SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik heb nog een Bibi speen liggen geen idee of het er een van de slechte batch is. wil je dat ik een foto maak? Wij gebruiken geen spenen nl.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef -mandy- het volgende:
Beterschap voor alle zieke dreumesjes.
Leuke foto's van de meet.
Grr. Ik hoop dat er snel weer bibi-spenen te koop zijn.
Mijn dreumes weigerde vanavond om met een nieuwe difrax-speen te slapen. De bibi was kapotgebeten en de vuilbak in.
Veel theater, speen hield hij dramatisch hoog in de lucht vanuit zijn bed. Was het er niet mee eens.
Nu de laatste bibi van overdag maar voor 's nachts gedaan en overdag de difrax ...![]()
Leuk is dat ook héquote:Op maandag 9 februari 2015 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn bumba aan het uitfaseren, want wij werden er ook knettergek van. We introduceren nu het Zandkasteel en dat vindt ze ook erg leuk! Vooral de twee konijntjes, dan zit ze echt te lachen.
TV vindt ze echt geweldig helaas. En de tablets hebben ook geen geheimen meer voor haar. Als ik m pak, roept ze al: Bumba kijken! Of "steel kijken".
Ze begint nu kleuren te benoemen. 'Paasse boemetjes'. En gisteren was ze met een Nijntje knuffel aan het spelen, legde ze m aan de andere kant van haar, zegt ze: "andere kant"en zo heen en weer
.
Sowieso zijn het echt 2 of 3 woorden zinnetjes nu standaard. Ik vind het zo knap!
De pim en pom film is hier echt eem hit. Ik vind hem zelf ook erg leuk en de liedjes zijn ♡quote:Op maandag 9 februari 2015 13:02 schreef elamanilo het volgende:
Oja, Bumba en Zandkasteel vind ik allebei echt verschrikkelijk. Gelukkig moest ze van Bumba zelf ook huilen en Zandkasteel zet ik af als het ergens op is. Maar nu is ze fan van Dora en DiegoWinnie de Poeh en Nijntje vindt ze ook erg leuk. En Beer in het blauwe huis ook, vooral het maanliedje op het eind.
Heeft iemand nog een tip voor leuke kinderliedjes? Ze vindt dat ook erg leuk, maar ik kan niet echt relaxte liedjes vinden die ik zelf ook om aan te horen vind...
Disneyfilm! Goeie tip, dat ga ik ook eens introduceren hier, dat vind ik zelf ook leuk
Danic, ja, die bloem speelt ze al mee sinds je hem gaf! Nu doet ze de hele tijd de blokjes om iedereens vingers, als ringenEn hij is favoriet als we op het potje oefenen, hele tijd af en weer op stapelen. Echt een schot in de roos! (letterlijk en figuurlijk haha)
Hahaha, het eerste wat Isa doet als ze een kamer binnenkomt is scannen voor de iPad en meteen netflix aanknallenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn bumba aan het uitfaseren, want wij werden er ook knettergek van. We introduceren nu het Zandkasteel en dat vindt ze ook erg leuk! Vooral de twee konijntjes, dan zit ze echt te lachen.
TV vindt ze echt geweldig helaas. En de tablets hebben ook geen geheimen meer voor haar. Als ik m pak, roept ze al: Bumba kijken! Of "steel kijken".
Ze begint nu kleuren te benoemen. 'Paasse boemetjes'. En gisteren was ze met een Nijntje knuffel aan het spelen, legde ze m aan de andere kant van haar, zegt ze: "andere kant"en zo heen en weer
.
Sowieso zijn het echt 2 of 3 woorden zinnetjes nu standaard. Ik vind het zo knap!
Kleine kleutertjes is hier ook een succes. 8 maart gaan we naar de voorstelling. 21 feb naar woezel en pip.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Dora dan weer verschrikkelijk. Zandkasteel vind ik dan nog wel enigszins de pruimen maar gelukkig vinden ze hier Sesamstraat nu ook leuk. En idd, de beer in het blauwe huis. En buurman en buurman (en dat vind ik dan wel weer leuk).
Oh en qua liedjes, bij peuterdans hadden ze laatste een liedje van Monique Smit (liedjes geschreven door broer Jan ook nog). Normaal een genre waar ik echt zo ver mogelijk bij uit de buurt blijf maar het was best leuk. 2 kleine kleutertjes heet het. Ik weet alleen niet of ik aan dat accent kan wennen...
Ze komen ook dagelijks langs bij rtl. Dus even kijken bij de telekids app of xl gemist op je smart tv als je die hebtquote:Op maandag 9 februari 2015 13:41 schreef Shandaly het volgende:
Ik begin nieuwsgierig te worden... naar een cd van de familie Smit! Aaargh.. when did that happen?!
Rembo & Remboquote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef elamanilo het volgende:
Buurman en Buurman en Kikker worden hier ook erg leuk gevonden en is ook nog wel enigszins te pruimen. Kan niet wachten tot het Rembo&Rembo tijdperk
Maar wat doe je tijdens het eten dan? Hele tijd met je dreumes praten? Gewoon muziek luisteren? Ik zoek gauw afleiding. Ook buiten het eten weet ik niet altijd hoe en met wat ik hem moet entertainen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:18 schreef L-E het volgende:
Venco, het is niet erg dat je je verveelt met A. hoor. Dat je koffietijd kijkt daarentegen..Maar serieus, ik herken dat vervelen niet. Ik heb echt mijn handen vol aan het leven met kinderen, en dan vind ik dat ik het nog redelijk makkelijk heb want omdat ik niet werk hoef ik me nooit te haasten ergens op tijd te komen (behalve op school van oudste) en dat geeft veel rust. Ik vind het vooral erg gezellig met ze
Limone: herkenbaar. Het tofste duurste speelgoed is lang zo boeiend niet als het keukenkastje met theedoeken of een lege boodschappentas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |