En waar kan ik daar concreet notie van nemen, zodat ik begrijp wat ze exact wel en niet gezegd hebben?quote:
Jij begon over Irakquote:Op zondag 8 februari 2015 18:11 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Als je de aandacht wil afleiden door een ander thema aan te snijden, kan dat hoor. Ik vond het wel treffend dat er weer eens wat gelezen stond wat er niet staat, maar zelden zo bizar abject als hier
Doe maar een ander dogma van de anti commies dan.
http://www.washingtonpost(...)-referendum-results/quote:Op zondag 8 februari 2015 18:12 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
En waar kan ik daar concreet notie van nemen, zodat ik begrijp wat ze exact wel en niet gezegd hebben?
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #173 Lavrov draait nog eensquote:
Een opiniestuk?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)-referendum-results/
Heb ik al eerder gepost.
Tja dat filmpje is niet echt positief voor de Russen.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:28 schreef JCats het volgende:
[..]
Wellicht moet je je eens wat meer verdiepen in wie wat heeft toegegeven de laatste 20 jaar.
En het is nonsens om het op de persoon van Putin te spelen.
Als je wilt weten hoe de Russen een en ander beleven zou je eens het volgende kunnen bekijken.
42 minuten, maar de eerste 10 zijn al zeer informatief.
Verklaring van de council over het rapport:quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Russische regering heeft zelf al gezegd dat het verloop van het Referendum uiterst dubieus is en een overheidsorgaan stelt nu dat het gewoon pure fraude is.
quote:Due to the numerous media references to the review "Problems of Crimean residents " as an official document of the Presidential Council for Civil Society Institutions and Human Rights, expressing the Council's assessment of the Crimean referendum, we would like to make it clear that it is not.
One of its authors, a member of the Council Eugene Bobrov, made a private visit to the Crimea from 16 to 18 April 2014, the result of which was a review of the problems of local residents in different areas. Review text was published by Bobrov on April 22 in the materials of the Standing committee on migration policy and protection of human rights in international relations, of which he is chairman, and in his personal blog on the Council website.
The review briefly outlines some aspects of the problems faced by residents of the Crimea in the integration of new subjects of the Russian Federation into the economic, financial, credit and legal systems of the country. This information is divided into different sections: "citizenship", "registration (residence permit)", "refuge", "registration of rights to real estate", "food and products", "educational institutions", "international relations", "religion and the church", "resonant cases of murder, detention and kidnapping of civilians", "the banking system: pensions and social benefits", "judiciary", "media", "business", "land and the position of the villagers", "tourism", "referendum". The review does not contain political assessments, the results of the official polls, surveys or examinations. It presents only personal observations and opinions of the authors. In particular, speaking about the Crimean referendum the review authors convey only estimates made by their interlocutors without evaluating their objectivity and accuracy.
The Council requests the media not to distort the content of this review.
Scroll eens niet zo heel veel verder naar boven waar jij begon over massavernietigingswapens en ongetwijfeld de conclusies die je probeerde te verbinden met die opmerking.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:15 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
NWS / Crisis Oekraïne - Rusland #173 Lavrov draait nog eens
wijs 'm maar aan, hier reageerde je op.
Ik hoop wel dat de Navo wat zorgvuldiger is, hoor
Ach dat gebeurd toch overal waar Rusland en de USA aan het kloten zijn?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)-referendum-results/
Heb ik al eerder gepost.
Tot zover die onderdrukking van de Russische oppositie he Meth1745quote:Op zondag 8 februari 2015 18:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Verklaring van de council over het rapport:
[..]
Je moet niet lezen wat er niet staat, dat begint hier een epidemie te worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Scroll eens niet zo heel veel verder naar boven waar jij begon over massavernietigingswapens en ongetwijfeld de conclusies die je probeerde te verbinden met die opmerking.
Valse referenda?!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach dat gebeurd toch overal waar Rusland en de USA aan het kloten zijn?
tot zover het misleidend voorstellen van de mening van een lid van een commissie als een officieel standpunt.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tot zover die onderdrukking van de Russische oppositie he Merh1745![]()
dus wat dat betreft.
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Kom maar op met dat onbetwist en overduidelijk materiaal. Toch niet weer nintex die een filmpje post waarbij ie niet weet wat eropstaat en wat gezegd wordt?
Ik kan je ook een lijstje uit Croatia geven. Sommige zijn nog gesignaleerd. De helft is gestoord, de andere helft patriotisch (want imho het equivalent van gestoord is), maar geen van ze is onderdeel van een groot complot.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Deze mensen hadden de leiding in de DPR na de val van Slaviansk. Ze komen allemaal uit Moskou, kennen elkaar door hun activiteiten rond conflicten zoals in Bosnie, 1e en 2e Tjetjeense oorlog, Georgie, Trannistrie. Spraken vaker openhartig over meer Russische militaire hulp. Gingen regelmatig voor overleg naar Moskou.
Deze drie zijn niet de enige. Er is een heel lijstje te maken van dit soort figuren die in Donbas de rols spelen van militaire commandanten.
Misschien wordt hij wel betaald door Washington, dat dit kan, in Moskou, overigens gewoon verspreid via hun officiële site, dus lekker bezig.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
tot zover het misleidend voorstellen van de mening van een lid van een commissie als een officieel standpunt.
Let op je komma gebruik DeParoquote:Op zondag 8 februari 2015 18:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel betaald door Washington, dat dit kan, in Moskou.
Heb je die niet in Rusland?!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:31 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Let op je komma gebruik DeParo
Een lijstje met wat?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:28 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik kan je ook een lijstje uit Croatia geven.
In deze regio heeft Rusland overigens en trouwens ook genoeg belangen.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Yep. Of helemaal geen referenda zoals in Kosovo.
Niet meer.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
In deze regio heeft Rusland overigens en trouwens ook genoeg belangen.
Nou toen Poetin in Belgrado werd onthaald als een soort van nieuwe Tsaar denk ik dat dit wel meevalt.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Niet meer.
Die zijn weg gebombardeerd door de NATO....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |