abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149452047
quote:
Call of Duty: Advanced Warfare is the eleventh main Call of Duty game. It will be developed by Sledgehammer Games on PlayStation 4, Xbox One and PC and High Moon Studios on PlayStation 3 and Xbox 360. It is set to be released on November 4, 2014 for Xbox One,[3] PlayStation 4,[3] PlayStation 3,[4] Xbox 360,[4] and PC. It is the first game in the series to benefit from the three year development cycle.
RELEASE: 04-11-14
PRE-ORDER DAY ZERO: 03-11-14

Informatie:
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/weapons-list/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/perks-list/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/multiplayer-maps/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/exo-abilities/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/wildcards/
http://www.theadvancedwarfare.com/aw/scorestreaks-killstreaks/

Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_149458994
Gun game komt trouwens binnenkort. Michael Condrey heeft een screenshot getweet.
pi_149505798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Gun game komt trouwens binnenkort. Michael Condrey heeft een screenshot getweet.
Dan ga ik alvast de slingers ophangen
pi_149510933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ze kunnen het dus wel..
Luisteren naar de community!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_149511012
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:09 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ze kunnen het dus wel..
Luisteren naar de community!
Mwah.. is het luisteren naar de community als je een game mode brengt waarvan je vooraf al had gezegd dat ie erin zou zitten?
pi_149511208
Er komt wel vaak terug dat het bericht niet echt is. De foto zou geshopt zijn. Ik hoop het niet.
pi_149511608
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:18 schreef danny081 het volgende:
Er komt wel vaak terug dat het bericht niet echt is. De foto zou geshopt zijn. Ik hoop het niet.
Hij heeft het zelf getweet en het is de hoofd developer van het spel. Dus het lijkt me wel echt.
pi_149511830
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Hij heeft het zelf getweet en het is de hoofd developer van het spel. Dus het lijkt me wel echt.
http://charlieintel.com/2(...)ng-advanced-warfare/

In de comments hebben ze het over dat de letters niet overeenkomen en dergelijke, lijkt me ook allemaal wel een beetje ver gezocht.
pi_149520150
Laten we het hopen dat het terug komt, we zullen het wel zien
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_149532807
Ik ga er wel vanuit dat het komt.

Overigens gisteren een update geweest voor de xbox one, voor degene die deze hebben.
Een tip: de update van de box gaat vanzelf maar er is ook een controller update die je handmatig moet doen. Is een update waardoor de controller binnen 2 seconden connectie zou maken met de x box..
pi_149534300
Het is zojuist bevestigd door Sledgehammer zelf *O*
Dit weekend komt het _O_
pi_149535039
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Het is zojuist bevestigd door Sledgehammer zelf *O*
Dit weekend komt het _O_
Yes de fun kan beginnen! Eindelijk weer je eigen vrienden afknallen.
Enige minpuntje is dat ik nu de weaponmastery niet meer compleet ga krijgen. Ben bang dat ik daar gelijk mee stop. Ik ga nog wel de jas halen voor hmg's en heel misschien dat ik de snipers nog red voor het gouden masker. Maar de specials ga ik niet meer redden denk ik. Maar who cares, GUN GAME!! Woohoo!
pi_149535080
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:11 schreef danny081 het volgende:

[..]

Yes de fun kan beginnen! Eindelijk weer je eigen vrienden afknallen.
Enige minpuntje is dat ik nu de weaponmastery niet meer compleet ga krijgen. Ben bang dat ik daar gelijk mee stop. Ik ga nog wel de jas halen voor hmg's en heel misschien dat ik de snipers nog red voor het gouden masker. Maar de specials ga ik niet meer redden denk ik. Maar who cares, GUN GAME!! Woohoo!
Enkel gun game wordt toch ook wel snel saai lijkt me?
Plus, die wapens zitten ook in gun game dus wie weet haal je op die manier de weapon mastery wel.
pi_149535268
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Enkel gun game wordt toch ook wel snel saai lijkt me?
Plus, die wapens zitten ook in gun game dus wie weet haal je op die manier de weapon mastery wel.
Met ghosts heb ik voor het eerst gun game echt gespeeld. Direct waren wij verslaafd. Zo erg dat de jongen met wie ik het speelde op een gegeven moment nr 16 van de wereld was. Maar om daarna nog hoger te komen is bijna niet te doen, dan moet je echt 24 uur per dag spelen.

Ja inderdaad kan je die wapens ook wel halen in gun game.
Misschien dat ik toch nog even doorzet want anders heb je eigenlijk alles voor niks gedaan.

Ben benieuwd hoe het knifen zal werken.
Ik trollde regelmatig door alleen maar te gaan knifen in ghosts. Maar het knifen gaat nu niet meer zo snel als bij ghosts en persoonlijk vind ik het een stukje moeilijker nu.
En zal je kunnen gooien met het mes? Dat was toch wel een leuk gedeelte aan de gun game in ghosts
Ook als ze de DML gaan gebruiken als de nieuwe thumper, zal dat ook wat moeilijker worden want het richten met dat ding is verschrikkelijk.

Er komen dus een hoop nieuwe uitdagingen aan.
pi_149535339
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef danny081 het volgende:

[..]

Met ghosts heb ik voor het eerst gun game echt gespeeld. Direct waren wij verslaafd. Zo erg dat de jongen met wie ik het speelde op een gegeven moment nr 16 van de wereld was. Maar om daarna nog hoger te komen is bijna niet te doen, dan moet je echt 24 uur per dag spelen.

Ja inderdaad kan je die wapens ook wel halen in gun game.
Misschien dat ik toch nog even doorzet want anders heb je eigenlijk alles voor niks gedaan.

Ben benieuwd hoe het knifen zal werken.
Ik trollde regelmatig door alleen maar te gaan knifen in ghosts. Maar het knifen gaat nu niet meer zo snel als bij ghosts en persoonlijk vind ik het een stukje moeilijker nu.
En zal je kunnen gooien met het mes? Dat was toch wel een leuk gedeelte aan de gun game in ghosts
Ook als ze de DML gaan gebruiken als de nieuwe thumper, zal dat ook wat moeilijker worden want het richten met dat ding is verschrikkelijk.

Er komen dus een hoop nieuwe uitdagingen aan.
Dit wordt waarschijnlijk de volgorde van de wapens.

"
PDW
MP443 Grach
Tac-19
Bulldog
SAC3
ASM1
HBRA3
MK14
MORS
Mahem
Bal-27
EM1
EPM3
Ameli
Pytek
RW1
XMG
IMR
Atlas 20mm
Crossbow

Additional code confirms the game type will be free-for-all, won’t utilize weapon attachments, and won’t utilize randomized weapon lists, save for a few optional settings that can be toggled in Private Matches. Boost Slam kills, knife kills, and suicides will set players back one level in the progression and earning multiple kills with a weapon won’t double your progression."

Als ze die crossbow als laatste houden denk ik dat er maar weinig mensen gun game gaan spelen.
pi_149535532
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dit wordt waarschijnlijk de volgorde van de wapens.

"
PDW
MP443 Grach
Tac-19
Bulldog
SAC3
ASM1
HBRA3
MK14
MORS
Mahem
Bal-27
EM1
EPM3
Ameli
Pytek
RW1
XMG
IMR
Atlas 20mm
Crossbow

Additional code confirms the game type will be free-for-all, won’t utilize weapon attachments, and won’t utilize randomized weapon lists, save for a few optional settings that can be toggled in Private Matches. Boost Slam kills, knife kills, and suicides will set players back one level in the progression and earning multiple kills with a weapon won’t double your progression."

Als ze die crossbow als laatste houden denk ik dat er maar weinig mensen gun game gaan spelen.
Ik hoop toch wel dat er bij die wapens wat afwisseling in zit zoals bij ghosts. Dus dat je wel iedere keer een andere sniper krijgt, of een ander pistool om mee te beginnen. Ieder potje exact dezelfde wapens is nou niet echt leuk denk ik.

Mwoah, voor voorlopig vind ik de crossbow eigenlijk wel een slimme zet om mee te beginnen. Een goede vervanging van het gooien van een mes. Je moet goed richten en dus best over wat precisie beschikken.
De praktijk zal het leren maar de crossbow zie ik niet zoveel problemen mee.
pi_149535556
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:32 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel dat er bij die wapens wat afwisseling in zit zoals bij ghosts. Dus dat je wel iedere keer een andere sniper krijgt, of een ander pistool om mee te beginnen. Ieder potje exact dezelfde wapens is nou niet echt leuk denk ik.

Mwoah, voor voorlopig vind ik de crossbow eigenlijk wel een slimme zet om mee te beginnen. Een goede vervanging van het gooien van een mes. Je moet goed richten en dus best over wat precisie beschikken.
Ik zie de afwisseling al in de wapens. Had niet goed gekeken mijn fout :)
pi_149537797
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:32 schreef danny081 het volgende:

[..]

De spike drone van AW is het mes van Ghosts hè ;)
En verwacht niet te veel afwisseling, ik denk dat het meer in de buurt van Black Ops 2 komt.
pi_149538372
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

De spike drone van AW is het mes van Ghosts hè ;)
En verwacht niet te veel afwisseling, ik denk dat het meer in de buurt van Black Ops 2 komt.
Ok, ik blijf duimen.
Spike drone nog nooit gebruikt eigenlijk. Snapte dat ding nie zo, dus eigenlijk nooit de moeite voor genomen er naar te kijken. Zie er ook zelden iemand mee.
pi_149636644
Het is weekend...tot nog toe geen gun game.
pi_149641553
Ik zie op twitch al dat playstation bezitter vrolijk aan de gun game zitten maar xbox nog niet en pc ook niet. WHAAAAA
pi_149647726
Nou hij doet et, wat een kut mongolen!!!! Je kan niet net vrienden tegen elkaar!! Alsndit zo blijft is het voor mij einde advanced warfate helaas
pi_149667511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef danny081 het volgende:
Nou hij doet et, wat een kut mongolen!!!! Je kan niet net vrienden tegen elkaar!! Alsndit zo blijft is het voor mij einde advanced warfate helaas
Is ook niet zo gek hè, in een FFA modus :P
Maar je kunt altijd nog "join game" doen en dan bij elkaar in de lobby komen.
Maar het is echt een kutmode dus ik zou t lekker laten hangen.
pi_149669313
iemand al slingers opgehangen? nog steeds geen gungame
pi_149671265
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:12 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Is ook niet zo gek hè, in een FFA modus :P
Maar je kunt altijd nog "join game" doen en dan bij elkaar in de lobby komen.
Maar het is echt een kutmode dus ik zou t lekker laten hangen.
Ffa is inderdaad bekend. Maar bij ghosts kon je gewoon samen in een lobby, nu moet je inderdaad joinen. Vind de mode wel erg leuk. Alleen er zijn nog geen ranglijsten en dergelijke dat is wel jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')