quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
CasillasMananmanmanmanmanmanmanmanmanmanm
Stuk beter dan die overschatte Ramos in ieder geval jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beste centrale verdediger ter wereld.
Eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Ronaldo nu al weer mag meedoen is echt een schande overigens
?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Hier moet je van genieten.
Heeft Real Madrid al een schot gelost?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dit stiekem wel grappig. Atleti sloopt Real compleet tot nu toe.
Dat van vorig jaar is mooierquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Dit Atleti is echt een van de mooiste ploegen ooit.
Ik kan alleen al genieten van Godin en Miranda. Wat een geweldig duo is dat. Maargoed, ik speel zelf dan ook als verdediger. Ook Thiago vind ik fokking goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is voor 85% dezelfde ploeg als deze, dus vorig seizoen reken ik erbij.
Ik zie liever Giménez ipv Miranda, dan is het feest compleet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan alleen al genieten van Godin en Miranda. Wat een geweldig duo is dat. Maargoed, ik speel zelf dan ook als verdediger. Ook Thiago vind ik fokking goed.
Allebei prima spelers hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie liever Giménez ipv Miranda, dan is het feest compleet.
Weet ik, maar daar mee bedoel ik dat het echt stuiver wisselen is tussen die twee. Fysiek is Miranda verder en in die topwedstrijden is dat wel handiger.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook niet dat Miranda er niets van kan? Ik geef slechts mijn voorkeur.
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:36 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo is weer lekker aan het janken vandaag zeg.
Als het goed gaat en hij is in vorm, dan laat hij dit soort dingen altijd achterwege. Nu hij uit vorm is...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratDoe mij maar een lief, schattig Messi'tje.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geweldige atleet en goede voetballer, maar wat een smerige ratDoe mij maar een lief, schattig Messi'tje.
In de maas flikkerenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
van een flat pleuren die spiekerman
Met z'n voeten in beton gieten en dan de maas in gooienquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hij moet wel meteen dood zijn
Met een clownsneus op .quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n voeten in beton gieten en dan de maas in gooien
En toch nog de leg winnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)1/onehunderdandeeiig.._oh.html
Lijkt wel PEC-Ajaxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Dit is nou prachtig.
Het grote geld verliest.
Wat een gelulquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Real Madrid zal na vandaag nooit meer hetzelfde zijn.
Hij had er geen zin inquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar was Ronaldo? Totaal onzichtbaar weer.
Als ze kampioen worden dit seizoen praat niemand meer over die wedstrijdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Real madrid zal na vandaag nooit meer hetzelfde zijn.
Als mijn vriend, als.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dit seizoen praat niemand meer over die wedstrijd
Staan nog 4 punten boven Barcelonaquote:
Morgen waarschijnlijk 1 met gelijk aantal wedstrijden ...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staan nog 4 punten boven Barcelona
een trainingsbeest kan de tegenstander grip op krijgenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar was Ronaldo? Totaal onzichtbaar weer.
quote:
Hij is niet de enige, ik word doodziek van die manquote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sierd heeft het niet zo op Suarez heb ik het idee
Hij speelt dan ook wel erg matig en dan ook nog eens al die schwalbes.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, ik word doodziek van die man
Had nooit naar Barca moeten gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook wel erg matig en dan ook nog eens al die schwalbes.
Ik ben zeer blij met hem. Alleen zal hij wel wat scherper in de afwerking moeten worden. Dat ging de afgelopen jaren wat beter.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, ik word doodziek van die man
Ziet er ook vreselijk goedkoop uit. Past toch niet bij een club als Barca.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Je krijgt pijn in je ogen van dat tenue van Barca.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Had nooit naar Barca moeten gaan.
Zijn hele spel is drie keer niksquote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij met hem. Alleen zal hij wel wat scherper in de afwerking moeten worden. Dat ging de afgelopen jaren wat beter.
Had Liverpool kampioen moeten maken en verder moeten schieten in de CL.quote:
Ik vind het mooi dat ie samen met Neymar en Messi een dodelijke voorhoede vormt, maar zonde van de voetballer zelf. Bij Liverpool had ie er waarschijnlijk nu alweer 20 in liggen. Hier houdt ie Pedro uit de basis en loopt ie maar een beetje mee te sjokkenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij moet ergens de grote held zijn ja. Nu staat hij teveel in de schaduw van die andere twee.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ie samen met Neymar en Messi een dodelijke voorhoede vormt, maar zonde van de voetballer zelf. Bij Liverpool had ie er waarschijnlijk nu alweer 20 in liggen. Hier houdt ie Pedro uit de basis en loopt ie maar een beetje mee te sjokken
Het lukt bij iedereen, behalve bij Suarezquote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Waar andere jaren alles erin vliegt wil het nu niet echt lukken bij Barca.
Beetje het Ibrahimovic verhaal.
Barcelona had hem nooit moeten kopen, zeker niet voor 80 miljoen euro en zeker niet na zijn wangedrag op het WK.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet ergens de grote held zijn ja. Nu staat hij teveel in de schaduw van die andere twee.
Engelse spel is ook wat opportunistischer wat hem beter ligt.
Klopt. Maar die hadden een grote aankoop nodig en dus halen ze maar de topscorer van Engeland, terwijl ze die niet echt nodig hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona had hem nooit moeten kopen, zeker niet voor 80 miljoen euro en zeker niet na zijn wangedrag op het WK.
Engeland is volgens mij veel fysieker en minder tactisch. Daar gooi je lekker de beuk erin en troll je met de verdedigers van de tegenstander. Hier in Spanje sta je tegen een random flapdrol waar je niet eens mee kunt communicerenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engelse spel is ook wat opportunistischer wat hem beter ligt.
Wees blij dat hij Pedro uit de basis houdt. Hij is 10x beter. Daarnaast heeft hij al meerdere assists op zijn naam en doet hij veel sleur en verdedigend werk.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ie samen met Neymar en Messi een dodelijke voorhoede vormt, maar zonde van de voetballer zelf. Bij Liverpool had ie er waarschijnlijk nu alweer 20 in liggen. Hier houdt ie Pedro uit de basis en loopt ie maar een beetje mee te sjokken
Waarom?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hadden een grote aankoop nodig
Is ook vaak hoog tempo wat op en neer gaat en dat is ideaal voor Suarez. Alle kanten op en ruimte voor zijn acties.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Engeland is volgens mij veel fysieker en minder tactisch. Daar gooi je lekker de beuk erin en troll je met de verdedigers van de tegenstander. Hier in Spanje sta je tegen een random flapdrol waar je niet eens mee kunt communiceren
Pedro is tenminste een echte Barca man en een pure vleugelspeler. Nu lopen Messi en Suarez elkaar een beetje in de weg en moeten ze op niet natuurlijke posities spelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wees blij dat hij Pedro uit de basis houdt. Hij is 10x beter. Daarnaast heeft hij al meerdere assists op zijn naam en doet hij veel sleur en verdedigend werk.
Alleen het afwerken wil gewoon echt nog niet vlotten.
Als hij de kansen had afgemaakt die hij had gekregen had niemand lopen zeuren dat hij er niet zou passen of dat het niks is.
En het kansen missen heeft niks te maken met dat hij niet meekan in het spel van Barca of iets dergelijks.
Het zit nu gewoon tegen qua afwerking waar vorig jaar bij Liverpool alles er in ging.. Kan zomaar zijn dat het volgend jaar wel lukt bij Suarezquote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wees blij dat hij Pedro uit de basis houdt. Hij is 10x beter. Daarnaast heeft hij al meerdere assists op zijn naam en doet hij veel sleur en verdedigend werk.
Alleen het afwerken wil gewoon echt nog niet vlotten.
Als hij de kansen had afgemaakt die hij had gekregen had niemand lopen zeuren dat hij er niet zou passen of dat het niks is.
En het kansen missen heeft niks te maken met dat hij niet meekan in het spel van Barca of iets dergelijks.
Wat een onzin. Ze lopen elkaar totaal niet in de weg.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:26 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Pedro is tenminste een echte Barca man en een pure vleugelspeler. Nu lopen Messi en Suarez elkaar een beetje in de weg en moeten ze op niet natuurlijke posities spelen.
Heb je Pedro's cijfers van vorig seizoen al bekeken?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze lopen elkaar totaal niet in de weg.
En Pedro raakt al meer dan een jaar geen knikker.
Pedro vind ik maar een matige spelerquote:Op zondag 8 februari 2015 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze lopen elkaar totaal niet in de weg.
En Pedro raakt al meer dan een jaar geen knikker.
Pedro zou bij een iets mindere club veel meer tot z'n recht komen, zoals Sanchez bij Arsenalquote:Op zondag 8 februari 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pedro vind ik maar een matige speler
Die vraag werd altijd al gesteldquote:Op zondag 8 februari 2015 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ook dat gezeur op Mathieu is mooi.
Was zeer belangrijk in de eerste fase van de competitie toen Barcelona geen goal tegen kreeg in 8 wedstrijden. Toen speelde hij een belabberde partij in en tegen Madrid op linksback, niet zijn beste positie. Is geblesseerd geraakt en daardoor aan Mascherano zijn plek kwijt geraakt. En nu is het alleen maar de vraag of hij wel een speler is die bij Barca zou moeten spelen.
Ze willen misschien nog een jaartje doorquote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef Vermecelli het volgende:
Ze hebben wel een probleem volgend seizoen als Alves weg is trouwens
Ze moeten Alves geven wat hij wil, dik contract voor 3 jaar. Logisch gevolg van waardeloos inkopen in de zomer.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze willen misschien nog een jaartje door
Hopelijk blijft hij. Is na een mindere periode gewoon weer erg sterk bezig.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze willen misschien nog een jaartje door
Drie jaar is onzin.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze moeten Alves geven wat hij wil, dik contract voor 3 jaar. Logisch gevolg van waardeloos inkopen in de zomer.
Seamus Coleman is wel te verleiden met een dik salaris.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef Vermecelli het volgende:
Ze hebben wel een probleem volgend seizoen als Alves weg is trouwens
Bij Liverpool zou hij ook nog wel iets kunnenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Pedro zou bij een iets mindere club veel meer tot z'n recht komen, zoals Sanchez bij Arsenal
Alternatief is dat hij transfervrij weg gaat deze zomer en Barca met Montoya/Douglas en de blessuregevoelige Adriano het mag uitzoeken. Alves is veel minder dan 6 jaar geleden maar nog steeds 10x beter dan zijn directe concurrentie.quote:
Montoya voldoet prima voor 6 maandjes, als Alves niet akkoord wil met één jaarquote:Op zondag 8 februari 2015 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Alternatief is dat hij transfervrij weg gaat deze zomer en Barca met Montoya/Douglas en de blessuregevoelige Adriano het mag uitzoeken. Alves is veel minder dan 6 jaar geleden maar nog steeds 10x beter dan zijn directe concurrentie.
Komt vooral door het beleid van de trainersquote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef Vermecelli het volgende:
De jeugd van Barca laat het ook wel aardig afweten de laatste jaren.
Vorig seizoen kwamen er nog wel een aantal aan bod in de Copa, en speelde Sergi Roberto nog regelmatig. El Haddadi zie je ook zelden nog maarquote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Komt vooral door het beleid van de trainers
Montoya gaat waarschijnlijk ook weg door ontevredenheid over zijn speeltijd.Het is echt dom gedaan, ze hadden gewoon een rechtsback moeten halen die goed was ipv witwas douglas.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Montoya voldoet prima voor 6 maandjes, als Alves niet akkoord wil met één jaar
Munir laat op dit moment ook te weinig zien om aanspraak te maken op speelminuten.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Vorig seizoen kwamen er nog wel een aantal aan bod in de Copa, en speelde Sergi Roberto nog regelmatig. El Haddadi zie je ook zelden nog maar
Barça wil de clausule van Montoya hebben en zolang dat niet gebeurt zal hij niet vertrekken tijdens de transferbanquote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Montoya gaat waarschijnlijk ook weg door ontevredenheid over zijn speeltijd.Het is echt dom gedaan, ze hadden gewoon een rechtsback moeten halen die goed was ipv witwas douglas.
Welke rechtsback had jij gehaald dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Montoya gaat waarschijnlijk ook weg door ontevredenheid over zijn speeltijd.Het is echt dom gedaan, ze hadden gewoon een rechtsback moeten halen die goed was ipv witwas douglas.
Danilo van Porto.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke rechtsback had jij gehaald dan?
Zo krijg ik wel weer zin in El Clasicoquote:Op zondag 8 februari 2015 21:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Sterke eerste helft van Barca, als ze zo spelen kunnen ze iedereen verslaan.
Xavi had de 0-3 moeten maken, Messi had 3 assists moeten hebben.
Leuke wedstrijd ook.
Ja dat zou een hele belangrijke sterke wedstrijd kunnen zijn waar Barca dan op 1 punt van REal staat waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo krijg ik wel weer zin in El Clasico
Is er nog Atletico-Barca voor de competitie trouwens?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja dat zou een hele belangrijke sterke wedstrijd kunnen zijn waar Barca dan op 1 punt van REal staat waarschijnlijk.
Vooralsnog lijkt het op Barca>Atletico>Real>Barca, dat wordt nog een spannende titelstrijd.
Ja, midden meiquote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nog Atletico-Barca voor de competitie trouwens?
Of het is juist de beslissende wedstrijd, zoals vorig seizoenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo laat is, kan het al beslist zijn
Laten we dat maar hopen dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Of het is juist de beslissende wedstrijd, zoals vorig seizoen
Speelronde 37, dan is er ook español vs Realquote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nog Atletico-Barca voor de competitie trouwens?
Moet het wel allemaal nog dicht bij elkaar zitten.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Speelronde 37, dan is er ook español vs RealIk was er vorig jaar bij tijdens die kampioenswedstrijd, zou prachtig zijn als het dan weer zo is.
Zijn alle twee grote koopclubs die alleen maar spelers halen voor de merchandising ipv dat het team ze echt nodig heeft.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop alleen dat Real de titel niet pakt. Arrogante, smakeloze koopclub is dat. Al begint Barca daar helaas ook meer en meer op te lijken.
Ik werd echt voorstander van Barca vanaf 2008 toen ze de sterren van de hemel speelde. Helaas is het nu wel per jaar 'minder'quote:Op zondag 8 februari 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn alle twee grote koopclubs die alleen maar spelers halen voor de merchandising ipv dat het team ze echt nodig heeft.
Laporta back in en alles komt goedquote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop alleen dat Real de titel niet pakt. Arrogante, smakeloze koopclub is dat. Al begint Barca daar helaas ook meer en meer op te lijken.
Toen had ik meestal ook wel een voorkeur voor Barca in de CL en competitie.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:05 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik werd echt voorstander van Barca vanaf 2008 toen ze de sterren van de hemel speelde. Helaas is het nu wel per jaar 'minder'
Echt een prachtig stadion inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Echt een cool stadion trouwens dat san Mames, goede sfeer ook voor een Spaans duel.
Eerste zal ie wel krijgen, tweede denk ik nietquote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft Messi nu 2 keer gescoord of zijn het eigen 2 eigen doelpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |