Onderschat turkse rage niet ossem. Deden de Armenen ook. Kijk wat daarvan is gekomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jonge doe niet zo stoer alsjeblieft
je doet helemaal niks
more like: tarik ziziquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef Weissman het volgende:
Die turkse smaa'tje gaat een Klokovje pullen mark my words
hey tarik zazah
Woow ahahah wowow..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap pls ga. Als je in mijn bed zou liggen zou je penor uit elkaar klappen van enthousiasme vriend. Knoflookrand of niet.
je liegtquote:
smeg, je bent echt een badboiiquote:
Moderator struggles.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Smegma jongen, zo krijg je stront aan de knikker.
En dan afvragen waarom 5 jaar op rij steeds minder gepost word op fokquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:07 schreef Montelly het volgende:
laat weer zien, mods en machtsmisbruik op fok
madquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
wacht maar tot ik je keer tegenkom vriend
Neem je vrienden mee dan kom ik ook alleen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
wacht maar tot ik je keer tegenkom vriend
fixed itquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan iemand dit 13-jarige ding ff z'n nek omdraaien?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan iemand dit 23-jarige ding ff z'n nek omdraaien?
fylax is 14 ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan iemand dit 23-jarige ding ff z'n nek omdraaien?
Jai k bedoelde 12 maar m'n worstenvingers zaten verkeerd op het toetsenbord godverdomme. Varkensstruggles.quote:
hahah, nu lach je nog vriendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Neem je vrienden mee dan kom ik ook alleen.
''een rustige jongen''quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
heb genoeg voor tweeen, zeg maar waar je woont![]()
wat denken jijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT JE DE RECHT HEBT OM TE KOMEN PRATEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |