Oh Lawd save me.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje lauwwarm maken, oprollen en je piemel erin steken.
Hoorde dat het net zo is als c_c
inclusief knoflookgeur
want alle Turken ruiken naar knoflook
snapje
Als je niet weet dat het varkensvlees is maakt het niet uit toch? Net als iemand zegt "ja dit vlees is halal" maar het toch niet zo is. Da ga jij niet naar de hel maar de verkoper van het vlees juist, want die heeft je misleidt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n moeder heeft m'n supergave keramieken big ass spaarvarken in de vorm van een fucking cartoonvarken weggegooid omdat het niet halal is.
Tijd om het "hoe sneak ik zoveel mogelijk varkensvlees in haar eten"-plan uit te voeren![]()
![]()
Sap pls ga. Als je in mijn bed zou liggen zou je penor uit elkaar klappen van enthousiasme vriend. Knoflookrand of niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje lauwwarm maken, oprollen en je piemel erin steken.
Hoorde dat het net zo is als c_c
inclusief knoflookgeur
want alle Turken ruiken naar knoflook
snapje
Serieus?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n moeder heeft m'n supergave keramieken big ass spaarvarken in de vorm van een fucking cartoonvarken weggegooid omdat het niet halal is.
Tijd om het "hoe sneak ik zoveel mogelijk varkensvlees in haar eten"-plan uit te voeren![]()
![]()
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap pls ga. Als je in mijn bed zou liggen zou je penor uit elkaar klappen van enthousiasme vriend. Knoflookrand of niet.
Jij lijkt me wel spannend hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap pls ga. Als je in mijn bed zou liggen zou je penor uit elkaar klappen van enthousiasme vriend. Knoflookrand of niet.
mag ik iets vragen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel spannend hoor.
Ajjj die voelde ik hier nogquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is accident nr 3, na het weggooien van m'n vintage LP's en het weggooien van m'n drankstash.
Een familiedrama is bij deze compleet gerechtvaardigd. Brb ff hakbijl kopen.
jonge doe niet zo stoer alsjeblieftquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is accident nr 3, na het weggooien van m'n vintage LP's en het weggooien van m'n drankstash.
Een familiedrama is bij deze compleet gerechtvaardigd. Brb ff hakbijl kopen.
Onderschat turkse rage niet ossem. Deden de Armenen ook. Kijk wat daarvan is gekomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jonge doe niet zo stoer alsjeblieft
je doet helemaal niks
more like: tarik ziziquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef Weissman het volgende:
Die turkse smaa'tje gaat een Klokovje pullen mark my words
hey tarik zazah
Woow ahahah wowow..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
je liegtquote:
smeg, je bent echt een badboiiquote:
Moderator struggles.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Smegma jongen, zo krijg je stront aan de knikker.
En dan afvragen waarom 5 jaar op rij steeds minder gepost word op fokquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:07 schreef Montelly het volgende:
laat weer zien, mods en machtsmisbruik op fok
madquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
wacht maar tot ik je keer tegenkom vriend
Neem je vrienden mee dan kom ik ook alleen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
wacht maar tot ik je keer tegenkom vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |