Dat was vorige week ook geen succes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:15 schreef OProg het volgende:
Je zal daar al die tijd in je eentje moeten klussen.
Kutkoters, en dan ook die hoge krijsstemmetjes. Maar ze hebben iig genoeg financiën en een strakke planning. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:13 schreef tralalala het volgende:
Ik vind zo'n aflevering gelijk al minder leuk door die schreeuwende blagen.
of erger, van dat muurtjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, er kan er altijd nog een naast de trampoline stuiteren.
Ik wed dat ze vooral leuk doet met de kids als de camera loopt.quote:
Die vrouw heeft 2x te vaak weeën gehad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef OProg het volgende:
Ik word een beetje weeïg van deze vrouw.
Mijn hart zat in m'n keelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
of erger, van dat muurtje
Ja, en stoer door haar kinderen op die hoge muur te zetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wed dat ze vooral leuk doet met de kids als de camera loopt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vrouw heeft 2x te vaak weeën gehad.
Ja, ligt er superdik boven opquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wed dat deze vrouw sex puur als middel voor voortplanting ziet en die vent niks gaat missen als ze maanden ergens anders is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat mochten wij vroeger niet, in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:20 schreef Mika-Mika het volgende:
Wat een mens, je kind zo op die muur laten kruipen![]()
Kreeg het Spaans benauwd
Ik denk dat hij die op een standaard kan zetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef OProg het volgende:
Wie zou die camera beet hebben als hij daar alleen zit en zelf in beeld zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |