SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Notorious_Roy op 07-02-2015 15:53:17 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Baasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
› PSN-usernames weer op alfabetische volgorde gezet
› Usericons in juiste formaat gezet
› OP scrollvriendelijker gemaakt
› PS+ voor februari in OP gezet
Dat is een reactie die ik hier niet vaak krijgquote:
Done.quote:Zou je mijn UI kunnen aanpassen?
Klopt, maar er is esthetisch maar plek voor twee games.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:44 schreef poker4lifee het volgende:
Rogue Legacy ook ps plus he voor ps4
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar er is esthetisch maar plek voor twee games.
Ja hoor. Maar wat wil je daar mee op de PC dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF ik wist helemaal niet dat een PS4 controller ook op de PC werkt. Even een driver installeren en de controller werkt gewoon
Nou ik wilde weer eens Fallout New Vegas gemod spelen op de PC, maar ik heb geen Xbox 360 controller meer. Ik wilde gewoon even kijken of de PS4 controller zou werken want het scheelt me dan wel wat geld. En na een driver geïnstalleerd te hebben doet die het gewoonquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:32 schreef Morri het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar wat wil je daar mee op de PC dan?
Wanneer komt de DLC uit met de missende kleuren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:53 schreef Pheno het volgende:
Zijn er vragen voor de makers van The Order 1886?
Ik wil er wel bij in de OPquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een reactie die ik hier niet vaak krijg
[..]
Done.
Ik kan nog 23 uur iconverzoekjes behandelen, daarna moet het via een mod
Done.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:48 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij in de OP: I.C.O.N. - Vempel
Aanbiedingen zijn er hiervoor nu niet. Een maand geleden waren er nog 5 aanbieders voor 40 Euro.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:07 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog waar PSN voor een jaar te koop is? (Beetje goedkoop 40-,)
Dat vond ik ook al vreemd ja, die moet je dus halen voordat je hem uitspeelt..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:22 schreef Platina het volgende:
Zojuist The Swapper uitgespeeld. Zeer vermakelijk en meeslepend spel. Wel frappant dat ik geen achievements gehaald heb.
http://www.psncode.nl/playstation-plus-365-dagen-nederland.phpquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:07 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog waar PSN voor een jaar te koop is? (Beetje goedkoop 40-,)
Ik kwam er ook toen pas achter dat je op onmogelijke plekken moest gaan verzamelen. Laat dan maar zitten :pquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd ja, die moet je dus halen voordat je hem uitspeelt..
Had weinig zin om weer opnieuw te beginnen..
Het is vooral een learning curve. Je wordt (als het goed is) steeds beter. In het vorige deel van deze topicreeks zijn een hoop tips geplaatst.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:13 schreef Badr_Harry het volgende:
BOI zo moeilijk of zit ik te nooben?
Sleeping Dogs?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:09 schreef Faux. het volgende:
Ik heb weer geld voor een spel, dus k zoek een PS4 game. Suggesties voor iemand die ontzettend van GTAV genoten heeft?
Watch_Dogs?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:09 schreef Faux. het volgende:
Ik heb weer geld voor een spel, dus k zoek een PS4 game. Suggesties voor iemand die ontzettend van GTAV genoten heeft?
Ziet er gaaf uit, zelf positieve ervaringen mee?quote:
Had ik naar gekeken, maar scoort magertjes. Nu ben ik niet heel kritisch, maar voelt t wel als een gokquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:11 schreef CoExist het volgende:
[..]
Watch_Dogs?
Is ook niet zo duur meer.
Nee, maar hoor er veel goeds over. Kost niet veel ook. Wil 'm zelf ook ooit eens proberen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, zelf positieve ervaringen mee?
Watch Dogs is zeker wel de moeite hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Had ik naar gekeken, maar scoort magertjes. Nu ben ik niet heel kritisch, maar voelt t wel als een gok
sleeping dogs is zeker aan te raden. de handgevechten voegen een extra dimensie toe.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, zelf positieve ervaringen mee?
Sony roeptoetert een jaar.... Volgens mij zou het bij wet 2 jaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe lang geldt die garantie op controllers? Beide controllers van mij zijn nu kut, maar die ene die steeds uitlogged is het grootste probleem, dus die zou ik het liefst laten vervangen. Dat van die sticky shoulder-buttons dat valt hopelijk zelf wel een beetje op te lossen...
Je moet bij de verkoper zijn. Wat Sony zegt boeit voor jou als consument weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Sony roeptoetert een jaar.... Volgens mij zou het bij wet 2 jaar moeten zijn.
okquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet bij de verkoper zijn. Wat Sony zegt boeit voor jou als consument weinig.
Een controller zou overigens zomaar een jaar zijn, zeker als je veel gamet.
Ik denk ook dat hij zijn rechtenstudie niet afgemaakt heeft maar dat terzijde.quote:
Was Sleeping Dogs niet zo'n luie (slechte) port met slechte controls, en zelfs nog framerate issues op 30 fps?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:36 schreef Platina het volgende:
[..]
sleeping dogs is zeker aan te raden. de handgevechten voegen een extra dimensie toe.
L en R knoppen even eruit wippen en je kunt weer een jaar verder.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Sony roeptoetert een jaar.... Volgens mij zou het bij wet 2 jaar moeten zijn.
Heb hetzelfde, ze pakken me (nog) niet echt. Maar heb dan ook nog gezien plezier met BOI, vandaag alle bosses verslagen en Golden God gehaald.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
vind dat Transistor en Apotheon maar vage games, pure 1e indrukRogue Legacy lijkt wel grappig, maar dan vind ik BOI toffer
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ze pakken me (nog) niet echt. Maar heb dan ook nog gezien plezier met BOI, vandaag alle bosses verslagen en Golden God gehaald.
je hebt MS nu ook veslagen?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ze pakken me (nog) niet echt. Maar heb dan ook nog gezien plezier met BOI, vandaag alle bosses verslagen en Golden God gehaald.
ja, zaadspelquote:
prachtige sfeerbeelden, beetje puzzelen en genieten.quote:
Wel aardig hoor. Maar weet niet of ik er geld aan uit zou geven. Na verloop van tijd begint die physics engine en de matige besturing behoorlijk te irriteren, vooral omdat het zo belangrijk is bij het oplossen van de puzzels.quote:
Hoe?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
L en R knoppen even eruit wippen en je kunt weer een jaar verder.
quote:
nog niet eens de rede, ik vind het gewoon geen leuk spel.quote:
dat wordt hier ook echt 10x per dag gevraagd... Misschien moeten we een FAQ maken?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef Sickert het volgende:
Iemand een site waar je goedkoper aan Ps+ kan komen?
Thnx alvast!
Heeft geen nut. Niemand leest.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef RRuben het volgende:
[..]
dat wordt hier ook echt 10x per dag gevraagd... Misschien moeten we een FAQ maken?
op de ps3 niks vqn gemerkt iig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:58 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Was Sleeping Dogs niet zo'n luie (slechte) port met slechte controls, en zelfs nog framerate issues op 30 fps?
Negeren lijkt me verstandiger.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef RRuben het volgende:
[..]
dat wordt hier ook echt 10x per dag gevraagd... Misschien moeten we een FAQ maken?
Het speelt inderdaad sneller/simpeler dan de vorige versies. Speelt wel gewoon goed e.d. maar het is geen Battlefield game in mijn ogen.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:46 schreef RRuben het volgende:
Battlefield hardline net even gespeeld. Ze hebben me nu echt overtuigd om het spel niet te kopen. Ik weet niet precies wat het is, maar het is gewoon echt niks. Ik denk veel te arcade
ja precies. Ik heb BF4 nog liggen dus als ik even wil knallen pak ik die er wel bij.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Het speelt inderdaad sneller/simpeler dan de vorige versies. Speelt wel gewoon goed e.d. maar het is geen Battlefield game in mijn ogen.
campers zijn bijna de main reason dat ik alleen de base maps speel, dan weet ik van elk hoekje waar die fuckers standaard zitten.quote:
Zegt diegene die indies standaard kut vindtquote:
hohoho de meeste zijn kut. Maar boi vind ik heel leukquote:Op maandag 9 februari 2015 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zegt diegene die indies standaard kut vindt
Sowieso BF en CoD,allebei idiote FPS franchise.quote:
Dus je hebt helemaal geen hekel aan indies??quote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
hohoho de meeste zijn kut. Maar boi vind ik heel leuk
Dan moet je rogue legacy ook een kans gevenquote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
hohoho de meeste zijn kut. Maar boi vind ik heel leuk
heb hem wel gedownload maar heb geen tijdquote:Op maandag 9 februari 2015 17:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dan moet je rogue legacy ook een kans geven![]()
Minstens zo verslavend
Wat is volgens jou dan dé fantastische FPS franchise?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso BF en CoD,allebei idiote FPS franchise.
[..]
Dus je hebt helemaal geen hekel aan indies??
2x chest in toaal en dan 1x MSquote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef Mystikvm het volgende:
In BOI The Chest gecleared. Volgens mij heb ik nu eindelijk alle levels gezien.
Aha. Heb ook nog niet alle endings, zie ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2x chest in toaal en dan 1x MS
dan heb jeh em uit ongeveer
De darkroom ook al gehad?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef Mystikvm het volgende:
In BOI The Chest gecleared. Volgens mij heb ik nu eindelijk alle levels gezien.
Unreal,Quake,Counter-Strike.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:26 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan dé fantastische FPS franchise?
20ste eeuw belde, ze willen hun toen leuke nu oudemeuk shooters terugquote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Unreal,Quake,Counter-Strike.
3 uurtjes later...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Meh vind het tot nu toe geen reet aan
Tijd is te kostbaar voor middelmatigheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 uurtjes later...
De jeugd van tegenwoordig moet meteen een oeh-momentje anders geven ze het geen kans meer
wolfenstein is dan ook niet middelmatig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd is te kostbaar voor middelmatigheid.
Nee zeker niet, en het bezit ook zeker dat 'oeh'-moment. Na de intro dacht ik: "oh, dit was pas de intro".quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
wolfenstein is dan ook niet middelmatig.
dan had ik nooit een Mario gespeeldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, en het bezit ook zeker dat 'oeh'-moment. Na de intro dacht ik: "oh, dit was pas de intro".
Damn. Zo intensief, goede setting en geweldige pacing.
Maar mijn opmerking was algemeen. Als een game na drie uur nog niet boeiend is moet je gewoon stoppen.
Ik krijg sowieso onmogelijk veel mails van Sony.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Krijg een mail met:
[..]
Ik heb PS Plus
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 10 februari 2015 04:47 schreef Jiang153 het volgende:
Apotheon
Vind dit toch veel leuker dan die gare kauwgom mannetjes die tranen schieten spel
Ja de gameplay is soms wel wat traag jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volledig mee eensAl moet ik zeggen dat de gameplay niet heel vloeiend is soms, maar die artstyle is zo ontzettend vet
Al ben ik sowieso erg gek op alles wat met de oude grieken en de Romeinse tijd te maken heeft
Ik ben nog niet zo ver, heb alleen nog maar de boog van Artemis te pakken en dat stukje met dat hert werkte ook niet helemaal lekker. Een verdieping naar beneden springen pakte hij soms niet en dan had je meteen een pijl in je knar te pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja de gameplay is soms wel wat traag ja
Dat sprinten moet die weer helemaal opladen en dat slaan is ook sloom tenzij je zo'n potion drinkt
In Agora wanneer je ff met je wapens slaat ben je fucked omdat je dan overspoelt wordt door die neger soldaten
Daar zijn vast therapieën voor om er vanaf te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Al ben ik sowieso erg gek op alles wat met de oude grieken en de Romeinse tijd te maken heeft
Bow of Artemis heb ik ook zojuist ja. Maar tjongejonge die enemies waren kutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver, heb alleen nog maar de boog van Artemis te pakken en dat stukje met dat hert werkte ook niet helemaal lekker. Een verdieping naar beneden springen pakte hij soms niet en dan had je meteen een pijl in je knar te pakken.
Is die uit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:01 schreef Donderjagers het volgende:
Gaat iemand Evolve vandaag nog halen?
Yes, vandaag.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bow of Artemis heb ik ook zojuist ja. Maar tjongejonge die enemies waren kut
Steeds naar je toe springen en vastpakken en weggooien als een stukje drol die uit je aars komt.
[..]
Is die uit?
Nee die had je blijkbaar niet nodig voor golden god.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
je hebt MS nu ook veslagen?
niiiice !
Ben al een tijdje geen jeugd meer hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 uurtjes later...
De jeugd van tegenwoordig moet meteen een oeh-momentje anders geven ze het geen kans meer
Speel je de Telltale games?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben al een tijdje geen jeugd meer hoor![]()
Moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd gewoon geen oeh-moment meer heb gehad in games. De laatste keer dat ik dat had was met The Last of Us. Daarbij ben ik ook shooter moe geworden. Vind dat doelloos schieten of dat hele overdreven gedoe echt niks meer. Ach kon die game lenen van iemand omdat ik er toch wel benieuwd naar was, maar helaas is het niet mijn game
Als de rest beter te doen is dan ben ik gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bow of Artemis heb ik ook zojuist ja. Maar tjongejonge die enemies waren kut
Steeds naar je toe springen en vastpakken en weggooien als een stukje drol die uit je aars komt.
[..]
Is die uit?
Is dat niet meer iets voor jou als je meer van verhalende games houdt? Hun andere series zijn ook tof!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb The Walking Dead games gespeeld
Wil nog steeds een keer The Wolf Among Us, Borderlands en Game of Thrones spelen. Alleen bij de laatste 2 wil ik echt wachten tot alles uit is zodat ik alle episodes achter elkaar kan spelen. Misschien toch ook een keer Life is Strange kopenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor jou als je meer van verhalende games houdt? Hun andere series zijn ook tof!
Die kan ik allemaal zeker aanraden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wil nog steeds een keer The Wolf Among Us, Borderlands en Game of Thrones spelen. Alleen bij de laatste 2 wil ik echt wachten tot alles uit is zodat ik alle episodes achter elkaar kan spelen. Misschien toch ook een keer Life is Strange kopen![]()
Maar dat is het wel bij mij ja, Ik ben de laatste jaren echt veel meer van de games met een goed verhaal. Is het beetje doelloos schieten en zit er een flinterdun verhaal in, dan ben ik daar 9 van de 10x heel snel klaar mee
Gisteren gekocht, gespeeld en hij viel behoorlijk tegen idd terwijl ik normaal gesproken best van dat soort games hou. Vooral de lipsync was zo slecht dat het behoorlijk immersion breaking was en het is echt veel te chickflick.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die kan ik allemaal zeker aanraden.Behalve Life is Strange dan, heb de eerste aflevering gespeeld en het is zo'n spel dat Amerikaanse tienermeisjes vast geweldig vinden.
Als je nagaat wat er nou de hele aflevering gebeurd is, dan is dat bar weinig, maar het trekt zich vrij lang omdat je met veel mensen even kan praten, die eigenlijk allemaal hetzelfde zeggen en omdat je met veel objecten interactie kan hebben. Zo kun je naar allerlei posters op de muur kijken en dat soort dingen, maar veel toegevoegde waarde heeft het imo niet. Maar goed, het was pas de eerste episode, hopelijk wordt het beter.
The wolf among us is inderdaad heel erg goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
The Wolf Among Us is heel erg goed! Kijk al uit naar season 2
je kan volgens mij ook satan beelden er voor opblazenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nee die had je blijkbaar niet nodig voor golden god.Kreeg de trophy nadat ik The lamb had gekilled.
Ik krijg maar nooit de kans om bij MS te komen, kom bijna nooit in een angel room en als ik er kom ben ik meestal niet sterk genoeg om die angels te killen.
Had gisteren wel weer een erg fijne run met Blue Baby.
Huilen, lachen, poepen, fappen, zweten, kotsen tegelijk. Naakt.quote:
licht eraan. Wil je online gamen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:06 schreef satecl het volgende:
Is het de moeite om me vanavond aan te melden bij Playstation + ?
Voor mij is BF4 de beste FPS op de PS4. Dus ik zou zeggen koop het, het is zeker waar voor je geldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:13 schreef appelsjap het volgende:
BF4 wel of niet kopen nu nog 1 maandje voor release van hardline? Door die hardline beta ben ik verslaafd geworden en zit nu dus te overwegen BF4 te halen. En zo ja, met of zonder alle DLC?
BF4 > BF Hardlinequote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:13 schreef appelsjap het volgende:
BF4 wel of niet kopen nu nog 1 maandje voor release van hardline? Door die hardline beta ben ik verslaafd geworden en zit nu dus te overwegen BF4 te halen. En zo ja, met of zonder alle DLC?
Koop beidequote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:13 schreef appelsjap het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Garden Warefare > BF4 > BF Hardline
Tja, BF4 is veel; populairder, en als je een beetje verstandig rondkijkt misschien dat je BF4 Premium wel kunt vinden voor ongeveer 40 euro, en dan is dat dus inclusief alle DLC, en vrijwel alle problemen/bugs zijn er uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:13 schreef appelsjap het volgende:
Zeer zeer t geld waard, ik was 20 euro kwijt voor bf4 + premium combo (us store). Heb destijds voor 65 euro bf3+premium gekocht voor ps3, jammer genoeg zelden gespeeld. Eenmaal op de pc heb ik bf3 kapot gespeeld en begon ik de franchise eenmaal kapot mooi te vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, BF4 is veel; populairder, en als je een beetje verstandig rondkijkt misschien dat je BF4 Premium wel kunt vinden voor ongeveer 40 euro, en dan is dat dus inclusief alle DLC, en vrijwel alle problemen/bugs zijn er uit.
Als je nu voor Hardline gaat, is het eerst afwachten of je een fatsoenlijke community krijgt, waarschijnlijk heeft het de eerste maanden weer de nodige problemen online, en vervolgens moet je alle DLC er ook nog apart bij kopen, dus dan betaal je straks wellicht rond de 100 euro voor Hardline.
Ik zou voor BF4 Premium gaan. Paar maanden terug gekocht voor 40 euro op PSN (aanbieding), en waarschijnlijk mijn beste game-aankoop van 2014, wat betreft value-for-money.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
20ste eeuw belde, ze willen hun toen leuke nu oudemeuk shooters terug
okquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:55 schreef Donderjagers het volgende:
Ik stream Evolve:
http://www.twitch.tv/donderjagernl
Ziet er lame uitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:55 schreef Donderjagers het volgende:
Ik stream Evolve:
http://www.twitch.tv/donderjagernl
Heb het geprobeerd maar lukte niet, alleen die angel beelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan volgens mij ook satan beelden er voor opblazen
Bedankt voor je reactie! Ga 'm zo bestellen, alhoewel ik hardline ook met de release ga halen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, BF4 is veel; populairder, en als je een beetje verstandig rondkijkt misschien dat je BF4 Premium wel kunt vinden voor ongeveer 40 euro, en dan is dat dus inclusief alle DLC, en vrijwel alle problemen/bugs zijn er uit.
Als je nu voor Hardline gaat, is het eerst afwachten of je een fatsoenlijke community krijgt, waarschijnlijk heeft het de eerste maanden weer de nodige problemen online, en vervolgens moet je alle DLC er ook nog apart bij kopen, dus dan betaal je straks wellicht rond de 100 euro voor Hardline.
Ik zou voor BF4 Premium gaan. Paar maanden terug gekocht voor 40 euro op PSN (aanbieding), en waarschijnlijk mijn beste game-aankoop van 2014, wat betreft value-for-money.
Ja, ik heb ook een abonement genomen gisteravond. FIFA online is echt veel anders dan singleplayer. Veel slechter. Ik speel single player met Portsmouth, en daarmee heb ik meer controle dan Real Madrid online. Jammer weer van EAquote:
heb je the negative al ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 03:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar lukte niet, alleen die angel beelden.
Had hem net verdomme bijna dood, hij was in zijn laatste stage en zijn schedel was bijna kapot, maar toch niet overleefd.![]()
![]()
Was helaas niet zo'n OP run
ohja, true !quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jazeker, anders kon ik niet in the dark room komen.
Geen dank, en veel plezierquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Ga 'm zo bestellen, alhoewel ik hardline ook met de release ga halen.
Hotwire was best wel verslavendquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou Hardline helemaal niet halen als je nu BF4 koopt, zie de toegevoegde waarde dan niet echt, maar goed.
ook maar een paar potjes. Soort mariokart meets gtaquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hotwire was best wel verslavend
Heists was ook te verslavendquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hotwire was best wel verslavend
Nee man breaching charge op de weg en dan erachter staanquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef n8n het volgende:
[..]
ook maar een paar potjes. Soort mariokart meets gta
Dat overkomt mij in domination ook vaker dan wenselijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen dank, en veel plezierHet is even inkomen als je BF niet gewend bent, maar daarna is het verslavend
Wel Conquest spelen natuurlijk. Ik heb een vriend die laatst ook begonnen was ermee, maar die betrapte ik erop dat hij Deathmatch aan het spelen was... (!) Hij klaagde al over lege servers op de DLC-mappen...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
› PSN-usernames weer op alfabetische volgorde gezet
› Usericons in juiste formaat gezet
› OP scrollvriendelijker gemaakt
› PS+ voor februari in OP gezet
Piepen als in "Fuck you I spit the cd out"? Had ik ook last van twee keer, mijn PlayStation zo geplaatst dat de voorkant (van onder) net aan vrij was van een oppervlakte. Gelukkig heeft dit geholpen. Wel kut voor jequote:Op donderdag 12 februari 2015 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
LOL m'n PS4 piept nu ook al midden in de nacht
Heb nu echt alle mogelijke fixes geprobeerd...
Uitzetten, stroom eraf gehaald, database hersteld, rubber weggehaald, schroef aangedraaid...
Jammer dit, na carnaval maar eens bellen met onze vrienden.
Yup, tijdens Netflix eerder op de avond was hij al het grinden also hij een disc wilde uitspugen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Piepen als in "Fuck you I spit the cd out"? Had ik ook last van twee keer, mijn PlayStation zo geplaatst dat de voorkant (van onder) net aan vrij was van een oppervlakte. Gelukkig heeft dit geholpen. Wel kut voor je
Ziet er lekker uit. Het is te hopen dat ze de EU versie niet weer gaan censureren ivm de overgevoelige Duitsertjes...quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef Disker91 het volgende:
Denk dat ik maar overstag ga en digitaal Alien Isolation (door die aanbieding in de PS-store) ga kopen. Moet even een nieuw spel hebben. Volgende week The Order 1886, en dan is het wachten tot Bloodborne. Helaas geen leuke (nieuwe) multiplayer games om met vrienden te spelen.
Hardline gaat het niet worden, houd het wel bij af en toe een potje Destiny en Battlefield 4.
Edit:
[ afbeelding ]![]()
nope. Of ik heb het ook gemist en ik heb de demo zelf op mijn ps4 staanquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat gaat The Order zo speciaal maken tov alle andere third person shooters? Ik zie dat mensen er op zitten te wachten maar ik heb nog niks voorbij zien komen wat mijn interesse zou kunnen wekken behalve wat graphics en generic gameplay. Is er iets bijzonders bekend kwa verhaal of gameplay dat ik gemist heb?
Heistquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Heists was ook te verslavend
[Gears 1 defense force]quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een shooter met toffe setting en goede graphics kan toch voldoende zijn? Gears was ook een gewone shooter met technisch goede graphics.
Persoonlijk zag ik door het bruin de vijand niet, maar goed.
Tuurlijk, maar voor mij persoonlijk komt het zo generic over dat er niet echt iets is om zo enthousiast over te worden om "Day 1" of "Must buy" te roepen. Misschien dat ik iets gemist had maar blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een shooter met toffe setting en goede graphics kan toch voldoende zijn? Gears was ook een gewone shooter met technisch goede graphics.
kwaquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voor mij persoonlijk komt het zo generic over dat er niet echt iets is om zo enthousiast over te worden om "Day 1" of "Must buy" te roepen. Misschien dat ik iets gemist had maar blijkbaar niet dus.
GoW was kwa gameplay toentertijd toch vernieuwend omdat het een van de eerste games was waar dat hele 'cover and flanking mechanic' werd toegepast?
Stating the obvious?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben je aan het puberen jongen?
net klaarquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben je aan het puberen jongen?
quote:
Die detailsquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay pics van Tekken 7, met nieuw karakter Shaheen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You have to train Heatwave-sanquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er altijd zo stoer uit dat soort games, jammer dat de gameplay voor mij niet verder komt dan blind wat knoppen inrammen.
quote:
Hier nog een paar van Famitsu : http://www.famitsu.com/news/201502/12071371.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay pics van Tekken 7, met nieuw karakter Shaheen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook... laatst even Injustice gehaald (was gratis PSN) en toen met een maat weer eens wat ouderswets matten maar je kan tactieken en truukjes uit je kop gaan leren echter wint diegene die het hardst op de knoppen ramt 9 van de 10xquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er altijd zo stoer uit dat soort games, jammer dat de gameplay voor mij niet verder komt dan blind wat knoppen inrammen.
Ja, same here, kwam met moeite de tutorial doorquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... laatst even Injustice gehaald (was gratis PSN) en toen met een maat weer eens wat ouderswets matten maar je kan tactieken en truukjes uit je kop gaan leren echter wint diegene die het hardst op de knoppen ramt 9 van de 10x
De truuk is ook om te zorgen dat je weet hoe je anderen kunt blokken. Een vuurbal-spammer pak je vrij simpel aan als je zelf goede timing hebt om ze te mijden en dichterbij te komen om hem die ene hoek van de arena te laten voelen. Er vanuitgaande dat er een hoek is, maar Injustice en SF hebben dat iigquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... laatst even Injustice gehaald (was gratis PSN) en toen met een maat weer eens wat ouderswets matten maar je kan tactieken en truukjes uit je kop gaan leren echter wint diegene die het hardst op de knoppen ramt 9 van de 10x
Ja, het is gewoon mijn genre niet, maar het ziet er altijd zo vet uitquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De truuk is ook om te zorgen dat je weet hoe je anderen kunt blokken. Een vuurbal-spammer pak je vrij simpel aan als je zelf goede timing hebt om ze te mijden en dichterbij te komen om hem die ene hoek van de arena te laten voelen. Er vanuitgaande dat er een hoek is, maar Injustice en SF hebben dat iig
Vraag jij in de kerk ook of mensen hun geloof al helemaal zat zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Is iemand zijn playstation al helemaal zat?
Ik heb de storymode van Injustice gehaald door blind op knoppen te rammenquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan je verbinding?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn hier gebruikers van de PS4 Gold headset? Sinds een maandje ervaar ik dat ik de gamesound perfect hoor maar zodra ik een chatparty heb komt mijn stem over als een blikkengeluid en valt verbinding soms weg.
Zelfde probleem. En een andere FOK!ker heeft dit ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn hier gebruikers van de PS4 Gold headset? Sinds een maandje ervaar ik dat ik de gamesound perfect hoor maar zodra ik een chatparty heb komt mijn stem over als een blikkengeluid en valt verbinding soms weg.
Goed mogelijk inderdaad... Ik had het eergisteren, even een router-reset verhielp het hier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan je verbinding?
Wel erg slecht danquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de storymode van Injustice gehaald door blind op knoppen te rammenWon vrijwel elk gevecht in één keer
I know al ben ik zelf neit zo best met timen enzo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De truuk is ook om te zorgen dat je weet hoe je anderen kunt blokken. Een vuurbal-spammer pak je vrij simpel aan als je zelf goede timing hebt om ze te mijden en dichterbij te komen om hem die ene hoek van de arena te laten voelen. Er vanuitgaande dat er een hoek is, maar Injustice en SF hebben dat iig
Same hier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon mijn genre niet, maar het ziet er altijd zo vet uit.
Nee, zelf geen last van. Maar een vriend van me wel. Hij was zowat niet te verstaan (te zacht, zelfs op vol voulume), en andere geluiden hoorde ik dan weer heel hard. Anderhalf lopen zoeken en kloten. Bleek dat hij z'n koptelefoon verkeerd op z'n hoofd had staan (linkerschelp op rechteroor)quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee hier niet omgedraaidquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Nee, zelf geen last van. Maar een vriend van me wel. Hij was zowat niet te verstaan (te zacht, zelfs op vol voulume), en andere geluiden hoorde ik dan weer heel hard. Anderhalf lopen zoeken en kloten. Bleek dat hij z'n koptelefoon verkeerd op z'n hoofd had staan (linkerschelp op rechteroor)![]()
Maar ik vermoed eerder dat het bij jou inderdaad aan de verbinding ligt. Resetten? Hoe ver zit je er vanaf?
Met mijn eerste had ik dit niet. Maar sinds die is geruild voor een nieuwe welquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfde probleem. En een andere FOK!ker heeft dit ook
of je hebt gewoon een slechte stemquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfde probleem. En een andere FOK!ker heeft dit ook
Ik heb wel vaak in het begin dat ie steeds weg valt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als het mijn verbinding zou zijn, zou ik ook met gamesound problemen hebben en niet alleen tijdens partychat. Met vlagen is er niks aan de hand en dan ineens uren achtereen hakkend en blikkerig geluid met praten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan je verbinding?
Nee want de gamesound gaat niet via je internetverbinding, wat wel het geval is bij partychat? Klinkt als een instabiele internetverbinding.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als het mijn verbinding zou zijn, zou ik ook met gamesound problemen hebben en niet alleen tijdens partychat. Met vlagen is er niks aan de hand en dan ineens uren achtereen hakkend en blikkerig geluid met praten.
Echt jammer, want het geluid is verder enorm topquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met mijn eerste had ik dit niet. Maar sinds die is geruild voor een nieuwe wel
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je hebt gewoon een slechte stem
Heb zithoek met maximale snelheid, stabiel, goed ping, alles bekabeld. Volgens de ps4 test ook NAT type open.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee want de gamesound gaat niet via je internetverbinding, wat wel het geval is bij partychat? Klinkt als een instabiele internetverbinding.
Laatste klonk ik niet helemaal zuiver toch? Eergisteren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog nooit een probleem gehad met de gold headset.
En de first day patch ?quote:
Je PS3 account is je PS4 account.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En de first day patch ?
En kan ik hetzelfde account gebruiken als op mn ps3 en is mn ps plus abonnement dan ook geldig op mn ps3 ?
Of heb ik dan 2 verschillende accounts nodig ?
Nicequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je PS3 account is je PS4 account.
Geen idee of de system update beschikbaar is als PSN down is eigenlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef Dopekoe het volgende:
Nice
[..]
Nice
And how 'bout the first day patch ?
Dat werkt dus ook als psn down is ?
Ok, beetje jammer dat als ik hem vanavond haal ik er niet gelijk mee aan de gang kan....quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht het niet eigenlijk... maar daar kom je maar op één manier achter
Geen idee, ga hem vanavond pas kopenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heb je die nodig om offline te kunnen gamen? En kan je geen updates meer doen via usb-stick?
Ik ga die toko gewoon bellen dat ik een nieuwe wil want de mic werkt nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Echt jammer, want het geluid is verder enorm top
[..]
Dat zal het zijn
Laat ze dat lekker van 2-3 uur s'nachts tot 6 uur ofzo doen. Niet in de middag/avond.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is gewoon scheduled maintenance.
Het zal vast ergens ter wereld 2 uur 's nachts zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat ze dat lekker van 2-3 uur s'nachts tot 6 uur ofzo doen. Niet in de middag/avond.
En het is gewoon veels te vaak. Bij XBL had je dat vrijwel nooit.
Gaan ze het wereldwijd aanpakken dan die maintenance, of alleen EU?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het zal vast ergens ter wereld 2 uur 's nachts zijn.
Tot wanneer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is gewoon scheduled maintenance.
Omdat ze mensen willen stimuleren om terug naar de keuken te gaan...quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:27 schreef Morri het volgende:
Die maintenance op prime time, daar snap ik ook niks van. Van 18.00 - 22.30... Wat is dat voor tijd? De stores kunnen ze wel apart vullen en updaten? Waarom dit dan niet?
Vooral bij dat stukje met die nazi's.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:48 schreef mtchel112 het volgende:
Net met wolfenstein begonnen, komen toch weer een beetje jeugdsentimenten op.
Dan is het lekker in de nacht in japan en 's ochtends in Amerika. Iemand moet lijden en datis dus Europaquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat ze dat lekker van 2-3 uur s'nachts tot 6 uur ofzo doen. Niet in de middag/avond.
Het is SCE,je weet hoe gek ze zijn bij de top.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onze mooie Europa.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan is het lekker in de nacht in japan en 's ochtends in Amerika. Iemand moet lijden en datis dus Europa
Ik vind het echt heel knap wat Sony presteert op het gebied van verkopen. Ze domineren deze generatie echt weer net zo hard als tijdens de PS1 en PS2-periode. Misschien nog wel harder.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
'PlayStation 4 is met afstand bestverkochte console in Nederland'
Lang leve PS4.![]()
No way. De totale sales van de ps2 met zijn 155 miljoen is echt insane.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
en PS2-periode. Misschien nog wel harder.
Het tempo waarmee PS4 over de toonbank vliegt is net zo absurd. Er is totaal geen concurrentie buiten de VS waar XBO het nog wel aardig doet als Microsoft de prijs zo laag houdt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
No way. De totale sales van de ps2 met zijn 155 miljoen is echt insane.
Wauw. Had geen idee dat het zo extreem was.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het tempo waarmee PS4 over de toonbank vliegt is net zo absurd. Er is totaal geen concurrentie buiten de VS waar XBO het nog wel aardig doet als Microsoft de prijs zo laag houdt.
http://www.ign.com/articl(...)test-selling-console
Nu zegt dat niets over de heel lange termijn, en ik betwijfel of er nog iemand uberhaupt 100+ miljoen kan aantikken, maar qua dominantie is het net zo hard.
PS2 is 150 miljoen stuks verkocht en productie eindigde in maart 2013(!!!).quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel knap wat Sony presteert op het gebied van verkopen. Ze domineren deze generatie echt weer net zo hard als tijdens de PS1 en PS2-periode. Misschien nog wel harder.
Klopt.Maar verder nooit problemen gehad.En we hebben er toch behoorlijk wat uren op zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Laatste klonk ik niet helemaal zuiver toch? Eergisteren?
Verder ook nooit problemen gehad.
Ik denk dat de prijs ook een grote rol speelt, en het feit dat consoles tegenwoordig op meerdere markten snel te verkrijgen zijn. Wat kostte de PS2 destijds? Iets van 1100 gulden? Een belachelijk bedrag, als je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wauw. Had geen idee dat het zo extreem was.
bij mij niet, heb 4(!) Ps's versleten... wat een ondingen waren datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
1149 gulden zelfs, ik stond in de rij.
De PS2 was wel van veel betere kwaliteit....
Die van mij heeft het gedaan tot ik m verkocht heb, en dat was heel wat jaren later.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bij mij niet, heb 4(!) Ps's versleten... wat een ondingen waren dat![]()
maar wel te tof om geen ieuwe meer te kopen
Same hier. PS2 jaaaaaren gehad. Staat nu nog ergens stof te happen en werkt nog steeds. Meermalen omgevallen etc. Robuuste dingen wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij heeft het gedaan tot ik m verkocht heb, en dat was heel wat jaren later.
De PS4 heeft zo ongeveer vanaf de 1e week al problemen en de slechtste kwaliteit controllers aller tijden.
True that. Mijn controller valt al half uit elkaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij heeft het gedaan tot ik m verkocht heb, en dat was heel wat jaren later.
De PS4 heeft zo ongeveer vanaf de 1e week al problemen en de slechtste kwaliteit controllers aller tijden.
Ik kreeg vorige week een nieuwe van Sony nadat ik een kapotte had opgestuurd, binnen 5 dagen was ook die kapot...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
True that. Mijn controller valt al half uit elkaar.
Ik heb dat ding ook net een halve maand.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een nieuwe van Sony nadat ik een kapotte had opgestuurd, binnen 5 dagen was ook die kapot...
Het gaat echt nergens over...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook net een halve maand.
Of structureel erg agressieve gamersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn PS4 doet het vooralsnog ook voortreffelijk. Maar als zoveel mensen een kapotte controller hebben, dan zal er structureel wel iets mis zijn met die dingen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
1149 gulden zelfs, ik stond in de rij.
De PS2 was wel van veel betere kwaliteit....
Och er zijn er maar honderdduizenden ofzo...quote:
Ja echt heel agressief... Vandaar dat elke controller van oudere consoles nog perfect zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of structureel erg agressieve gamers
Ik had hiervoor een Xbox360.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
Dat ze een PS4-controller weten te slopen, en die flimsy plastic troep van de PS3 wel heel wisten te houden, dat is op zich al een prestatie.
Ik zet altijd teveel druk op de dingen bij racen en schiet games.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of structureel erg agressieve gamers
logisch ook, want hoe harder je drukt, hoe sneller je rijd !quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Xbox360.
[..]
Ik zet altijd teveel druk op de dingen bij racen en schiet games.Zenuwachtig trekje.
Daar speel je anders nu niet meer mee, dus dat is vrij logischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja echt heel agressief... Vandaar dat elke controller van oudere consoles nog perfect zijn.
Huehuehuehuehuequote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar speel je anders nu niet meer mee, dus dat is vrij logisch
doe dan gewoon die stekker er in. Ethernet whaaaatttttquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik baal wel als een stekker dat ik mijn PS4 niet op mijn 5ghz netwerk aan kan sluiten
Zou best willen, maar studentenhuis enzo. Is een onmogelijk gedoe.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:33 schreef n8n het volgende:
[..]
doe dan gewoon die stekker er in. Ethernet whaaaattttt
quote:
je zou een 5ghz router kunnen gebruiken als ethernetstation. Weet alleen niet of dat ook echt sneller isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou best willen, maar studentenhuis enzo. Is een onmogelijk gedoe.
Ik heb er ook twee die het gewoon prima doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, serieus, er is duidelijk een probleem. Alleen is het nou bekend of het een batch of fabriek betreft? Ik heb zelf drie controllers en nergens last van, op ons werk hebben we er 4 en die doen het ook nog steeds prima. Puur geluk?
Je moet er ook niet mee gooienquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef n8n het volgende:
Bij mijn controller is links zelfs het plastic boven de naad ingedeukt
Wat ik heb begrepen gaat het om de controllers die met serienummer 111 beginnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, serieus, er is duidelijk een probleem. Alleen is het nou bekend of het een batch of fabriek betreft? Ik heb zelf drie controllers en nergens last van, op ons werk hebben we er 4 en die doen het ook nog steeds prima. Puur geluk?
doe ik heul niet want dan zegt m'n koptelefoonkabel snok en dan huil ik een beetjequote:
2 controllers bij mijn Killzone pakket, bij beiden scheurde het rubber van de linkerstick vrij snel af.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een bizarre verhalen, bij mij doen ze het echt fantastisch. Ik heb nog nooit een controller gesloopt en heb elke Playstation vanaf de PS1 gehad. Mijn PS4 controller heeft zels het rubber op de analog sticks nog.
zelfs het rubber nog ja. De ps1 controller was nog Nokia plastic daar heb ik dan weer vrij vaak mee gegooid maar geen krimp. Met de nieuwe ben ik al bang als ik m'n laat vallenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een bizarre verhalen, bij mij doen ze het echt fantastisch. Ik heb nog nooit een controller gesloopt en heb elke Playstation vanaf de PS1 gehad. Mijn PS4 controller heeft zels het rubber op de analog sticks nog.
Mijn PS4 zal ook niet echt slijten voorlopig neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn controllers hebben vooralsnog nergens last van, maar eentje zit nog in zijn plastic hoes. En tja, PS4 has no games, dus van spelen gaan ze bij mij ook niet stuk
Niet zoals Vita en 3DS, maar straks met Windows 10 een tablet met knoppen... Hopelijk wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn PS4 zal ook niet echt slijten voorlopig nee. Wat is dat toch met Sony en gaming de laatste tijd, willen ze niet meer ofzo? Zelfde verhaal met de Vita, maak er toch eens iets van.
Zou Microsoft het ooit aandurven, een handheld?
Zou zomaar kunnen ja, een Surface Gaming Tablet ofzo, dan dus wel gewoon full games onderweg. Ik snap het niet, er zit zoveel potentie in de Vita...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zoals Vita en 3DS, maar straks met Windows 10 een tablet met knoppen... Hopelijk wel.
Ik was echt razend enthousiast over de vita toen ie uit kwam. En toch nooit overwogen hem aan te schaffenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja, een Surface Gaming Tablet ofzo, dan dus wel gewoon full games onderweg. Ik snap het niet, er zit zoveel potentie in de Vita...
Of is het eerder Roy has no working PS4quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn controllers hebben vooralsnog nergens last van, maar eentje zit nog in zijn plastic hoes. En tja, PS4 has no games, dus van spelen gaan ze bij mij ook niet stuk
Ik ook, en je hebt toch een beetje het gevoel dat je na de PSP weer genaaid bent door Sonyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was echt razend enthousiast over de vita toen ie uit kwam. En toch nooit overwogen hem aan te schaffen
Driveclub PS+ editie. Die zou er op launch zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of is het eerder Roy has no working PS4
Ik speel me suf op de PS4, dus voor welke games had je de PS4 gekocht
Ik weet nog dat ik 13 was en GTA Liberty City Stories op mijn PSP op de achterbank op vakantiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en je hebt toch een beetje het gevoel dat je na de PSP weer genaaid bent door Sony. En nogmaals, het is niet 100% perfect, maar als Gearbox Borderlands kan porten kan de rest van de wereld ook wel full games porten voor dat ding lijkt me.
Dat waren toen wel toptitels, dus het kon toen ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 13 was en GTA Liberty City Stories op mijn PSP op de achterbank op vakantie
Dat is al 10 jaar geleden besef ik mewat vliegt de tijd.
Ik zou me toch een boner krijgen van GTA V op een handheld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat waren toen wel toptitels, dus het kon toen ook.
Lijkt me dat je als gamesmaker toch ook wel een markt ruikt? Zoveel ontevreden Vita gamers, ik zou echt cheap sell out een zooi oude meuk laten porten in Polen ofzo.
Is misschien net ff te veel voor het bakkie, maar het zou moeten kunnen opzich. Maar port lekker Mass Effect, Skyrim, Dragon Age, Bioshock, gewoon een zooi PS3 klassiekers.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou me toch een boner krijgen van GTA V op een handheld.
Lijkt me qua controls kut. Dan zie ik liever een geile top-down GTA met mooie graphics. In 3rd person zul je toch weer de nodige concessies moeten doen qua beelden, waardoor je weer met een verkapte PS3 kwaliteit zit te spelen, terwijl je met een top-down game dat toch enigzins kunt verhullen met goede art-direction enzo...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou me toch een boner krijgen van GTA V op een handheld.
San Andreas draait nu op een telefoon, kwestie van 5 jaar geduldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me qua controls kut. Dan zie ik liever een geile top-down GTA met mooie graphics. In 3rd person zul je toch weer de nodige concessies moeten doen qua beelden, waardoor je weer met een verkapte PS3 kwaliteit zit te spelen, terwijl je met een top-down game dat toch enigzins kunt verhullen met goede art-direction enzo...
Klopt, maar tenzij je er een fatsoenlijke controller op aansluit is het niet echt lekker speelbaar, qua controls. Zelfs Sonic the Hedgehog 2 is al kut als je het alleen via touch-screen speelt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef n8n het volgende:
[..]
San Andreas draait nu op een telefoon, kwestie van 5 jaar geduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |