Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:36 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo is weer lekker aan het janken vandaag zeg.
Als het goed gaat en hij is in vorm, dan laat hij dit soort dingen altijd achterwege. Nu hij uit vorm is...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratDoe mij maar een lief, schattig Messi'tje.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratDoe mij maar een lief, schattig Messi'tje.
In de maas flikkerenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
van een flat pleuren die spiekerman
Met z'n voeten in beton gieten en dan de maas in gooienquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hij moet wel meteen dood zijn
Met een clownsneus op .quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n voeten in beton gieten en dan de maas in gooien
En toch nog de leg winnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)1/onehunderdandeeiig.._oh.html
Lijkt wel PEC-Ajaxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Dit is nou prachtig.
Het grote geld verliest.
Wat een gelulquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Real Madrid zal na vandaag nooit meer hetzelfde zijn.
Hij had er geen zin inquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar was Ronaldo? Totaal onzichtbaar weer.
Als ze kampioen worden dit seizoen praat niemand meer over die wedstrijdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Real madrid zal na vandaag nooit meer hetzelfde zijn.
Als mijn vriend, als.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dit seizoen praat niemand meer over die wedstrijd
Staan nog 4 punten boven Barcelonaquote:
Morgen waarschijnlijk 1 met gelijk aantal wedstrijden ...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staan nog 4 punten boven Barcelona
een trainingsbeest kan de tegenstander grip op krijgenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar was Ronaldo? Totaal onzichtbaar weer.
quote:
Hij is niet de enige, ik word doodziek van die manquote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sierd heeft het niet zo op Suarez heb ik het idee
Hij speelt dan ook wel erg matig en dan ook nog eens al die schwalbes.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sierd heeft het niet zo op Suarez heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |