Goedzo bae wilde je bijna komen bezoeken om te kijken hoe het met je ging.quote:
Ja, 3-1-1quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:56 schreef kaasplankje het volgende:
kan jij 5 guys hebben dan Ircut? je stijgt nu in mijn waarde like hell
gaat goed nogquote:
dig deze uitspraakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
3 pussy 1 ass 1 mouth (heb klein mondje)
Ik doe meequote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
3 pussy 1 ass 1 mouth (heb klein mondje)
Wil je een hotwife ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:07 schreef kaasplankje het volgende:
3 ass 1 pussy en 1 mouth en zou instant wifen
haha dat gaat beetje te ver hoorquote:
hey beachquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:00 schreef Beach het volgende:
[..]
gaat goed nog
zolang er geen posts komen met naakt
Ja, maar ik ben je type niet helaas.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef Beach het volgende:
hey ircute
heb jij met streamen ook zo'n angle als op de 2e pic?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben je type niet helaas.
lkkr toch precies goedquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
ziet eruit als een vadsig kind van 12
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
ziet eruit als een vadsig kind van 12
Ik ook, ben trouwens woensdag weer begonnen met liftenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:22 schreef McNulty het volgende:
IrCute ik moet zeggen dat ik het heel jammer vind dat je fitness channel er nog niet is.
Begin maarquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:45 schreef Awesome_ het volgende:
laat me over jou helemaal niet beginnen
Hij mag ons gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:40 schreef IrCute het volgende:
Ik voel mij aangesproken, heb je een probleem met mij ofzo awesome?
fixedquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:40 schreef Awesome_ het volgende:
Hoef niemand specifiek te benoemen. denk dat ze het zelf al weten weet.
Ze? Is dit een jab naar grs?quote:
zeker wel over haar eindigenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:45 schreef Awesome_ het volgende:
laat me over jou helemaal niet beginnen
100x ray boven jou snakeyquote:
sperma toch? Ahah. Heel geestig vriend.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:49 schreef seto het volgende:
[..]
zeker wel over haar eindigen
heheheheheh
geven of nemen?quote:
Goede push pull bro.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
Altijd op een kiertje hier G. Heb echt haat/liefde-verhouding met de FOK
hey awesomequote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:40 schreef Awesome_ het volgende:
Hoef niemand specifiek te benoemen. denk dat ze het zelf al weten.
nee sap ze wil je kleine pener gwn nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een troll toch?
Niet echt ontploffen maar iets anders?quote:
Ja, ze gaat met de vriendin van m'n broertje, gezellig naar de ladies nightquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:13 schreef G.R.S. het volgende:
Neemt je vriendin je niet mee, Champy?
Drie jaar geleden was het een hype. Ik was nieuwsgierig dus had ze ook maar gelezenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er serieus vrouwen onder de 40 die dat soort shit graag lezen/zien?
Gezellig met z'n allen soppenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja, ze gaat met de vriendin van m'n broertje, gezellig naar de ladies night
Ik hoop dat ze plastic hoezen over die stoelen doen jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was het een hype. Ik was nieuwsgierig dus had ze ook maar gelezenMaar srs, als Matt Bomer de hoofdrol had, dan was ik wel naar de film gegaan
[..]
Gezellig met z'n allen soppen
Ze delen ponchos uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze plastic hoezen over die stoelen doen ja
hijs vieze flikkertjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was het een hype. Ik was nieuwsgierig dus had ze ook maar gelezenMaar srs, als Matt Bomer de hoofdrol had, dan was ik wel naar de film gegaan
[..]
Gezellig met z'n allen soppen
kon niet uitblijven. Hoop dat er iets van het gezicht van zijn verloofde overblijft en dat ze nog iets weten te redden. Had die wel eens gezien en het was een hele mooie meid.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:18 schreef Weissman het volgende:
Het moment waar iedereen op zat te wachten![]()
Aanhoudingen bij steekpartij Groningen
quote:
Had hem gezien ja, ben alleen beetje over de hype heen tbhquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:24 schreef VMSDKR het volgende:
hey sapstengel, hey mcnulty, hey montelly
http://www.dumpert.nl/med(...)op_eigen_nummer.html
gewoon hip thrusts :S wie leert het haarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah heb betere gezien
[ afbeelding ]
Maar als het grote geld komt gaat ze vast voor implants.
Dan alienate ze gasten als awesome die nu al denken dat ze een "gruwelijke kont" heeft en dan wordt ze in hun ogen "trashy".quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah heb betere gezien
[ afbeelding ]
Maar als het grote geld komt gaat ze vast voor implants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |