Ik kan alleen al genieten van Godin en Miranda. Wat een geweldig duo is dat. Maargoed, ik speel zelf dan ook als verdediger. Ook Thiago vind ik fokking goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is voor 85% dezelfde ploeg als deze, dus vorig seizoen reken ik erbij.
Ik zie liever Giménez ipv Miranda, dan is het feest compleet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan alleen al genieten van Godin en Miranda. Wat een geweldig duo is dat. Maargoed, ik speel zelf dan ook als verdediger. Ook Thiago vind ik fokking goed.
Allebei prima spelers hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie liever Giménez ipv Miranda, dan is het feest compleet.
Weet ik, maar daar mee bedoel ik dat het echt stuiver wisselen is tussen die twee. Fysiek is Miranda verder en in die topwedstrijden is dat wel handiger.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook niet dat Miranda er niets van kan? Ik geef slechts mijn voorkeur.
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:36 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo is weer lekker aan het janken vandaag zeg.
Als het goed gaat en hij is in vorm, dan laat hij dit soort dingen altijd achterwege. Nu hij uit vorm is...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratDoe mij maar een lief, schattig Messi'tje.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratDoe mij maar een lief, schattig Messi'tje.
In de maas flikkerenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
van een flat pleuren die spiekerman
Met z'n voeten in beton gieten en dan de maas in gooienquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hij moet wel meteen dood zijn
Met een clownsneus op .quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n voeten in beton gieten en dan de maas in gooien
En toch nog de leg winnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)1/onehunderdandeeiig.._oh.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |