Zoiets denk ik ook. En in een diepe kronkelige geul raak je makkelijk je richtingsgevoel kwijt.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:05 schreef ToniB het volgende:
Het zou kunnen zijn dat ze dachten bij de paddock; we zijn er bijna. Aan het begin van het Pianista trail vlak voor je het dichtbegroeide stuk induikt, zie je ook zo een hek als bij de paddocks.Indien ze zijn doorgelopen met het idee er bijna te zijn.......Om half vijf sloeg de paniek toe en niet veel later gebeld. Hebben misschien nog stevig doorgestapt en zijn met inslaan van de nacht bij de 1e kabelbrug blijven steken.
Er is gedacht dat ze op een gegeven moment weer op eenzelfde stukje van de route van heenweg zouden komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:05 schreef ToniB het volgende:
Het zou kunnen zijn dat ze dachten bij de paddock; we zijn er bijna. Aan het begin van het Pianista trail vlak voor je het dichtbegroeide stuk induikt, zie je ook zo een hek als bij de paddocks.Indien ze zijn doorgelopen met het idee er bijna te zijn.......Om half vijf sloeg de paniek toe en niet veel later gebeld. Hebben misschien nog stevig doorgestapt en zijn met inslaan van de nacht bij de 1e kabelbrug blijven steken.
En het was een pleasant day hike, terwijl ze nog 'maar' 4 à 5 uur gelopen hadden. Mss daarom de volgende dag de laatste 3 uur door willen lopen? Terug zou immers verder zijn (als je uitgaat van een looptrail).quote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. En in een diepe kronkelige geul raak je makkelijk je richtingsgevoel kwijt.
Waarom dan 's ochtends nog weer 112 gebeld?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef agter het volgende:
[..]
En het was een pleasant day hike, terwijl ze nog 'maar' 4 à 5 uur gelopen hadden. Mss daarom de volgende dag de laatste 3 uur door willen lopen? Terug zou immers verder zijn (als je uitgaat van een looptrail).
Dat ze zich gerealiseerd hebben dat er geen duidelijke doorlopende route terug was. Misschien zijn ze naar de 2 huisjes gelopen om daar de weg te vragen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:13 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zich bovenaan de paddock gerealiseerd hebben dat ze niet een rondje moesten lopen om weer terug in Boquete te komen?
Paniek? Rotgevoel? Klote nacht? Zitten we wel goed?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:20 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Waarom dan 's ochtends nog weer 112 gebeld?
Of de telefoon deed het toen pas weer. Als mijn telefoon leeg is, dan doet ie het direct daarna vaak niet meer. Laat ik de telefoon een paar uur met rust, dan doet 'ie het daarna na opstarten nog wel 'n minuutje of zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Paniek? Rotgevoel? Klote nacht? Zitten we wel goed?
Dus toch twijfel.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
quote:
Een optie idd.quote:Misschien zijn ze naar de 2 huisjes gelopen om daar de weg te vragen.
Na een onvrijwillige nacht in de jungle lijkt me twijfel over de route wel op z'n plek.quote:
Ja, daar begon mijn vraag ook mee.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:23 schreef agter het volgende:
[..]
Na een onvrijwillige nacht in de jungle lijkt me twijfel over de route wel op z'n plek.
Oh, sorry!quote:
jammer dat we verder geen/ weinig beelden hebben van de geul voor de Mirador. Ben benieuwd in hoeverre die lijkt op de geul na de Mirador.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. En in een diepe kronkelige geul raak je makkelijk je richtingsgevoel kwijt.
[ afbeelding ]
Allereerst zie ik nergens geschreven dat ze dat niet gedaan hebben maar los daarvan vind ik de vergelijking erg slecht.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De studenten die onlangs in Turkije van het pad waren geraakt dachten dat ze het niet zouden overleven, maar hebben geen afscheidsboodschap opgenomen/geschreven.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)iet-zouden-overleven
Ja, hek paddocks paar hutjes zou ze op die gedachte hebben kunnen brengen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daat allemaal denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Goede vraag, of ze het nummer van F in hun telefoon hadden staan.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Daat allemaal denk ik.
Maar 112 gebeld en niet de gids met wie ze afspraak hadden en die hen als het alleen een verdwaling was ze aanwijzingen kon geven.
omdat ze:
- of zijn nummer niet hadden
- of er al iets ernstigs was gebeurd
- of telefoon deed het niet alleen 112 was mogelijk
ja, en jij doet dit niet zelf, omdat.... ???quote:Op zondag 8 februari 2015 15:28 schreef doorgaan het volgende:
[..]
super
Anders hebben we eventueel: boquetegardeninn@gmail.com or call +507.720.2376
Beste Doorgaan, kan je me wellicht even helpen aub om te zien of ik snap wat hier gebeurt?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:55 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Was even e.e.a aan het uitzoeken via url en foto toevoegen.
En het viel me op dat het ingevulde, het niet altijd zo op de site verschijnt.
Ging even daar wat mee spelen.
Was net van plan te stoppen voordat iemand wat zou roepen
huh.... welke gedachte??quote:Op zondag 8 februari 2015 20:07 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ja, hek paddocks paar hutjes zou ze op die gedachte hebben kunnen brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |