Waarom?quote:
Ik dacht ook dat ISIS wilde doorstoten ten noorden van Aleppo bij de Turkse grens om de FSA af te snijden, maar ze trekken zich massaal terug.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom?
ISIS geeft land weg aan de "gematigden". Dan zullen wapens vanuit TR weer rijkelijk vloeien.
Zoals ik zeg, zeer slecht nieuws voor Syrië en een meesterzet van ISIS.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ISIS wilde doorstoten ten noorden van Aleppo bij de Turkse grens om de FSA af te snijden, maar ze trekken zich massaal terug.
JAN en hun vriendjes kunnen feestvieren...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zoals ik slecht, zeer slecht nieuws voor Syrië en een meesterzet van ISIS.
Ze hebben er de mankracht. Het zou mij niet verbazen als SAA van de choas gebruik maakt om iets te proberen in het (noorden of) oosten van Aleppo.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef UpsideDown het volgende:
Ik vraag me af of de ontwikkelen in het zuiden en noorden verband met elkaar houden. De SAA had Aleppo moeten innemen toen het de mogelijkheid had.
twitter:PetoLucem twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 22:57:06#SAA forces are advancing in Ar Rayhan area and in #Douma farms. #Damascus #Syria Map: http://t.co/Ajbq5AIKXM reageer retweet
Goed nieuws toch? Als ze doorstoten tot de Tishrin dam, en hopelijk verder, snijden ze de bevoorrading van Daesh naar Aleppo (deels) af.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:00 schreef UpsideDown het volgende:
Ik dacht ook dat ISIS wilde doorstoten ten noorden van Aleppo bij de Turkse grens om de FSA af te snijden, maar ze trekken zich massaal terug.![]()
Daesh schijnt al vertrokken te zijn uit Aleppo.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Goed nieuws toch? Als ze doorstoten tot de Tishrin dam, en hopelijk verder, snijden ze de bevoorrading van Daesh naar Aleppo (deels) af.
Dat lees ik ook, maar is onbevestigd. Maar dat zou nog beter nieuws zijn natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Daesh schijnt al vertrokken te zijn uit Aleppo.
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op zondag 08-02-2015 om 00:48:59#Syria #Daraa Military Commander of Swords of Islam of Alwiya al-Furqan #ﺍﻟﻮﻳﺔ_ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ killed in #Kfar_Shams #كفر_شمس http://t.co/wWZUX8RFHI reageer retweet
why?quote:
why?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, zeer slecht nieuws voor Syrië en een meesterzet van ISIS.
Ze trekken zich nu terug en krijgt de FSA zo alle ruimte om wapens te krijgen vanuit Turkije. Daarna zal ISIS weer aanvallen om die wapens buit te maken.quote:
Met alle verliezen die ze hebben geleden (ook aan materieel) lijkt het me niet dat ze zo makkelijk nieuwe wapens kunnen veroveren van de FSA. Zeker niet als dat wat meer geavanceerde wapens zijn. Ik denk dat ze gewoon echt aan het verliezen zijn. Ze hebben de afgelopen tijd veel terrein en strijders verloren.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:01 schreef mrstylo het volgende:
Ze trekken zich nu terug en krijgt de FSA zo alle ruimte om wapens te krijgen vanuit Turkije. Daarna zal ISIS weer aanvallen om die wapens buit te maken.
quote:The Takfiri terrorists in Syria have reportedly launched a mortar attack on the city of Ramtha in the far northwest of Jordan, wounding two civilians.
Jordanian state media said on Saturday that two mortar shells fired by the militants in Syria hit a neighborhood of Ramtha located north of the capital Amman.
Yousef Tahat, director of the Ramtha hospital, confirmed that the attacks wounded two Jordanian citizens, who received treatment.
On February 6, Jordan’s fighter jets carried out a series of new retaliatory air strikes against the hideouts of the ISIL terrorists in Syria after the ruthless killing of the Jordanian pilot, Moaz al-Kassasbeh, at the hands of the Takfiri terrorists two days earlier.
The ISIL released a video online showing the Takfiri terrorists set alight the 26-year-old Jordanian pilot, who had been taken hostage in December 2014. The video showed Kassasbeh dressed in an orange jumpsuit and getting surrounded by flames of fire inside a cage.
The pilot had been captured by ISIL militants when his plane went down in northern Syria during a mission against the terrorist group.
Jordanian King Abdullah II has pledged to step up the fight against the ISIL and other militant groups.
ISIL, with members from several Western countries, controls parts of Syria and Iraq, and has been carrying out horrific acts of violence such as public decapitations and crucifixions against all communities such as Shias, Sunnis, Kurds and Christians.
Jordan has been hosting secret US bases set up to train militants fighting the Syrian government. The militancy has led to the expansion of ISIL.
Terrorisme promoten? Waarom roep je op tot de dood van onschuldige burgers?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Rusland niet gewoon terrorisme promoot in Saudi Arabie. KSA heeft dat al meerdere malen gedaan in Rusland, dus Rusland heeft recht op wraak + Saudi zal zich 2x bedenken voordat ze de olieprijzen verneukt.
Jij snapt net zo goed als ik dat ik iets veel anders bedoel.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terrorisme promoten? Waarom roep je op tot de dood van onschuldige burgers?
'Tactische terugtrekking'quote:Op zondag 8 februari 2015 12:18 schreef Intellectueel het volgende:
Wat is er aan de hand met ISIS? Elijah meldt zojuist op Twitter dat de YPG de gehele zuidelijke rif van Kobani naar Manbij controleer. ISIS-gebieden vallen als dominostenen.
Situatie twee dagen geleden nog:
[ afbeelding ]
Je promoot zelf toch ook terrorisme in Syrië met het aanmoedigen van gewapende groeperingen.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terrorisme promoten? Waarom roep je op tot de dood van onschuldige burgers?
Ze hebben de troepen en die vluchtelingen uit Turkije komen ook allemaal terug waardoor de dorpen weer worden bewoond. Hierdoor krijgen ze een goede aanvoerslijn. Stroom van vluchtelingen kan ook een bron zijn voor manschappen.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:30 schreef MouzurX het volgende:
Heeft ypg eigenlijk wel de troepen om een dusdanig lange linie te verdedigen?
Op dat plaatje van 2 dagen terug is het al kilometers lange terwijl kobani maar 1 stad was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |