Allen voor whey, whey voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:54 schreef tong80 het volgende:
Zo zielig voor de modjes. Geen users in Feedback. Als er een modje on-line komt vanavond. Kan ie hier dan een reeks van maken ?
ONZ / [Meet] 23 Mei Utrecht.
Hoef niet stan te pede. Maar als er enig overleg is gepleegd moet het toch niet al te moeilijk zijn er een eenduidig besluit over te nemen.
Waarom dat topic reeksen? Goedemorgen topics reeksen hebben we nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:54 schreef tong80 het volgende:
Zo zielig voor de modjes. Geen users in Feedback. Als er een modje on-line komt vanavond. Kan ie hier dan een reeks van maken ?
ONZ / Een hele goeiemorgen vanochtend.
Hoef niet stan te pede. Maar als er enig overleg is gepleegd moet het toch niet al te moeilijk zijn er een eenduidig besluit over te nemen.
Zodra het tweede deel er is reeks ik 'm wel.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom dat topic reeksen? Goedemorgen topics reeksen hebben we nog nooit gedaan.
[..]
Zodra het tweede deel er is reeks ik 'm wel.
Net nog, in de wasbak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Dan natuurlijk nog de vraag. Komt u ook
?
Dat snap ik nooit zo, ik bewaar het voor later.quote:
Ik gok omdat je een ABO hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo, ik bewaar het voor later.
Maar nog een serieuze vraag. Hoe kan het eigenlijk dat ik na bijna 3 weken nog steeds de OP kan veranderen.
Ja die wilde ik slotten maar per ongeluk gedelete.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Smegje.
Ik had vanmiddag een topic geopend in ONZ, maar deze is ineens verwijderd
per ongeluk omdat ik een bepaald geheim verklapte?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja die wilde ik slotten maar per ongeluk gedelete.
Nee hoor, open gerust een nieuw deel dan sluit ik 'm dit keer wel gewoon.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
per ongeluk omdat ik een bepaald geheim verklapte?
Hehe. Ik loop je te pesten man. Super tof wel dat je de bedenker/oprichter bentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee hoor, open gerust een nieuw deel dan sluit ik 'm dit keer wel gewoon.
Hahahahahahaha gvd ga helemaal stuk hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand humor reeksen ?
Is te ver te zoeken zie ik.
Hersteld inmiddels ? Wil niks op m'n geweten hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hahahahahahaha gvd ga helemaal stuk hier.
Geedeeltelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hersteld inmiddels ? Wil niks op m'n geweten hebben.
Das beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:50 schreef tong80 het volgende:
ONZ / Net een vieze homo verrot geslagen in de darkroom
En kotsen in de ongestelde kut van een negerinnen-non ?
Na elke wijziging die je doet begint de tijd om te editten weer opnieuw.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is maar 10 dagen, niet dat ik het erg vind hoor. is in dit geval wel handig
Dan hebben we het nog niet over wasmiddel X gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef PausNicolaas het volgende:
ONZ / IK HAD GELIJK
Waarom wordt deze niet gesloten maar mijne wel?
Omdat hij een 'titel' heeft?
Tering voortrekkers hier.
KontelikkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 greep uit de 1ste pagina van je pohi:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Wil een mod al deze kut topics en baggerzooi dicht maken?
Echt zielig die topics en vooral die users die ze maken.
Goede zelfspot Paus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Echt zielig die topics en vooral die users die ze maken.
Ja tuurlijk, momentje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mag ik een eervolle vermelding voor dit topic?
ONZ / Raadsel
Wil je hem even openen? Probeerde net het antwoord uit te leggen aan dat meisje dat het niet snaptequote:
DM/PMquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil je hem even openen? Probeerde net het antwoord uit te leggen aan dat meisje dat het niet snapte
Hoeveel notes heb je nu?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:09 schreef Klokov het volgende:
Hey Smegmanus, bij deze even de feedback dat ik weer terug ben. Ik zie je dus ook graag weer in het GYM-topic verschijnen.
Stay shredded,
Klokov
Ok man, goed te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:09 schreef Klokov het volgende:
Hey Smegmanus, bij deze even de feedback dat ik weer terug ben. Ik zie je dus ook graag weer in het GYM-topic verschijnen.
Stay shredded,
Klokov
11 teveel, allemaal onterechtquote:
Ik heb 36 hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Deze ga ik uitprinten en boven mijn bed hangen. Dank voor deze morele steun, het is fijn om eens een compliment te krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:48 schreef Klokov het volgende:
Smegmanus is geenzins schuldig aan mijn standpunten m.b.t. notes. Smegmanus is gewoon een integere competente moderator.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
Yo broeders wrm is de gym dicht, zal vast foutje zijn?
Omdat jullie je gedragen als een stelletje wijven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
Wow.. Okee, doe jij ff schijten, dan ga ik deze grove belediging even laten bezinken. Laat me maar even.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat jullie je gedragen als een stelletje wijven.
Nu ga ik eerst schijten en dan gooi ik hem misschien weer open.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat jullie je gedragen als een stelletje wijven.
Nu ga ik eerst schijten en dan gooi ik hem misschien weer open.
Ik snap em niet..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik weet nog een leuke (matige) garp als je mod op ONZ bent.
Het gaat zo.
Je gaat naar het GYM topic en gooit hem op slot, die anabolen boys helemaal flippen natuurlijk (onze SC wat doe je!!!)
jij zo van: maar jullie gedragen je toch als wijven hehehe
ayyyy lmaoquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik weet nog een leuke (matige) garp als je mod op ONZ bent.
Het gaat zo.
Je gaat naar het GYM topic en gooit hem op slot, die anabolen boys helemaal flippen natuurlijk (onze SC wat doe je!!!)
jij zo van: maar jullie gedragen je toch als wijven hehehe
Die note komt niet van ONZ.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik vroeg me al af waar die derde note vandaan kwam, ik kon me geen enkele overtreding herinneren. Maar is het omdat ik die ontzettend trieste en waardeloos uitgevoerde 1 aprilgrap een 1 aprilgrap noemde
Graag mijn post hier herstellen en note verwijderen.
ONZ / [GUTTER-FM] #136 We will go out with a bang!
okay dat valt niet tegen. Zet wel even die post terugquote:Op maandag 30 maart 2015 09:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die note komt niet van ONZ.
HAHA SNAP JE HEM? ONS ONZ ONS HAHAHA
Nee, omdat je het zo lief vraagt.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
okay dat valt niet tegen. Zet wel even die post terug
Done.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
okay dat valt niet tegen. Zet wel even die post terug
Ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencierquote:
Mijn dagelijkse struggles.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencier
Nee, dat doen we alleen bij originele topics.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef Fokker89 het volgende:
ONZ / Tijd voor koffie #2
Graag een TTT voor dit topic grgr
Ja maar dat is een ander forum, tevens zei een wijs man ooit:quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, dat doen we alleen bij originele topics.
*kuch* GC / [KSC #6926] Hoofd, schouders, koffie thee, koffie thee *kuch*
+ daar is het slowchat, bij ons immer verhalen over koffie, en op welke locatie en zulksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ie t maar laat. Wij bepalen zelf waar we ons bakkie drinken.
Vooralsnog blijft het niet interessant om te zien wanneer iemand z'n eerste, tweede of derde bakje koffie op heeft. ( voor een TTT dan he )quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een ander forum, tevens zei een wijs man ooit:
[..]
+ daar is het slowchat, bij ons immer verhalen over koffie, en op welke locatie en zulks
Het was ook niet helemaal serieus hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vooralsnog blijft het niet interessant om te zien wanneer iemand z'n eerste, tweede of derde bakje koffie op heeft. ( voor een TTT dan he )
Maar tof dat jullie elkaar zo kunnen vermaken
Krijg je er van met die bagger van je.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:46 schreef Fylax het volgende:
Inderdaad, daar mag wel een slotje op.
Als die van mij maar geen slotje krijgt, ik heb er niets mee te maken.
Welk topic.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 10 april 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goud.
Waarom wordt deze nu weer gesloten?
Die was al gesloten, maar jij vond het nodig weer een nieuwe te openen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou leuk man door jullie is mijn topic gesloten
Ik kan je OP niet terug plaatsen, heb jij hem toevallig nog in een CTRL C staan?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik kan je OP niet terug plaatsen, heb jij hem toevallig nog in een CTRL C staan?
Oke danquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]ging ook al verkeerd, maar dan maak ik wel een nieuwe OP
quote:
Niceequote:Op vrijdag 10 april 2015 16:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Voor straf krijg je inwendige stokslagen!
Done, en succes met je zoektochtquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:17 schreef Aberella het volgende:
Wil een modje mijn topic straks opschonen? Of morgenvroeg![]()
ONZ / So you think you can be Aberella's next BFF?
Volgens mij klikte je het verkeerde topic aanquote:
die moest in die anderequote:Op vrijdag 17 april 2015 14:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij klikte je het verkeerde topic aan![]()
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:17 schreef papierentijdschrift het volgende:
waarom is mijn topic verwijderd met de titel " KANKER TOPIC VAN HET JAAR "
Ik heb het in de gaten ja.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:43 schreef papierentijdschrift het volgende:
Niet veel daar ben ik te stom voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |