Livin' on the edge.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:49 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga het risico nemen en nog niet meteen kaartjes kopen. Succes allen!
Nee ik heb een katerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:53 schreef theodoor9 het volgende:
Indiaantje is volgens mij in opperste concentratie
Het begon eerdere jaren altijd al om 10:00quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee ik heb een katerveel te vroeg 11 uur
Dat wordt stressen wanneer Mumford and Sons eenmaal aangekondigd isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:56 schreef Junkie het volgende:
Ik denk dat ik wel kan wachten...![]()
Er komen toch nog wel prijsvragen en extra verkoopdagen (van de illegale tickets).
Maar de mijne ververste zich dus al om 10 voor. Ik wilde even peilen of dat bij meerdere het geval was. Komt vast goedquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:56 schreef µ het volgende:
Is de verkoop van het event nog niet begonnen? Dan is dit een tijdelijke wachtrij. Op het moment dat de verkoop start, wordt de wachtrij ververst en begint de wachttijd opnieuw.
vorig jaar verkocht het ook niet in 1 dag uit, hopelijk zet die trend zich door en staat straks marktplaats/ticketswap weer vol met kaarten dik onder de verkoopprijsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:56 schreef Junkie het volgende:
Ik denk dat ik wel kan wachten...![]()
Er komen toch nog wel prijsvragen en extra verkoopdagen (van de illegale tickets).
Er zitten nu wel aardig wat publiekstrekkers tussen de eerste namen. Denk dat het sneller gaat dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:58 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
vorig jaar verkocht het ook niet in 1 dag uit, hopelijk zet die trend zich door en staat straks marktplaats/ticketswap weer vol met kaarten dik onder de verkoopprijs
ook met het huidige weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:03 schreef beantherio het volgende:
Een nacht voor het postkantoor liggen was toch leuker
Dat was vorig jaar inderdaad zo, maar de jaren ervoor niet. Toen kon je makkelijk achter het net grijpen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:06 schreef Devv het volgende:
Ik snap die drukte niet zo. Je kunt nog makkelijk op een later moment kaarten kopen. Ik wacht wel tot het iets minder druk is.
Ja, het is een zichzelf versterkende factor. Maar wie weet, als het dit jaar ook niet uitverkoopt is het vanaf volgend jaar misschien rustiger tijdens de verkoop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het werkt. Al creëert men zo natuurlijk gewoon zelf de drukte
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:08 schreef AMDB het volgende:
Kennelijk volgde ik al een tijdje geen LL topic meer, veel plezier allemaal. Ik beslis over een paar maanden wel of ik ga
4 tickets maxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:11 schreef theodoor9 het volgende:
kan je meerdere bestellingen op 1 account doen?
Bepaal ik ook later, ligt aan cashflow. En er zijn veel andere festivals die mijn aandacht trekken.quote:
okee, ja daar zou ik dan nog aan voldoenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:13 schreef µ het volgende:
Pas op: het is 4 kaarten er ACCOUNT, niet per BESTELLING(!)
Firefox is zo goed als rondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon weer doorheen gekomen
Waarom dan boos?!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bepaal ik ook later, ligt aan cashflow. En er zijn veel andere festivals die mijn aandacht trekken.
Iets met ruggegraatquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:18 schreef Junkie het volgende:
Toch overgehaald door mn vrienden. Ik heb een kaartje.
heb je hm ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:19 schreef richolio het volgende:
Iedereen gefeliciteert met hun kaartjeLekker druk hier
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:20 schreef richolio het volgende:
Ik lig nog in bedGa er toch maar uit, weet niet of ik dat risico durf te nemen
Lekker zonnetje hier jaquote:
Lekker! anders zou het een beetje rustig zijn hierquote:
Op het moment als je al wat besteld hebt kun je daarna direct door naar de bestelpagina, maar het zou ook rustig kunnen zijn aangezien het nog niet uitverkocht isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:22 schreef Gehaktbal80 het volgende:
Als ik opnieuw naar Ticketmaster ga dan kom ik er meteen al doorheen. Is het zo rustig?!
Ach er is meestal wel een weg. Heb eigenlijk nooit naast kaarten gegrepen. Vorig jaar wel toen bij Pinkpop maar met goed zoekwerk komt het toch wel goed meestal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker! anders zou het een beetje rustig zijn hier
Zo snel is het nog nooit uitverkocht geweest hequote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:25 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Op het moment als je al wat besteld hebt kun je daarna direct door naar de bestelpagina, maar het zou ook rustig kunnen zijn aangezien het nog niet uitverkocht is
Normaal gesproken werkt de website nooit meequote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zo snel is het nog nooit uitverkocht geweest he
Heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:28 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Normaal gesproken werkt de website nooit meedat ene jaar dat de verkoop begon in december had het makkelijk in 5 minuten uitverkocht kunnen zijn
Niks voor mijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Prima wakker worden (haters gonna hate!)
Ben je benieuwd OF er iets veranderd is of WAT er veranderd is? Ik ging 7 jaar geleden voor het eerst, en er zijn best veel dingen veranderd. Maar ik mijn ogen is de sfeer niet heel erg veranderd. Je wordt natuurlijk zelf ook ouder enzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:35 schreef beantherio het volgende:
Het is precies 10 jaar geleden dat ik voor het laatst naar LL geweest ben. Ik ben benieuwd of er wat veranderd is.
Een van de meest sfeervolle momenten in een game jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
ok ok ik jaag iedereen weg met mijn Passenger.
Dit moment in die game was geniaal. Pracht soundtrack van José Gonzalez. Kijk ik ook zeer zeker naar uit.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:39 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Een van de meest sfeervolle momenten in een game jabedankt voor de tip!
Echt heerlijk. Fijne naam.quote:
Als ik er de afgelopen 10 jaar foto's van zag dan ademde het altijd wel steeds dezelfde sfeer. Ik verwacht daarom dat het nog wel een beetje is wat het was.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:36 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ben je benieuwd OF er iets veranderd is of WAT er veranderd is? Ik ging 7 jaar geleden voor het eerst, en er zijn best veel dingen veranderd. Maar ik mijn ogen is de sfeer niet heel erg veranderd. Je wordt natuurlijk zelf ook ouder enzo.
F5quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:45 schreef NiceTry het volgende:
Ondertussen op m'n internet explorer die nog openstaat
[ afbeelding ]
Verdomd mooie reclame idd. Ook prachtig getimed hoe die kikker er net uitspringt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die Heartbeats clip, echt kippenvel gewoon. Prachtig ook met die ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |