Waar had je ban voor gekregen?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van geouwehoer achter m'n rug, als je niet weet hoe iets zit vraag je dat en doe je geen idiote aannames.
Er is pas 8768757657647654x gepost, tietjes, piemeltjes,kunnen maar geen echoputten en geen erecte puddingbuksen.
Het lijkt me niet zo heel erg moelijk.
Dat jíj ergens niet van op de hoogte bent wil dus niet zeggen dat je dat meteen het recht hebt mij te dissen.
echt een naaistreekquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:10 schreef Montelly het volgende:
Ik had toen piemelkunst gepost, uiteraard werd ik anders behandeld
We hebben je gemistquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
GRS is wifematerial. Mag je alleen niet hardop zeggen want dan vermoord Sander je kkdood.
thx bbyquote:
Looooolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gastdat is bij mij de overkant
je toetert niet eens naar je bro
valt me tegen van je
mijn penis past niet in vol ornaat op jouw computerscherm vriendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:17 schreef Weissman het volgende:
Gaat iedereen nu zijn eigen piemel progressie pics posten?
wat is je jelq routinequote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:17 schreef Weissman het volgende:
Gaat iedereen nu zijn eigen piemel progressie pics posten?
Te laatquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
het is wachten op de meisjespiemels.
Ik heb zo'n overhaangende fattievulva dus van voren zie je niet dat de snede er zit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
post jij anders eens een plaatje van je snede???
ben wel benieuwd
zit te wachten
seto broederquote:
Inb4 flaccid tranniesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
inb4 penii overal in gym reeks
Ik vind venusheuvel altijd zo mooi bij vrouwenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb zo'n overhaangende fattievulva dus van voren zie je niet dat de snede er zit.
Wat is jouw piemolsmaak?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
jezus die ene met het overschot aan voorhuid tho
ik vind van welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
als flacid dicks mogen
mogen droge kutjes ook toch
volgens gelijke normen waarden ja toch
vrouw is gelijk aan man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |