niet doen alsof je me quotequote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan alienate ze gasten als awesome die nu al denken dat ze een "gruwelijke kont" heeft en dan wordt ze in hun ogen "trashy".
Ronde bolling die gelijk start vanaf de onderrug en die piekt mid-glute (=applebottom) en niet te breed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Nulty even ter beeldvorming, wat zijn volgens jou dan gruwelijke konten?
I know white people.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niet doen alsof je me quote
Je weet niks van me Okee??
sukkel daar vroeg ik toch niet omquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ronde bolling die gelijk start vanaf de onderrug en die piekt mid-glute (=applebottom) en niet te breed.
Doe je eigen googles maar aan de hand van mijn beschrijving.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sukkel daar vroeg ik toch niet om
Whaha ze doet ook nog ff een jeff seid door op haar tenen te staan.quote:
Iemand heeft zn tinderlocatie ff zwaar op pattaya ingesteld.quote:
Nee is niet van mij, heb geen Deense provider.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iemand heeft zn tinderlocatie ff zwaar op pattaya ingesteld.
ik ga binnenkort, toch FF een ladyboy proberen nomohoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is niet van mij, heb geen Deense provider.
Gast van misc zit in Bangkok nu
seto het is Gvd je eigen cultuur jaquote:
wowquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil geneukt worden door Nicholas Cage waarbij hij fuckers neerschiet terwijl z'n pimmel nog in me zit.
ziet er beter uit dan veel nlse vrouwenquote:
Ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:59 schreef Ethanolic het volgende:
Gym is letterlijk gesloopt. Heb zelfs kettlebells aangeraakt.
Ik heb geen idee waar ik net naar gekeken heb.quote:
Geen naruto beachy san?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik net naar gekeken heb.
En ik houd niet van anime btw.
Enige wat ik heb gekeken de afgelopen paar jaar is http://en.wikipedia.org/wiki/WataMote en http://en.wikipedia.org/wiki/Attack_on_Titan
Nee lijkt me geen reet aan.quote:
wow blasfemie ditquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee lijkt me geen reet aan.
Vroeger toen ik 12 was keek ik weleens dbz maar dat werd ik snel zat door al die fillers.
Wanneer grs en ik weer een dbz marathon doen ben jij niet uitgenodigd. Dat je het ff weet.quote:g]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 7 februari 2015 15:46 schreef Beach het volgende:
deal with it
en jij maakt er hater van
het enige wat ikz eg dat die fillers irritant waren
10 afleveringen en het gevecht tussen goku en cell is nauwelijks opgeschoten
Ik ben bij aflevering 72 momenteelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer grs en ik weer een dbz marathon doen ben jij niet uitgenodigd. Dat je het ff weet.
lekker boeiendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer grs en ik weer een dbz marathon doen ben jij niet uitgenodigd. Dat je het ff weet.
Dragonball Kai of Dragonbox of Origineel (Japans/ Engels ? )quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 72 momenteel
Dragonball Z engelse dubquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dragonball Kai of Dragonbox of Origineel (Japans/ Engels ? )
Hd eps?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 72 momenteel
Neuh stream ze vanaf een website, geen superkwaliteit maar kijk met een schuin oog als ik andere dingen aan het doen benquote:
Aziaten hebben sowieso altijd kleine pener tochquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
lol@ die ladyboys
Hoeveel pener hangt daar nog aan na al die hormonen Sap?
Dat is niet beta, dat zijn childhood memoriesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Chinese tekenfilmpjes en trannypenissen.
Jullie maken alle vooroordelen over beta white boys wel waar he. Ook jij nulty, ook jij.
Geloof me negers zijn nog gekker op DBZ dan wij crackers.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie maken alle vooroordelen over beta white boys wel waar he. Ook jij nulty, ook jij.
NOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Nulty even ter beeldvorming, wat zijn volgens jou dan gruwelijke konten?
Niet druipen maar wat anders snap je.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Inb4 "nee".
Ok.
Ik druip alweer af.
mensem die niet liften zie ik krijg er oogkk vanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het even hebben over hoe fucking creepy die "haha laten we een foto van vroeger opnieuw uitbeelden"-shit is?
Dat vond ik dus ook idd. Zie het steeds op Facebook voorbij komen, zo van "kijk hoe hilarisch wij zijn". Nee, flikker op met je hipster bullshitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het even hebben over hoe fucking creepy die "haha laten we een foto van vroeger opnieuw uitbeelden"-shit is?
twee vette trollen en twee ecto kk mongolenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
De chicks zijn lelijk, ok, maar vet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
twee vette trollen en twee ecto kk mongolen
ik kots er gewoon op
zie die stalpoten danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De chicks zijn lelijk, ok, maar vet?
Ik ga maar weer naar dancehall luisteren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het wordt gewoon zwart voor m'n oren hier.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar dancehall luisteren.
dat die mensen hun leven zo vergooien maakt me diep triestquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
zou die rechter chick nog wel doen als de nood aan de man is
lolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar dancehall luisteren.
Whahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Apple komt met 'diversiteitsemoticons'
Oh for fucks' sake.
Binnenkort ook een Marvel Marathon houdenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oh my gosh soulmatequote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Binnenkort ook een Marvel Marathon houden
wel met warme handen aankomen pls.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:31 schreef Beach het volgende:
voor iedereen die buitengesloten wordt door McNulty en GRS bied ik aan om een Brazzers marathon te hosten
Nooit dus?quote:When things settle in the Middle East, more pics will be posted
Kijk deze nerd plaatjes maken dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |