Ja juist omdat AW mij beetje tegenviel me niet echt meer bezig gehouden met CoD.. Dus ook geen pre-order voor de beta gedaan. Maar dan ga je toch beetje op YouTube kijken naar beelden en ziet het er eigenlijk wel weer vet uit, dus toch stiekem spijt dat ik de beta gemist heb hahaquote:
Hij was paar daagjes free zonder pre-orderquote:Op woensdag 2 september 2015 13:41 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja juist omdat AW mij beetje tegenviel me niet echt meer bezig gehouden met CoD.. Dus ook geen pre-order voor de beta gedaan. Maar dan ga je toch beetje op YouTube kijken naar beelden en ziet het er eigenlijk wel weer vet uit, dus toch stiekem spijt dat ik de beta gemist heb haha
Oh haha shitquote:Op woensdag 2 september 2015 22:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hij was paar daagjes free zonder pre-order
Nee zou het niet doen. Sowieso betaal je dan bekant 100 piek voor alle vier de zombie maps en ze zijn relatief kort. Wel heel tof verhaal en leuk gedaan, maar zou zelf er nooit zoveel geld voor betalen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef Ankyou het volgende:
Hallo iedereen, sinds CoD WaW ben ik al enorm fan van alle zombiegames, vooral die van CoD. Ik heb op de 360 BOII helemaal kapotgespeeld, easter eggs zijn echt geweldig. Een jaar geleden ben ik overgestapt op PC-gaming en sindsdien geen CoD meer gespeeld, tot nu toe geen zin om geld voor spellen uit te geven die ik al had. Ghosts & AW niet gehaald omdat ik wilde wachten op een nieuwe Treyarch release mét zombies.
Nu alleen komt BOIII binnenkort uit en the hype is real! Alleen alle games die ik op dit moment heb, beginnen nogal saai te worden. Ik ben dus op zoek naar een zombie-shooter met een beetje hetzelfde fun-niveau als BOII om mij even zoet te houden tot de release.
Nu heb ik recentelijk (beetje laat pas) gezien dat AW iets heeft wat Exo Zombies heet. Ik vroeg me af wat jullie van de gamemode vinden, of het een beetje waard is om de game (en eventueel de uitbreidingen/seasonpass) te kopen alleen voor zombies en of er daarnaast ook mensen hier zijn die op PC spelen en misschien samen met mij een beetje zombie-fun wil hebben.
![]()
Steam-naam is overigens hetzelfde als m'n FOK!naam
Ja komt gewoon puur omdat niemand het meer speelt en de rest verdeeld is door de DLC matchmaking.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:52 schreef JimmyB het volgende:
Wilde voor de gein vandaag weer wat potjes spelen (pure verveling hehe), maar hij vindt nauwelijks games.. En degene die ie vindt heeft iedereen een belabberde ping.. Meer mensen last van? (Speel op Xbox one)
Hmm ja dat zal het wel zijn idd. Zonde. En na alle kritiek en ellende toch dat sbmm erin houden. Goed bezig Sledgehammer :/quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja komt gewoon puur omdat niemand het meer speelt en de rest verdeeld is door de DLC matchmaking.
Veel te veel verschillende gamemodes en dan ook normal en hardcore mode hebben en een non exo mode en zo helpen ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja komt gewoon puur omdat niemand het meer speelt en de rest verdeeld is door de DLC matchmaking.
Ja maar er zouden echt wel genoeg mensen online moeten zijn voor een simpel potje TDM.. Welke dlc je ook hebt of welke gamemode. Maar nee dit spel moet dan krampachtig op zoek naar mensen met hetzelfde skill level.. En dat is te veel van het goede want hij vindt amper wat :/quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Veel te veel verschillende gamemodes en dan ook normal en hardcore mode hebben en een non exo mode en zo helpen ook niet.
Waarom zou dit niet haalbaar zijn?quote:Op zondag 6 september 2015 09:52 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan iemand zo'n hoge KDR halen in kill confirmed??? Er zitten toch geen hackers in dit spel he?
Omdat in kill confirmed minder gecamped wordt dan in team deathmatch en ik zo'n KDR nog nooit gezien heb bij een COD game.quote:Op zondag 6 september 2015 10:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet haalbaar zijn?
Hij zit op 12 confirms met zijn 45 kills, dat zegt toch voldoende over het campgedrag?quote:Op zondag 6 september 2015 10:23 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Omdat in kill confirmed minder gecamped wordt dan in team deathmatch en ik zo'n KDR nog nooit gezien heb bij een COD game.
Tsja, ik moet zeggen dat ik het gecamp bij AW nog wel mee vind vallen. Door dat exopack waarmee je kunt springen of hoe dat ook heet worden campers veel makkelijker uitgerookt. Heerlijk om zo'n vieze camper te knifen als je bovenop 'm springtquote:Op zondag 6 september 2015 10:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij zit op 12 confirms met zijn 45 kills, dat zegt toch voldoende over het campgedrag?Nouja, zulke KDR's draai ik ook nog wel eens in KC hoor.
Dit is totaal niet uitzonderlijk of zoquote:Op zondag 6 september 2015 09:52 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan iemand zo'n hoge KDR halen in kill confirmed??? Er zitten toch geen hackers in dit spel he?
Eens, maar ik ben een zeer middelmatige speler en ik kan wel de hoogste streak regelmatig halen in domination, dus zo erg is dat nu ook weer niet.quote:Op zondag 6 september 2015 11:26 schreef Beursaap het volgende:
Ik vind de scorestreaks wel erg tegenvallen bij AW. Onder de 700 punten krijg je alleen maar zooi op de UAV na dan.
Die assault dronequote:Op zondag 6 september 2015 12:11 schreef Catkiller het volgende:
Een ding zoals een rc xd en die drone waren wel leuker natuurlijk, gewoon een lethal streak voor als je de hogere niet echt kunt halen.
Troep? Assault Drone is wellicht beste streak die er isquote:Op zondag 6 september 2015 12:18 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Die assault droneWat een troep! En die sniper drone waarmee je nog geen olifant mee kunt raken
Ik mis de helicopter en pavlow van MW3, lekker de lucht in laten fladderen zodat je zelf door kan gaan met killen. De meeste scorestreaks moet je zelf uitvoeren helaas. Wel chill dat je ze kunt upgraden, dat dan weer wel.
MW3 met IMShelicoper en een pavlow
Heerlijk je KDR daarmee ophogen
Niet. Is een map gebonden scorestreak. Die kun je dus alleen in die map uit je carepackage krijgen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef Beursaap het volgende:
Zojuist kreeg ik 2x uit m'n care package 2 tanks die m'n vijand vol onder vuur namen. 6 kills zonder dat je er iets voor hoeft te doenIk zie dit alleen nergens bij score streaks staan. Hoe kun je dit standaard krijgen ipv via een care package?
Ooh zo ja. Ik kreeg ook die vulcan, de duurste van allemaal, maar daar maak je nauwelijks kills mee als de map veel overdekt is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet. Is een map gebonden scorestreak. Die kun je dus alleen in die map uit je carepackage krijgen.
Ja. Beste zijn aerial assault drone of de bombing run op open map wat betreft de ratio kills/moeilijkheid om te halen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ooh zo ja. Ik kreeg ook die vulcan, de duurste van allemaal, maar daar maak je nauwelijks kills mee als de map veel overdekt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |