Waar had je ban voor gekregen?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van geouwehoer achter m'n rug, als je niet weet hoe iets zit vraag je dat en doe je geen idiote aannames.
Er is pas 8768757657647654x gepost, tietjes, piemeltjes,kunnen maar geen echoputten en geen erecte puddingbuksen.
Het lijkt me niet zo heel erg moelijk.
Dat jíj ergens niet van op de hoogte bent wil dus niet zeggen dat je dat meteen het recht hebt mij te dissen.
echt een naaistreekquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:10 schreef Montelly het volgende:
Ik had toen piemelkunst gepost, uiteraard werd ik anders behandeld
We hebben je gemistquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
GRS is wifematerial. Mag je alleen niet hardop zeggen want dan vermoord Sander je kkdood.
thx bbyquote:
Looooolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gastdat is bij mij de overkant
je toetert niet eens naar je bro
valt me tegen van je
mijn penis past niet in vol ornaat op jouw computerscherm vriendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:17 schreef Weissman het volgende:
Gaat iedereen nu zijn eigen piemel progressie pics posten?
wat is je jelq routinequote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:17 schreef Weissman het volgende:
Gaat iedereen nu zijn eigen piemel progressie pics posten?
Te laatquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
het is wachten op de meisjespiemels.
Ik heb zo'n overhaangende fattievulva dus van voren zie je niet dat de snede er zit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
post jij anders eens een plaatje van je snede???
ben wel benieuwd
zit te wachten
seto broederquote:
Inb4 flaccid tranniesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
inb4 penii overal in gym reeks
Ik vind venusheuvel altijd zo mooi bij vrouwenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb zo'n overhaangende fattievulva dus van voren zie je niet dat de snede er zit.
Wat is jouw piemolsmaak?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
jezus die ene met het overschot aan voorhuid tho
ik vind van welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
als flacid dicks mogen
mogen droge kutjes ook toch
volgens gelijke normen waarden ja toch
vrouw is gelijk aan man
is dit nou zo een c_c kutjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Zoemba lippen op een blanke![]()
Heb niet echt een favoriet. Niet teveel voorhuid, netjes verzorgd, met een goede stamina. That's all I'm asking. Ja, en een gemiddeld formaat minimaal.quote:
Ja, en dan 'Niks aan te geven' en 'Ik verklaar geen verboden goederen in te voeren' aankruisen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
die kk chinezen altijd bij border security he
altijd heel die kk koffer vol met eten wtf
all about assquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Wat voor film zal ik zo eens checken ?
ik zou die naar de gym sturen en een boobjob geven komt alemaal goed danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:37 schreef McNulty het volgende:
Jonges wat zoudn jullie hiermee doen?
[ afbeelding ]
Wat is de "grootste"die je ooit getemd heb? in cm aub lxbquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb niet echt een favoriet. Niet teveel voorhuid, netjes verzorgd, met een goede stamina. That's all I'm asking. Ja, en een gemiddeld formaat minimaal.
nee vriend je bent normaalquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:38 schreef Montelly het volgende:
Ik heb laatste tijd best wel een rare fetisj. Ik moet ff tijdelijk met OV (metro) en kom vaak voorbij kralingse zoom. Nu stappen vaak van die leuke studentes in waar ik vervolgens mijzelf geregeld afvraag hoe ze van onder ruiken.
Echt, dit gebeurt vooral ochtends. Ik heb dan een ongelooflijke drang om gewoon hun poesje te ruiken..is dit wierd?
en nooit begrijpen ze het, kk ff een eind op joh.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en dan 'Niks aan te geven' en 'Ik verklaar geen verboden goederen in te voeren' aankruisen.
Gemiddelde varieert ook per bron zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb niet echt een favoriet. Niet teveel voorhuid, netjes verzorgd, met een goede stamina. That's all I'm asking. Ja, en een gemiddeld formaat minimaal.
Chipotle foodquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:41 schreef JaqenHghar het volgende:
Zou geen nee zeggen tegen een Mexicaanse chain in NL
Tieten zijn prima. Squatten zou dr wel goed doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou die naar de gym sturen en een boobjob geven komt alemaal goed dan
ik zou me kapotschamen met zulke kleine tieten manquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tieten zijn prima. Squatten zou dr wel goed doen.
Beetje lauwwarm maken, oprollen en je piemel erin steken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh damn ik heb nog turkse pizza voor in de oven
Oh Lawd save me.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje lauwwarm maken, oprollen en je piemel erin steken.
Hoorde dat het net zo is als c_c
inclusief knoflookgeur
want alle Turken ruiken naar knoflook
snapje
Als je niet weet dat het varkensvlees is maakt het niet uit toch? Net als iemand zegt "ja dit vlees is halal" maar het toch niet zo is. Da ga jij niet naar de hel maar de verkoper van het vlees juist, want die heeft je misleidt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n moeder heeft m'n supergave keramieken big ass spaarvarken in de vorm van een fucking cartoonvarken weggegooid omdat het niet halal is.
Tijd om het "hoe sneak ik zoveel mogelijk varkensvlees in haar eten"-plan uit te voeren![]()
![]()
Sap pls ga. Als je in mijn bed zou liggen zou je penor uit elkaar klappen van enthousiasme vriend. Knoflookrand of niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje lauwwarm maken, oprollen en je piemel erin steken.
Hoorde dat het net zo is als c_c
inclusief knoflookgeur
want alle Turken ruiken naar knoflook
snapje
Serieus?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n moeder heeft m'n supergave keramieken big ass spaarvarken in de vorm van een fucking cartoonvarken weggegooid omdat het niet halal is.
Tijd om het "hoe sneak ik zoveel mogelijk varkensvlees in haar eten"-plan uit te voeren![]()
![]()
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap pls ga. Als je in mijn bed zou liggen zou je penor uit elkaar klappen van enthousiasme vriend. Knoflookrand of niet.
Jij lijkt me wel spannend hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap pls ga. Als je in mijn bed zou liggen zou je penor uit elkaar klappen van enthousiasme vriend. Knoflookrand of niet.
mag ik iets vragen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel spannend hoor.
Ajjj die voelde ik hier nogquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is accident nr 3, na het weggooien van m'n vintage LP's en het weggooien van m'n drankstash.
Een familiedrama is bij deze compleet gerechtvaardigd. Brb ff hakbijl kopen.
jonge doe niet zo stoer alsjeblieftquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is accident nr 3, na het weggooien van m'n vintage LP's en het weggooien van m'n drankstash.
Een familiedrama is bij deze compleet gerechtvaardigd. Brb ff hakbijl kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |