SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Krattenkoning op 09-02-2015 10:33:22 ]![]()
Murmeli heeft uitgepakt.Het was leuk om haar te zien. Ik doe dat normaal nooit, iemand van Fok meeten. Maar nu durf ik jullie wel aan. Met de Stevensloop zijn jullie welkom.
Ik heb ook een racevest gehaald, zelfde als Murmeli, maar de 5 liter(?) variant. Twijfel of ik 'm morgen al gelijk zal uitproberen in Schoorl. Mijn bedoeling is om het sowieso rustig aan te doen en vooral te genieten van de loop en de omgeving. Een PR loop ik toch niet.![]()
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:51 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien moet je eerste eens relaxed 10km lopen, zonder blessures en zonder problemen?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wtf, ik krijg hier reclame voor djmo.nl. "Volg me op de voet naar de marathon. Vrienden maken het verschil"
Ze is dus nog steeds bezig...![]()
Mijn 'voornemen' was om niet meer zoveel geld uit te geven aan hardlopen. Keihard gefaald dit weekend.
Gister extra thermoshirt en lange tight gehaald. Vandaag dus vest en waterzak.
Je zou denken dat de collectie nu toch wel compleet is ...![]()
Volg me op de voet, stapvoets jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
Wtf, ik krijg hier reclame voor djmo.nl. "Volg me op de voet naar de marathon. Vrienden maken het verschil"
Ze is dus nog steeds bezig...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Stapvoets? Kruipend.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volg me op de voet, stapvoets ja
Oh, dat is niet op de voet. Maar ik loop nog eerder een marathon dan zij.![]()
Ik heb een paar verzoekjes voor de OP.quote:
Mag deze erbij?
1
2[b]21 juni 2015[/b] - [url=http://www.hamburg-halbmarathon.de/]Hella Hamburg Half Marathon (Hamburg)[/url]
• Devv - HM
Deze mag eruit. Ik ga het toch niet doen met Berlijn en Parijs er zo dicht op.
8 maart 2015 - Mudmasters - Haarlemmermeer
• Devv - 12 km
En deze graag aanpassen. Die ga ik met een bedrijf lopen.
18 april 2015 - Stormloop (Zandvoort)
• Devv - 5 uur (STORMBAAS) 6 km![]()
Die is hoogzwanger nu heurquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ze is dus nog steeds bezig...![]()
![]()
Viel best mee he?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:08 schreef wyccie het volgende:
Murmeli heeft uitgepakt.Het was leuk om haar te zien. Ik doe dat normaal nooit, iemand van Fok meeten. Maar nu durf ik jullie wel aan. Met de Stevensloop zijn jullie welkom.
Ik heb ook een racevest gehaald, zelfde als Murmeli, maar de 5 liter(?) variant. Twijfel of ik 'm morgen al gelijk zal uitproberen in Schoorl. Mijn bedoeling is om het sowieso rustig aan te doen en vooral te genieten van de loop en de omgeving. Een PR loop ik toch niet.
Ik heb net ook een tijd met dat ding gelopen, zit lekker en ik heb ook al door hoe ik er water uit krijg
Ben benieuwd of je hem nog aan doet morgen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
@krattenkoning: ik heb nu deze gekocht om eraan te wennen. Mocht ik er trails mee willen gaan lopen tzt dan kijk ik dan wel voor trailvffs inderdaad. Nu eerst op de weg opbouwen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik bedoel dan ook vooral bezig met haar marathonplannen promoten, niet met die plannen ook daadwerkelijk uitvoerenquote:![]()
![]()
Daar zijn ze prima geschikt voor! ga je er met blote voeten in lopen of met teensokken? Ik vind zelf sokken wel fijnquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:01 schreef Murmeli het volgende:
@krattenkoning: ik heb nu deze gekocht om eraan te wennen. Mocht ik er trails mee willen gaan lopen tzt dan kijk ik dan wel voor trailvffs inderdaad. Nu eerst op de weg opbouwen.![]()
![]()
Ik heb er sokken bij gekocht nu. Weet nog niet of ik dat echt fijn vind.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
Daar zijn ze prima geschikt voor! ga je er met blote voeten in lopen of met teensokken? Ik vind zelf sokken wel fijnSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Injinji? Die heb ik voor in gewone loopschoenen, ik vind ze fijnquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb er sokken bij gekocht nu. Weet nog niet of ik dat echt fijn vind.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
if you can walk it, you can run it...
met mijn hardloopvrienden, verenigd in de groep Southern Trail Runners, ons volgende avontuur aan het plannen voor eind Maart... 53km heaven on earth
http://www.greatwalks.co.(...)ni0MMCFRQJvAodq38AXASPOILER: routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Jep. Ik vind ze vooral duurquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Injinji? Die heb ik voor in gewone loopschoenen, ik vind ze fijnSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In vergelijking met je VFF's kosten ze een schijntjequote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
if you can walk it, you can run it...
met mijn hardloopvrienden, verenigd in de groep Southern Trail Runners, ons volgende avontuur aan het plannen voor eind Maart... 53km heaven on earth
http://www.greatwalks.co.(...)ni0MMCFRQJvAodq38AXASPOILER: routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prachtig!!! In 1 dag, of meerdere dagen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
True...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
In vergelijking met je VFF's kosten ze een schijntje
Ik was bij scarabee goedkoper uit. Maar daar was sale en veel extra korting
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zonder sokken zitten ze lekkerder. Ik ga nog even op jacht voor dunnere sokjes, misschien zit dat beter.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De Gotena sokken die ik heb zijn wat dunner dan mijn Injinji's. Voordeel van sokken in je VFF is dat ze wat frisser blijven ruikenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:04 schreef Murmeli het volgende:
Zonder sokken zitten ze lekkerder. Ik ga nog even op jacht voor dunnere sokjes, misschien zit dat beter.en je krijgt wat minder snel zand of andere zooi tussen je voet en schoen tijdens het lopen.
![]()
Ja, zand enzo is wel een dingetje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:11 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
De Gotena sokken die ik heb zijn wat dunner dan mijn Injinji's. Voordeel van sokken in je VFF is dat ze wat frisser blijven ruikenen je krijgt wat minder snel zand of andere zooi tussen je voet en schoen tijdens het lopen.
En stank ook hihi. Gelukkig kan ik ze wassen
Waar haal je die sokken?
Op zich hadden ze van injinji ook dunnere maar die medium leken me wel lekker. Misschien gaat het beter als mijn voeten meer naar de schoenen gaan staan maar nu was ik niet blij. Vanmiddag ook wel met sokjes erin gelopen en dat ging prima. Die waren dan dunnerSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is wel heel apart en gaaf om te zien ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:26 schreef Quoi het volgende:
Petzlpret![]()
Zal het beeld van die witte stipjes door het donker niet snel vergeten. Spectaculair
Rennen met je eigen lampje maakt het ook wel echt tof.En best lastig, aangezien er mensen meerdere keren verkeerd liepen, al stond het vooral op de golfbaan vrij matig aangegeven.
Verder ben ik erg tevreden met m'n race, de omstandigheden waren net zo als vorig jaar eigenlijk, gigantische bagger.Eerste kilometers zijn vrij makkelijk, stuk in het Lage Bergsche Bos liep vooral erg lekker en tot en met 17 kilometer is het dan best leuk! Maar daarna komt het laatste deel en damn, dat ging af en toe nergens meer over. Twee schuivers, waarvan een een mooie op m'n knieen vooruit alsof ik net een goal had gescoord, toen was ik echt helemaal bagger.
Daarna gleed ik nog een beetje weg toen ik m'n voet neerzette in de modder, waardoor het echt flink in de kramp schoot in m'n kuit.
Maar nog wel aardig aan kunnen zetten op zich, al was het wel druk op dat smalle stuk van het parcours. Erg veel stijgen en dalen ook, maar omdat het een mountainbikeparcours is niet erg goede ondergrond...
Uiteindelijk gefinished in 2:10:55, wel erg tevreden mee. Zelfde tempo als vorig jaar op de 16 kilometer en gezien het parcours erg tevreden! Heel gebleven, goed tempo kunnen lopen en vooral conditioneel prima volgehouden, vooral m'n benen zaten echt aan m'n limiet de laatste 2-3 kilometer. YUR heb ik niet meer gezien onderweg, wel heb ik nog Maarten van der Weijden ingehaald o.a.
De Erdinger Alkolholfrei en ertwensoep waren verder nom, of Jero gewonnen heeft weet ik ook niet, ik heb hem na de finish niet meer gezien, alleen heel kort voor de start even succes gewenst.
Logje: http://connect.garmin.com/activity/692142139Jack does it in real time...![]()
Het was tof ja! Op handen en voeten de skiberg op moeten, biijjjna boven zijn en dan weer 6 meter naar beneden glijden
F means you're fucked![]()
1 dag, 53km is een mooi trainingsrondjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
![]()
Prachtig!!! In 1 dag, of meerdere dagen?
Als het doorgaat dan waarschijnlijk om een uur of 7 's morgens starten vanaf Te Anau Downs zodat we genoeg daglicht over houden om bij Milford Sound aan te komen.
We plannen voor eind maart'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja, met zo´n glas bier in je handen wel ja. Oh wacht, alcoholvrij?? Maaruh:quote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik vond het ook supertof!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Heb jou niet meer gezien DeeBee, maarWaren aardig verkleumd, dus na finish Yur naar huis gegaan.
Jero!
En waarom nu ook alweer zo vroeg naar Schoorl?![]()
![]()
![]()
"Met gratis sportdrank na afloop"quote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goed gedaan man
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond t echt tof dat jullie er warenquote:Op zondag 8 februari 2015 07:15 schreef Quoi het volgende:
Heb jou niet meer gezien DeeBee, maarWaren aardig verkleumd, dus na finish Yur naar huis gegaan.
Jero!
En waarom nu ook alweer zo vroeg naar Schoorl?![]()
Nu op naar Thialf, mn vadertje aanmoedigen
Gefeliciteerd jero! Dat is een hoop bier in zo'n niet zo groot persoon. Verder schoorl voorbereiding in volle gang, gemengde gevoelens. Soort van zij die gaan sterven groeten u!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gefeliciteerd Jero! Heldquote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook tof dat je op dat tijdstip nog ff de moeite neemt om een fotootje op Fok! te zetten.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]Goed gedaan man
![]()
Dat is nog eens een betere beloning dan een beker of medaille![]()
Verder veel plezier en succes voor alle Schoorllopers vandaag!![]()
ERDINGER Alkoholfrei is a refreshing isotonic recovery drink. It provides the body with essential vitamins such as folic acid and vitamin B12 which help reduce fatigue, promote energy-yielding metabolism and support the immune system. Just one bottle (0.5l) of ERDINGER Alkoholfrei is a daily contribution to a healthy nutrition.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Met gratis sportdrank na afloop"![]()
Goed gedaan man
ERDINGER Alkoholfrei is brewed under the strict Bavarian Purity Law, which means it is made from only highest quality, natural ingredients. Not alcohol free for the purpose of UK Food Law.
ERDINGER Alkoholfrei contains less than 0.5% alcohol by volume.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
I know. Maar normaal gezien verwacht je toch een flesje AA-drink of zoquote:Op zondag 8 februari 2015 09:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ERDINGER Alkoholfrei is a refreshing isotonic recovery drink. It provides the body with essential vitamins such as folic acid and vitamin B12 which help reduce fatigue, promote energy-yielding metabolism and support the immune system. Just one bottle (0.5l) of ERDINGER Alkoholfrei is a daily contribution to a healthy nutrition.
ERDINGER Alkoholfrei is brewed under the strict Bavarian Purity Law, which means it is made from only highest quality, natural ingredients. Not alcohol free for the purpose of UK Food Law.
ERDINGER Alkoholfrei contains less than 0.5% alcohol by volume.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij trails zie je erdinger wel vakerquote:Op zondag 8 februari 2015 09:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know. Maar normaal gezien verwacht je toch een flesje AA-drink of zoEn het smaakt akelig lekker. Mag van mij overal wel
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vannacht wel? Je was 25e geworden geloof ik!quote:Op zondag 8 februari 2015 09:44 schreef DeeBee het volgende:
Jero.Uitslagen stonden alleen nog niet online helaas zag ik.
![]()
![]()
Ow, huh. Op de site van Racetimer zie ik telkens nog niks... En zoiets had ik misschien wel gedacht rond die plek, zou ik wel tevreden mee zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Vannacht wel? Je was 25e geworden geloof ik!
Jack does it in real time...![]()
Het klinkt als de hel, maar ik ben blij voor julliequote:Op zondag 8 februari 2015 00:19 schreef YUR het volgende:
Het was tof ja! Op handen en voeten de skiberg op moeten, biijjjna boven zijn en dan weer 6 meter naar beneden glijdenEn gefeliciteerd Jero!
Hier is de scheen pijnvrij! Zelfs als ik er op druk! Maar ik heb met mossel afgesproken dat ik nog een week niet loop. Volgende week mag ik weer van hem. In lang-kort.![]()
Ja raar! Misschien zagen we een tijdelijke uitslagquote:Op zondag 8 februari 2015 09:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow, huh. Op de site van Racetimer zie ik telkens nog niks... En zoiets had ik misschien wel gedacht rond die plek, zou ik wel tevreden mee zijn.![]()
![]()
Jero: gefeliciteerd![]()
![]()
En DeeBee en YUR: toppers![]()
Succes aan alle Schoorlopers, ik zal aan jullie denken tijdens mijn eigen 28km rondje straks.![]()
Jero![]()
![]()
M'n LDL van vanmorgen heb ik omgezet in een LBL... Fijn die virusjes die je er gratis bij krijgt bij het kinderdagverblijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 10:28 schreef Tarahumara het volgende:
Jero![]()
![]()
M'n LDL van vanmorgen heb ik omgezet in een LBL... Fijn die virusjes die je er gratis bij krijgt bij het kinderdagverblijf.Voordat ik de spoiler zag dacht ik lange bed lig. Beterschap manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beterschap Tarahumara!
Alle lopers vandaag heel veel plezier en succes!![]()
![]()
In het kader van niet gelogd is niet gelopen:
https://www.endomondo.com/workouts/469284299/2368823![]()
Ik ben jaloers, ik wil ook zo'n Erdinger emmerquote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, and now we wait. 30 km kanonnen zijn gestart, ik start pas om 14:45. Maar: lege sporthal met koffie & toilet![]()
![]()
Even van genieten zolang het kanquote:Op zondag 8 februari 2015 11:22 schreef Quoi het volgende:
Zo, and now we wait. 30 km kanonnen zijn gestart, ik start pas om 14:45. Maar: lege sporthal met koffie & toilet
Heel veel succes!![]()
![]()
2 mega voordelen zou ik zeggenquote:Op zondag 8 februari 2015 11:22 schreef Quoi het volgende:
Zo, and now we wait. 30 km kanonnen zijn gestart, ik start pas om 14:45. Maar: lege sporthal met koffie & toilet![]()
Succes alvast !![]()
Waarom...... Waarom mag ik niet gewoon zonder allerlei klachten m'n marathontraining doen.
Ging het afgelopen zondag zo lekker tijdens de midwintermarathon 25k. Dagen erna wel stramme kuiten maar verder niks. Woensdag 3km naar de sportschool en toen verkrampte mijn hele linkerkuit. Gistermiddag was dat gevoel nagenoeg weg dus ik ging net vol goede moed op pad voor 27k, maar na 1.5km trok het alweer zo erg dat ik maar weer teruggewandeld ben.
Ik wordt er goddomme moedeloos en radeloos van.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beterschap Tarahumara en gefeliciteerd Jeronimo.
Wilde de Schoorl-lopers succes wensen, maar blijkbaar zijn die al gestart.![]()
Gefeliciteerd Jero!![]()
![]()
Zij die in Schoorl lopen, ook al zijn er misschien al een paar gestart, veel succes vandaag!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
geloof ik! slik je extra magnesium?quote:Op zondag 8 februari 2015 11:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom...... Waarom mag ik niet gewoon zonder allerlei klachten m'n marathontraining doen.
Ging het afgelopen zondag zo lekker tijdens de midwintermarathon 25k. Dagen erna wel stramme kuiten maar verder niks. Woensdag 3km naar de sportschool en toen verkrampte mijn hele linkerkuit. Gistermiddag was dat gevoel nagenoeg weg dus ik ging net vol goede moed op pad voor 27k, maar na 1.5km trok het alweer zo erg dat ik maar weer teruggewandeld ben.
Ik wordt er goddomme moedeloos en radeloos van.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nope. Weet trouwens ook niet of het echt verkramping was, maar wel zo'n soort gevoel. Misschien wel weer ff handig om te supplementeren.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:40 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
geloof ik! slik je extra magnesium?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook aan het trainen voor Rotterdam? *checkt OP. Ah, Enschede, weekje later.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wordt er goddomme moedeloos en radeloos van.
Vet klote als het conditioneel prima gaat maar je lichaam ergens anders niet mee wil werken. Ik heb hetzelfde (maar dan niet m'n kuit), al drie weken niet m'n schema kunnen volgen. Al eens eens een sportmassage overwogen?![]()
https://www.endomondo.com/workouts/469373035/3717465
Week 5 van 17 klaarDinsdag begint hij met meer meters en langere stukjes lopen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Omdat ik m tof vind ook hier een mooi plaatje van gisteravond. Ik ben de voorste:
Morgen bel ik de fysioquote:Op zondag 8 februari 2015 12:47 schreef TMan het volgende:
[..]
Ook aan het trainen voor Rotterdam? *checkt OP. Ah, Enschede, weekje later.
Vet klote als het conditioneel prima gaat maar je lichaam ergens anders niet mee wil werken. Ik heb hetzelfde (maar dan niet m'n kuit), al drie weken niet m'n schema kunnen volgen. Al eens eens een sportmassage overwogen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tof!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:20 schreef YUR het volgende:
Omdat ik m tof vind ook hier een mooi plaatje van gisteravond. Ik ben de voorste:
[ afbeelding ]
Daywalk3r, er bestaat ook magnesium olie misschien ook eens voor kijken om zelf je kuit(en) mee te masseren als je zo'n last hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Echt een superplaat ja!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:20 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: