Het is een beetje een Greenpeace actie. Het is het net niet zeg maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:32 schreef Jigzoz het volgende:
Houden ze die moskee nou bezet, of zijn ze van het terrein afgehaald?
Ze zijn al verwijderd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:32 schreef Jigzoz het volgende:
Houden ze die moskee nou bezet, of zijn ze van het terrein afgehaald?
Misschien moeten ze er zo'n Sea Shepherd-actie van maken, met stinkzooi en zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een beetje een Greenpeace actie. Het is het net niet zeg maar.
Goeie bezetting zeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:35 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ze zijn al verwijderd.
Zonder gewelddadige incidenten.
Verwijderd wil ik het niet noemen. Voordat de politie er was, waren ze alweer beneden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:35 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ze zijn al verwijderd.
Zonder gewelddadige incidenten.
Maar waar haal je zo snel een walvis vandaan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Misschien moeten ze er zo'n Sea Shepherd-actie van maken, met stinkzooi en zo.
Bestellen in Japan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar waar haal je zo snel een walvis vandaan?
Hoogtevrees zeker. En dat moet ons voorgaan in de oorlog tegen de islamquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verwijderd wil ik het niet noemen. Voordat de politie er was, waren ze alweer beneden.
https://afanl.wordpress.c(...)eem-rechtse-spliter/quote:Eén van de drijvende krachten achter het Identitair Verzet is echter de bekende rechts-extremist Paul Peters. Deze is vooral bekend geworden omdat hij werd veroordeeld wegens het bekladden van joodse graven met hakenkruisen en teksten als “Juden raus”.
Een strafblad is niet voorbehouden aan extreem rechts.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
https://afanl.wordpress.c(...)eem-rechtse-spliter/
Huh? En iedereen maar denken dat alleen extreemrechtsen crimineel konden zijn...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:54 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Een strafblad is niet voorbehouden aan extreem rechts.
http://mobiel.nujij.nl/po(...)rder=date-allcomment
Natuurlijk niet, dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:54 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Een strafblad is niet voorbehouden aan extreem rechts.
http://mobiel.nujij.nl/po(...)rder=date-allcomment
Als je hoopt op doortastendheid in de zin van de vrijheid van moslims beperken dan hoor je hier niet thuis. Om het met Aboutaleb te zeggen: kun je niet omgaan met de vrijheid hier dan rot je maar op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:10 schreef DE_krumpel het volgende:
"Volgens de activisten is de tijd van toekijken en hopen op doortastende daden van de politiek voorbij"\
Hier hebben ze wel gelijk in.
Is het goed, dan is dat door religie, is het slecht, dan komt dat door mensen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
...een "religie" de schuld geven van misdaden waar individuen de schuld aan hebben...
Pak een laken, schilder daar een mooie leus op, doe er 2 stokken aan en ga de straat op! Aksie!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:10 schreef DE_krumpel het volgende:
"Volgens de activisten is de tijd van toekijken en hopen op doortastende daden van de politiek voorbij"\
Hier hebben ze wel gelijk in.
Het tegendeel kom je vaker tegen. Maar goed, die lijn zou men dan consequent moeten doortrekken inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is het goed, dan is dat door religie, is het slecht, dan komt dat door mensen.
Zo gaat dat.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pak een laken, schilder daar een mooie leus op, doe er 2 stokken aan en ga de straat op! Aksie!
Gaarne pics hier plaatsen van DE_Krumpel de niet toe blijft kijken. Alvast bedankt.
Nee ik bedoel in het algemeen. Voor evacuatie tijdens een watersnoodramp hoef je ook niet op de regering te rekenen volgens de regering zelf.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je hoopt op doortastendheid in de zin van de vrijheid van moslims beperken dan hoor je hier niet thuis. Om het met Aboutaleb te zeggen: kun je niet omgaan met de vrijheid hier dan rot je maar op.
Tof.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pak een laken, schilder daar een mooie leus op, doe er 2 stokken aan en ga de straat op! Aksie!
Gaarne pics hier plaatsen van DE_Krumpel de niet toe blijft kijken. Alvast bedankt.
ik ben net zo laf als jij bent en buk voor alles wat ze willenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, je verwacht dat er 200.000 Chinooks paraat staan om mensen te evacueren? Dat kost ontzettend veel geld voor een verwaarloosbaar risico. No way dat je kunt verkopen dat de bevolking daar even flink belasting voor gaat aftikken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel in het algemeen. Voor evacuatie tijdens een watersnoodramp hoef je ook niet op de regering te rekenen volgens de regering zelf.
Nee joh, de grieken krijgen hier nu toch voor betaald.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je verwacht dat er 200.000 Chinooks paraat staan om mensen te evacueren? Dat kost ontzettend veel geld voor een verwaarloosbaar risico. No way dat je kunt verkopen dat de bevolking daar even flink belasting voor gaat aftikken.
Dat is wel een geniaal idee. Als ik de postingcijfers op het UTO-subforum zie, dan vermoed ik dat het een goudmijntje kan worden voor FOK! en een hoop plezier voor de FOK!-users. Win-win.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:18 schreef Jigzoz het volgende:
Tof.
Jammer dat het te vroeg voor bier is. Komt er een livestream van alle FOK!'ers die niet langer toekijken voor de FOK!'ers die liever wél toekijken?
Op mijn leeftijd lukt bukken niet meer. Sorry.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:18 schreef DE_krumpel het volgende:
ik ben net zo laf als jij bent en buk voor alles wat ze willen
Och Jezus... Zo eentje...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Nee joh, de grieken krijgen hier nu toch voor betaald.
Zie hier waarom een democratie niet werkt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Nee joh, de grieken krijgen hier nu toch voor betaald.
Goed format. Nu alleen nog een pakkende titel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een geniaal idee. Als ik de postingcijfers op het UTO-subforum zie, dan vermoed ik dat het een goudmijntje kan worden voor FOK! en een hoop plezier voor de FOK!-users. Win-win.
[..]
Op mijn leeftijd lukt bukken niet meer. Sorry.
Verkeerd knop...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dit neem je toch niet serieus??![]()
Hé, er zijn zelfs Kamerleden die dergelijke dingen zeggen. Hoe moet ik nou weten wie die onzin meent en wie niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dit neem je toch niet serieus??
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zie hier waarom een democratie niet werkt.
ik ben bang dat de Kamerleden het menenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, er zijn zelfs Kamerleden die dergelijke dingen zeggen. Hoe moet ik nou weten wie die onzin meent en wie niet?
Oorlog is dus met een spandoekje op een bouwplaats staan en snel vertrekken als de politie komt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:26 schreef vaginabeheerder het volgende:
Volgens de activisten is de tijd van toekijken en hopen op doortastende daden van de politiek voorbij en is Nederland in oorlog met het salafisme en zijn aanhangers.
Nou ja, met protesteren tegen radicalisme lijkt me op zich niet zoveel mis, maar als je aan een bezetting begint, zorg er dan in ieder geval voor dat je het nieuws haalt voor de 'bezetting' weer voorbij is, anders dan komt dat inderdaad nogal kneuzig over.quote:
Kan jij nog meer generaliseren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Misschien moeten ze er zo'n Sea Shepherd-actie van maken, met stinkzooi en zo.
Geen idee wat je probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kan jij nog meer generaliseren?
"stinkzooi"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen.
Wat lul je nou?quote:
Bedankt voor deze bijdrage, Hans.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:20 schreef xpompompomx het volgende:
Op de FP zijn de boosmenschen tenminste nog met schuim op de mond aan het posten.
Iedereen weet dat linkse mensen stinken, maar in dit geval had hij het letterlijk over stinkbommen slimpie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kan jij nog meer generaliseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |