fixed itquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan iemand dit 13-jarige ding ff z'n nek omdraaien?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan iemand dit 23-jarige ding ff z'n nek omdraaien?
fylax is 14 ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan iemand dit 23-jarige ding ff z'n nek omdraaien?
Jai k bedoelde 12 maar m'n worstenvingers zaten verkeerd op het toetsenbord godverdomme. Varkensstruggles.quote:
hahah, nu lach je nog vriendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Neem je vrienden mee dan kom ik ook alleen.
''een rustige jongen''quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
heb genoeg voor tweeen, zeg maar waar je woont![]()
wat denken jijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT JE DE RECHT HEBT OM TE KOMEN PRATEN
Vraag iedereen hier of ik een rustige jongen benquote:
Hey, ik zie dat jij best wel veel snitched in FB topic. Soort van moderne "snitcher" uit de WWII.quote:
jij hebt problemen manquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vraag iedereen hier of ik een rustige jongen ben
maar wat kom je stoer doen dan ?? We kunnen deze gesprek ook ergens anders voortzetten als je wil ?! In het echt miss?? Kijken of je dan nog zon grote kk rattenbek hebt
en nu opbokken
sukkel
Klokov niet toch? shitt...dit topic is echt achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:17 schreef Weissman het volgende:
En weer een kwaliteits SC naar de tering geholpen.
Klokov out, Ray out, VMS ban, Sap ban.
Ik vertrek wel vrijwillig.
oke manquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat jij best wel veel snitched in FB topic. Soort van moderne "snitcher" uit de WWII.
Haha jij hebt Klokov gemist gisteren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Klokov niet toch? shitt...dit topic is echt achteruit gegaan.
Is dit altijd al geweest wat je wou doen? Waarom ben je nog geen mod?quote:
laatste post ergens?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha jij hebt Klokov gemist gisteren?Die ging wel uit met een bang
Ok, doei.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:17 schreef Weissman het volgende:
En weer een kwaliteits SC naar de tering geholpen.
Klokov out, Ray out, VMS ban, Sap ban.
Ik vertrek wel vrijwillig.
Dat is mijn ambitie niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dit altijd al geweest wat je wou doen? Waarom ben je nog geen mod?
Fokker89quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
Zitten die kneusjes hier nou echt een 15 jarige te bedreigen
Daarom heb ik dus zon hekel aan het volk. 15 jarige bedreigen durven ze wel met hun opgeblazen spiertjes. Maar zodra er een echte vent voor ze staat roepen ze naar mammie
je moeder behandelt je ook alsof je 12 bent, als je er niet tegenin gaat zal dat altijd zo blijven.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onderschat turkse rage niet ossem. Deden de Armenen ook. Kijk wat daarvan is gekomen.
Hahahah ja bezemquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo laat mag hij niet naar buiten van zijn ouders.
Ik vind het srs zo eng dat er zoveel mensen zijn die deze shit serieus nemenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
Daarom heb ik dus zon hekel aan het volk. 15 jarige bedreigen durven ze wel met hun opgeblazen spiertjes. Maar zodra er een echte vent voor ze staat roepen ze naar mammie
Hij komt toch ook stoer dan als een volwassen? Dan mag je ook de konsekwentsies dragen snapjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |