Livin' on the edge.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:49 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga het risico nemen en nog niet meteen kaartjes kopen. Succes allen!
Nee ik heb een katerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:53 schreef theodoor9 het volgende:
Indiaantje is volgens mij in opperste concentratie
Het begon eerdere jaren altijd al om 10:00quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee ik heb een katerveel te vroeg 11 uur
Dat wordt stressen wanneer Mumford and Sons eenmaal aangekondigd isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:56 schreef Junkie het volgende:
Ik denk dat ik wel kan wachten...![]()
Er komen toch nog wel prijsvragen en extra verkoopdagen (van de illegale tickets).
Maar de mijne ververste zich dus al om 10 voor. Ik wilde even peilen of dat bij meerdere het geval was. Komt vast goedquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:56 schreef µ het volgende:
Is de verkoop van het event nog niet begonnen? Dan is dit een tijdelijke wachtrij. Op het moment dat de verkoop start, wordt de wachtrij ververst en begint de wachttijd opnieuw.
vorig jaar verkocht het ook niet in 1 dag uit, hopelijk zet die trend zich door en staat straks marktplaats/ticketswap weer vol met kaarten dik onder de verkoopprijsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:56 schreef Junkie het volgende:
Ik denk dat ik wel kan wachten...![]()
Er komen toch nog wel prijsvragen en extra verkoopdagen (van de illegale tickets).
Er zitten nu wel aardig wat publiekstrekkers tussen de eerste namen. Denk dat het sneller gaat dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:58 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
vorig jaar verkocht het ook niet in 1 dag uit, hopelijk zet die trend zich door en staat straks marktplaats/ticketswap weer vol met kaarten dik onder de verkoopprijs
ook met het huidige weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:03 schreef beantherio het volgende:
Een nacht voor het postkantoor liggen was toch leuker
Dat was vorig jaar inderdaad zo, maar de jaren ervoor niet. Toen kon je makkelijk achter het net grijpen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:06 schreef Devv het volgende:
Ik snap die drukte niet zo. Je kunt nog makkelijk op een later moment kaarten kopen. Ik wacht wel tot het iets minder druk is.
Ja, het is een zichzelf versterkende factor. Maar wie weet, als het dit jaar ook niet uitverkoopt is het vanaf volgend jaar misschien rustiger tijdens de verkoop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het werkt. Al creëert men zo natuurlijk gewoon zelf de drukte
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:08 schreef AMDB het volgende:
Kennelijk volgde ik al een tijdje geen LL topic meer, veel plezier allemaal. Ik beslis over een paar maanden wel of ik ga
4 tickets maxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:11 schreef theodoor9 het volgende:
kan je meerdere bestellingen op 1 account doen?
Bepaal ik ook later, ligt aan cashflow. En er zijn veel andere festivals die mijn aandacht trekken.quote:
okee, ja daar zou ik dan nog aan voldoenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:13 schreef µ het volgende:
Pas op: het is 4 kaarten er ACCOUNT, niet per BESTELLING(!)
Firefox is zo goed als rondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon weer doorheen gekomen
Waarom dan boos?!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bepaal ik ook later, ligt aan cashflow. En er zijn veel andere festivals die mijn aandacht trekken.
Iets met ruggegraatquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:18 schreef Junkie het volgende:
Toch overgehaald door mn vrienden. Ik heb een kaartje.
heb je hm ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:19 schreef richolio het volgende:
Iedereen gefeliciteert met hun kaartjeLekker druk hier
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:20 schreef richolio het volgende:
Ik lig nog in bedGa er toch maar uit, weet niet of ik dat risico durf te nemen
Lekker zonnetje hier jaquote:
Lekker! anders zou het een beetje rustig zijn hierquote:
Op het moment als je al wat besteld hebt kun je daarna direct door naar de bestelpagina, maar het zou ook rustig kunnen zijn aangezien het nog niet uitverkocht isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:22 schreef Gehaktbal80 het volgende:
Als ik opnieuw naar Ticketmaster ga dan kom ik er meteen al doorheen. Is het zo rustig?!
Ach er is meestal wel een weg. Heb eigenlijk nooit naast kaarten gegrepen. Vorig jaar wel toen bij Pinkpop maar met goed zoekwerk komt het toch wel goed meestal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker! anders zou het een beetje rustig zijn hier
Zo snel is het nog nooit uitverkocht geweest hequote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:25 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Op het moment als je al wat besteld hebt kun je daarna direct door naar de bestelpagina, maar het zou ook rustig kunnen zijn aangezien het nog niet uitverkocht is
Normaal gesproken werkt de website nooit meequote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zo snel is het nog nooit uitverkocht geweest he
Heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:28 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Normaal gesproken werkt de website nooit meedat ene jaar dat de verkoop begon in december had het makkelijk in 5 minuten uitverkocht kunnen zijn
Niks voor mijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Prima wakker worden (haters gonna hate!)
Ben je benieuwd OF er iets veranderd is of WAT er veranderd is? Ik ging 7 jaar geleden voor het eerst, en er zijn best veel dingen veranderd. Maar ik mijn ogen is de sfeer niet heel erg veranderd. Je wordt natuurlijk zelf ook ouder enzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:35 schreef beantherio het volgende:
Het is precies 10 jaar geleden dat ik voor het laatst naar LL geweest ben. Ik ben benieuwd of er wat veranderd is.
Een van de meest sfeervolle momenten in een game jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
ok ok ik jaag iedereen weg met mijn Passenger.
Dit moment in die game was geniaal. Pracht soundtrack van José Gonzalez. Kijk ik ook zeer zeker naar uit.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:39 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Een van de meest sfeervolle momenten in een game jabedankt voor de tip!
Echt heerlijk. Fijne naam.quote:
Als ik er de afgelopen 10 jaar foto's van zag dan ademde het altijd wel steeds dezelfde sfeer. Ik verwacht daarom dat het nog wel een beetje is wat het was.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:36 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ben je benieuwd OF er iets veranderd is of WAT er veranderd is? Ik ging 7 jaar geleden voor het eerst, en er zijn best veel dingen veranderd. Maar ik mijn ogen is de sfeer niet heel erg veranderd. Je wordt natuurlijk zelf ook ouder enzo.
F5quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:45 schreef NiceTry het volgende:
Ondertussen op m'n internet explorer die nog openstaat
[ afbeelding ]
Verdomd mooie reclame idd. Ook prachtig getimed hoe die kikker er net uitspringt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die Heartbeats clip, echt kippenvel gewoon. Prachtig ook met die ballen
En toch komt die clip me bekend voor, vast opgezocht na het spelen van RDR... erg tof idd!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die Heartbeats clip, echt kippenvel gewoon. Prachtig ook met die ballen
Zoals hierboven was die gebruikt in een reclame van Sony. Waar ook de soundtrack van José onder zatquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
En toch komt die clip me bekend voor, vast opgezocht na het spelen van RDR... erg tof idd!
nu heb ik zin om rdr te spelen
I know, maar ik prefereer toch die José Gonzalez versie. Meer gevoel erin.quote:
Vervolgens klikken mensen meerdere malen op die link, waarin is dat anders dan op F5 drukken?quote:Maar help, wat kun je dan het beste doen? Klik om exact 11.00 uur op een van de bovenstaande ticketlinks en met een beetje geluk word jij dan voorin de wachtrij geplaatst!
Het gaat om de mensen die voor 11 uur al in de rij staan.Diegene die daarna in de rij aansluiten, sluiten daadwerkelijk achter aan. Of tenminste, dat is de bedoeling..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:53 schreef H.Kemper het volgende:
Ze adviseren trouwens wel het volgende...
[..]
Vervolgens klikken mensen meerdere malen op die link, waarin is dat anders dan op F5 drukken?
Het houd ons van de straatquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:08 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Zo de kaarten voor Lowlands, de Best Kept Secret vrijdag en Wu-tang clan zijn binnen. Ik geef wel eens minder geld uit op een zaterdagochtend.
We gaan het zien en anders TicketSwap of straks kaarten die weer terug in de verkoop gaan. Ik kan het geld nu even niet missenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar inderdaad zo, maar de jaren ervoor niet. Toen kon je makkelijk achter het net grijpen.
Mø <3<3 Zo goed..quote:
Nice ja!quote:
Ja, alleen die brug hequote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef beantherio het volgende:
Het is zelfs al 11 jaar geleden dat ik er voor het laatst was.![]()
Het is inmiddels toch wel rollator-friendly he?
En nu...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:30 schreef richolio het volgende:
*Wanneer de kaartverkoop begint*
[ afbeelding ]
Nop, nog niet. Net nog gekeken.quote:
- waar kan je op je kaartje zien welke camping je staat?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
- waar kan je op je kaartje zien welke camping je staat?
Ik heb hem minimaal vijf keer gehoord van verschillende vrienden..quote:
Heheheh watquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb hem minimaal vijf keer gehoord van verschillende vrienden..
Het ergste is een kennis die mee ging 3 jaar geleden en serieus dacht dat we een plekje op de camping aangewezen zouden krijgen met van die witte lijnen er omheen. En dat we met de auto de tassen even konden droppen bij onze plek. Hij was ook verbaasd toen ik hem vertelde dat er geen stopcontact bij de tent zou zijn voor m'n elektrische luchtbed..
Wa teen elendequote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb hem minimaal vijf keer gehoord van verschillende vrienden..
Het ergste is een kennis die mee ging 3 jaar geleden en serieus dacht dat we een plekje op de camping aangewezen zouden krijgen met van die witte lijnen er omheen. En dat we met de auto de tassen even konden droppen bij onze plek. Hij was ook verbaasd toen ik hem vertelde dat er geen stopcontact bij de tent zou zijn voor m'n elektrische luchtbed..
Marktplaats dan...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef Devv het volgende:
Er staan nu al kaartjes voor ¤237,54 per stuk op TicketSwap. En het is nog niet eens uitverkocht
.
quote:Wegens vakantie hebben we 4 tickets voor lowlands 2015 over.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Marktplaats dan...
[..]Dus eerst koop je kaartjes en vervolgens besef je dat je toch maar op vakantie gaat
Voor dit soort volk hoop je alleen maar dat het niet uitverkoopt
Triestquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Marktplaats dan...
[..]Dus eerst koop je kaartjes en vervolgens besef je dat je toch maar op vakantie gaat
Voor dit soort volk hoop je alleen maar dat het niet uitverkoopt
Jep heb er ook echt gene problemen mee. Zat gister ook gewoon lekker rustig achter mijn computertje. Zonder enge gedachtegangen dat ik naast kaartjes zou grijpen ofzoquote:Op zondag 8 februari 2015 14:53 schreef theodoor9 het volgende:
Lekker dat die hype een beetje minder lijkt te worden!
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Sinds 2008 geen editie overgeslagen, maar twijfel toch wel een beetje. Wil ook wel op een ander festival kijken...
Is natuurlijk vrij prijzig allemaal. Kan me voorstellen dat het niet voor iedereen te doen is.quote:
Een Pinkpop vraag voor een LL quiz? Only on 3FM.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is de voornaam van de gekke eppie bij Pinkpop
A) Jan
B) Frits
C) Freek
D) Eric
Haha neen, wat vorig jaar de danceafsluiter op de vrijdag was ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een Pinkpop vraag voor een LL quiz? Only on 3FM.
Denk ik eens een keer de wijsneus uit te kunnen hangen...quote:Op maandag 9 februari 2015 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat was technisch gezien op de zaterdag.
Maar in de X-Ray stond natuurlijk ook wat... wat een rot vraag ookquote:Op maandag 9 februari 2015 10:16 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Denk ik eens een keer de wijsneus uit te kunnen hangen...
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoeveel dagen van te voren zal London Grammar dit jaar afzeggen?
Misschien dat ze iets laten 'lekken', maar verwacht niet nu alweer een heel pakket eigenlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar uhh Lowlands week op 3FM is meestal toch nieuwe namen?
Zou wel beetje vroeg zijn eigenlijk.
Daarom verwacht ik The Prodigy ook niet. Toch iets te dance achtig.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Faithless
Nee, dat zou wel echt EDM overkill worden.
Prodigy gaat denk ik naar Mojo hun 2e visieloze festival met als enige doelstelling BKS te fuckenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik The Prodigy ook niet. Toch iets te dance achtig.
Linkin Park hoop ik een beetje op. Al is dat niet een Lowlands naam.
Zouden met Ben Howard, Major Lazor en Chemical Brothers de headliners niet al bekend zijn?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Of ze maken 1 losse headliner bekend. Dat deden ze toen ook met Editors.
Zou zeer goed kunnen, maar niemand mist The Prodigy op BKS.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prodigy gaat denk ik naar Mojo hun 2e visieloze festival met als enige doelstelling BKS te fucken
Ben Howard is een Alpha Sub of Grolsch afsluiter. Major Lazer = Alpha sub.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zouden met Ben Howard, Major Lazor en Chemical Brothers de headliners niet al bekend zijn?
Ja, eigenlijk best opmerkelijk te zien welke kant Lowlands opgaat. Op Oya een weekje eerder:quote:Op maandag 9 februari 2015 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zou toch wel leuk zijn als dat scandinavische festival toptrio van een week eerder nog even doorgetrokken zou worden. Die met Beck, Florence en B&S dus. Maar dat zal wel niet.
Hoe kom je aan dat getal? Dat was vorig jaar, toch? Zou me niet verbazen als ze nu nog wat minder kaarten hebben verkocht in het eerste weekend, en meer mensen afwachten tot er meer namen bekend zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Bijna! 50k kaarten verkocht. En dan 4 maanden over nog 5k kaarten doen, zogezegd.
Ja, ik. Was best even grappig. Jammer voor de organisator alleen dat hij zelf ziek in zijn tent lag of zo, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Is hier iemand vorig jaar nog geweest?
Dat zeiden ze vorig jaar zo. Er zouden al heel snel 50k kaarten eruit zijn, alleen toen deden ze nog een paar maanden over die 5k. Klopte natűrlich nietquote:Op maandag 9 februari 2015 13:36 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat getal? Dat was vorig jaar, toch? Zou me niet verbazen als ze nu nog wat minder kaarten hebben verkocht in het eerste weekend, en meer mensen afwachten tot er meer namen bekend zijn.
Florence lijkt me nog wel een aardige kanshebber, populair zat onder de doelgroep denk ik. Beck en B&S passen beter op BKS, DTRH en ITGWO, maar ook Lowlands had vorig jaar bijvoorbeeld nog wel Portishead en The National, dus wie weer wat ze als headliner van de oude Grolsch gaan neerzetten.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zou toch wel leuk zijn als dat scandinavische festival toptrio van een week eerder nog even doorgetrokken zou worden. Die met Beck, Florence en B&S dus. Maar dat zal wel niet.
Ja, ik en een paar andere fokkers. Wat een droevigheid was dat. Alle lelijke kerels van LL verzameld onder twee partytentenquote:Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier iemand vorig jaar nog geweest?
quote:Op maandag 9 februari 2015 16:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik en een paar andere fokkers. Wat een droevigheid was dat. Alle lelijke kerels van LL verzameld onder twee partytentenWij waren de sexy beesten.
Beck zou zijn plaats af moeten staan aan Beyoncéquote:Op maandag 9 februari 2015 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
Als Beck al geen naam meer zou zijn voor Lowlands waar gaat het dan heen met de wereld?
Je kent me, altijd heet.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Fokkers, ze komen niet sexier dan dat
I don't need you seeing Yoncé on her kneesquote:Op maandag 9 februari 2015 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beck zou zijn plaats af moeten staan aan Beyoncé
Visspinquote:Op maandag 9 februari 2015 16:55 schreef richolio het volgende:
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
Wespen Op De Appeltaart
leuk programma. oa ook Courtney Barnett, die mag ook wel doorkomen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best opmerkelijk te zien welke kant Lowlands opgaat. Op Oya een weekje eerder:
Belle & Sebastian
TWOD
F+TM
Beck
Run The Jewels
Caribou
Foxygen
Benjamin Booker
Future Islands
Flying Lotus
F+TM staat overigens nog nergens in NL, wat vrij opmerkelijk is aangezien ze zo'n beetje van Pinkpop t/m Lowlands festivals aan het doen is in Europa.
Ik belandde vorige week zaterdag min of meer toevallig bij zijn concert en was ook vrij skeptisch vantevoren. Ondanks een zaal gevuld met gillende en filmende tienermeisjes viel het uiteindelijk best wel mee. Na een half uur had ik het wel een beetje gehad met zijn trilstem en zijn quasihumor tussen de liedjes door, maar ik denk inderdaad dat het op een zonnige festivalmiddag best relaxed kan zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Prima wakker worden (haters gonna hate!)
En ik zit er verdomme niet bij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff er worden behoorlijk veel kaarten weggeven bij 3FM heb ik zo het idee.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
Lower Your Eyelids to Die With the Sun is mooi
Gelukkig is het nog niet uitverkocht, heb geen kaartjes gehaald. Ik twijfel nog of ik dit jaar weer naar Lowlands ga.
Prachtig inderdaad!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
Lower Your Eyelids to Die With the Sun is mooi
Gelukkig is het nog niet uitverkocht, heb geen kaartjes gehaald. Ik twijfel nog of ik dit jaar weer naar Lowlands ga.
Dit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad!
En gewoon gaan joh. Yolo
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef whosvegas het volgende:
M83:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuidelijk_Windmolenstelsel
Ik vind van wel. Aardige grondlegger naar mijn mening. Zou ik wel gaan zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:16 schreef indiaantje89 het volgende:
En wat te denken van de Faithless reünie. Lowlands waardig of niet?
Jep daar zit ik wel tegen aan te hikken, al vind ik Chemical Brothers en Faithless beide toffe namen om op het affiche te hebben. Major Lazer zou ook eng genoeg nog kunnen headlinen, al denk ik dat ze dat niet doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Aardige grondlegger naar mijn mening. Zou ik wel gaan zien.
Maar ik begrijp dat men niet verwacht dat er veel dance acts komen, dus dan is het minder waarschijnlijk.
Allicht dat een paar acts in de Alpha passen en een paar in de Bravo. Maar qua budget lijken ze me allemaal prijzig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep daar zit ik wel tegen aan te hikken, al vind ik Chemical Brothers en Faithless beide toffe namen om op het affiche te hebben. Major Lazer zou ook eng genoeg nog kunnen headlinen, al denk ik dat ze dat niet doen.
Vorig jaar was de sfeer heel goed, maar viel de line-up voor mij wat tegen. Te veel namen werden niet geboekt en toen Stromae headliner werd, kreeg ik het gevoel dat de line-up de komende jaren de verkeerde kant op zou gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad!
En gewoon gaan joh. Yolo
Ach daar tegenover hadden ze wel The National en Portishead in Grolsch staan. Dus zo erg vond ik het allemaal niet. En Stromae was toch wel "de sensatie" van het jaar wat ik begrepen heb (was niet meer geweest, heb de Lima bezocht na The National).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar was de sfeer heel goed, maar viel de line-up voor mij wat tegen. Te veel namen werden niet geboekt en toen Stromae headliner werd, kreeg ik het gevoel dat de line-up de komende jaren de verkeerde kant op zou gaan.
De eerste namen zijn wel leuk (Alestorm, The Disctrics, Ben Howard, Caribou, The Chemical Brothers), dus twijfel ik toch. Als het snel uitverkocht raakt, zijn er vast een week van te voren nog wel kaartjes te koop voor 100 euro
Laten we het hopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
... ... ...
Edit: al paar keer Mumford & Sons gehoord op 3FM... Hint?
Het is Lowlands week, en zo vaak hoorde ik ze niet meer voorbij komen. En nu al 3x deze week ofzo. Maar het kan ook zijn dat ik er nu meer op letquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef richolio het volgende:
Maar die gasten worden toch sowieso wel met regelmaat afgespeeld?Of is het een belangrijke dag oid?
Ik weet het ook niet hoor, wellicht is het wel om die reden. Zou mooi zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is Lowlands week, en zo vaak hoorde ik ze niet meer voorbij komen. En nu al 3x deze week ofzo. Maar het kan ook zijn dat ik er nu meer op let.
We moeten het hier ook beetje in leven houden natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, wellicht is het wel om die reden. Zou mooi zijn.
Van wie moet je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ga niet. Altijd maar alleen ergens naartoe moeten
Het sloeg op 'alleen moeten gaan', niet dat ik van iemand anders erheen moet.quote:
Ah, #ForeverAlone....quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het sloeg op 'alleen moeten gaan', niet dat ik van iemand anders erheen moet.
Je hebt daar genoeg buren om mee te kletsen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ga niet. Altijd maar alleen ergens naartoe moeten
Evian Christ staat al op veel festivals, dus LL zou er nog bij kunnen. Sirusmodeselektor staat op Pitch en zo te zien als headliner. Denk niet dat die zo snel zal komen..quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:45 schreef roflcaik het volgende:
Al zijn er daar een paar die ik wel graag door zie komen naar Lowlands. Siriusmodeselektor en nog een keer Kaytranada sla ik niet over in de nacht. Wellicht ook nog een jaartje Evian Christ halen maar in een iets grotere setting...
Welk podium zou daar geschikt voor zijn? Ik denk niet dat Tyler in zijn eentje een grote schare volgers heeft en Goblin is ook niet heel relevant meer (al was het een sterk album). Wellicht met meerdere leden van OWFGKTA is er draagvlak voor een Bravo...?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Tyler, The Creator zie ik ook wel naar LL komen als je zijn huidige festival bekendmakingen ziet.
Grolsch Heineken lijkt me. Of Run The Juwels moeten komen en nog roet in het eten gooien voor Tyler.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Welk podium zou daar geschikt voor zijn? Ik denk niet dat Tyler in zijn eentje een grote schare volgers heeft en Goblin is ook niet heel relevant meer (al was het een sterk album). Wellicht met meerdere leden van OWFGKTA is er draagvlak voor een Bravo...?
Odd Wolf Future Gang Kill Them All?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Welk podium zou daar geschikt voor zijn? Ik denk niet dat Tyler in zijn eentje een grote schare volgers heeft en Goblin is ook niet heel relevant meer (al was het een sterk album). Wellicht met meerdere leden van OWFGKTA is er draagvlak voor een Bravo...?
Yep, Earl Sweatshirt's album is recenter en ook redelijk goed ontvangen. Een stuk minder shocking dan Tyler.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Odd Wolf Future Gang Kill Them All
Doen ze niets op Woo-Hah?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:26 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Yep, Earl Sweatshirt's album is recenter en ook redelijk goed ontvangen. Een stuk minder shocking dan Tyler.
Al ligt mijn voorkeur wel bij Run The Jewels. Als we dan voor niet-gangbaar gaan zie ik liever iemand van de A$AP mob komen.
Is nog niets over aangegeven (ben ook niet bekend met Woo-Hah dus alleen even de flyer bekeken). In de aanloop naar Lowlands kijk ik altijd uit naar de grote hip-hop naam die er komt. Ben in 2013 begonnen met Kendrick Lamar, 2014 Snoop Dogg dus dit jaar is het weer wachten en genieten op wat er voor mij komt tussen de bandjes/duo's/DJ's heen. Vanuit Nederland mogen Fresku en Rico en Sticks (Opgezwolle setting dan) verschijnen, ik hoop niet op Typhoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze niets op Woo-Hah?
Daar zou ik trouwens ook wel eens heen willen al is het maar om de setting
Zou ik tof vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Tyler, The Creator zie ik ook wel naar LL komen als je zijn huidige festival bekendmakingen ziet.
Ik gok Faithlessquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:37 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen komt Frequency met de eerste namen. Goede graadmeter voor Lowlands!
quote:THE PRODIGY
THE CHEMICAL BROTHERS
ELLIE GOULDING
SIMPLE PLAN
CASPER
ALT-J
THE SCRIPT
KWABS
MARTIN GARRIX
MAJOR LAZOR
OMD
KILL THE NOISE
KLANGKARUSSELL
OLIVER KOLETZKI
Dan krijg je toch iets teveel dance in die Alpha imo: Chemical Brothers, The Prodigy en Major Lazer zullen geen van aller in een kleinere tent staan denk ik zo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef friekin_ het volgende:
Stiekem ga ik naar LL als Prodigy komt.
Is hetzelfde weekend dus altijd wel redelijk wat overlap.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:18 schreef Oosten het volgende:
[..]
Wat zegt dit over wat LL voor ons in petto heeft?
Hmm denk het niet, zie Mojo die eerder op hun fuck BKS festival 2.0 zetten. Faithless miss nog, maar ook dan schiet je al flink door in de grote EDM acts imho.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef friekin_ het volgende:
Stiekem ga ik naar LL als Prodigy komt.
100% mee eens. Maar als er geen alternatieven zijn, dan graag the Prodigy hoor. Weinig echt grote rock bands in Augustus beschikbaar lijkt het. Straks zetten ze The Script nog op Lowlands neer.. Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is wel de trend van de huidige festivals om grote dance namen te programmeren. Ik vind Chemical Brothers, The Prodigy en Faithless alle 3 echt prima namen. Maar dat op 1 affiche.. nee dat geeft dan toch een vreemde bijsmaak.
Dat dus. En dan ook nog Major Lazer erbij hé.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is wel de trend van de huidige festivals om grote dance namen te programmeren. Ik vind Chemical Brothers, The Prodigy en Faithless alle 3 echt prima namen. Maar dat op 1 affiche.. nee dat geeft dan toch een vreemde bijsmaak.
Linkin Park, Metallica, F+TM staat nog nergens. Black Keys wellicht. Libertines.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
100% mee eens. Maar als er geen alternatieven zijn, dan graag the Prodigy hoor. Weinig echt grote rock bands in Augustus beschikbaar lijkt het. Straks zetten ze The Script nog op Lowlands neer.. Dat zal toch niet?
Libertines op BKS he. Als Linkin Park op Lowlands staat, zullen ze ook vast frequency doen.. Maargoed het was natuurlijk nog geen officieel rijtje namen begreep ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Linkin Park, Metallica, F+TM staat nog nergens. Black Keys wellicht. Libertines.
Oh ja. Linkin Park lijkt me ook wel maatje te groot/commercieel voor Lowlandsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:49 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Libertines op BKS he. Als Linkin Park op Lowlands staat, zullen ze ook vast frequency doen.. Maargoed het was natuurlijk nog geen officieel rijtje namen begreep ik.
Dat doen ze in principe ieder jaar toch? Waarom zouden ze dat dit jaar anders doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat Lowlands zijn grootste namen al heeft geplugd, waarom zou je je headliners achter de hand houden in een moordende concurrentiestrijd tussen al die festivals?
Neem Bestival, dat komt ook al met een nette lineup maar moet gewoon nog 2 headliners presenteren. Kan best als het gewoon nog niet rond is of nog niet bekend mag worden. Je kan wel blijven wachten maar dan krijg je BKS-achtig gemor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat Lowlands zijn grootste namen al heeft geplugd, waarom zou je je headliners achter de hand houden in een moordende concurrentiestrijd tussen al die festivals?
In andere jaren verkochten ze toch wel uit, ik denk dat ze sinds vorig jaar weten dat ze er toch best aan moeten trekken om uit te verkopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:22 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat doen ze in principe ieder jaar toch? Waarom zouden ze dat dit jaar anders doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |