SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Notorious_Roy op 07-02-2015 15:53:17 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Baasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
› PSN-usernames weer op alfabetische volgorde gezet
› Usericons in juiste formaat gezet
› OP scrollvriendelijker gemaakt
› PS+ voor februari in OP gezet
Dat is een reactie die ik hier niet vaak krijgquote:
Done.quote:Zou je mijn UI kunnen aanpassen?
Klopt, maar er is esthetisch maar plek voor twee games.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:44 schreef poker4lifee het volgende:
Rogue Legacy ook ps plus he voor ps4
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar er is esthetisch maar plek voor twee games.
Ja hoor. Maar wat wil je daar mee op de PC dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF ik wist helemaal niet dat een PS4 controller ook op de PC werkt. Even een driver installeren en de controller werkt gewoon
Nou ik wilde weer eens Fallout New Vegas gemod spelen op de PC, maar ik heb geen Xbox 360 controller meer. Ik wilde gewoon even kijken of de PS4 controller zou werken want het scheelt me dan wel wat geld. En na een driver geīnstalleerd te hebben doet die het gewoonquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:32 schreef Morri het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar wat wil je daar mee op de PC dan?
Wanneer komt de DLC uit met de missende kleuren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:53 schreef Pheno het volgende:
Zijn er vragen voor de makers van The Order 1886?
Ik wil er wel bij in de OPquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een reactie die ik hier niet vaak krijg
[..]
Done.
Ik kan nog 23 uur iconverzoekjes behandelen, daarna moet het via een mod
Done.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:48 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij in de OP: I.C.O.N. - Vempel
Aanbiedingen zijn er hiervoor nu niet. Een maand geleden waren er nog 5 aanbieders voor 40 Euro.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:07 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog waar PSN voor een jaar te koop is? (Beetje goedkoop 40-,)
Dat vond ik ook al vreemd ja, die moet je dus halen voordat je hem uitspeelt..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:22 schreef Platina het volgende:
Zojuist The Swapper uitgespeeld. Zeer vermakelijk en meeslepend spel. Wel frappant dat ik geen achievements gehaald heb.
http://www.psncode.nl/playstation-plus-365-dagen-nederland.phpquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:07 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog waar PSN voor een jaar te koop is? (Beetje goedkoop 40-,)
Ik kwam er ook toen pas achter dat je op onmogelijke plekken moest gaan verzamelen. Laat dan maar zitten :pquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd ja, die moet je dus halen voordat je hem uitspeelt..
Had weinig zin om weer opnieuw te beginnen..
Het is vooral een learning curve. Je wordt (als het goed is) steeds beter. In het vorige deel van deze topicreeks zijn een hoop tips geplaatst.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:13 schreef Badr_Harry het volgende:
BOI zo moeilijk of zit ik te nooben?
Sleeping Dogs?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:09 schreef Faux. het volgende:
Ik heb weer geld voor een spel, dus k zoek een PS4 game. Suggesties voor iemand die ontzettend van GTAV genoten heeft?
Watch_Dogs?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:09 schreef Faux. het volgende:
Ik heb weer geld voor een spel, dus k zoek een PS4 game. Suggesties voor iemand die ontzettend van GTAV genoten heeft?
Ziet er gaaf uit, zelf positieve ervaringen mee?quote:
Had ik naar gekeken, maar scoort magertjes. Nu ben ik niet heel kritisch, maar voelt t wel als een gokquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:11 schreef CoExist het volgende:
[..]
Watch_Dogs?
Is ook niet zo duur meer.
Nee, maar hoor er veel goeds over. Kost niet veel ook. Wil 'm zelf ook ooit eens proberen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, zelf positieve ervaringen mee?
Watch Dogs is zeker wel de moeite hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Had ik naar gekeken, maar scoort magertjes. Nu ben ik niet heel kritisch, maar voelt t wel als een gok
sleeping dogs is zeker aan te raden. de handgevechten voegen een extra dimensie toe.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, zelf positieve ervaringen mee?
Sony roeptoetert een jaar.... Volgens mij zou het bij wet 2 jaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe lang geldt die garantie op controllers? Beide controllers van mij zijn nu kut, maar die ene die steeds uitlogged is het grootste probleem, dus die zou ik het liefst laten vervangen. Dat van die sticky shoulder-buttons dat valt hopelijk zelf wel een beetje op te lossen...
Je moet bij de verkoper zijn. Wat Sony zegt boeit voor jou als consument weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Sony roeptoetert een jaar.... Volgens mij zou het bij wet 2 jaar moeten zijn.
okquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet bij de verkoper zijn. Wat Sony zegt boeit voor jou als consument weinig.
Een controller zou overigens zomaar een jaar zijn, zeker als je veel gamet.
Ik denk ook dat hij zijn rechtenstudie niet afgemaakt heeft maar dat terzijde.quote:
Was Sleeping Dogs niet zo'n luie (slechte) port met slechte controls, en zelfs nog framerate issues op 30 fps?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:36 schreef Platina het volgende:
[..]
sleeping dogs is zeker aan te raden. de handgevechten voegen een extra dimensie toe.
L en R knoppen even eruit wippen en je kunt weer een jaar verder.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Sony roeptoetert een jaar.... Volgens mij zou het bij wet 2 jaar moeten zijn.
Heb hetzelfde, ze pakken me (nog) niet echt. Maar heb dan ook nog gezien plezier met BOI, vandaag alle bosses verslagen en Golden God gehaald.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
vind dat Transistor en Apotheon maar vage games, pure 1e indrukRogue Legacy lijkt wel grappig, maar dan vind ik BOI toffer
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ze pakken me (nog) niet echt. Maar heb dan ook nog gezien plezier met BOI, vandaag alle bosses verslagen en Golden God gehaald.
je hebt MS nu ook veslagen?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ze pakken me (nog) niet echt. Maar heb dan ook nog gezien plezier met BOI, vandaag alle bosses verslagen en Golden God gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |