SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
Mountainbikenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Levitas het volgende:
Dus alleen maar lange, langzame ritten hoeven niet per sé een beter resultaat te geven dan HIIT trainingen.
Ik denk dat er meer winst valt te behalen wanneer je naast 't fietsen ook krachttraining doet, en dan vooral voor core & benen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Levitas het volgende:
Dus alleen maar lange, langzame ritten hoeven niet per sé een beter resultaat te geven dan HIIT trainingen. Voor degene met wat minder tijd (zoals ikzelf) is 't eigenlijk zelfs efficiënter om kortere trainingen op hogere intensiteit te doen, maar uiteraard is afwisseling (en doen wat je leuk vind) hierbij de key..
Ik ook niet, hou niet zo van oude meuk, mis de connectie ermee. Maar staal in een modern jasje begin ik steeds geiler te vinden. Kaas wees me er al eens op met die de rosa'squote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:33 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar krijgt half dit topic een stijfje van geloof ik.
Ik niet.
Het ene sluit het ander niet uit. Alleen maar langzaam zal niet helpen, alleen maar HIIT zal ook niet goed zijn. Laatst postte ik hier nog een artikel waarin stond dat je zelfs bij weinig tijd veel rustige trainingen moet doen. Ach, als je niet veel tijd hebt om te trainen, zou ik mij hier helemaal niet druk om maken. Gewoon lekker genieten van het fietsen en doelen daar op af stellen. Of je nou door effectief trainen 40% vooruitgang boekt of 30%, het verschil zal je toch niet merken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Levitas het volgende:
Dus alleen maar lange, langzame ritten hoeven niet per sé een beter resultaat te geven dan HIIT trainingen. Voor degene met wat minder tijd (zoals ikzelf) is 't eigenlijk zelfs efficiënter om kortere trainingen op hogere intensiteit te doen, maar uiteraard is afwisseling (en doen wat je leuk vind) hierbij de key..
Dan is de glycogeen voorraad in je spieren en lever op. Dus volledig op vet. Tijdens inspanning verbrand je altijd een combinatie van glycogeen en vet, ook al zit je in de maximale vet verbranding. Als de glycogeen dus op is, ga je niet zo snel meerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef ratatat het volgende:
Waar fiets je eigenlijk op als je hongerklop hebt. Eiwitten en vet?
ff willekeurige bronquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:00 schreef ratatat het volgende:
Die ammoniak lucht had ik vroeger heel vaak. Reed mezelf helemaal de vernieling in en dan thuis helemaal stuk en met zo'n vieze ammoniak lucht onder de douche. Was dus blijkbaar m'n spieren aan het oproken.
quote:Wat er precies gebeurt in het lichaam dat deze ammoniakgeur veroorzaakt is het resultaat van de verbranding van deze amminozuren. Het lichaam zal in eerste instantie altijd eerst koolhydraten als primaire brandstof willen gebruiken, maar zal wanneer de opslag van deze energiebron als glycogeen is uitgeput, overgaan op de verbranding van aminozuren en vetten. Vooral wanneer de intensiteit van de sportactiviteit hoog blijft zal het lichaam aminozuren gaan gebruiken als energie. Bij lage intensiteit zal dit eerder vet zijn.
Google maar eens op die Ferrari rode Masi fietsen, vroegah onbetaalbaar duur, net zoals een Gios Torino dus. Liep het kwijl me bekant uit de mond. Buurman had zo'n Gios met Campa Record of Super Record afgemonteerd. Altijd grote verhalen, maar sturen kon die niet, alleen maar herd rechtuit trappen. En vijf dagen in de week poetsen en polijsten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ook niet, hou niet zo van oude meuk, mis de connectie ermee. Maar staal in een modern jasje begin ik steeds geiler te vinden. Kaas wees me er al eens op met die de rosa's
[ afbeelding ]
Sinds wanneer heb jij een baardige baard ?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:49 schreef ddx het volgende:
Zo rondje Markermeer gedaan, zag eruit als mijnwerker op het eind
Flink doorgereden, Frank blijft maar rammen op kop, die zat gemiddeld op 250w bij hartslag van 135![]()
Zoals ook vorige keren zit hij eigenlijk continu 20 hartslagen lager te fietsen.
In begin flinke tijd rond omslagpunt gereden (tenminste ik schat mijn omslagpunt ergens rond de 170)
Leuk voor de verandering, maar niet een tempo om iedere week te fietsen.
[ afbeelding ]
https://www.strava.com/activities/251636526
3 weken nog jongenquote:Op zondag 8 februari 2015 09:17 schreef Gripper het volgende:
Goeie baard ddx!! Daar kan je op een 200 of 300 prima mee voor de dag komen
quote:Op zondag 8 februari 2015 09:55 schreef Patroon het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk ben ik er bij de 200 niet bij.
Hele maand maart zit vol.
Zaterdag 28 febr rij ik een trainingskoers.
8 t/m 15 maart op Mallorca
22 mrt ICW Middelstum (trainingskoers)
27 t/m 29 maart in Tecklenburg.
Dat weekend wel tijd, maar ik ben al niet veel thuis in maart en ben geen vrijgezel hequote:Op zondag 8 februari 2015 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
Dan heb je toch tijd om naar de 200 te komen of ben je bang dat je eraf gereden wordt? Goede training voor de GF Sportful ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op zondag 8 februari 2015 10:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat weekend wel tijd, maar ik ben al niet veel thuis in maart en ben geen vrijgezel he. Daar komt bij dat ik niet zoveel trek heb om 2 weekenden achter elkaar naar België te reizen.
Geeft niet hoor Tommeke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja , je moet wat over hebben voor sex op regelmatige basisquote:
Ik denk dat ik, gezien het gemiddelde, aardig wat vrijheid geniet. Mijn broer krijgt bijvoorbeeld een sneer als hij 2 dagen achter elkaar op de fiets staptquote:Op zondag 8 februari 2015 10:58 schreef dop het volgende:
[..]
Tja , je moet wat over hebben voor sex op regelmatige basis![]()
maar goed de helft van het topic die nu stiekum zitten te lachen hebben zelf niet eens door dat ze thuis ook niks te vertellen hebben
Barney.gifquote:Op zondag 8 februari 2015 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heeft ze tenminste genoeg tijd om haar minnaar langs te laten komen.
Is 2u KT wat ik denk dat je daar mee bedoeld en dat op 7 dagen? Stakker!quote:Op zondag 8 februari 2015 11:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, gezien het gemiddelde, aardig wat vrijheid geniet. Mijn broer krijgt bijvoorbeeld een sneer als hij 2 dagen achter elkaar op de fiets stapt
Ik fiets nu bijna 12u + 2u KT per week, naast 40u werken. Ze geeft me alle ruimte, maar maart is gewoon druk, en wil zelf ook niet elk weekend weg zijn.
Ik moet die zaterdag nog werken. Na mijn werk stap ik in de auto en rij ik naar Limburg.quote:
Ik denk dat niemand zin heeft om heen te rijden, misschien dat ik dan met de trein ga op zaterdag en dan een rondje limburg doe. Overnachten in stayokay als ze een plekje hebben tenminste, kan ik 10 minuten langer slapenquote:
Als het weer te pruimen is doe ik zaterdag mss rondje mee.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zin heeft om heen te rijden, misschien dat ik dan met de trein ga op zaterdag en dan een rondje limburg doe. Overnachten in stayokay als ze een plekje hebben tenminste, kan ik 10 minuten langer slapen
(als het weer een beetje te pruimen is tenminste)
Betere toertochten pakken. Vasse, Holten, Markelo, Lemele, Nijverdal, Hellendoorn, Rijssen (nieuwe route zijn ze aan het maken), Haaksbergen omgeving van Lochem (al is dat geen OV meer) kan je prachtig mountainbiken. Tuurlijk gaat er niks boven de Veluwe of Limburg maar hier in Twente mogen we echt niet klagen over de bossen en aantal routes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:56 schreef Oksel het volgende:
Achja. Elke tocht hier in Twente is een baggerzooi. Veluwe is vaak veel droger, mooier en sneller. Qua racefietsen is Twente prachtig, qua ATB'en is het ruk. Alhoewel 't vast een stuk mooier is dan Friesland / Groningen
Dit. B&b was prima maar stayokay lijkt me relaxter.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zin heeft om heen te rijden, misschien dat ik dan met de trein ga op zaterdag en dan een rondje limburg doe. Overnachten in stayokay als ze een plekje hebben tenminste, kan ik 10 minuten langer slapen
(als het weer een beetje te pruimen is tenminste)
Je kan daar bij B&B Droste alleen niet je fietsie binnenzetten maar die kan je wel bij mij in de auto kwijt voor de nacht.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. B&b was prima maar stayokay lijkt me relaxter.
Heb jij de gegevens van die b&b voor mij?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:41 schreef kaasplankje het volgende:
Stayokay is wel duurder, en lig je op slaapzaal.
Staat op VVV Maastricht site onder slapen/B&B Droste heet het.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:42 schreef janatwork het volgende:
[..]
Heb jij de gegevens van die b&b voor mij?
Hoeveel is die droste dan per nacht?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:41 schreef kaasplankje het volgende:
Stayokay is wel duurder, en lig je op slaapzaal.
38 geloof ik, das wel een kamer voor jezelf met koffie & thee want ze hebben senseo en een waterkokerquote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Hoeveel is die droste dan per nacht?
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:46 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag de eerste trainingskoers gereden. Met de amateurs mee. Ik stond bij de start iets te ver naar achter, en het ging vrij snel op de kant. Maar kon tegen de wind in tot m'n eigen verbazing vrij eenvoudig twee groepjes voorbij fietsen en zo weer in het peloton aansluiten.
In het peloton zat ik redelijk makkelijk en ik overschatte mezelf een beetje waardoor ik te ver achterin zat. Voor me brak het weer en nu kreeg ik het niet meer dicht. Toen maar in de groep daarachter uitegereden. Lekker gevoel aan overgehouden.
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zin heeft om heen te rijden
Was wel leuk ja!quote:Op zondag 8 februari 2015 17:47 schreef ddx het volgende:
[..]![]()
Was wel leuk avontuur vorig jaar.
Maar we hadden wel erg geluk met het weer natuurlijk.
Als je zin hebt kunnen we zaterdag ook een toertje doen in Limburg, Marco wil ook wel en ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:47 schreef ddx het volgende:
[..]![]()
Was wel leuk avontuur vorig jaar.
Maar we hadden wel erg geluk met het weer natuurlijk.
Ik doelde meer op een routequote:Op zondag 8 februari 2015 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eerst maar weer eens gaan fietsen.
En ik zit dat weekend ergens in Duitsland.
Als het redelijk weer is lijkt me dat primaquote:Op zondag 8 februari 2015 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je zin hebt kunnen we zaterdag ook een toertje doen in Limburg, Marco wil ook wel en ik ook.
120/150km ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |