Gewoon campen bij een OBJ, dangerclose erop enzo..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben nu bezig met de launchers, maar die zijn echt belachelijk moeilijk. Stinger heb ik al diamond maar met de maaws en de mayhem kan ik niks raken
Player kills is het probleem niet, maar met de MAHEM dingen uit de lucht schieten is echt onmogelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:38 schreef Koenani het volgende:
[..]
Gewoon campen bij een OBJ, dangerclose erop enzo..
oh op die manier, naja dat is inderdaad ook echt verzuurdquote:Op zondag 15 maart 2015 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Player kills is het probleem niet, maar met de MAHEM dingen uit de lucht schieten is echt onmogelijk.
Ja kan, als je verliest. Ranked is alleen maar leuk met vrienden trouwens, solo is het echt enorm kut. Vooraf had ik verwacht dat dat t enige zou zijn wat ik zou spelen (ben grote fan van competitive CoD) maar ze hebben het voor solo spelers echt onmogelijk gemaakt. Vooral de matchmaking en dat je variants mag gebruiken zijn te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef danny081 het volgende:
Ben van eens aan ranked play begonnen. Geweldig, vooral als je met een paar vrienden bent. Winnen wordt opeens weer echt spannend omdat je stijgt en daalt in je rank. Ben nu zilver. Vraag me eigen alleen af of je ook weer terug kan zakken naar brons als je eenmaal zilver bent.
Ben ik. Inmiddels achter. Ik speel met 1 vriend ranked play en het teamwerk gaat ons wel redelijk goed af omdat we goed communiceren. Maarja, als je eenmaal bijna goud bent kom je alleen clans tegen die samenspelen met zijn allen. Dan kan je het wel bergeten als je met zijn tweeetjes tactisch speel in hardpoint en de rest loopt als een kip zonder kop door het veld. Erg jammer want het is een erg leuke modus. Ben nu drie keer bijna goud geweest en ik mag na gisteren weer opnieuw beginnen met nul, er was iets met de servers blijkbaar dus ieder potje werden we eruit gegooid wat resulteert in een verlies.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja kan, als je verliest. Ranked is alleen maar leuk met vrienden trouwens, solo is het echt enorm kut. Vooraf had ik verwacht dat dat t enige zou zijn wat ik zou spelen (ben grote fan van competitive CoD) maar ze hebben het voor solo spelers echt onmogelijk gemaakt. Vooral de matchmaking en dat je variants mag gebruiken zijn te debiel voor woorden.
Ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Van af morgen gaat de beta voor black ops 3 online. Wie heeft er toegang tot de beta?
Kom 18:00 thuis van werken. En dan nog 12 gieg downloaden wat jaren duurt op psn. En morgen na werk meteen naar lowlands. Dus ik kan niet spelen denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uiteraard, morgenochtend vanaf 0900 toch?
Nope. Zit maar 1 map bij. Voor de andere 3 maps moet je 3x dlc gaan kopen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef Ankyou het volgende:
Exo Zombies heet. Ik vroeg me af wat jullie van de gamemode vinden, of het een beetje waard is om de gam
Al maanden en maanden niet meer. Zelfs Ghosts heb ik nog langer gespeeld geloof ik.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 2 september 2015 10:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al maanden en maanden niet meer. Zelfs Ghosts heb ik nog langer gespeeld geloof ik.
Ja Treyarch luistert sowieso altijd wel goed naar de community, dus dat is al een pluspunt. En denk idd dat BO3 op zijn minst het plezier om CoD te spelen weer herstelt.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dus
Heb wel weer zin in black ops 3. De beta was tof. En ze luisteren goed naar de feedback van de beta. Kan wel eens de beste cod in jaren worden.
Hahaquote:Op woensdag 2 september 2015 10:54 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja Treyarch luistert sowieso altijd wel goed naar de community, dus dat is al een pluspunt. En denk idd dat BO3 op zijn minst het plezier om CoD te spelen weer herstelt.![]()
Beta helaas gemist, dus nu maar wachten tot november
Verkocht nadat ik een platinum heb.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:53 schreef JimmyB het volgende:
Spelen jullie CoD AW nog veel? Ik ben er mee gestopt. Ben altijd een grote fan van CoD geweest (zelfs prima vermaakt met MW3 en Ghosts), maar AW helaas een echte tegenvaller. Komt voornamelijk door dat skill-based matchmaking. Wat een ellende is dat.
Ik speel CoD om lol te hebben. Dat je af en toe tegen goede tegenstanders speelt is geen probleem, maar niet de hele fucking tijd. Wat CoD juist leuk maakte altijd, was dat je soms een lobby compleet ownde. Hoeft ook niet altijd, af en toe potjes waarbij je pakkie krijgt is ook prima, als het maar lekker afwisselend is. Nu moet je elke game zo fucking je best doen, dat ik na een potje of 3 er wel weer ff klaar mee was.
Bij oude CoDs kan je altijd ook voor de afwisseling eens een nieuw wapen proberen, hoefde ik bij AW niet te proberen, want je wordt gelijk kapotgeschoten door de Bal's en ASM1's. Ook beetje kloten met een riot shield voor de lol zoals vroeger is er niet echt meer bij. Om nog maar te zwijgen over camo challenges (x aantal kills zonder attachments bijv, je maakt geen schijn van kans haha)..
Kijk wel weer uit naar BO3.. waarbij SBMM een bijzaak is. Van wat ik er van gezien heb, belooft veel goeds
Dit ging voor mij ook op. Viel me echt niet tegen die beta.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:18 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook die beta gespeeld op de PS4, voelde in ieder geval een stuk beter en vertrouwder ondanks de toevoeging van het rennen via muren en het sprongvermogen. Heb het gevoel dat het hier echt iets toevoegt aan de gameplay terwijl ik bij AW meer het gevoel had dat de gameplay en de beleving ontwrichtte.![]()
Haal de game denk ik wel bij de release.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |