Ik ga maar weer naar dancehall luisteren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Chinese tekenfilmpjes en trannypenissen.
Jullie maken alle vooroordelen over beta white boys wel waar he. Ook jij nulty, ook jij.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer grs en ik weer een dbz marathon doen ben jij niet uitgenodigd. Dat je het ff weet.
Het wordt gewoon zwart voor m'n oren hier.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar dancehall luisteren.
dat die mensen hun leven zo vergooien maakt me diep triestquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
zou die rechter chick nog wel doen als de nood aan de man is
lolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar dancehall luisteren.
Whahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Apple komt met 'diversiteitsemoticons'
Oh for fucks' sake.
Binnenkort ook een Marvel Marathon houdenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer grs en ik weer een dbz marathon doen ben jij niet uitgenodigd. Dat je het ff weet.
Oh my gosh soulmatequote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Binnenkort ook een Marvel Marathon houden
wel met warme handen aankomen pls.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:31 schreef Beach het volgende:
voor iedereen die buitengesloten wordt door McNulty en GRS bied ik aan om een Brazzers marathon te hosten
Nooit dus?quote:When things settle in the Middle East, more pics will be posted
Kijk deze nerd plaatjes maken dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |