs alvast 5+ gekocht.
Gekke is dat hij het ineens 's morgens heel vervelend vindt.
Wel goeie tip.
Kyan heeft 4+ gewone luiers voor de nacht en 4 van broekjes. Dirx eigen merk dat is voor 8-14 kg. Denk dat hij nu 12.5 kg is en hij draagt ze al zeker een maand of 7 misschien wel langer. Geen idee wanneer we over zijn gegaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:05 schreef -mandy- het volgende:
Luiers aandoen gaat D ook hoe langer hoe meer tegenstaan maar in het potje heeft hij nog weinig interesse. Die staat al een tijdje boven maar het boeit hem maar weinig.
Ik denk als we zover zijn het potje naar de wc beneden verhuisd wegens grote interesse in de wc en de kraan daar.
Hoe doen jullie dat met de maat van de luierbroekjes? Die dingen moeten wel goed aansluiten en niet te ruim zitten. D heeft nu maat 5 van kruidvat van gewone luiers. Maar maat 5 heeft zo'n grootte rijkwijdte van aantal kg dat ik twijfel die te kopen of misschien toch 4+ van luierbroekjes.
Jeetje, As. Morgen al een peuter. Wat gaat het snel!
Jammer van het contract maar beter voor jouw!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeliciteerd As met je heuse peuter!!
En ik heb net officieel te horen gekregen dat mn contract inderdaad niet wordt verlengd. En mag per 1 maart al weg. Wel doorbetaald tot 1/4.
Tijd voor mezelf, tijd voor mn lijf, tijd voor bezinning.
Tikje herkenbaar ivm nieuwe leidinggevende waar ik nog steeds niet aan kan wennen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:29 schreef Tally het volgende:
En als het hier zo door gaat zeg ik zelf mijn contract op. Van helemaal happy de peppy ontzettend leuk werk naar deprimerend gezeik
Volgens mij heeft er hier iemand issues.
Precies jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ha Tal, boksHeb vandaag bij de klant gemeld dat ik er serieus over denk om op te stappen in mijn proeftijd. Het werk is leuk, de meeste collega's ook maar in zo'n korte tijd al zoveel gezeik gehad dat ik mijn geluk misschien beter elders kan gaan beproeven. Er lijkt iedere week wel nieuwe shit bij te komen. Eens goed nadenken dit weekend, ook of ik überhaupt wel wil werken nu of liever thuis ben met Isa en zo ja vier dagen of minder.... Pfff en het begon zo positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haha ja E is ook zo trots op dr buikEn dan vooral op dr navel!
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vroeg vandaag ook aan Aiden of zijn buik vol genoeg zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haha ja E is ook zo trots op dr buikEn dan vooral op dr navel!
Gelijk z'n shirtje omhoog om even te kijken.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Eeeek mijn baby wordt groot! Over een maand mag ze mee naar de tandarts!
Ik geloof dat ze hier 2 jaar aanhouden. Maar zal denk ik inderdaad vooral even tandjes tellen zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:11 schreef As1981 het volgende:
[..]mee in de zin van controle?
Hier vinden ze 3 vroeg genoeg om in de stoel te zitten en te kijken.
Kyan gaat wel altijd mee maar dan in de wachtkamer
Hier hetzelfde en dat komt ook door slechte ervaringen met tandartsen in mijn jeugd in combinatie met een wat problematisch gebit. Dat is nu allemaal goed, maar die angst zit er nog steeds in. Dus I mag met haar vader mee naar de tandarts en ik hoop heel erg voor haar dat ze niet met mijn genen belast is wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:43 schreef Fieder het volgende:
L gaat volgende maand met mijn man mee naar de tandarts. Ik ben echt panisch en wil dat liever niet overbrengen.
Ik ben niet zo kannibalistisch aangelegdquote:Bent u meer of minder graanproducenten gaan eten?*
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kannibalistisch aangelegd
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik las.de tweede alinea als vervolg op de eerste en dacht even dat dat wel een heel speciale invulling was van het Zweedse karakter van je werkgeverquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, training was leuk! Het leuke vind ik dat het cliché wel lijkt te kloppen: het is allemaal supergelijkvloers, het MT loopt rond en herkent je als nieuwe werknemer, iedereen groet elkaar en is aardig, alles is gezellig en het motto is vooral "we doen nergens moeilijk over"![]()
En oooooh wat heerlijk zeg! Lekker wandelen en dan bij toerbeurt opwarmen in de sauna!
Ach gossie die Elliequote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef Cwen het volgende:
Pfoe, aanhaken lukt even niet, maar:
As, gefeliciteerd!
Franny, die ogen
Limone, dat is inderdaad lastig! Nou is Ellie een paar maanden ouder en totaal niet bezitterig, dus het kan ook meevallen. Maar ik vind het dan altijd lastig om te bepalen wanneer ik moet ingrijpen.
Verder is Ellie nu echt weer beter en dus ook weer ondeugend als vanouds. We waren vorige week bij Ikea en ze had een vriendinnetje gevonden in de speelhoek van het restaurant. Gevolg: Ellie die zich aan dat meisje vastkampte, wanhopig proberend nóg meer kusjes te geven, terwijl zij het op een gillen zette
. Het was hilarisch - en ook een klein beetje zielig
.
Alles in het rijtje heeft/hebben zequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:15 schreef danic het volgende:
Iets voor buiten?
Smartmax
Krijtbord (ombouw van de radiator)
treinbaan (lego)
Verkleedkleren (echt the shizzle hier)
(Foam)stickers
Zomerkleertjes
Keukentje of toebehoren? (Wederom ikea)
Dat bedoel ikquote:
+1quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Oma's die ook maar blijven kopen. Ook als ze niet jarig zijn of het een feestdag is
Een schommel hebben we al en een huisje kunnen we niet kwijt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef elamanilo het volgende:
LB, ik bedacht het me ook alNog maar een 'paar' weken tot ze twee worden!
Er zijn hier echt nog een heleleleboel dingen die ik wel voor haar wil hebben! Allerlei mooie houten blokken van Grimm's en diertjes van Ostheimer, heleboel boekjes op het verlanglijstje, maar ook een keukentje en een loopfiets gaan er op ten duur wel komenMaar voor deze verjaardag wil ik eigenlijk geld verzamelen voor een bolderkar. We hebben zelf geen tuin en wonen wel op wandelafstand van een meer met strandje en veel groen, dus het lijkt ons wel relaxed om dan van de zomer met de bolderkar daarheen te kunnen wandelen. Kan de dame zelf wandelen en als ze geen zin heeft in de kar zitten. Picknickkleed erin, bal mee, wat eten en drinken
Ik verzamel het hele jaar door leuke dingen op pinterest, ook voor mezelf en mijn lief bijv. Want als ik dan jarig ben, dan weet ik nooit wat ik allemaal ook alweer wilde onthouden om te vragen
Tally, misschien kun je ook geld inzamelen, voor een houten speelhuis in de tuin of een schommel buiten of zo?!
Dat heb ik dus mooi wel gedaan, hij kwam thuis met een zak M&M's.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Nee maar ik heb dus niks in huis!!!! En nu kan ik alleen maar aan paaseitjes denken![]()
Oh en ik overweeg dus zelfs om mijn vriend te appen of ie op weg naar huis nog even langs de AH kanmaar dat is te erg dus dat doe ik niet
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:47 schreef danic het volgende:
Shandaly, sinds jullie hier geweest zijn heeft eva het verstoppertje - virus van Lars overgenomen. Iedere dag, heel de dag. En als wij niet willen is Rosalie de klos.
Maar die heeft eigen versie.
Van de week mocht ze weer mee doen, eva zou tellen en Rosalie moest verstoppen. Rosalie heel kordaat: 'Ja!'
Dus eva gaat zitten tellen met haar ogen dicht en Rosalie verstopt zich (lees: slaat haar handjes voor haar ogen)
Eva kon er minder om lachen
Aaahquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:47 schreef danic het volgende:
Van de week mocht ze weer mee doen, eva zou tellen en Rosalie moest verstoppen. Rosalie heel kordaat: 'Ja!'
Dus eva gaat zitten tellen met haar ogen dicht en Rosalie verstopt zich (lees: slaat haar handjes voor haar ogen)
Eva kon er minder om lachen
Ik vind het er op basis van die foto (nog) niet uitzien als waterpokken eerlijk gezegd. Zit het alleen in haar gezicht?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
Het zijn dikke rode vlekken, die echt een beetje op de huid liggen. En ze heeft dus al 2 dagen wat verhoging/koorts, en hoest/keelpijn (ze klinkt schor).
Vanaf 1 mogen ze volgens mij tijmsiroop maar of je dat wilt geven is aan jou.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Franny_G het volgende:
'Gelukkig' dan maar een fikse verkoudheid, LB.
I ligt nu al twee uur op bed maar ze hoest/kucht vaak en huilt tussendoor ook een beetje. Ze is best verkouden maar overdag merken we er niet veel van. Gewoon snot wegvegen af en toe..
Hebben jullie nog tips om haar keeltje wat te verzachten voor het slapengaan? (Ik geef nog bv, dus die truc pas ik al toe). Ik vind het sneu..
Veel drinken. Waterijsje. Tijmsiroop inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Franny_G het volgende:
'Gelukkig' dan maar een fikse verkoudheid, LB.
I ligt nu al twee uur op bed maar ze hoest/kucht vaak en huilt tussendoor ook een beetje. Ze is best verkouden maar overdag merken we er niet veel van. Gewoon snot wegvegen af en toe..
Hebben jullie nog tips om haar keeltje wat te verzachten voor het slapengaan? (Ik geef nog bv, dus die truc pas ik al toe). Ik vind het sneu..
Beide.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef Fieder het volgende:
Goed nieuwshopen dat hij snel de oude is kreeg hij een kapje of een infuus, hoe gaat dat bij die kleintjes?
Blijkbaar wel. Zodra dat spul in zijn maskertje kwam, viel hij binnen een paar seconden in slaap.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekker weer thuis Venco, kreeg hij geen kapje met enkel zuurstof? Geven ze überhaupt nog narcose dmv een kapje?
Hopelijk is hij weer snel helemaal de oude maar narcose kan nog wel even in je systeem zitten.
Hehe neequote:Op zondag 22 februari 2015 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
L-E schrijf jij stiekem ook nog onder een pseudoniem? Ik moest aan je denken bij dit artikel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij heeft ze met de kindjes van het kdv besproken dat het dragen van twee sokken hopeloos ouderwets is en zo niet cool en dat je dus veel beter kunt zorgen dat je gewoon ALTIJD maar een sok draagt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
I![]()
Dat van dat zeezout verbaast mij ook altijd een beetje. Heb eens een uitzending van de Keuringsdienst van Waarden gezien over zout, en volgens mij maakt t niks uit
Ik had net ongeveer een uur lang een huilend kind![]()
Ze is flink moe van die verkoudheid zeg, ze had notabene 3 uur geslapen 's middags en toch zat ze aan tafel alleen maar te huilen en in dr ogen te wrijven
Ik heb haar onder luid protest in dr pyama en slaapzak gehesen, aan de borst rustig laten worden, en toen liet ze zich prima in bed leggen! En heeft vervolgens nog een tijd liggen zingen
![]()
![]()
![]()
XM, klinkt als een leuk weekend. Was je meisje blij?
Venco, fijn dat het voorspoedig gaat
Le, hoe was jouw weekend?
Franny, geweldige spam![]()
![]()
Franny wat kijkt ze er trots bij!! Heerlijk.
Venco beterschap! Misschien even alleen met een natte washand bij de wasbak wassen voor de geur?
Hier een drukke dag gehad, vriend werken en ik had repetitie met de muziek. Dus kwam mn tante voor het eerst oppassen, gelukkig is kaylee heel makkelijk daarin en hebben ze de grootste lol gehad!![]()
Lief, dat zingen LB..
aapie, wat heerlijk dat ze het zo leuk heeft met je tante..
Ik heb I wat langer aan de borst gehouden dan anders voor het slapengaan, tot ze echt al heel diep sliep, en toen pas weggelegd. Nu is het muisstil boven, nog geen kuchje gehoord..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ahh wat een sneutjes hier allemaal! Hopelijk een kuchvrije nacht voor een ieder.
Franny, wat een schatje
Het logeren is heel goed gegaan. Zo fijn, aangezien ze begin april voor drie nachtjes gaat, vanwege ons reisje naar Engeland. Daar ga ik nu een stuk relaxter in. Ze heeft niet om ons gevraagd en is volgens mij ook schandalig verwend door opa en oma, zoals het hoort
.
En ze ontwikkelt zich weer zo rap ineens, bizar. 3-4 woorden zinnetjes en vanmiddag was ze de blokjes kaas op tafel aan het tellen. Ok, ze komt tot drie, maar als ik vraag "hoeveel vingers heb jij?", dan steekt ze haar handje uit en begint te tellen, eeeen, teeeeee, die!
Hebben jullie dreumesen ook al wel eens blauwe plekjes op de benen? Ze begint nu af en toe te rennen, wordt wat wilder en pleurt daardoor ook wat vaker om of botst ergens tegenaan...[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ja, I heeft sowieso een ruwe huid bij haar knietjes door het fanatieke rondkruipen en verder kwam ze deze week iedere dag van het kdv thuis met een aandenken. Een schram op haar voorhoofd, een blauwe plek op haar wang (?), een wondje op haar voet (dat krijg je als je altijd je sok uittrekt)."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ik moest ook lachen om dat 'wel eens'Hier standaard blauwe plekken, bulten, schrammen en een dikke lip omdat daar 5 van de 7 dagen per week een tand doorheen wordt gevallen
Dat jeugdzorg nog nooit is gebeld verbaast me wel een beetje
Ik biecht op: ik ken grijs zeezout niet eens/waardelozeflekshippie
Venco: wat heftig, en wat goed gehandeld van jou joh! Sterk staaltje moederschap hoor, en fijn dat hij alweer thuis is![]()
![]()
Ok. Ik ben erg paranoïde als het gaat om blauwe plekken vanwege mn aandoening. Maar het is dus normaal
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ja, no worriesquote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Ik ben erg paranoïde als het gaat om blauwe plekken vanwege mn aandoening. Maar het is dus normaal
.
![]()
![]()
![]()
Laatste werkweek deze week. Toch maf.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Die van mij zitten beide ook helemaal onder
Blauwe plekken en bulten. De jongste erger dan de oudste.
Net ontslag genomen. Dus eind maart weer werkeloos. Maar 5 dagen in de week gaat gewoon echt niet.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Even bijkomen. En verder een hoop uitzoekwerk.
- Traject reumatoloog/revalidatiearts i.v.m. rug
- Uitzoekwerk hoe het zit qua arbeidsgeschiktheid met die rug. Dus dat wordt een interessant traject met het uwv. (Ik ben er al wel achter dat ik me n.a.w. ziek moet gaan melden toch om versneld in een keuringstraject te kunnen komen)
- Uitzoeken wat ik nu wel wil qua werk, qua functie.
- Uitzoeken of ik een opleiding kan/wil doen. En welke dan.
Etc
Oh wat balen Tally.
Thx. Ben zelf ook wel een beetje trots hoor. Maar de dokters die de bult al eens hadden gezien, zeiden toen al dat je gelijk moest komen zodra het pijn ging doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef L-E het volgende:
Venco: wat heftig, en wat goed gehandeld van jou joh! Sterk staaltje moederschap hoor, en fijn dat hij alweer thuis is
En gelukkig is Aiden op de leeftijd dat hij zelf perfect aangaf waar het pijn deed.
We hebben geen moment geaarzeld. Tussen het eerste pijntje van Aiden tot de weg naar het ziekenhuis zat amper een uur.
Enige angst die wij hadden was dat we niet wisten hoe snel zich dit ontwikkelt.
Hoe snel de pijn erger wordt.
Onze buurman verderop is ook bekend met de medische wereld en hij bevestigde ook dat je met dit zsm naar het ziekenhuis moet. Binnen een paar uur kan de afgeknelde darm afsterven en dan heb je echt problemen.
Dus we zijn heel blij dat het nu zo liep.
Je wilt er niet aan denken dat zoiets gebeurt met de oppas wanneer ik nachtdienst heb.![]()
![]()
Tally wat jammerHopelijk vind je snel wat leukers/ beters
XM hier zit L ook flink onder de blauwe plekken hoor. Ik heb op t cb ook wel eens staan stressen maar ze zeiden gelukkig niksOok vaak bulten op zn hoofd trouwens. Maar eigenlijk nooit bloed op een enkele tand door de lip na (even afkloppen)
Kan nu al opzien tegen de geschaafde knieën en ellebogen, dat vind ik zo naar!![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:18 schreef Tally het volgende:
Die van mij zitten beide ook helemaal onder
Blauwe plekken en bulten. De jongste erger dan de oudste.
Net ontslag genomen. Dus eind maart weer werkeloos. Maar 5 dagen in de week gaat gewoon echt niet.Denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt, for what its worth
Sarcasme. Herken het.![]()
Ik heb de keus voor mijn kindjes gemaakt! Wat altijd een goede keus isquote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt, for what its worth
Maar idd voel ik me wel een beetje blehWant..... wat nu
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |