SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof alleen in Deventer dit gebeurtquote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals:
Vervelend publiek. Continu fluiten wanneer de tegenstander de bal heeft doe je in Turkije maar.
Je was niet eens aan de beurt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef Stofje het volgende:
Ik had als TT 'Wanneer valt de 1-0', maar ik was klaarblijkelijk te laat.
Ja, beetje El Ghazi uitfluiten onder het mom van kijk ons eens lekker fanatiek zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals:
Vervelend publiek. Continu fluiten wanneer de tegenstander de bal heeft doe je in Turkije maar.
Triest inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals:
Niet alleen in Deventer maar zeker niet bij alle wedstrijden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof alleen in Deventer dit gebeurt.
Wat heb je liever? Dat ze applaudisseren als het een mooie actie is, 'oeh' en 'ah' zeggen bij een prachtige pass en verder netjes op hun stoel blijven zitten met hun koffie? Publiek hoort juist een beetje irritant te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals:
Dat is weer een nieuw record iddquote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef Caland het volgende:
Huh eerste schot op doel van Ajax al in de 19e minuut
Niet duikelen dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals:
't is wat. Gebeurt ook bij spelers als Antonia als die in Zwolle of Rotterdam langskomen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet alleen in Deventer maar zeker niet bij alle wedstrijden.
Was naast hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef Caland het volgende:
Huh eerste schot op doel van Ajax al in de 19e minuut
Ik vind het ergens zielig voor Frankquote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef Paul het volgende:
Ik zit weer klaar voor een mooie nederlaag van Ajax
Het is 'NAC'.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heracles verliest dan is Heracles met Nac en Dordrecht wel de 3 die zich op kunnen gaan maken voor de nacompetitie/degradatie.
Was getekend: Haags_kwartiertje.
Bakkali?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wanneer komt hij wiens naam niet genoemd mag worden eigenlijk terug?
Ik snap dat je als Ajacied gewend bent om je eigen spelers uit te fluiten maar gelukkig is dat niet overal normaalquote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals:
Dat eerste ja. En een beetje simplistische liedjes zingen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Dat ze applaudisseren als het een mooie actie is, 'oeh' en 'ah' zeggen bij een prachtige pass en verder netjes op hun stoel blijven zitten met hun koffie? Publiek hoort juist een beetje irritant te zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals:
#Seedorfquote:Op zondag 8 februari 2015 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dat je als Ajacied gewend bent om je eigen spelers uit te fluiten maar gelukkig is dat niet overal normaal
Gr gr
Dat zijn spelers. Een heel team uitfluiten is toch anders.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is wat. Gebeurt ook bij spelers als Antonia als die in Zwolle of Rotterdam langskomen.
Functie van publiek is toch ook om je tegenstander af te leiden. Beetje je tegenstander opfokken, dat hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat eerste ja. En een beetje simplistische liedjes zingen.
Niet bij ieder balcontact van de tegenstander gaan fluiten, dat is een beetje als de vuvuzela.
Een beetje inderdaad, vrije trappen etc, niet bij ieder balcontact.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Functie van publiek is toch ook om je tegenstander af te leiden. Beetje je tegenstander opfokken, dat hoort er gewoon bij.
Waar komen die vandaan eigk?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Die ballen elke keer het veld ingooien is wel een beetje treurig
Mis je niks aanquote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)cles-almelo-1-0.html
Dat verdedigen van Heracles. Ze schreeuwen om degradatie.
Waarom is die linkerschaal kapot?quote:
Om deze video te bekijken dient u een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC schreeuwt nog harder om degradatie.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
El kebab?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef RubenSosa het volgende:
Die el kebab laat zich kennen door een paar eagles fans? Kom op zeg, wat als hij volgend seizoen een rare blik krijgt van Pepe?
oh wacht...waarschijnlijk spelen ze geen hoofdtoernooi cl![]()
WTF boilessen aanvoerder? Kan je net zo goed die band om de doelpaal doen.. heb je meer aan.
Kom laten we allemaal fox kopen om dit filmpje te kunnen zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
En 3x rood voor Go Aheadquote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef Herqules het volgende:
Feyenoord had al 2 penalties gekregen.
en er geen één ingeschoten.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef Herqules het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef Herqules het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef Herqules het volgende:
Dit merkte ik ook al.quote:
Alleen als we de naam van de grensrechter wetenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef Pascalus het volgende:
Wie photoshopt een foto van de grensrechter in een ajaxshirt? hihi xd
Haal PSV maar weg voor PEC Zwolle of een van die andere clubjes die in de buurt van Ajax staanquote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk dat we niet alleen de scheids maar ook de grensrechter in onze zak hebben. Get mad PSV en Feyenoord.
Maar ik wil graag Frank nors zien kijkenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk dat we niet alleen de scheids maar ook de grensrechter in onze zak hebben. Get mad PSV en Feyenoord.
PEC is geen serieuze concurrent voor plek 2.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haal PSV maar weg voor PEC Zwolle of een van die andere clubjes die in de buurt van Ajax staan
Er is vast wel een Calimero te vinden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef Pascalus het volgende:
Wie photoshopt een foto van de grensrechter in een ajaxshirt? hihi xd
Zeinstraquote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als we de naam van de grensrechter weten
AZ danquote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC is geen serieuze concurrent voor plek 2.
Ohquote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je voor PSV was.
Een groot Twente-incest dat FOK!, of niet Stijn?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit merkte ik ook al.
"net buitenspel"
ja die bal is van zijn voet op dit beeld hoor.
Twente is wel genieten altijdquote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan Ajax misschien de bal een keer naar voren spelen![]()
Godsallemachtig wat dodelijk saai.
Wij gaan vanaf nu resultaatvoetbal spelen, de 3 punten zijn binnen dus we sparen onze krachten.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godsallemachtig wat dodelijk saai. Kan het nauwelijks voetbal noemen.
Schuld van Mario Beenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit merkte ik ook al.
"net buitenspel"
ja die bal is van zijn voet op dit beeld hoor.
Ik snap de frustratie wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Ajax moet trouwens eens stoppen met dat onsympathieke gedrag van de laatste wedstrijden.
Cillessen met zijn gerollebol, Kishna die continu om een penalty zeurt etc.
Ga gewoon voetballen.
Dan moet je ook niet zeiken op de fans die spelers uit gaan fluiten, bamihap die je bent.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Ajax moet trouwens eens stoppen met dat onsympathieke gedrag van de laatste wedstrijden.
Cillessen met zijn gerollebol, Kishna die continu om een penalty zeurt etc.
Ga gewoon voetballen.
Je kijkt voor het eerst?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godsallemachtig wat dodelijk saai. Kan het nauwelijks voetbal noemen.
Jan van Halst heeft dat ongetwijfeld gemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef Alrac4 het volgende:
Bij FOX denken ze dat de voeten van de verdediger tellen, maar het is het lichaamsdeel (behalve de armen) dat het verst naar achter uitsteekt. Dat was in dit geval de romp. Ik weet niet of het dan geen buitenspel was, maar die lijn klopt niet.
Vanaf nu? Ik zie ze al jaren niks anders doen dan op eigen helft de bal rondspelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij gaan vanaf nu resultaatvoetbal spelen, de 3 punten zijn binnen dus we sparen onze krachten.
Toch gek dat ze dan toch doelpunten makenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vanaf nu? Ik zie ze al jaren niks anders doen dan op eigen helft de bal rondspelen.
Klopt want ik mag niet beide dingen afkeurenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken op de fans die spelers uit gaan fluiten, bamihap die je bent.
Zo maken we de tegenstander moe.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vanaf nu? Ik zie ze al jaren niks anders doen dan op eigen helft de bal rondspelen.
Swerts-effectquote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Wel een mensonterende schwalbe net van Kishna. Raiola-effect.
Bakte er niks van, net zo onzichtbaar als de rest.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Vermecelli het volgende:
Kishna moet gewoon snel oprotten met zn maniertjes. Straks met Fischer hebben we een uitstekende vervanger
Nou nouquote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
El Ghazi en Kishna zijn echt zware aids. Breek hun benen maar doormidden
Omdat ze onderuit worden getrapt.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom lukt het de buitenspelers van Ajax niet om op hun benen te blijven staan als ze in de 16 zijn?
Jochie toch.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
El Ghazi en Kishna zijn echt zware aids. Breek hun benen maar doormidden
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Kishna moet echt een hernia geschopt worden, wat een mongool.
Jochie toch.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Kishna moet echt een hernia geschopt worden, wat een mongool.
Die is nog geen jochie.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het woord 'jochie' doet me weer aan Syntix denken.
Hoop het.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ajax gaat weer prut spelen in de tweede helft en dan wint GAE alsnog
Hoezo alsnog?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
wegblijven met je vieze potenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Zipportal het volgende:
PowerLoungen ligt nog op bed. Een hele echte.
Nu nog weglopen in de 80e minuut en dan is het net ajax.quote:
Omdat ze achter staan.quote:
Haha goeie, dikzak.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het thuispubliek is nou ook niet echt top.
Ik hoop het.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Een van m'n grootste frustraties ooit. NAC speelde kwartfinale beker tegen Feyenoord in de jaren 90. Ik als hele jonge tiener bloednerveus, hele week keek ik ernaar uit. NAC verliest kansloos met 3-0. Komen we een groep Feyenoorders tegen. Stapt er eentje op me af, aait m'n NAC-sjaaltje op een vreselijk intimiderende manier: "Ach jochie toch, morgen weer lekker naar school toe en niet gaan huilen he." IK HUILDE NIET, IK WAS TELEURGESTELD! :$#$R#@E@#@quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het woord 'jochie' doet me weer aan Syntix denken.
Ze hebben Verhoekgod.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf maar hopen, GAE is te slecht om dit om te draaien.
Dear Diary,quote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een van m'n grootste frustraties ooit. NAC speelde kwartfinale beker tegen Feyenoord in de jaren 90. Ik als hele jonge tiener bloednerveus, hele week keek ik ernaar uit. NAC verliest kansloos met 3-0. Komen we een groep Feyenoorders tegen. Stapt er eentje op me af, aait m'n NAC-sjaaltje op een vreselijk intimiderende manier: "Ach jochie toch, morgen weer lekker naar school toe en niet gaan huilen he." IK HUILDE NIET, IK WAS TELEURGESTELD! :$#$R#@E@#@
Leuk verhaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een van m'n grootste frustraties ooit. NAC speelde kwartfinale beker tegen Feyenoord in de jaren 90. Ik als hele jonge tiener bloednerveus, hele week keek ik ernaar uit. NAC verliest kansloos met 3-0. Komen we een groep Feyenoorders tegen. Stapt er eentje op me af, aait m'n NAC-sjaaltje op een vreselijk intimiderende manier: "Ach jochie toch, morgen weer lekker naar school toe en niet gaan huilen he." IK HUILDE NIET, IK WAS TELEURGESTELD! :$#$R#@E@#@
Was dit aan de Beatrixstraat?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niet gelezen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil het hem graag vertellenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Quote van Kenneth Perez deze ochtend: 'Je gaat mij niet vertellen dat Zimling slechter is dan Bazoer'
Drie keer niks. Net zoals heel Ajaxquote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef MouzurX het volgende:
Wat vinden we van Schöne in de spits tot nu toe?
Dit is het livetopic, zeiksnorquote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bedankt pik, doe even een spoiler
Gelukkig is HAFCFAN voor Juventus.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Heracles
Echte Almeloërquote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is HAFCFAN voor Juventus.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Doe je moeder in een spoiler.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dit is een grapje, toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En oprotten met dat NAC, vreselijk trieste clubquote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Caland het volgende:
Heracles is eigenlijk de enige club in de eredivisie die ik graag zie degraderen.
Vind het jammer...quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:
Dit is het Eredivisietopic, niet het GAE-AJA topic.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Volgende week Heracles v Feyenoord, gezellig.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Caland het volgende:
Heracles is eigenlijk de enige club in de eredivisie die ik graag zie degraderen.
Dat heb ik met Excelsior.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Caland het volgende:
Ze maken het er zelf naar. 0 vechtlust, 0 strijd, 0 passie. De KAMPFGEIST zoals vluggejapie dat noemt ontbreekt simpelweg.quote:
Ik zie NAC graag degraderen, al vind ik het wel jammer dat we Ten Rouwelaar dan niet meer zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Caland het volgende:
NAC bedoel je?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Vermecelli het volgende:
[quote]Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En oprotten met dat NAC, vreselijk trieste club
Veel liever NAC eruit dan Heracles.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC Sparta Graafschap stop de tijd
Klopt. Maar Heracles van paar jaar terug was een genot.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze maken het er zelf naar. 0 vechtlust, 0 strijd, 0 passie. De KAMPFGEIST zoals vluggejapie dat noemt ontbreekt simpelweg.
Ja, klopt, maar vergane glorie enzulks.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar Heracles van paar jaar terug was een genot.
Roda tyft Heracles of NAC er wss toch wel uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, geen Limburg in de Eredivisie
Ik vind NAC een van de mooiste clubs juist in de eredivisie. Als je het calimerocomplex richting Feyenoord even wegdenkt (wel schattig hoor). Qua beleid en voetbal verdienen ze het echter ook wel een keer ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je vergeet zelf ook Volendam klapharkquote:Op zondag 8 februari 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven???
SPOEL JE MOND VETZEUG.
Rodaquote:Op zondag 8 februari 2015 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Roda tyft Heracles of NAC er wss toch wel uit.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:11 schreef MouzurX het volgende:
NEC gewoon promoveren.
Volendam inteeltdorp aub niet.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
dat kan nietquote:Op zondag 8 februari 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC Sparta De Graafschap MVV voor Excelsior Heracles NAC Dordrecht graag.
NEC staat al ruim voor dus die promoveren sowieso wel weer.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:11 schreef MouzurX het volgende:
NEC gewoon promoveren.
Volendam inteeltdorp aub niet.
Volendam heeft bijna ieder seizoen de pech dat hun veel scorende spits wordt weggekochtquote:
Alleen al hier om.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind NAC een van de mooiste clubs juist in de eredivisie. Als je het calimerocomplex richting Feyenoord even wegdenkt (wel schattig hoor). Qua beleid en voetbal verdienen ze het echter ook wel een keer ja.
spartaquote:Op zondag 8 februari 2015 15:13 schreef Ludacriss het volgende:
Sowieso Sparta, gun het de club en de trouwe supporters! Hopen dat Pastoor daar iets kan flikken.
Jawel.quote:
Lulring speelt bij Den Bosch.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:13 schreef Pascalus het volgende:
Waar speelt Lurling eigenlijk? Ik zou hem wel weer terug willen zien in de Eredivisie.
Er waren ooit geruchten dat die naar ADO zou komen.. had bijna mijn SC verbrandquote:Op zondag 8 februari 2015 15:13 schreef Pascalus het volgende:
Waar speelt Lurling eigenlijk? Ik zou hem wel weer terug willen zien in de Eredivisie.
2x dit seizoenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volendam heeft bijna ieder seizoen de pech dat hun veel scorende spits wordt weggekocht
Leuke club en 3 teams in de eredivisie uit Rotterdam zou geweldig zijn. Daarnaast maar 10 min fietsen voor mij.quote:
doe mij maar gewoon één club uit rotterdam er inquote:Op zondag 8 februari 2015 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Leuke club en 3 teams in de eredivisie uit Rotterdam zou geweldig zijn. Daarnaast maar 10 min fietsen voor mij.
Jammer dat Maaskant daar nu trainer is.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:15 schreef Stofje het volgende:
NAC is op z'n minst geen grijze muis. Je haat het of je vindt het mooi, da's misschien wel het leuke aan de club. Ach, jaartje Juupjesleague lijkt me wel leuk hoor. Beetje naar Oss, Helmond en Maastricht, maar ben bang dat het dan definitief einde NAC is.
Het is rustquote:Op zondag 8 februari 2015 15:17 schreef Downwards het volgende:
Veel beweging ineens voor en op de tribunes.. Rellen?
Idd, Excelsior eruit, Feyenoord eruit en Sparta erin.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon één club uit rotterdam er in
heb je helemaal niks aan die andere in de buurt
Allemaal bier halen om op die rothoofden te gooienquote:Op zondag 8 februari 2015 15:17 schreef Downwards het volgende:
Veel beweging ineens voor en op de tribunes.. Rellen?
Het zijn dan ook voetballers, geen bakkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |