RELEASE: 04-11-14quote:Call of Duty: Advanced Warfare is the eleventh main Call of Duty game. It will be developed by Sledgehammer Games on PlayStation 4, Xbox One and PC and High Moon Studios on PlayStation 3 and Xbox 360. It is set to be released on November 4, 2014 for Xbox One,[3] PlayStation 4,[3] PlayStation 3,[4] Xbox 360,[4] and PC. It is the first game in the series to benefit from the three year development cycle.
Dan ga ik alvast de slingers ophangenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Gun game komt trouwens binnenkort. Michael Condrey heeft een screenshot getweet.
Ze kunnen het dus wel..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Gun game komt trouwens binnenkort. Michael Condrey heeft een screenshot getweet.
Mwah.. is het luisteren naar de community als je een game mode brengt waarvan je vooraf al had gezegd dat ie erin zou zitten?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:09 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ze kunnen het dus wel..
Luisteren naar de community!
Hij heeft het zelf getweet en het is de hoofd developer van het spel. Dus het lijkt me wel echt.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:18 schreef danny081 het volgende:
Er komt wel vaak terug dat het bericht niet echt is. De foto zou geshopt zijn. Ik hoop het niet.
http://charlieintel.com/2(...)ng-advanced-warfare/quote:Op maandag 9 februari 2015 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf getweet en het is de hoofd developer van het spel. Dus het lijkt me wel echt.
Dit weekend komt hettwitter:SHGames twitterde op maandag 09-02-2015 om 23:40:26COMING THIS WEEKEND to @CallofDuty #AdvancedWarfare: #AWGearDrops #OneShotMoshPit#2XPGunGame http://t.co/z0QXT54HWp reageer retweet
Yes de fun kan beginnen! Eindelijk weer je eigen vrienden afknallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Het is zojuist bevestigd door Sledgehammer zelfDit weekend komt hettwitter:SHGames twitterde op maandag 09-02-2015 om 23:40:26COMING THIS WEEKEND to @CallofDuty #AdvancedWarfare: #AWGearDrops #OneShotMoshPit#2XPGunGame http://t.co/z0QXT54HWp reageer retweet
Enkel gun game wordt toch ook wel snel saai lijkt me?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:11 schreef danny081 het volgende:
[..]
Yes de fun kan beginnen! Eindelijk weer je eigen vrienden afknallen.
Enige minpuntje is dat ik nu de weaponmastery niet meer compleet ga krijgen. Ben bang dat ik daar gelijk mee stop. Ik ga nog wel de jas halen voor hmg's en heel misschien dat ik de snipers nog red voor het gouden masker. Maar de specials ga ik niet meer redden denk ik. Maar who cares, GUN GAME!! Woohoo!
Met ghosts heb ik voor het eerst gun game echt gespeeld. Direct waren wij verslaafd. Zo erg dat de jongen met wie ik het speelde op een gegeven moment nr 16 van de wereld was. Maar om daarna nog hoger te komen is bijna niet te doen, dan moet je echt 24 uur per dag spelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Enkel gun game wordt toch ook wel snel saai lijkt me?
Plus, die wapens zitten ook in gun game dus wie weet haal je op die manier de weapon mastery wel.
Dit wordt waarschijnlijk de volgorde van de wapens.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef danny081 het volgende:
[..]
Met ghosts heb ik voor het eerst gun game echt gespeeld. Direct waren wij verslaafd. Zo erg dat de jongen met wie ik het speelde op een gegeven moment nr 16 van de wereld was. Maar om daarna nog hoger te komen is bijna niet te doen, dan moet je echt 24 uur per dag spelen.
Ja inderdaad kan je die wapens ook wel halen in gun game.
Misschien dat ik toch nog even doorzet want anders heb je eigenlijk alles voor niks gedaan.
Ben benieuwd hoe het knifen zal werken.
Ik trollde regelmatig door alleen maar te gaan knifen in ghosts. Maar het knifen gaat nu niet meer zo snel als bij ghosts en persoonlijk vind ik het een stukje moeilijker nu.
En zal je kunnen gooien met het mes? Dat was toch wel een leuk gedeelte aan de gun game in ghosts
Ook als ze de DML gaan gebruiken als de nieuwe thumper, zal dat ook wat moeilijker worden want het richten met dat ding is verschrikkelijk.
Er komen dus een hoop nieuwe uitdagingen aan.
Ik hoop toch wel dat er bij die wapens wat afwisseling in zit zoals bij ghosts. Dus dat je wel iedere keer een andere sniper krijgt, of een ander pistool om mee te beginnen. Ieder potje exact dezelfde wapens is nou niet echt leuk denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk de volgorde van de wapens.
"
PDW
MP443 Grach
Tac-19
Bulldog
SAC3
ASM1
HBRA3
MK14
MORS
Mahem
Bal-27
EM1
EPM3
Ameli
Pytek
RW1
XMG
IMR
Atlas 20mm
Crossbow
Additional code confirms the game type will be free-for-all, won’t utilize weapon attachments, and won’t utilize randomized weapon lists, save for a few optional settings that can be toggled in Private Matches. Boost Slam kills, knife kills, and suicides will set players back one level in the progression and earning multiple kills with a weapon won’t double your progression."
Als ze die crossbow als laatste houden denk ik dat er maar weinig mensen gun game gaan spelen.
Ik zie de afwisseling al in de wapens. Had niet goed gekeken mijn foutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:32 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat er bij die wapens wat afwisseling in zit zoals bij ghosts. Dus dat je wel iedere keer een andere sniper krijgt, of een ander pistool om mee te beginnen. Ieder potje exact dezelfde wapens is nou niet echt leuk denk ik.
Mwoah, voor voorlopig vind ik de crossbow eigenlijk wel een slimme zet om mee te beginnen. Een goede vervanging van het gooien van een mes. Je moet goed richten en dus best over wat precisie beschikken.
De praktijk zal het leren maar de crossbow zie ik niet zoveel problemen mee.
De spike drone van AW is het mes van Ghosts hèquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:32 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat er bij die wapens wat afwisseling in zit zoals bij ghosts. Dus dat je wel iedere keer een andere sniper krijgt, of een ander pistool om mee te beginnen. Ieder potje exact dezelfde wapens is nou niet echt leuk denk ik.
Mwoah, voor voorlopig vind ik de crossbow eigenlijk wel een slimme zet om mee te beginnen. Een goede vervanging van het gooien van een mes. Je moet goed richten en dus best over wat precisie beschikken.
De praktijk zal het leren maar de crossbow zie ik niet zoveel problemen mee.
Ok, ik blijf duimen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De spike drone van AW is het mes van Ghosts hè
En verwacht niet te veel afwisseling, ik denk dat het meer in de buurt van Black Ops 2 komt.
Is ook niet zo gek hè, in een FFA modusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef danny081 het volgende:
Nou hij doet et, wat een kut mongolen!!!! Je kan niet net vrienden tegen elkaar!! Alsndit zo blijft is het voor mij einde advanced warfate helaas
Ffa is inderdaad bekend. Maar bij ghosts kon je gewoon samen in een lobby, nu moet je inderdaad joinen. Vind de mode wel erg leuk. Alleen er zijn nog geen ranglijsten en dergelijke dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek hè, in een FFA modus
Maar je kunt altijd nog "join game" doen en dan bij elkaar in de lobby komen.
Maar het is echt een kutmode dus ik zou t lekker laten hangen.
Jawel hoor, staat bij bonus playlists.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:11 schreef elshaarawy92 het volgende:
iemand al slingers opgehangen? nog steeds geen gungame
Dat was dan eerder vreemd van Ghosts dan dit van AW als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:24 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ffa is inderdaad bekend. Maar bij ghosts kon je gewoon samen in een lobby, nu moet je inderdaad joinen. Vind de mode wel erg leuk. Alleen er zijn nog geen ranglijsten en dergelijke dat is wel jammer.
Spawns zijn inderdaad bagger maar als je ze doorhebt vind ik dat niet zo erg. Verder wordt er nu wel gewoon gecampt! In gun game! Welke debiel campt er inbgun game? Bij ghosts speelde ik gg omdat daar tenminste niet gecampt werd. Ook vind ik sommige levels veels te groot voor gun game. Soms sta ik 4 punten voor en tegen de tijd dat ik iemand tegen kom sta ik weer gelijk. Blijft een leuke mode vind ik. Maar kan bij lange na niet tippen aan die van ghosts.ik vond het ook superleuk om te knifetrollen en iedereen geknte maken in ghosts. Maar nu is mijn max 22 knife/boost kills in een game. Het is gewoon te moeilijk tot nubtoe om snel genoeg te knifen, lijkt ook of hij soms gewoon niet reageert.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel hoor, staat bij bonus playlists.
[..]
Dat was dan eerder vreemd van Ghosts dan dit van AW als je het mij vraagt.
Heb je het al gespeeld ook? Want de spawns zijn echt bijzonder beroerd en je hebt geen blast suppressor dus je wordt echt nonstop van achteren neergeschoten. Ik vind het 10x niks.
Hier een tip hoe je met je party in gun game kan komen:quote:
Dubbel kill met de bazooka. Dan win je ook de match.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gungame geweldig alleen kom ik niet bij Crossbow
Vandaag lekker gungame doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:02 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dubbel kill met de bazooka. Dan win je ook de match.
Vreemd, heb je al geprobeerd om tijdens het spectaten een wapen class te kiezen? Dan zou je mee moeten kunnen doen. Bij ghosts gebeurde dit mij ook regelmatig. Je wordt gekickt omdat je dan geloof ik zou kunnen doorgeven aan iemand die wel speelt waar iedereen zit tijdens het spectaten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom begin ik steeds in specatator online ? en dan volgt een kick haha snap er geen reet van
Oh mischien heb ik geen wapen class gekozenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:18 schreef danny081 het volgende:
[..]
Vreemd, heb je al geprobeerd om tijdens het spectaten een wapen class te kiezen? Dan zou je mee moeten kunnen doen. Bij ghosts gebeurde dit mij ook regelmatig. Je wordt gekickt omdat je dan geloof ik zou kunnen doorgeven aan iemand die wel speelt waar iedereen zit tijdens het spectaten.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:02 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dubbel kill met de bazooka. Dan win je ook de match.
Ja want Sledgehammer kan blijkbaar alles, maar dan ook echt alles verkankeren..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef danny081 het volgende:
Gun game is kapot! Hoe het kan weet ik niet maar hij blijft gewoon hangen op willekeurige wapens. Je hebt bijvoorbeeld vijf kills en dan kan je vermoorden wat je wilt maar het wapen nlijft hetzelfde. Gisteren 29 kills met een kf5 gemaakt in gun game! Alleen je wapen blijft hetzelfde en de punten tellen ook niet. Met andere woorden, kapot. Dus nu maar weer terug naar FFA.
Welk level zijn jullie?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Clanwar gaat bijna beginnen
op naar de rode clantag
Op de helft van Level 24. Hoeven ook alleen nog centurion shirt en schoenen.quote:Op vrijdag 27i februari 2015 21:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welk level zijn jullie?
Wij door heel veel technische problemen die beachhead niet opgelost kreeg al 3 weken op 21
Hadden al rood of bijna bij rood kunnen zijn.
Ah nice. Wij moeten alleen nog de helm shirt en schoenenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op de helft van Level 24. Hoeven ook alleen nog centurion shirt en schoenen.
Wanneer de volgende DLC maps deze 'oude' inruilen gok ik. Wanneer de nieuwigheid er vanaf is begint het irritant te worden ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:18 schreef danny081 het volgende:
iemand een idee wanneer de nieuwe levels gewoon tussen de andere komen inplaats van dat je ze apart moet spelen? Want dat is natuurlijk totale onzin.
Is er toch maar eentje? Tenminste ik heb maar 1 nieuwe, die krijg je als je seasoPass hebt. Een laserding dat je on the fly kan aanpassen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef Catkiller het volgende:
Die nieuwe DLC wapens zien er wel badass uit.
Overigens speel ik na eindelijk alle weapons mastery te hebben gehaald, behalve bazooka, toch alleen maar met de Bal inferno.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:06 schreef danny081 het volgende:
[..]
Is er toch maar eentje? Tenminste ik heb maar 1 nieuwe, die krijg je als je seasoPass hebt. Een laserding dat je on the fly kan aanpassen.
Op de xbox1 zijn er al twee, namelijk de AE4 en de Ohm. AE4 is een AR en de Ohm is een LMG.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:06 schreef danny081 het volgende:
[..]
Is er toch maar eentje? Tenminste ik heb maar 1 nieuwe, die krijg je als je seasoPass hebt. Een laserding dat je on the fly kan aanpassen.
Die AE4 hebben we al een tijdje toch? Tenminste wel als je een season pass hebt. Vind ik trouwens maar een lomp ding. En die oHM gaat een beetje teveel op starwars shit lijken. Maar het is wel een sterk wapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op de xbox1 zijn er al twee, namelijk de AE4 en de Ohm. AE4 is een AR en de Ohm is een LMG.
Ja ik heb er dus alles aan gedaan om dat diamond pak te krijgen. En nu draag ik het niet eens meer. Ik heb een of andere boomhoofd helm gekregen in een advanced supply drop. Het lijkt dan net of er een boom uit je nek gegroeid is. Dus die draag ik nu met een groenen outfit. Al het werk voor niks. Ach wel royalty camo, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben nu bezig met de launchers, maar die zijn echt belachelijk moeilijk. Stinger heb ik al diamond maar met de maaws en de mayhem kan ik niks raken
Gewoon campen bij een OBJ, dangerclose erop enzo..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben nu bezig met de launchers, maar die zijn echt belachelijk moeilijk. Stinger heb ik al diamond maar met de maaws en de mayhem kan ik niks raken
Player kills is het probleem niet, maar met de MAHEM dingen uit de lucht schieten is echt onmogelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:38 schreef Koenani het volgende:
[..]
Gewoon campen bij een OBJ, dangerclose erop enzo..
oh op die manier, naja dat is inderdaad ook echt verzuurdquote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Player kills is het probleem niet, maar met de MAHEM dingen uit de lucht schieten is echt onmogelijk.
Ja kan, als je verliest. Ranked is alleen maar leuk met vrienden trouwens, solo is het echt enorm kut. Vooraf had ik verwacht dat dat t enige zou zijn wat ik zou spelen (ben grote fan van competitive CoD) maar ze hebben het voor solo spelers echt onmogelijk gemaakt. Vooral de matchmaking en dat je variants mag gebruiken zijn te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef danny081 het volgende:
Ben van eens aan ranked play begonnen. Geweldig, vooral als je met een paar vrienden bent. Winnen wordt opeens weer echt spannend omdat je stijgt en daalt in je rank. Ben nu zilver. Vraag me eigen alleen af of je ook weer terug kan zakken naar brons als je eenmaal zilver bent.
Ben ik. Inmiddels achter. Ik speel met 1 vriend ranked play en het teamwerk gaat ons wel redelijk goed af omdat we goed communiceren. Maarja, als je eenmaal bijna goud bent kom je alleen clans tegen die samenspelen met zijn allen. Dan kan je het wel bergeten als je met zijn tweeetjes tactisch speel in hardpoint en de rest loopt als een kip zonder kop door het veld. Erg jammer want het is een erg leuke modus. Ben nu drie keer bijna goud geweest en ik mag na gisteren weer opnieuw beginnen met nul, er was iets met de servers blijkbaar dus ieder potje werden we eruit gegooid wat resulteert in een verlies.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja kan, als je verliest. Ranked is alleen maar leuk met vrienden trouwens, solo is het echt enorm kut. Vooraf had ik verwacht dat dat t enige zou zijn wat ik zou spelen (ben grote fan van competitive CoD) maar ze hebben het voor solo spelers echt onmogelijk gemaakt. Vooral de matchmaking en dat je variants mag gebruiken zijn te debiel voor woorden.
Ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Van af morgen gaat de beta voor black ops 3 online. Wie heeft er toegang tot de beta?
Kom 18:00 thuis van werken. En dan nog 12 gieg downloaden wat jaren duurt op psn. En morgen na werk meteen naar lowlands. Dus ik kan niet spelen denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uiteraard, morgenochtend vanaf 0900 toch?
Nope. Zit maar 1 map bij. Voor de andere 3 maps moet je 3x dlc gaan kopen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef Ankyou het volgende:
Exo Zombies heet. Ik vroeg me af wat jullie van de gamemode vinden, of het een beetje waard is om de gam
Al maanden en maanden niet meer. Zelfs Ghosts heb ik nog langer gespeeld geloof ik.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 2 september 2015 10:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al maanden en maanden niet meer. Zelfs Ghosts heb ik nog langer gespeeld geloof ik.
Ja Treyarch luistert sowieso altijd wel goed naar de community, dus dat is al een pluspunt. En denk idd dat BO3 op zijn minst het plezier om CoD te spelen weer herstelt.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dus
Heb wel weer zin in black ops 3. De beta was tof. En ze luisteren goed naar de feedback van de beta. Kan wel eens de beste cod in jaren worden.
Hahaquote:Op woensdag 2 september 2015 10:54 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja Treyarch luistert sowieso altijd wel goed naar de community, dus dat is al een pluspunt. En denk idd dat BO3 op zijn minst het plezier om CoD te spelen weer herstelt.![]()
Beta helaas gemist, dus nu maar wachten tot november
Verkocht nadat ik een platinum heb.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:53 schreef JimmyB het volgende:
Spelen jullie CoD AW nog veel? Ik ben er mee gestopt. Ben altijd een grote fan van CoD geweest (zelfs prima vermaakt met MW3 en Ghosts), maar AW helaas een echte tegenvaller. Komt voornamelijk door dat skill-based matchmaking. Wat een ellende is dat.
Ik speel CoD om lol te hebben. Dat je af en toe tegen goede tegenstanders speelt is geen probleem, maar niet de hele fucking tijd. Wat CoD juist leuk maakte altijd, was dat je soms een lobby compleet ownde. Hoeft ook niet altijd, af en toe potjes waarbij je pakkie krijgt is ook prima, als het maar lekker afwisselend is. Nu moet je elke game zo fucking je best doen, dat ik na een potje of 3 er wel weer ff klaar mee was.
Bij oude CoDs kan je altijd ook voor de afwisseling eens een nieuw wapen proberen, hoefde ik bij AW niet te proberen, want je wordt gelijk kapotgeschoten door de Bal's en ASM1's. Ook beetje kloten met een riot shield voor de lol zoals vroeger is er niet echt meer bij. Om nog maar te zwijgen over camo challenges (x aantal kills zonder attachments bijv, je maakt geen schijn van kans haha)..
Kijk wel weer uit naar BO3.. waarbij SBMM een bijzaak is. Van wat ik er van gezien heb, belooft veel goeds
Dit ging voor mij ook op. Viel me echt niet tegen die beta.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:18 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook die beta gespeeld op de PS4, voelde in ieder geval een stuk beter en vertrouwder ondanks de toevoeging van het rennen via muren en het sprongvermogen. Heb het gevoel dat het hier echt iets toevoegt aan de gameplay terwijl ik bij AW meer het gevoel had dat de gameplay en de beleving ontwrichtte.![]()
Haal de game denk ik wel bij de release.
Ja juist omdat AW mij beetje tegenviel me niet echt meer bezig gehouden met CoD.. Dus ook geen pre-order voor de beta gedaan. Maar dan ga je toch beetje op YouTube kijken naar beelden en ziet het er eigenlijk wel weer vet uit, dus toch stiekem spijt dat ik de beta gemist heb hahaquote:
Hij was paar daagjes free zonder pre-orderquote:Op woensdag 2 september 2015 13:41 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja juist omdat AW mij beetje tegenviel me niet echt meer bezig gehouden met CoD.. Dus ook geen pre-order voor de beta gedaan. Maar dan ga je toch beetje op YouTube kijken naar beelden en ziet het er eigenlijk wel weer vet uit, dus toch stiekem spijt dat ik de beta gemist heb haha
Oh haha shitquote:Op woensdag 2 september 2015 22:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hij was paar daagjes free zonder pre-order
Nee zou het niet doen. Sowieso betaal je dan bekant 100 piek voor alle vier de zombie maps en ze zijn relatief kort. Wel heel tof verhaal en leuk gedaan, maar zou zelf er nooit zoveel geld voor betalen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef Ankyou het volgende:
Hallo iedereen, sinds CoD WaW ben ik al enorm fan van alle zombiegames, vooral die van CoD. Ik heb op de 360 BOII helemaal kapotgespeeld, easter eggs zijn echt geweldig. Een jaar geleden ben ik overgestapt op PC-gaming en sindsdien geen CoD meer gespeeld, tot nu toe geen zin om geld voor spellen uit te geven die ik al had. Ghosts & AW niet gehaald omdat ik wilde wachten op een nieuwe Treyarch release mét zombies.
Nu alleen komt BOIII binnenkort uit en the hype is real! Alleen alle games die ik op dit moment heb, beginnen nogal saai te worden. Ik ben dus op zoek naar een zombie-shooter met een beetje hetzelfde fun-niveau als BOII om mij even zoet te houden tot de release.
Nu heb ik recentelijk (beetje laat pas) gezien dat AW iets heeft wat Exo Zombies heet. Ik vroeg me af wat jullie van de gamemode vinden, of het een beetje waard is om de game (en eventueel de uitbreidingen/seasonpass) te kopen alleen voor zombies en of er daarnaast ook mensen hier zijn die op PC spelen en misschien samen met mij een beetje zombie-fun wil hebben.
![]()
Steam-naam is overigens hetzelfde als m'n FOK!naam
Ja komt gewoon puur omdat niemand het meer speelt en de rest verdeeld is door de DLC matchmaking.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:52 schreef JimmyB het volgende:
Wilde voor de gein vandaag weer wat potjes spelen (pure verveling hehe), maar hij vindt nauwelijks games.. En degene die ie vindt heeft iedereen een belabberde ping.. Meer mensen last van? (Speel op Xbox one)
Hmm ja dat zal het wel zijn idd. Zonde. En na alle kritiek en ellende toch dat sbmm erin houden. Goed bezig Sledgehammer :/quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja komt gewoon puur omdat niemand het meer speelt en de rest verdeeld is door de DLC matchmaking.
Veel te veel verschillende gamemodes en dan ook normal en hardcore mode hebben en een non exo mode en zo helpen ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja komt gewoon puur omdat niemand het meer speelt en de rest verdeeld is door de DLC matchmaking.
Ja maar er zouden echt wel genoeg mensen online moeten zijn voor een simpel potje TDM.. Welke dlc je ook hebt of welke gamemode. Maar nee dit spel moet dan krampachtig op zoek naar mensen met hetzelfde skill level.. En dat is te veel van het goede want hij vindt amper wat :/quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Veel te veel verschillende gamemodes en dan ook normal en hardcore mode hebben en een non exo mode en zo helpen ook niet.
Waarom zou dit niet haalbaar zijn?quote:Op zondag 6 september 2015 09:52 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan iemand zo'n hoge KDR halen in kill confirmed??? Er zitten toch geen hackers in dit spel he?
Omdat in kill confirmed minder gecamped wordt dan in team deathmatch en ik zo'n KDR nog nooit gezien heb bij een COD game.quote:Op zondag 6 september 2015 10:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet haalbaar zijn?
Hij zit op 12 confirms met zijn 45 kills, dat zegt toch voldoende over het campgedrag?quote:Op zondag 6 september 2015 10:23 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Omdat in kill confirmed minder gecamped wordt dan in team deathmatch en ik zo'n KDR nog nooit gezien heb bij een COD game.
Tsja, ik moet zeggen dat ik het gecamp bij AW nog wel mee vind vallen. Door dat exopack waarmee je kunt springen of hoe dat ook heet worden campers veel makkelijker uitgerookt. Heerlijk om zo'n vieze camper te knifen als je bovenop 'm springtquote:Op zondag 6 september 2015 10:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij zit op 12 confirms met zijn 45 kills, dat zegt toch voldoende over het campgedrag?Nouja, zulke KDR's draai ik ook nog wel eens in KC hoor.
Dit is totaal niet uitzonderlijk of zoquote:Op zondag 6 september 2015 09:52 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan iemand zo'n hoge KDR halen in kill confirmed??? Er zitten toch geen hackers in dit spel he?
Eens, maar ik ben een zeer middelmatige speler en ik kan wel de hoogste streak regelmatig halen in domination, dus zo erg is dat nu ook weer niet.quote:Op zondag 6 september 2015 11:26 schreef Beursaap het volgende:
Ik vind de scorestreaks wel erg tegenvallen bij AW. Onder de 700 punten krijg je alleen maar zooi op de UAV na dan.
Die assault dronequote:Op zondag 6 september 2015 12:11 schreef Catkiller het volgende:
Een ding zoals een rc xd en die drone waren wel leuker natuurlijk, gewoon een lethal streak voor als je de hogere niet echt kunt halen.
Troep? Assault Drone is wellicht beste streak die er isquote:Op zondag 6 september 2015 12:18 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Die assault droneWat een troep! En die sniper drone waarmee je nog geen olifant mee kunt raken
Ik mis de helicopter en pavlow van MW3, lekker de lucht in laten fladderen zodat je zelf door kan gaan met killen. De meeste scorestreaks moet je zelf uitvoeren helaas. Wel chill dat je ze kunt upgraden, dat dan weer wel.
MW3 met IMShelicoper en een pavlow
Heerlijk je KDR daarmee ophogen
Niet. Is een map gebonden scorestreak. Die kun je dus alleen in die map uit je carepackage krijgen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef Beursaap het volgende:
Zojuist kreeg ik 2x uit m'n care package 2 tanks die m'n vijand vol onder vuur namen. 6 kills zonder dat je er iets voor hoeft te doenIk zie dit alleen nergens bij score streaks staan. Hoe kun je dit standaard krijgen ipv via een care package?
Ooh zo ja. Ik kreeg ook die vulcan, de duurste van allemaal, maar daar maak je nauwelijks kills mee als de map veel overdekt is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet. Is een map gebonden scorestreak. Die kun je dus alleen in die map uit je carepackage krijgen.
Ja. Beste zijn aerial assault drone of de bombing run op open map wat betreft de ratio kills/moeilijkheid om te halen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ooh zo ja. Ik kreeg ook die vulcan, de duurste van allemaal, maar daar maak je nauwelijks kills mee als de map veel overdekt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |